Brommers kiekenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:27 schreef Lovely-Lili het volgende:
wie wil er mee brommers kieken dan![]()
twents is geil...das mn comment
Tellen halve tukkers ook?
heb alleen de Hobby Polka op m'n telefoon staan, tijdje als ringtone gehadquote:Op maandag 14 mei 2007 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
Hits
maar remco ie heb toch wel wat polka's op vinyl??![]()
![]()
![]()
die ken ikquote:
1. denk niet dat mijn dinnetje dat leuk gaat vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:27 schreef Lovely-Lili het volgende:
wie wil er mee brommers kieken dan![]()
twents is geil...das mn comment
Tellen halve tukkers ook?
Rotzakquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:26 schreef Rotzak84 het volgende:
Nouja, ik ben geen tukker, ben alleen woonachtend in Enschede momenteel. De Achterhoek blijft toch echt mijn regio:D
Saxion Ênske??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:53 schreef Dos37 het volgende:
hheueuey ik zit awier opt oalde saxion
Machtig mooi om te heur'n!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:14 schreef Dos37 het volgende:
joa joa get mooi
*Moest lachenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:49 schreef Wupppie het volgende:
Een Wukker!
ik vind Wanker ook wel goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:49 schreef Wupppie het volgende:
Een Wukker!
Wukker klinkt ook wel aardigquote:
grr ik moet eerst nog stage lope dus ff je bek houwe anders gebeurt dr helemaal nixquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
over iets meer dan 48 uur beginnen de races al
want dan cancel je de races??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
grr ik moet eerst nog stage lope dus ff je bek houwe anders gebeurt dr helemaal nix![]()
ik ook hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef rulerofdeath het volgende:
nee ik moet vandaag en morgen nog stage lopen
ik hou vol, het komt steeds dichterbijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:47 schreef rulerofdeath het volgende:
jah maar ik vind dr geen kloten aan met hoeve int vooruitzicht
Wat doaj doar dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:52 schreef 9christensen het volgende:
ik zit ok opt oale saxion
niks. aanwezig zijnquote:
welke studie draakquote:
quote:
Welke afdeling zit je dan?quote:
hij zit op dezelfde afdeling als waar ik de afgelopen 3 jaar heb gezeten --> Academie Financiën, ¤conomie en Management... begane grondquote:
Precies. Ik zit in het 3de jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij zit op dezelfde afdeling als waar ik de afgelopen 3 jaar heb gezeten --> Academie Financiën, ¤conomie en Management... begane grond
Aaah okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
wat is dr mis met hoeve?quote:
Niks voor mijquote:
Weet ik welquote:
goa ie hen hij is een ICT vatjequote:
nie ouwehoerenquote:
ik tank oe d'r vierkant uutquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef Dos37 het volgende:
agh ie
Battlequote:
dooj ok metquote:
ik tank oe der rond oetquote:
Ik waquote:
heeeujjquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |