Ik ben rood, heb geen thee,ben wel vrolijk en heb dorstquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:25 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet ongesteld
Ik ben niet chagrijnig
Ik ben zelfs vrolijk en blij!![]()
En ik heb thee!![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:25 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet ongesteld
Ik ben niet chagrijnig
Ik ben zelfs vrolijk en blij!![]()
En ik heb thee!![]()
Ja, inderdaad! Pure afgunst, ik zeg het je!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:21 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, maar jij kiest ook de makkelijke weg, dus daar moeten wij dan over schreeuwen, om onze jaloezie te verbergen!
hey fuck, je bent een manquote:
Pats dan! Nu wil ik het weten ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:26 schreef k_i_m het volgende:
Ja, inderdaad! Pure afgunst, ik zeg het je!.
Ik heb trouwens nog helemaal niet gepatst met het gewicht wat ik kwijt ben.
Je moet toch altijd patsen met wat je hebt? niet wat je niet hebt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Pure afgunst, ik zeg het je!.
Ik heb trouwens nog helemaal niet gepatst met het gewicht wat ik kwijt ben.
* heaven7 heeft dat met Alcarin maar dan andersomquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
hey fuck, je bent een man
Ik dacht het hele topic dat je een vrouw was![]()
Dan moet je ook thee, dan blijft alleen het rood nog over en dat valt best wel meequote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:26 schreef Qwea het volgende:
Ik ben rood, heb geen thee,ben wel vrolijk en heb dorst
ik ben thee moequote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dan moet je ook thee, dan blijft alleen het rood nog over en dat valt best wel mee![]()
Argh, ik heb het zelfs nog onder mn naam gezet!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:27 schreef heaven7 het volgende:
* heaven7 heeft dat met Alcarin maar dan andersom
kloonquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:27 schreef heaven7 het volgende:
[..]
* heaven7 heeft dat met Alcarin maar dan andersom
Ach, er zijn ook mensen die denken dat Troel een mannennaam isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Argh, ik heb het zelfs nog onder mn naam gezet!
Misschien moet ik hartjes in mijn UI.
Haha, ik lees dat nu pas dus veel nut heeft het nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Argh, ik heb het zelfs nog onder mn naam gezet!
Misschien moet ik hartjes in mijn UI.
Okee danquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Okee dan.
Vorige week (heb ik me alleen 's avonds gewogen), 82,6 vanochtend 77,4.
Ja, euh, avond en ochtend is niet te vergelijken hoor!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:31 schreef k_i_m het volgende:
Vorige week (heb ik me alleen 's avonds gewogen), 82,6 vanochtend 77,4.
*tieft wel op naar lesbo'squote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:37 schreef Tangarine het volgende:
ik wou wel even graag zeggen, voor de redelijk nieuwelingen onder ons... het is niet bedoeld een echt slowchat topic.... een beetje slowchat is oke, maar als je echt wilt slowchatten, ga dat dan ff ergens anders doen ofzo....
Duidelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:44 schreef DarkElf het volgende:
een beetje slowchat is niets mis mee, hoor je ons ook nooit over.
maar dit loopt de spuigate uit. Graag weer ontopic en een stuk minder offtopic kletsen![]()
is het echt nodig? of heb je alleen lekkere trek? als het niet echt nodig is kun je er ook voor kiezen om niets te nemen natuulk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:45 schreef heaven7 het volgende:
Oké! Ik zit in dubio of ik nog iets van een toetje zal nemen of fruit ofzo
ik eet gewoon een normaal bord avondeten hoor. Ik let bv wel op dat ik geen vette zooi zoals speklappen oid eet. En ik ik geen jus en ook geen boter door mn groenten. Ik eet alles puur.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef Quinazoline het volgende:
laatste poging voor mij dan.
Wat ik net in het andere topic wilde plaatsen:
Ik vind trouwens het avond eten nog steeds het moeilijkste. Ik woon alleen en eet dan dus ook vaak alleen, of samen met mijn vriend.
Overdag is het relatief makkelijk maat houden: ontbijt met 1 schaaltje yoghurt met muesli, tussendoor een appel, lunch met 2 boterhammen en een schaaltje rauwkost, nog een appel tussendoor.
Maar dan dat avondeten: Is een bord vol te veel? En wat als ik twee kleine borden pak? En hoe kan ik nou lekker en gezond koken?
Hoe doen jullie dat?
Ik woon ook alleen, en ik kook eigenlijk wel 'normaal'. Alleen minder aardappelen/rijst/pasta, VEEL groente, en een beetje vlees. Niet altijd vlees trouwens.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef Quinazoline het volgende:
Ik vind trouwens het avond eten nog steeds het moeilijkste. Ik woon alleen en eet dan dus ook vaak alleen, of samen met mijn vriend.
Overdag is het relatief makkelijk maat houden: ontbijt met 1 schaaltje yoghurt met muesli, tussendoor een appel, lunch met 2 boterhammen en een schaaltje rauwkost, nog een appel tussendoor.
Maar dan dat avondeten: Is een bord vol te veel? En wat als ik twee kleine borden pak? En hoe kan ik nou lekker en gezond koken?
Hoe doen jullie dat?
Het is niet nodigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
is het echt nodig? of heb je alleen lekkere trek? als het niet echt nodig is kun je er ook voor kiezen om niets te nemen natuulk.
Waarom dan een wit bolletje, dat is echt alleen maar calorieen. Zit niets van voedingsstoffen in. Neem dan een stuk fruit oid. Calorieen aanvullen heeft weinig zinquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:49 schreef Miss_S het volgende:
ik heb net op caloriechecker in gevoerd wat ik op heb vandaag
dacht dus echt veel
kom ik nog nauwelijks boven de 1000kcal uit
dus ga nog een wit bolletje met niets eten
Maar hoe weet je of je vol zit? Ik vind het erg lastig om te bepalen of ik genoeg heb gegeten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik woon ook alleen, en ik kook eigenlijk wel 'normaal'. Alleen minder aardappelen/rijst/pasta, VEEL groente, en een beetje vlees. Niet altijd vlees trouwens.
Ik denk dat je gewoon gezond moet eten, en dan kun je daar gewoon van eten tot je vol zit. Ik tenminste wel, en ik val nog steeds af. Niet nadenken over elke schep, dus![]()
Misschien krijg je van een bepaald iets te weinig binnen? Vet? Vitamine X? Mineraaltje Y?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef Quinazoline het volgende:
Ik neem sowieso geen toetje, maar ik val al tijden niet meer af ondanks dat ik de rest van de dag meestal netjes eet wat ik hierboven beschreef. Verder probeer ik zoveel mogelijk te bewegen en sport ik meestal 2 keer per week.
Waar kan dit dan aan liggen? Het is nog echt niet zo dat ik te dun ben om nog af te vallen.
Ik eet meestal gewoon een bord, soms iets meer, soms iets minder. Ik kook gezond door veel groente te etenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef Quinazoline het volgende:
laatste poging voor mij dan.
Wat ik net in het andere topic wilde plaatsen:
Hoe doen jullie dat?
Hmm, tja, dat voel je gewoon, is erg moeilijk als je dat gevoel niet hebt..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:52 schreef Quinazoline het volgende:
Maar hoe weet je of je vol zit? Ik vind het erg lastig om te bepalen of ik genoeg heb gegeten.
omdat ik het lekker vind daaromquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:51 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Waarom dan een wit bolletje, dat is echt alleen maar calorieen. Zit niets van voedingsstoffen in. Neem dan een stuk fruit oid. Calorieen aanvullen heeft weinig zin![]()
Het kan best zijn dat je even stil staat, gewoon je ritme blijven aanhoudenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef Quinazoline het volgende:
Ik neem sowieso geen toetje, maar ik val al tijden niet meer af ondanks dat ik de rest van de dag meestal netjes eet wat ik hierboven beschreef. Verder probeer ik zoveel mogelijk te bewegen en sport ik meestal 2 keer per week.
Waar kan dit dan aan liggen? Het is nog echt niet zo dat ik te dun ben om nog af te vallen.
hoelang sta je al stil?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef Quinazoline het volgende:
Oh, ok, dat was helemaal niet eens in me opgekomenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:55 schreef Miss_S het volgende:
omdat ik het lekker vind daarom
en omdat de kcal nu geen kwaad kunnen
lekker johquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:56 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oh, ok, dat was helemaal niet eens in me opgekomen![]()
Mij lijkt het namelijk helemaal niks, een wit bolletje zonder beleg. Maar hey, leef je uit dan![]()
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:53 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Misschien krijg je van een bepaald iets te weinig binnen? Vet? Vitamine X? Mineraaltje Y?
Sowieso is het erg lastig om te zeggen, zonder precies te weten wat je eet.
Denk dat ik me ook moet aanwennen om minder te eten. Maar eten is ook gewoon te lekker meestal. En vies gaan koken zodat ik niet zo veel eet ga ik dus echt niet doen (en is ook idioot).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hmm, tja, dat voel je gewoon, is erg moeilijk als je dat gevoel niet hebt..![]()
Met kleine hapjes eten en rustig aan. Het is een kunst om langzaam te eten, want het duurt even voordat je maag doorheeft dat 'ie vol zit en dat weer door heeft gegevenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:52 schreef Quinazoline het volgende:
Maar hoe weet je of je vol zit? Ik vind het erg lastig om te bepalen of ik genoeg heb gegeten.
Al een maand of twee denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hoelang sta je al stil?
misschien moet je je sporten gaan veranderen of anders gaan eten
Goede vetten misschien? Je hebt ook vet nodig om af te vallen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:58 schreef Quinazoline het volgende:
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd.
Ik eet netjes bruin brood, yoghurt, muesli, fruit, verschillende groentes, meestal pasta of rijst en drink veel thee. Klinkt voor mij alsof ik niks mis.
misschien meer gaan hardlopen en wandelen....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Al een maand of twee denk ik.
Ik doe iedere keer andere sporten: steps, racefietsen, hardlopen, wandelen, zo'n thuis-stepper.
Misschien zou ik wat meer moeten gaan trainen op een bepaalde sport dan, ofzo. Of wat fanatieker gaan sporten, want het is toch moeilijk om echt regelmaat er in te krijgen.
Zoals zalm, pindakaasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:01 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Goede vetten misschien? Je hebt ook vet nodig om af te vallen.
ik denk niet dat ik dat snel nog zou etenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:04 schreef mordradead het volgende:
O ja, wij zijn zeker de enige personen hier die nog zoetigheid op ons brood etenIk hagelslag en jij pindakaas..... nou, zoiets laat je toch niet van je afnemen
Ik denk er steeds aan om weer te gaan hardlopen maar het komt er maar niet van.... toch maar wel gaan doen
Noten, vooral walnoten ivm omega3 (in noten zitten trouwens ook weer toffe vitaminen en mineralen en eiwitten). Kokosolie vanwege middellange ketens, schijn je van af te vallen, maar maak me niet af als het niet werktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:02 schreef Quinazoline het volgende:
Zoals zalm, pindakaas, en wat nog meer?
Hey, ik eet elke dag pindakaas!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:04 schreef mordradead het volgende:
O ja, wij zijn zeker de enige personen hier die nog zoetigheid op ons brood etenIk hagelslag en jij pindakaas..... nou, zoiets laat je toch niet van je afnemen
ik weet hetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef Quinazoline het volgende:
Hardlopen is leuk als het lukt! (maar als je het een tijd niet gedaan hebt kun je ook weer helemaal van voren af aan beginnen)
Ik denk dat m'n conditie echt slecht isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef Quinazoline het volgende:
Hardlopen is leuk als het lukt! (maar als je het een tijd niet gedaan hebt kun je ook weer helemaal van voren af aan beginnen)
Misschien is het wel beter dan hagelslag dus moet ik dat ook maar weer gaan eten.... kaas enzo op brood vind ik niet zo lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:07 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hey, ik eet elke dag pindakaas!
En daar ben ik juist mee begonnen omdat ik gezond wilde doen.![]()
Jep, fietsen probeer ik wel te doen. Mijn trainingsrondje is nu 32 km (dus niet zo groot) en dat rijd ik met 24 km/h gemiddeld als ik in mijn eentje ga. Is eigenlijk prima te doen op een doordeweekse avond na mijn stage en een lichte maaltijd. Net als hardlopen, zeker tijdens het opbouwen. En hardlopen kan ook als het een beetje regent.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef mordradead het volgende:
Ik denk dat m'n conditie echt slecht isIk kan me trouwens wel weer opgeven voor de 4 mijl in Groningen
al 2x gelopen familie van me zal dit jaar ook wel weer meedoen.
Fietsen doe ik wel veel (jij ook toch?) nou ja veel, als het mooi weer is 1x in de week en dan zo'n 70km.... lekker bruin worden
ja maar bijvoorbeeld toen ik de griep had heb ik het 2 weken niet gedaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat kletsen jullie veelEn wat doen jullie onaardig tegen elkaar
Anderen iets gunnen is blijkbaar een gave.
Miss_S, waarom moet je steeds weer opnieuw beginnen dan? Ben je er een tijdje mee gestopt, met hardlopen? Je loopt nu toch weer, of heb ik het mis.
Ah, natuurlijk. En zo'n virusinfectie kan echt een enorme dreun voor je conditie zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:
ja maar bijvoorbeeld toen ik de griep had heb ik het 2 weken niet gedaan
Daar waren we juist net mee opgehoudenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat kletsen jullie veelEn wat doen jullie onaardig tegen elkaar
Anderen iets gunnen is blijkbaar een gave.
De recreantenloop zit al vol zie ik net..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n conditie echt slecht isIk kan me trouwens wel weer opgeven voor de 4 mijl in Groningen
al 2x gelopen familie van me zal dit jaar ook wel weer meedoen.
Fietsen doe ik wel veel (jij ook toch?) nou ja veel, als het mooi weer is 1x in de week en dan zo'n 70km.... lekker bruin worden
[..]
Misschien is het wel beter dan hagelslag dus moet ik dat ook maar weer gaan eten.... kaas enzo op brood vind ik niet zo lekker
quote:De stand van zaken rondom de inschrijving voor de 4 Mijl van Groningen 2007 is als volgt:
De inschrijving voor de wedstrijdloop is nog zonder beperkingen open.
De recreantenloop zit vol. De wachtlijst is lang genoeg om annuleringen e.d. mee op te vullen. Zodra duidelijk is of de aangevraagde vergunning voor extra deelnemers verstrekt wordt, zal dit bekend gemaakt worden. Dat betekent dan dat een grote groep recreanten van de wachtlijst dan alsnog geplaatst wordt. De wachtlijst is momenteel echter al te lang om nog nieuwe aanmeldingen te verwerken
Als ik brood eet, is het met hagelslag!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:04 schreef mordradead het volgende:
Ik denk er steeds aan om weer te gaan hardlopen maar het komt er maar niet van.... toch maar wel gaan doen
Het voelt beter als je helemaal kapot bent, vind ik zelf. Wat qua afvallen het beste is..geen idee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef Chicolate het volgende:
Daarnet heerlijke training gehad, heerlijk fel geweest, lekker getrapt(mn trainer helemaal trots op me, dat ik zo snel vooruit ga, mn conditie gaat echt vooruit! Kan misschien zelfs naar een speciale wedstrijdgroep, dat is 1 uur superintensief trainen, ipv 1,5 uur gemiddeld). Wat zou eigenlijk beter zijn? Na dat ene uurtje zou ik helemaal kapot zijn, alles gegeven hebben, na die anderhalf uur heb ik vaak nog wel wat energie. Wat denken jullie dat beter is als je het ook wil gebruiken om af te vallen? (ook al doe ik het vooral voor de sport zelf hihi)
Ja, maar vol met wat..quote:zo he, ben even eten en trainen, meteen een heel topic vol! Gaat snel zeg!
Nee.quote:
Eet!quote:
Eet dan iets gezonds wat je maag vult. Veel vezels helpen (een appel), eiwitrijk helpt (kwark) en bij sommige mensen helpt het om water te drinken.quote:
ik heb 2 mandarijntjes. Wilde eerst evergreen nemenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb 2 mandarijntjes. Wilde eerst evergreen nemen
Ik wil ananas!quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik wil ananas!![]()
Ik begin een ananasverslaving te ontwikkelen...
Die had ik net, maar nu zijn ze ineens weg!quote:
Dan moet je nog maar snel even wat eten he?quote:
is vrij netjes. Morgen toch iets meer eten?quote:
hoi, jij hebt een pb van mij, hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar bijvoorbeeld toen ik de griep had heb ik het 2 weken niet gedaan
Truste!quote:
is bull inderdaad. vraag Isabeau maar waarom, die kan dat beter uitleggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef heaven7 het volgende:
Eh ja wel erg weinig iddWas niet de bedoeling! Maar ik ga nu niks meer eten, heb altijd geleerd dat het beter is na 20:00u niets meer te eten, of is dat bull?
Ik heb geen zin om het uit te leggen, je moet Troel maar gewoon gelovenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:49 schreef Troel het volgende:
is bull inderdaad. vraag Isabeau maar waarom, die kan dat beter uitleggen
Ik vraag me serieus af of mn weegschaal klopt. Ik was 3 weken geleden 90, nu 84.2 ... ik zie nergens dat die kilo's eraf zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 06:14 schreef Alcarin het volgende:
Pff, is ie nou nog niet vol?
En ik had nog wel gehoopt dat we vandaag een frisse start konden maken![]()
Nou ja, binnenkort zal het toch wel zover zijn.
* Alcarin is alweer een halve kilo afgevallen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |