quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
De Yaris was viezer afgelopen zaterdagquote:
Die liggen erin. De auto is in het bezit van een ModderTorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie niet eens modder/lijken...
Truequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:29 schreef BaraCuda het volgende:
Groot wil niet altijd zeggen beter hoor![]()
Bij grote bedrijven ben je vaak nummer 458 op de lijst![]()
Mja, bij ons werken inmiddels ook 100 man, maar je hebt met de meeste wel contact en dat is bij zo'n grote multinational vaak niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
TrueMaar nummer 458 wordt niet zovaak misbruikt dan nummer 2 bij een kleiner bedrijf
Daarnaast wil ik bij een multinational werken en dat zijn meestal de wat grotere bedrijven
nu is het goed gegaan, mail terug btwquote:
je kunt me tcoh niet dwingen tussen die twee grootheden te kiezen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:28 schreef Nolius het volgende:
Zeg Alexxx, was wel schattig hoor wat je gisteren allemaal vertelde.
Bij de weg: hier, iets voor jou
Via IRCquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat was gister trouwens vor het laatst dat ik Paul iets in vertrouwen verteldeEn hij had dat dus aan jullie doorgemailed?
Oeh. dan kun je het nu net zo goed ook hier even neerzettenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat was gister trouwens vor het laatst dat ik Paul iets in vertrouwen verteldeEn hij had dat dus aan jullie doorgemailed?
Ja, het was op de radioquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oeh. dan kun je het nu net zo goed ook hier even neerzetten![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |