Hij kreeg werk in Almelo, DUS je verhuisd naar Hengeloquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
toen kreeg mn pa een baan in Almelo dus zijn we naar Hengelo verhuisd.
Jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hij kreeg werk in Almelo, DUS je verhuisd naar Hengeloverstandig
![]()
Iddquote:
En je voetbalt bij Dos37quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef Dos37 het volgende:
hoe hek deze reeks mist da.
Nou ik kom dus ook uut Twente uut Vriezenveen (vjenne)
Neej man, echte tukkersquote:
Welk team?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:30 schreef Dos37 het volgende:
ie heb'm deur
hoe oud ben je dan? Misschien hebben we wel eens in de jeugd tegen elkaar gespeeld, nu niet meer, speel in een hoger team!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:10 schreef Dos37 het volgende:
6de
22quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan? Misschien hebben we wel eens in de jeugd tegen elkaar gespeeld, nu niet meer, speel in een hoger team!
K ben btw 21!
Omhoogquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:38 schreef Merson het volgende:
Waar speel jij dan?
Jeujquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
22
kan maar zo, maar we doen wel dezelfde opleiding
Ah oke, als je nog boeken nodig hebt zeg het ffquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:00 schreef Dos37 het volgende:
1ste februari instroom
Heb ik niks meer van.. Vanaf jaar 2 welquote:
quote:
Uhm jah, alles weg geflikkerd! Sjorryquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
@Roycoooooo
Progression test had je weggegooid toch? Kan die troep nergens meer vinden en wil dat vak toch een keer halen.![]()
Danku. Anders moet ik het nog maar een keer proberen met mijn (minimale) talenten op het gebied van de Engelse taal.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uhm jah, alles weg geflikkerd! Sjorry![]()
Moet je Chris ff vragen, die moet die toets ook nog![]()
hehe lollers! K heb m gelukkig gehaaldquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Danku. Anders moet ik het nog maar een keer proberen met mijn (minimale) talenten op het gebied van de Engelse taal.![]()
doar ist ook feest onnie met hemelvaartquote:
volgende week dik feestquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef rulerofdeath het volgende:
jow
kom der net achter via den klein'n prinses dat dr hier nog meer tukkers bint
Hoe ist hier dan?
ik kom uut de sint isidorushoeve kan dat bie op die kaart ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |