Uhhhhh eigenlijk niet nee?quote:
Donderdag in Aspen (enske) en zaterdag in Merlijn (hengelo)quote:
Beckum is dichtbij, ben je met Pinksteren mooi onder de pannenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Uhhhhh eigenlijk niet nee?Die zijn er ook weinig in Hengeloo he...
[..]
Donderdag in Aspen (enske) en zaterdag in Merlijn (hengelo)
Aspen is lachen, mooie tent. Jammer genoeg kom ik er niet zo vaakquote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Uhhhhh eigenlijk niet nee?Die zijn er ook weinig in Hengeloo he...
[..]
Donderdag in Aspen (enske) en zaterdag in Merlijn (hengelo)
ja 23 inderdaad... en nee dat ben ik ook nog niet... Dus is altijd kwestie van arrogant kijken en gauw doorlopenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aspen is lachen, mooie tent. Jammer genoeg kom ik er niet zo vaak![]()
Hengelooooooooooooooooo de gekstuuuuuuh! Ben btw nog nooit in Merlijn geweest, moet je toch ''ouder'' zijn, jaar of 23? Of heb ik dat mis?
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja 23 inderdaad... en nee dat ben ik ook nog niet... Dus is altijd kwestie van arrogant kijken en gauw doorlopen schudden met je tieten
hmmm Pinksteren in Beckum... Geen idee wat dat voorstelt... Ik gok een grote tent en een hoop bier??![]()
Jan Smitquote:Op maandag 7 mei 2007 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Beckum is dit jaar interessant, als je van de muziek houdt (gezelligheid is er altijd, daarvoor ga ik ook vaak naar zomerfeesten) zaterdag komt Jan Smit, zondag komt Jannes en maandag komen Nick & Simon...
volgens Wikipedia is dat om deze redenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jan Smit![]()
Jannes![]()
Nick & Simon![]()
Misschien voor de afwisseling een keer geinigMaar niet echt mijn ding denk ik...
Wanneer is het eigenlijk uberhaupt Pinksteren?![]()
Wanneer ReMcOrE: 28 mei geloof ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jan Smit![]()
Jannes![]()
Nick & Simon![]()
Misschien voor de afwisseling een keer geinigMaar niet echt mijn ding denk ik...
Wanneer is het eigenlijk uberhaupt Pinksteren?![]()
27 en 28 meiquote:Op maandag 7 mei 2007 20:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wanneer ReMcOrE: 28 mei geloof ik.
Moet ik nog ff 2 jaar wachten voordat ik naar Merlijn kan:9!
hmm heb je geen arrogant hoofd?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wanneer ReMcOrE: 28 mei geloof ik.
Moet ik nog ff 2 jaar wachten voordat ik naar Merlijn kan:9!
Zal ik toch ff moeten oefenen dan, zaterdag ff 1 uur voor de spiegel en arro. kijkenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmm heb je geen arrogant hoofd?
Waar gaan jullie normaal stappen als het geen pinksteren is dan??
als het 'zomerfeestzeizoen' nog niet bezig is, dan is het vaak Radstake, Bill, Dieka, New York, Bruins, heel som Danspaleis...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmm heb je geen arrogant hoofd?
Waar gaan jullie normaal stappen als het geen pinksteren is dan??
Radstake, vorig jaar zomer nog geweest met de selectie vd voetbal. Helemaal los @ Deepackquote:Op maandag 7 mei 2007 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het 'zomerfeestzeizoen' nog niet bezig is, dan is het vaak Radstake, Bill, Dieka, New York, Bruins, heel som Danspaleis...mijn 5555e post
uhhh de laatste tijd eigenlijk wel ja... Aangezien dat lekker makkelijk is met de fietsquote:Op maandag 7 mei 2007 20:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zal ik toch ff moeten oefenen dan, zaterdag ff 1 uur voor de spiegel en arro. kijken!
Uhm, Bill, Hengelo wel eens (pleintje, NY), Almelo (Waag)! En anders gewoon hier in t dorp!
Jij altijd Hengelo dan?
Radstake is dikquote:Op maandag 7 mei 2007 21:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Radstake, vorig jaar zomer nog geweest met de selectie vd voetbal. Helemaal los @ Deepack!
Dieka vink niks!
Mag ik 1 feestbeest?!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
uhhh de laatste tijd eigenlijk wel ja... Aangezien dat lekker makkelijk is met de fiets
Dieka/Bills bar moet er altijd iemand rijden... En daar hebben we niet zo vaak zin in
Index is ook af en toe wel tof! Maarja zelfde probleem...
Bovendien moeten de dames de laatste tijd veel tijd doorbrengen met hun werk/vriendjes/school whatever
Dus met een kleine groep blijf je toch meestal in de buurt...
Straks in de zomer weer de leuke festivals gepland staan; defqon, zomer carnaval, FFWD parade, weekendje Bloemendaal...
Nu nog bedenken wat we met Hemelvaart moeten doen... (uhhh tussen het feesten door doe ik af en toe ook nog wel wat anders hoor)
ik doe ook BEquote:Op maandag 7 mei 2007 21:34 schreef Roycoooooo het volgende:
Hoeveelste jaar zit je van BE dan? Ken wel wat lui die dat doen![]()
Dooie huismussen ja.....quote:Op maandag 7 mei 2007 21:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mag ik 1 feestbeest?!![]()
Ach, dat gezeur met vriendinnen, schei uit. Sommigen lijken wel een stel huismussen geworden![]()
Hoeveelste jaar zit je van BE dan? Ken wel wat lui die dat doen![]()
Haiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 7 mei 2007 23:02 schreef Rotzak84 het volgende:
Woon momenteel in Enschede, maar qua oorsprong kom ik uit de Achterhoek.
nou dacht ik altijd dat er 365 dagen in een jaar zaten. 1,5 jaar is dus 550 dagen...quote:Statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden.
Aantal posts: 124 (gemiddeld 1 per dag)
Sorry, had ik ff iemand anders in gedachtenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dooie huismussen ja.....![]()
Ik doe geen BE... Ik doe Facility Management... Maar in Grunn... (want daar kan je leuk uitgaan)
Doordeweeks woon ik dus eigenlijk stiekem niet in Twente... maar het is wel "thuis"
moiquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:02 schreef Rotzak84 het volgende:
Woon momenteel in Enschede, maar qua oorsprong kom ik uit de Achterhoek.
ja, iddquote:Op maandag 7 mei 2007 23:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
(Ja waar maak ik me eigenlijk druk om..)
hehe bij de superdeboer.. ja da's vlakbijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorry, had ik ff iemand anders in gedachten!
Kameraden van mij zitten ook in Grun, aan de Paterwoldseweg, ken je dat?
Ik studeer in Enschede en daar vind je ook heel wat tukkersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:01 schreef Stienn het volgende:
ik ga volgend jaar naar Groningen.. volgens mij studeerd half twente daar!
Jah klopt, zit aan de overkantquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hehe bij de superdeboer.. ja da's vlakbij*zwaait naar de kameraden van Roycoo*
maar neet in de boks....*quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
nog suggesties voor een nieuwe TT?? we hebben #2 al bijna weer vol
"moar neet in de boks"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
maar neet in de boks....*
Toevoeging op #1 loat goan....maar neet in de boks![]()
*of hoe je t ook wilt schrijven![]()
Primaquote:
Boeiendquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan weten we zeker dat niemand hem snapt
11.15 weg hierquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
GVD... ben je nog bijna een uur op FOK!
dat waren de post van Rotzak84 alquote:
Nee ken hier eigenlijk helemaal geen tukkersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah klopt, zit aan de overkant! En nog een kameraad woont 2 straten verder, hoe die straat heet weet ik niet
!
Misschien ken je ze wel of lijkt je onwaarschijnlijk?
Ik snap em nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan weten we zeker dat niemand hem snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |