Wouter van de Berg??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[17-20 Mei 2007] Zomerfeesten Sint Isidorushoeve
enne remco ie hebt nog bi-j mie in de klasse zet'n
4 havo
nee Wouter van den Bergquote:
Kerkelandenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:03 schreef Sylvana het volgende:
mn vriend woont in Almelo, dus daar ben ik nu ook regelmatig te vinden
das n good veurnemmenquote:
Ook leukquote:
Ja joh!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:29 schreef rulerofdeath het volgende:
der staat daar toch ook n treinstation?
Yupz. Er kan in ieder geval niet gezegd worden dat de infrastructuur naar de Riet niet goed is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:29 schreef rulerofdeath het volgende:
der staat daar toch ook n treinstation?
ik okquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:37 schreef 9christensen het volgende:
Waar gaan de Tukkers uit vanavond?
ik ga naar Markelo. Bills bar
mooi daj d'r ook bunt kerel, hoe hejt d'r met in De Hoeve??quote:
Noisecontrollers @ New York Hengelo, nog ff helemaal los op hardstyle voordat het zomerfeestseizoen ECHT losbarstquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:37 schreef 9christensen het volgende:
ik dus nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:44 schreef rulerofdeath het volgende:
markvelde natuurlk![]()
zomerfeest seizoen is begonnen
In de hoeve ist hardstikke bestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi daj d'r ook bunt kerel, hoe hejt d'r met in De Hoeve??
Markvelde is de eerste van het zomerfeestenseizoenquote:[..]
Noisecontrollers @ New York Hengelo, nog ff helemaal los op hardstyle voordat het zomerfeestseizoen ECHT losbarst![]()
Aj der dan ma buntquote:[..]
ik dus nietmaar vanaf donderdag wel present in De Hoeve
![]()
![]()
Ben ik ook geweestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:37 schreef 9christensen het volgende:
Hoojquote:
ejjjquote:
ook halloquote:Op maandag 14 mei 2007 16:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ejjj![]()
wat een leuk topic...
dan te bedenken dat ik een jaar of wat terug een Twente SC topicreeks wilde openen in ONZ
toen mocht dat nie![]()
dit weekend nog wel zwaar in enschede getafeld
heppie ok nog hollandse hits op vinyl?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook hallo
en waarom zou je Twente in ONZ willen doen![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:52 schreef 9christensen het volgende:
[..]
heppie ok nog hollandse hits op vinyl?
aahaha jammerquote:Op maandag 14 mei 2007 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, sorry... alleen maar goede muziek
toen waren al die slowsjets nog in ONZquote:Op maandag 14 mei 2007 17:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook hallo
en waarom zou je Twente in ONZ willen doen![]()
er is ooit al voorgesteld om Enschede SC samen te doen met Tukker SC (toen ik het net nieuw leven in had geblazen) maar dat zag ik niet echt zittenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
toen waren al die slowsjets nog in ONZ
Nu loopt er nog ergens een Enschede topic, that's all ^^
En terecht natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er is ooit al voorgesteld om Enschede SC samen te doen met Tukker SC (toen ik het net nieuw leven in had geblazen) maar dat zag ik niet echt zitten
terecht dat ik dat niet zag zitten bedoel je??quote:Op maandag 14 mei 2007 20:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk![]()
Zag net nog een mooie foto van Enschede van wat jaartjes terug tijdens zwaar onweer in mijn eigen forumonderdeel![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
terecht dat ik dat niet zag zitten bedoel je??
nee, de four tak of duitse hitsquote:Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk ook niet dat Gerard Joling op vinyl uitkomt![]()
Brommers kiekenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:27 schreef Lovely-Lili het volgende:
wie wil er mee brommers kieken dan![]()
twents is geil...das mn comment
Tellen halve tukkers ook?
heb alleen de Hobby Polka op m'n telefoon staan, tijdje als ringtone gehadquote:Op maandag 14 mei 2007 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
Hits
maar remco ie heb toch wel wat polka's op vinyl??![]()
![]()
![]()
die ken ikquote:
1. denk niet dat mijn dinnetje dat leuk gaat vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:27 schreef Lovely-Lili het volgende:
wie wil er mee brommers kieken dan![]()
twents is geil...das mn comment
Tellen halve tukkers ook?
Rotzakquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:26 schreef Rotzak84 het volgende:
Nouja, ik ben geen tukker, ben alleen woonachtend in Enschede momenteel. De Achterhoek blijft toch echt mijn regio:D
Saxion Ênske??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:53 schreef Dos37 het volgende:
hheueuey ik zit awier opt oalde saxion
Machtig mooi om te heur'n!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:14 schreef Dos37 het volgende:
joa joa get mooi
*Moest lachenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:49 schreef Wupppie het volgende:
Een Wukker!
ik vind Wanker ook wel goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:49 schreef Wupppie het volgende:
Een Wukker!
Wukker klinkt ook wel aardigquote:
grr ik moet eerst nog stage lope dus ff je bek houwe anders gebeurt dr helemaal nixquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
over iets meer dan 48 uur beginnen de races al
want dan cancel je de races??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
grr ik moet eerst nog stage lope dus ff je bek houwe anders gebeurt dr helemaal nix![]()
ik ook hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef rulerofdeath het volgende:
nee ik moet vandaag en morgen nog stage lopen
ik hou vol, het komt steeds dichterbijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:47 schreef rulerofdeath het volgende:
jah maar ik vind dr geen kloten aan met hoeve int vooruitzicht
Wat doaj doar dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:52 schreef 9christensen het volgende:
ik zit ok opt oale saxion
niks. aanwezig zijnquote:
welke studie draakquote:
quote:
Welke afdeling zit je dan?quote:
hij zit op dezelfde afdeling als waar ik de afgelopen 3 jaar heb gezeten --> Academie Financiën, ¤conomie en Management... begane grondquote:
Precies. Ik zit in het 3de jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij zit op dezelfde afdeling als waar ik de afgelopen 3 jaar heb gezeten --> Academie Financiën, ¤conomie en Management... begane grond
Aaah okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
wat is dr mis met hoeve?quote:
Niks voor mijquote:
Weet ik welquote:
goa ie hen hij is een ICT vatjequote:
nie ouwehoerenquote:
ik tank oe d'r vierkant uutquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef Dos37 het volgende:
agh ie
Battlequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |