misschien meer gaan hardlopen en wandelen....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Al een maand of twee denk ik.
Ik doe iedere keer andere sporten: steps, racefietsen, hardlopen, wandelen, zo'n thuis-stepper.
Misschien zou ik wat meer moeten gaan trainen op een bepaalde sport dan, ofzo. Of wat fanatieker gaan sporten, want het is toch moeilijk om echt regelmaat er in te krijgen.
Zoals zalm, pindakaasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:01 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Goede vetten misschien? Je hebt ook vet nodig om af te vallen.
ik denk niet dat ik dat snel nog zou etenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:04 schreef mordradead het volgende:
O ja, wij zijn zeker de enige personen hier die nog zoetigheid op ons brood etenIk hagelslag en jij pindakaas..... nou, zoiets laat je toch niet van je afnemen
Ik denk er steeds aan om weer te gaan hardlopen maar het komt er maar niet van.... toch maar wel gaan doen
Noten, vooral walnoten ivm omega3 (in noten zitten trouwens ook weer toffe vitaminen en mineralen en eiwitten). Kokosolie vanwege middellange ketens, schijn je van af te vallen, maar maak me niet af als het niet werktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:02 schreef Quinazoline het volgende:
Zoals zalm, pindakaas, en wat nog meer?
Hey, ik eet elke dag pindakaas!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:04 schreef mordradead het volgende:
O ja, wij zijn zeker de enige personen hier die nog zoetigheid op ons brood etenIk hagelslag en jij pindakaas..... nou, zoiets laat je toch niet van je afnemen
ik weet hetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef Quinazoline het volgende:
Hardlopen is leuk als het lukt! (maar als je het een tijd niet gedaan hebt kun je ook weer helemaal van voren af aan beginnen)
Ik denk dat m'n conditie echt slecht isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef Quinazoline het volgende:
Hardlopen is leuk als het lukt! (maar als je het een tijd niet gedaan hebt kun je ook weer helemaal van voren af aan beginnen)
Misschien is het wel beter dan hagelslag dus moet ik dat ook maar weer gaan eten.... kaas enzo op brood vind ik niet zo lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:07 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hey, ik eet elke dag pindakaas!
En daar ben ik juist mee begonnen omdat ik gezond wilde doen.![]()
Jep, fietsen probeer ik wel te doen. Mijn trainingsrondje is nu 32 km (dus niet zo groot) en dat rijd ik met 24 km/h gemiddeld als ik in mijn eentje ga. Is eigenlijk prima te doen op een doordeweekse avond na mijn stage en een lichte maaltijd. Net als hardlopen, zeker tijdens het opbouwen. En hardlopen kan ook als het een beetje regent.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef mordradead het volgende:
Ik denk dat m'n conditie echt slecht isIk kan me trouwens wel weer opgeven voor de 4 mijl in Groningen
al 2x gelopen familie van me zal dit jaar ook wel weer meedoen.
Fietsen doe ik wel veel (jij ook toch?) nou ja veel, als het mooi weer is 1x in de week en dan zo'n 70km.... lekker bruin worden
ja maar bijvoorbeeld toen ik de griep had heb ik het 2 weken niet gedaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat kletsen jullie veelEn wat doen jullie onaardig tegen elkaar
Anderen iets gunnen is blijkbaar een gave.
Miss_S, waarom moet je steeds weer opnieuw beginnen dan? Ben je er een tijdje mee gestopt, met hardlopen? Je loopt nu toch weer, of heb ik het mis.
Ah, natuurlijk. En zo'n virusinfectie kan echt een enorme dreun voor je conditie zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:
ja maar bijvoorbeeld toen ik de griep had heb ik het 2 weken niet gedaan
Daar waren we juist net mee opgehoudenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat kletsen jullie veelEn wat doen jullie onaardig tegen elkaar
Anderen iets gunnen is blijkbaar een gave.
De recreantenloop zit al vol zie ik net..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n conditie echt slecht isIk kan me trouwens wel weer opgeven voor de 4 mijl in Groningen
al 2x gelopen familie van me zal dit jaar ook wel weer meedoen.
Fietsen doe ik wel veel (jij ook toch?) nou ja veel, als het mooi weer is 1x in de week en dan zo'n 70km.... lekker bruin worden
[..]
Misschien is het wel beter dan hagelslag dus moet ik dat ook maar weer gaan eten.... kaas enzo op brood vind ik niet zo lekker
quote:De stand van zaken rondom de inschrijving voor de 4 Mijl van Groningen 2007 is als volgt:
De inschrijving voor de wedstrijdloop is nog zonder beperkingen open.
De recreantenloop zit vol. De wachtlijst is lang genoeg om annuleringen e.d. mee op te vullen. Zodra duidelijk is of de aangevraagde vergunning voor extra deelnemers verstrekt wordt, zal dit bekend gemaakt worden. Dat betekent dan dat een grote groep recreanten van de wachtlijst dan alsnog geplaatst wordt. De wachtlijst is momenteel echter al te lang om nog nieuwe aanmeldingen te verwerken
Als ik brood eet, is het met hagelslag!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:04 schreef mordradead het volgende:
Ik denk er steeds aan om weer te gaan hardlopen maar het komt er maar niet van.... toch maar wel gaan doen
Het voelt beter als je helemaal kapot bent, vind ik zelf. Wat qua afvallen het beste is..geen idee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef Chicolate het volgende:
Daarnet heerlijke training gehad, heerlijk fel geweest, lekker getrapt(mn trainer helemaal trots op me, dat ik zo snel vooruit ga, mn conditie gaat echt vooruit! Kan misschien zelfs naar een speciale wedstrijdgroep, dat is 1 uur superintensief trainen, ipv 1,5 uur gemiddeld). Wat zou eigenlijk beter zijn? Na dat ene uurtje zou ik helemaal kapot zijn, alles gegeven hebben, na die anderhalf uur heb ik vaak nog wel wat energie. Wat denken jullie dat beter is als je het ook wil gebruiken om af te vallen? (ook al doe ik het vooral voor de sport zelf hihi)
Ja, maar vol met wat..quote:zo he, ben even eten en trainen, meteen een heel topic vol! Gaat snel zeg!
Nee.quote:
Eet!quote:
Eet dan iets gezonds wat je maag vult. Veel vezels helpen (een appel), eiwitrijk helpt (kwark) en bij sommige mensen helpt het om water te drinken.quote:
ik heb 2 mandarijntjes. Wilde eerst evergreen nemenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb 2 mandarijntjes. Wilde eerst evergreen nemen
Ik wil ananas!quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik wil ananas!![]()
Ik begin een ananasverslaving te ontwikkelen...
Die had ik net, maar nu zijn ze ineens weg!quote:
Dan moet je nog maar snel even wat eten he?quote:
is vrij netjes. Morgen toch iets meer eten?quote:
hoi, jij hebt een pb van mij, hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar bijvoorbeeld toen ik de griep had heb ik het 2 weken niet gedaan
Truste!quote:
is bull inderdaad. vraag Isabeau maar waarom, die kan dat beter uitleggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef heaven7 het volgende:
Eh ja wel erg weinig iddWas niet de bedoeling! Maar ik ga nu niks meer eten, heb altijd geleerd dat het beter is na 20:00u niets meer te eten, of is dat bull?
Ik heb geen zin om het uit te leggen, je moet Troel maar gewoon gelovenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:49 schreef Troel het volgende:
is bull inderdaad. vraag Isabeau maar waarom, die kan dat beter uitleggen
Ik vraag me serieus af of mn weegschaal klopt. Ik was 3 weken geleden 90, nu 84.2 ... ik zie nergens dat die kilo's eraf zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 06:14 schreef Alcarin het volgende:
Pff, is ie nou nog niet vol?
En ik had nog wel gehoopt dat we vandaag een frisse start konden maken![]()
Nou ja, binnenkort zal het toch wel zover zijn.
* Alcarin is alweer een halve kilo afgevallen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |