Wat vind men van het westen?quote:Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland,
die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is
afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig beïnvloed werden.
Is er ook een volkslied?quote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Er is toch ook een serie over Twente?quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?quote:Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost werd geproduceerd door NL Film & TV. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP),
Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in
het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005
trok 300.000 kijkers. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden.
Vanaf september 2007 wordt de serie ook op Nederland 1 uitgezonden. In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden.
De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
enquote:Heracles of AVC Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland. Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaaldvoetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de officiële naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van één seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
De club speelt in een verticaal zwart/wit gestreept shirt met een witte broek en zwart/witte kousen. Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Krüzen en Folkert Velten. Krüzen vertrok naar FC Den Bosch. Velten en Krüzen zijn momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan creëren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion opgekrikt van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras. De huidige trainer is Ruud Brood , die met ingang van het seizoen 2006/2007 de trainer van de club is. Hij kwam over van Helmond Sport. Met ingang van 1 januari 2007 is Nico-Jan Hoogma de algemeen directeur. In de winterstop 2006/2007 is er veel gebeurd op transfer gebied, zo zijn Peter Reekers en Bernard Hofstede naar respectievelijk VVV Venlo en Volendam(verhuurd) gegaan. Als opvolgers voor deze spelers is Igor Glusevic voor de rest van het seizoen gehuurd en is aangetrokken voor volgend seizoen, ook is Rob Friend op de laatste dag van de transfermarkt gehuurd van SC Heerenveen.
Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:FC Twente is de betaalde voetbalclub van Enschede en omstreken (Twente) die in de Eredivisie speelt. FC Twente is opgericht in 1965 als fusieclub van Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Eerste voorzitter was de ondernemer en oud-verzetsman Cor Hilbrink.
FC Twente speelt haar thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Deze werd op 10 mei 1998 geopend. De eerste officiële wedstrijd die hier gespeeld werd was die tegen PSV. De eindstand: 3-0 voor de Tukkers. Daarvoor werd er gespeeld in het Diekmanstadion. Het bestuur van Twente heeft concrete plannen getoond over de uitbreiding van het huidige stadion wat er rond augustus 2008 moet staan. De capaciteit van het stadion zal na deze uitbreiding 24.244 zitplaatsen zijn.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente, in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 zal de (op dat moment nog niet officiële supportersvereniging) van Vak-P de fundamenten leggen voor de Ultras cultuur in Nederland. Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio, ook in Duitsland is er een erkende Twente fanclub.
FC Twente speelde éénmaal een Europacup finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia Mönchengladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld.
In het seizoen 1971/1972 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is nog altijd een record. Twente won twee maal de KNVB beker, in 1977 en 2001.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. De thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in. De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het Arke stadion ooit. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 103 nationale en 19 Europese doelpunten.
FC Twente was in 2006 één van de elf UEFA Intertoto Cup winnaars door na een 1-0 nederlaag tegen Kalmar FF in Zweden, deze achterstand thuis met een 3-1 winst te compenseren. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint. De wedstrijd erna tegen FC Levadia werd echter thuis met 1-1 gelijkgespeeld en uit in Letland werd met 1-0 verloren, waardoor Twente werd uitgeschakeld in de UEFA Cup.
lees #1 en #2 even doorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef dennistd het volgende:
heeft iemand een up-to-date lijstje oosterse fokkers voor mij?
Ik deed er ff over maar snap em nu... gekkies....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
Tukkers op FOK! #2 - Loat Goan...
Tukkers op FOK! #3 - Moar Neet In De Boks!
snap je hem??
idee van Roycoooooo uiteraardquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik deed er ff over maar snap em nu... gekkies....
idemquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:00 schreef Wupppie het volgende:
friese randstedeling met Twents hard meld zich
twents hard? Is dat harder dan normaal?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:00 schreef Wupppie het volgende:
friese randstedeling met Twents hard meld zich
wat ben je toch weer heerlijk fanatiek Remcorequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga nu even bezig met dat lijstje dennistd, zal #1 ook nog wel even doorlezenlijstje komt dan via PM naar je toe
ik ben gewoon aardigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat ben je toch weer heerlijk fanatiek Remcore
quote:
plaatje is bijgewerktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:14 schreef ReMcOrE het volgende:
lijstje is klaar, PM is gestuurd naar dennistd
ik was je tegengekomen in 1 van de 2 delen, dus heb je ook maar in het lijstje gezetquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was je tegengekomen in 1 van de 2 delen, dus heb je ook maar in het lijstje gezettrouwens
Goei'ndag! Ie dag'n dak vot was moar bin dr nog waquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemorgen!!!
gelukkig maar!! anders word ik ook zo eenzaam achter me laptopje......quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goei'ndag! Ie dag'n dak vot was moar bin dr nog wa![]()
![]()
Wordt je ook niet veel vrolijker van he! Niet naar school vandaag?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
gelukkig maar!! anders word ik ook zo eenzaam achter me laptopje......
Jawel, heb college van half 4 tot half 6........ heb genoeg dingen te doen voor het project, dus opzich niet zo erg...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wordt je ook niet veel vrolijker van he! Niet naar school vandaag?
Hier in het Noorden schijnt de zon lekker wel!!!!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:20 schreef Merson het volgende:
Waarom schijnt de zon niet volop in Twente?
Sjezus wat een tijden!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jawel, heb college van half 4 tot half 6........ heb genoeg dingen te doen voor het project, dus opzich niet zo erg...
[..]
Hier in het Noorden schijnt de zon lekker wel!!!!!!!
gebak'n eerdappel, schnitzel en wortel'nquote:
zo, dat he 'k ok wear doanquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Feli Remcore!!! *PROOST*
morgûh!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef dennistd het volgende:
goei'ndag leu
een nieuwe Tukkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:56 schreef Wutangtony het volgende:
moiiiii
Hej 'm wa!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:47 schreef Roycoooooo het volgende:
Goei'n dag. Genoeg twentse leu op fok!
Twentse leuk bint leuke leu![]()
Hier, istie welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hej 'm wa!
Ik dacht loat ik hier 'n moal kiek'n.
Joahquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hier, istie wel![]()
Nog een mede Wierdenaar![]()
Nog 1 meer. Genoeg tukkers waquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Joah
Bint d'r nog neet vulle oet wierden zee ik.
Je studeert hier dus?quote:
Nee, ligt nog andersquote:
Aha op die fiets. Kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ligt nog anders
Ben geboren in Delft en daar tot mn 16e gewoond, toen kreeg mn pa een baan in Almelo dus zijn we naar Hengelo verhuisd. Daar 4-6 VWO gedaan en vorig jaar terug naar Delft waar ik nu studeerDus ik kan wel iets Twents, vooral verstaan, maar spreken waag ik me niet aan
Jepquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aha op die fiets. Kan ook natuurlijk![]()
Hij kreeg werk in Almelo, DUS je verhuisd naar Hengeloquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
toen kreeg mn pa een baan in Almelo dus zijn we naar Hengelo verhuisd.
Jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hij kreeg werk in Almelo, DUS je verhuisd naar Hengeloverstandig
![]()
Iddquote:
En je voetbalt bij Dos37quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef Dos37 het volgende:
hoe hek deze reeks mist da.
Nou ik kom dus ook uut Twente uut Vriezenveen (vjenne)
Neej man, echte tukkersquote:
Welk team?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:30 schreef Dos37 het volgende:
ie heb'm deur
hoe oud ben je dan? Misschien hebben we wel eens in de jeugd tegen elkaar gespeeld, nu niet meer, speel in een hoger team!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:10 schreef Dos37 het volgende:
6de
22quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan? Misschien hebben we wel eens in de jeugd tegen elkaar gespeeld, nu niet meer, speel in een hoger team!
K ben btw 21!
Omhoogquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:38 schreef Merson het volgende:
Waar speel jij dan?
Jeujquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
22
kan maar zo, maar we doen wel dezelfde opleiding
Ah oke, als je nog boeken nodig hebt zeg het ffquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:00 schreef Dos37 het volgende:
1ste februari instroom
Heb ik niks meer van.. Vanaf jaar 2 welquote:
quote:
Uhm jah, alles weg geflikkerd! Sjorryquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
@Roycoooooo
Progression test had je weggegooid toch? Kan die troep nergens meer vinden en wil dat vak toch een keer halen.![]()
Danku. Anders moet ik het nog maar een keer proberen met mijn (minimale) talenten op het gebied van de Engelse taal.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uhm jah, alles weg geflikkerd! Sjorry![]()
Moet je Chris ff vragen, die moet die toets ook nog![]()
hehe lollers! K heb m gelukkig gehaaldquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Danku. Anders moet ik het nog maar een keer proberen met mijn (minimale) talenten op het gebied van de Engelse taal.![]()
doar ist ook feest onnie met hemelvaartquote:
volgende week dik feestquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef rulerofdeath het volgende:
jow
kom der net achter via den klein'n prinses dat dr hier nog meer tukkers bint
Hoe ist hier dan?
ik kom uut de sint isidorushoeve kan dat bie op die kaart ?![]()
Wouter van de Berg??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[17-20 Mei 2007] Zomerfeesten Sint Isidorushoeve
enne remco ie hebt nog bi-j mie in de klasse zet'n
4 havo
nee Wouter van den Bergquote:
Kerkelandenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:03 schreef Sylvana het volgende:
mn vriend woont in Almelo, dus daar ben ik nu ook regelmatig te vinden
das n good veurnemmenquote:
Ook leukquote:
Ja joh!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:29 schreef rulerofdeath het volgende:
der staat daar toch ook n treinstation?
Yupz. Er kan in ieder geval niet gezegd worden dat de infrastructuur naar de Riet niet goed is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:29 schreef rulerofdeath het volgende:
der staat daar toch ook n treinstation?
ik okquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:37 schreef 9christensen het volgende:
Waar gaan de Tukkers uit vanavond?
ik ga naar Markelo. Bills bar
mooi daj d'r ook bunt kerel, hoe hejt d'r met in De Hoeve??quote:
Noisecontrollers @ New York Hengelo, nog ff helemaal los op hardstyle voordat het zomerfeestseizoen ECHT losbarstquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:37 schreef 9christensen het volgende:
ik dus nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:44 schreef rulerofdeath het volgende:
markvelde natuurlk![]()
zomerfeest seizoen is begonnen
In de hoeve ist hardstikke bestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi daj d'r ook bunt kerel, hoe hejt d'r met in De Hoeve??
Markvelde is de eerste van het zomerfeestenseizoenquote:[..]
Noisecontrollers @ New York Hengelo, nog ff helemaal los op hardstyle voordat het zomerfeestseizoen ECHT losbarst![]()
Aj der dan ma buntquote:[..]
ik dus nietmaar vanaf donderdag wel present in De Hoeve
![]()
![]()
Ben ik ook geweestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:37 schreef 9christensen het volgende:
Hoojquote:
ejjjquote:
ook halloquote:Op maandag 14 mei 2007 16:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ejjj![]()
wat een leuk topic...
dan te bedenken dat ik een jaar of wat terug een Twente SC topicreeks wilde openen in ONZ
toen mocht dat nie![]()
dit weekend nog wel zwaar in enschede getafeld
heppie ok nog hollandse hits op vinyl?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook hallo
en waarom zou je Twente in ONZ willen doen![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:52 schreef 9christensen het volgende:
[..]
heppie ok nog hollandse hits op vinyl?
aahaha jammerquote:Op maandag 14 mei 2007 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, sorry... alleen maar goede muziek
toen waren al die slowsjets nog in ONZquote:Op maandag 14 mei 2007 17:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook hallo
en waarom zou je Twente in ONZ willen doen![]()
er is ooit al voorgesteld om Enschede SC samen te doen met Tukker SC (toen ik het net nieuw leven in had geblazen) maar dat zag ik niet echt zittenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
toen waren al die slowsjets nog in ONZ
Nu loopt er nog ergens een Enschede topic, that's all ^^
En terecht natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er is ooit al voorgesteld om Enschede SC samen te doen met Tukker SC (toen ik het net nieuw leven in had geblazen) maar dat zag ik niet echt zitten
terecht dat ik dat niet zag zitten bedoel je??quote:Op maandag 14 mei 2007 20:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk![]()
Zag net nog een mooie foto van Enschede van wat jaartjes terug tijdens zwaar onweer in mijn eigen forumonderdeel![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
terecht dat ik dat niet zag zitten bedoel je??
nee, de four tak of duitse hitsquote:Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk ook niet dat Gerard Joling op vinyl uitkomt![]()
Brommers kiekenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:27 schreef Lovely-Lili het volgende:
wie wil er mee brommers kieken dan![]()
twents is geil...das mn comment
Tellen halve tukkers ook?
heb alleen de Hobby Polka op m'n telefoon staan, tijdje als ringtone gehadquote:Op maandag 14 mei 2007 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
Hits
maar remco ie heb toch wel wat polka's op vinyl??![]()
![]()
![]()
die ken ikquote:
1. denk niet dat mijn dinnetje dat leuk gaat vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:27 schreef Lovely-Lili het volgende:
wie wil er mee brommers kieken dan![]()
twents is geil...das mn comment
Tellen halve tukkers ook?
Rotzakquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:26 schreef Rotzak84 het volgende:
Nouja, ik ben geen tukker, ben alleen woonachtend in Enschede momenteel. De Achterhoek blijft toch echt mijn regio:D
Saxion Ênske??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:53 schreef Dos37 het volgende:
hheueuey ik zit awier opt oalde saxion
Machtig mooi om te heur'n!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:14 schreef Dos37 het volgende:
joa joa get mooi
*Moest lachenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:49 schreef Wupppie het volgende:
Een Wukker!
ik vind Wanker ook wel goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:49 schreef Wupppie het volgende:
Een Wukker!
Wukker klinkt ook wel aardigquote:
grr ik moet eerst nog stage lope dus ff je bek houwe anders gebeurt dr helemaal nixquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
over iets meer dan 48 uur beginnen de races al
want dan cancel je de races??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
grr ik moet eerst nog stage lope dus ff je bek houwe anders gebeurt dr helemaal nix![]()
ik ook hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef rulerofdeath het volgende:
nee ik moet vandaag en morgen nog stage lopen
ik hou vol, het komt steeds dichterbijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:47 schreef rulerofdeath het volgende:
jah maar ik vind dr geen kloten aan met hoeve int vooruitzicht
Wat doaj doar dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:52 schreef 9christensen het volgende:
ik zit ok opt oale saxion
niks. aanwezig zijnquote:
welke studie draakquote:
quote:
Welke afdeling zit je dan?quote:
hij zit op dezelfde afdeling als waar ik de afgelopen 3 jaar heb gezeten --> Academie Financiën, ¤conomie en Management... begane grondquote:
Precies. Ik zit in het 3de jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij zit op dezelfde afdeling als waar ik de afgelopen 3 jaar heb gezeten --> Academie Financiën, ¤conomie en Management... begane grond
Aaah okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
wat is dr mis met hoeve?quote:
Niks voor mijquote:
Weet ik welquote:
goa ie hen hij is een ICT vatjequote:
nie ouwehoerenquote:
ik tank oe d'r vierkant uutquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef Dos37 het volgende:
agh ie
Battlequote:
dooj ok metquote:
ik tank oe der rond oetquote:
Ik waquote:
heeeujjquote:
dan kuj zo op huus an roll'nquote:
de og'n mooi vol, door geat t umquote:
vertel dat de rest van het land ff.... wij wisten het allaaaaaaang namelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:43 schreef Wupppie het volgende:
machtig volk dit!
jij mag ook meedoen hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vertel dat de rest van het land ff.... wij wisten het allaaaaaaang namelijk
gvd vandaag de hele dag op school gezeten... van project ruimte naar project ruimte....![]()
schiet toch ook geen donder op
en ondertussen hebben jullie het topic aardig volgespamt.. nice!
Ik nog op afstudeerbedrijfquote:
kan ik ook niets aan doen dat jij zo'n ouwe bok bentquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:03 schreef jovink het volgende:
echt daj deenkt van ja dat had e noe echt eem mutn verbettern
bbq in de regen??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb der donderdag mooi ne barbeque bie![]()
zo'n ding kan ja ook wa onder 't ofdak stoanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
bbq in de regen??
Wij houden het maar bij pizza met dit rotweer...
Mulderstraat 23 was het toch?? (of zoiets...)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb der donderdag mooi ne barbeque bie![]()
niet bij mij thuisquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Mulderstraat 23 was het toch?? (of zoiets...)![]()
zow das best hard gegaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:27 schreef Frutsel het volgende:
http://www.tvoost.nl/nieuws/?id=73581
vannacht weer een dodelijk ongeval op de a35...
19 jaar uit Almelo![]()
k las tquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:27 schreef Frutsel het volgende:
19 jaar uit Almelo![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:27 schreef Frutsel het volgende:
19 jaar uit Almelo![]()
ahhh jezus weer daar... staan die waarschuwingsborden er eigenlijk nog???quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:27 schreef Frutsel het volgende:
19 jaar uit Almelo![]()
Geen idee eigenlijk, maar voor zover ik kan me herinneren staan er op dat punt geen waarschuwingsborden buiten die adviessnelheidsborden vlak voor die bochten. Correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ahhh jezus weer daar... staan die waarschuwingsborden er eigenlijk nog???
't is een almeloer, dus die kent die bocht echt wel. gezien zijn leeftijd ga ik er vanuit dat ie te snel heeft geredenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar voor zover ik kan me herinneren staan er op dat punt geen waarschuwingsborden buiten die adviessnelheidsborden vlak voor die bochten. Correct me if I'm wrong.
iddquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:59 schreef The_S het volgende:
als het geregend heeft zou ik daar mooi rustig aan doen iig, het zijn wel mooie bochtjes, maar als je de macht over het stuur verliest niet
Neej, staan er niet meer maar ze zjn daar ook met de weg bezig. Weg versmalling waar je maar 70 mag, staat echt duidelijk aangegeven! Je kan er ook nauwelijks met 2 auto's naast elkaar langs.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ahhh jezus weer daar... staan die waarschuwingsborden er eigenlijk nog???
dat ie te snel heeft gereden lijkt me vrij duidelijk... anders krijg je zo'n stunt haast niet voor elkaar...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, staan er niet meer maar ze zjn daar ook met de weg bezig. Weg versmalling waar je maar 70 mag, staat echt duidelijk aangegeven! Je kan er ook nauwelijks met 2 auto's naast elkaar langs.
Zal idd wel te snel hebben gereden![]()
nope, gewoon geslapen tot 10.00quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Is iedereen al lekker wezen dauwtrappen??
hoezo t'is toch droog????quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, gewoon geslapen tot 10.00las net dat de races afgelast zijn i.v.m het weer
dus nu maar even kijken wat het gaat worden vandaag...
Dautrappen, ben gekke henkie nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat ie te snel heeft gereden lijkt me vrij duidelijk... anders krijg je zo'n stunt haast niet voor elkaar...
Is iedereen al lekker wezen dauwtrappen??
denk door de regen van de laatste dagen... maar ga er straks wel even heen, kijken of het toch niet doorgaatquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hoezo t'is toch droog????
ik heb ook ff uitgeslapen, zometeen ff enschede onveilig maken...
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:49 schreef The_S het volgende:
dauwgetrapt (12.00 uur weggegaan) naar Enschede via allerlei kleine dorpjes in het oosten van Twente
, was weer uittermate gezellig en weer een boel grolschjes gedopt
da's de moderne manier van dauwtrappen...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:49 schreef The_S het volgende:
dauwgetrapt (12.00 uur weggegaan) naar Enschede via allerlei kleine dorpjes in het oosten van Twente
, was weer uittermate gezellig en weer een boel grolschjes gedopt
telt alleen als er dauw lag!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:37 schreef Merson het volgende:
Ik ging om ongeveer 02:43 (waar kansloze SMSjes niet goed voor zijn) naar huis fietsen, zo'n 150 meter. Telt dat als dauwtrappen?
En tentfeesten zijn soms tof.
Nee, doe maar nietquote:
2 weken terug geweest op zondag, niet echt lang geweest, ook niet met grote groep... misschien dat het daarom niet echt supergezellig wasquote:Op zondag 20 mei 2007 20:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Bruins is leuker dan een tentfeest!!
ik ben er denk ik al 2 jaar niet meer geweest.. dus opzich heb ik ook geen idee...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 weken terug geweest op zondag, niet echt lang geweest, ook niet met grote groep... misschien dat het daarom niet echt supergezellig was
komend weekend is het alweer Pinksterenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ben er denk ik al 2 jaar niet meer geweest.. dus opzich heb ik ook geen idee...
Verdorie, weekend is alweer voorbij... gaat echt te snel...
Whehe, zondags mooi bier smijtenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:53 schreef Sylvana het volgende:
mn vriend gaat naar de pinksterfeesten in Bornebroek, kan alleen niet mee omdat ik moet werken
machtig mooi werk manquote:
jij hebt een mooi weekend gehadquote:Op maandag 21 mei 2007 18:17 schreef rulerofdeath het volgende:
Bier moet je opdrinken
gister nog mooi bij mooi wark op podium gestaan
ik heb vandaag tot 1600 uur in bed gelegen. was om half vier thuis vannacht.
en de inhoud van de glazen vloog door m'n keelquote:Op maandag 21 mei 2007 18:23 schreef 9christensen het volgende:
zaterdag ging het ook hard met het bier. de blaadjes vlogen door de tent
trillende handen enzo??quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef The_S het volgende:
* The_S heeft afkickverschijnselen van de grolsch![]()
was vandaag gewoon brak, maar wat wil je, vanaf donderdag tot en met gisteren hele dagen bierquote:
Goeie zaakquote:Op maandag 21 mei 2007 21:04 schreef The_S het volgende:
[..]
was vandaag gewoon brak, maar wat wil je, vanaf donderdag tot en met gisteren hele dagen bier![]()
donders lachen. nuchter zou ik het ook nooit doen, mja als je er zat van hebt gehadquote:
uhm ja dat wist ik wel, maar wat de lol er nou van is snap ik nog steeds niej.......quote:Op maandag 21 mei 2007 21:42 schreef The_S het volgende:
[..]
is vaak part of the party bij tentfeesten, zwarte cross anyone?![]()
Sure.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
uhm ja dat wist ik wel, maar wat de lol er nou van is snap ik nog steeds niej.......
Iemand die bier over mij heenflikkert krijgt van mij een behoorlijke knal (behalve als het echt perongeluk is... hmpf)
ik denk dat zij gewoon niet naar tentfeesten gaatquote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef Merson het volgende:
[..]
Sure.
Wat wil je doen, heel hard naar achterin/voorin de tent gaan rennen en dan iedereen woest aankijken en roepen "WIE GOOIDE DAT BIER?!", om vervolgens iedereen die in de lach schiet of toegeeft bier gegooid te hebben neer te hoeken?
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef Merson het volgende:
[..]
Sure.
Wat wil je doen, heel hard naar achterin/voorin de tent gaan rennen en dan iedereen woest aankijken en roepen "WIE GOOIDE DAT BIER?!", om vervolgens iedereen die in de lach schiet of toegeeft bier gegooid te hebben neer te hoeken?
Neer te hoeken? Nou nou... zo agressief ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef Merson het volgende:
[..]
Sure.
Uhhhh.... neequote:Op maandag 21 mei 2007 22:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik denk dat zij gewoon niet naar tentfeesten gaat
kijk daar heb je het alquote:Op maandag 21 mei 2007 22:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Neer te hoeken? Nou nou... zo agressief ben ik nou ook weer niet![]()
![]()
en opzich heb je een punt, bij zulke feesten is er geen beginnen aan
[..]
Uhhhh.... nee
Niksquote:
whahahahahahaquote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef Merson het volgende:
[..]
Sure.
denk dat weinig mensen weten waar Haaksbergen ligt, laat staat St. Isidorushoeve...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:28 schreef rulerofdeath het volgende:
Vespa brommers en onderdelen
iemand nog brommers kopen?
voeg anders een Google Maps link toequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:32 schreef rulerofdeath het volgende:
er bestaat nog zoiets als google en ze kunnen het ook vragen he
iddquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:38 schreef rulerofdeath het volgende:
ok zit wat in voor de lamme medemens onder ons
Ik doe niet mee aan die geintjes hoorquote:
oooohww... verkeerde interpetatie van de tekst... (te lang op school geweest, mijn taalgebruik doet eng!!)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan die geintjes hoor! VInd t ook vreselijk!
Daarom postte ik ook zo deze erachter![]()
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
oooohww... verkeerde interpetatie van de tekst... (te lang op school geweest, mijn taalgebruik doet eng!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |