Als je klaar bent met teruglezen dan snap je het welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:16 schreef Lionheaad het volgende:
En dan moet ik het snappen??
het deel tussen VBL en het nummer is nogal flexibel geworden, dingen als toko en polonaise hebben daar al gestaan. Soms komt het ook voor dat mensen maar klakkeloos dat deel van de voorganger overnemenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:23 schreef Lionheaad het volgende:
En waarom hebben we tegenwoordig een lunch???
Waar is het café gebleven....???
Feliquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:44 schreef Lionheaad het volgende:
Nog 2 koffie...
Life is Good....
Just read the subs and jou know what I mean...
En wat is autocadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:24 schreef Lionheaad het volgende:
@ Bluezz: helpdesk medewerker autocad....
Autocad is een tekenprogramma.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wat is autocad
Plasplaatje voor tong gevonden
[afbeelding]
Nou dan weet ik dat ook weerquote:
Hoe komt et?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef venomsnake het volgende:
Godver, mijn laptop heeft het begeven![]()
AL mijn photoshop werk weg (geen backup gemaakt)
Mails weg, en nog veel meer.![]()
![]()
WAT BAAL IK![]()
Gelijk maar een nieuwe computer besteld net, icl enorme monitor enz.
Maar ik mis me laptop nu al![]()
*&^#$@#$@#$#![]()
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef venomsnake het volgende:
![]()
WAT BAAL IK![]()
*&^#$@#$@#$#![]()
Begon een beetje te stinken, heel dat ding doorgebrand.quote:
Is een Apple niks voor jou, aangezien je nogal grafisch onderlegd bent?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:04 schreef venomsnake het volgende:
Is dat Windows Vista wat? dat krijg ik zometeen bij nieuwe pc..![]()
Ah, ben ik niet de enige!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef venomsnake het volgende:
![]()
WAT BAAL IK![]()
*&^#$@#$@#$#![]()
O, en Windows Vista ... he bah![]()
Ik heb nog nooit op een Apple gewerkt.. Bovendien heb ik de PC net besteld en haalt iemand hem nu voor me op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is een Apple niks voor jou, aangezien je nogal grafisch onderlegd bent?
Jij besteld een PC en gelijk binnen een uurtje is het klaar? Doe je goedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een Apple gewerkt.. Bovendien heb ik de PC net besteld en haalt iemand hem nu voor me op.
Damm ook een keer gehad... en op dat moment denk je... waarom heb ik ook weer geen backup gemaakt?? )quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef venomsnake het volgende:
![]()
WAT BAAL IK![]()
*&^#$@#$@#$#![]()
O, en Windows Vista ... he bah![]()
Ik ben ook overgestapt van PC naar Apple... de beste keuze die ik gemaakt heb!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een Apple gewerkt.. Bovendien heb ik de PC net besteld en haalt iemand hem nu voor me op.
Geen laptop dit keer.. Even kijken nog hoe we dat neer gaan zetten aangezien ik veel in bed lig, moet ook op bed met de computer kunnen werken..
Ben benieuwd..
Baal wel dat ik alles kwijt ben zeg, dood en dood zonde. Ik was van plan binnenkort een backup te maken.. te laat dus..![]()
Winkel opgebeld, vragen of ze hem vast willen houden, kameraad haalt hem nu op.. Simpel..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij besteld een PC en gelijk binnen een uurtje is het klaar? Doe je goed.
Moeilijk iig, het helpt mij op sommige momenten wel de dag door komen moet ik eerlijk zeggen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
venom kan nou eenmaal niet zonder computer.
Daar heeft Vaduz de Wehkampgids voorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moeilijk iig, het helpt mij op sommige momenten wel de dag door komen moet ik eerlijk zeggen..![]()
O ja, is ook zo..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef RayMania het volgende:
Damn, balen zeg venom, heb nog wel die ene photoshop voor je, die je ooit stuurde
.
Klopt, je bent immers al 6 jaar bezig met de vakken. Dat onthoud je echt welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:32 schreef borisz het volgende:
middag
wat zijn die examentraininglesjes toch nutteloos
Klopt. En de hele dag hetzelfde doen gaat nog meer vervelen. Ik skip t niet, hoef ik tussen de examens in minder voor te bereiden (hoewel ik voor scheikunde, engels en nederlands toch niks ga voorbereiden).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:32 schreef borisz het volgende:
middag
wat zijn die examentraininglesjes toch nutteloos
Ja, dan val ik niet zo opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Schreeuwend komt sjimz de toko binnen.
Dat krijg je als je klein bent.quote:
Je bent het toch al?quote:
Zekerrrrrrrrquote:
Eitje voor jou dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Cijferlijst SE.Nederlands: 71 Frans1: 69 Duits1: 75 Engels: 70 Geschiedenis1: 80 ANW: 78 Maatschappijleer1: 75 Lichamelijke opvoeding: V Letterkunde: 75 Klassieke Culturele Vorming: 74 Wiskunde B1: 84 Natuurkunde1: 81 Scheikunde1: 87 Biologie1,2: 78 Latijnse taal en letterkunde: 66
In de Underlined vakken moet ik examen doen.
Omdat ik soms best voorspelbaar benquote:
Kortom je kan achterover leunen en niks doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Cijferlijst SE.Nederlands: 71 Frans1: 69 Duits1: 75 Engels: 70 Geschiedenis1: 80 ANW: 78 Maatschappijleer1: 75 Lichamelijke opvoeding: V Letterkunde: 75 Klassieke Culturele Vorming: 74 Wiskunde B1: 84 Natuurkunde1: 81 Scheikunde1: 87 Biologie1,2: 78 Latijnse taal en letterkunde: 66
In de Underlined vakken moet ik examen doen.
Dat verwacht ik bij ons ook ja. Als je die scheikunde-examens ziet... Dat wordt tegen die tijd een klein beetje opfrissen en that's it. Natuurkunde wordt wel een klein probleempje omdat het best veel stof is die ver is weggezakt. Die SE's daarvan zijn ook makkelijker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kortom je kan achterover leunen en niks doen
Die examens stellen niks voor, bij ons (en vele andere) waren de schoolexamens veel lastiger dan de examens.
Ja, maar er wordt bezuinigd op inktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:56 schreef golfer het volgende:
Hoe moet ik die cijfers lezen?
In mijn tijd greeg je gewoon een cijfer van 1 t/m 10.
Is 74 bijvoorbeeld hetzelfde als vroeger een 7,4?
in jou tijd schreven ze nog op een lei opaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:56 schreef golfer het volgende:
Hoe moet ik die cijfers lezen?
In mijn tijd kreeg je gewoon een cijfer van 1 t/m 10.
Is 74 bijvoorbeeld hetzelfde als vroeger een 7,4?
Je was te snel afgeleidquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:59 schreef Messenga het volgende:
Voor mij:
Nederlands 7.1
Engels 6.3
Economie 8.1
Wiskunde 5.7
Aardrijksunde 5.9
Geschiedenis 6.4
Dus alleen Aardrijkskunde goed leren. de 5.7 voor Wiskunde komt omdat ik erg matig was in gebruik van afgeleides
Je examens worden en door je leraren nagekeken en opgestuurd naar een andere school.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het enige probleem is Latijn omdat onze leraar te streng is qua nakijken.
Golfer's rapport zag er vroeger zo uit:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:59 schreef borisz het volgende:
[..]
in jou tijd schreven ze nog op een lei opa![]()
quote:
Dat weet ik. Maar dan nog, hij is iemand die redelijk aan zijn mening vasthoudt. Bovendien heb ik weinig hoop op een corrector die mij wil bevoordelen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je examens worden en door je leraren nagekeken en opgestuurd naar een andere school.
Er zijn gewoon standaard antwoorden, je wordt niet beoordeeld door een willekeurige leraar, die toevallig een slechte dag heeft. Dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dan nog, hij is iemand die redelijk aan zijn mening vasthoudt. Bovendien heb ik weinig hoop op een corrector die mij wil bevoordelen...
Vorig jaar had uit zijn klas maar 1 iemand een voldoende...![]()
Waarschijnlijk het type dat dan exact die ene zin wil zien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er zijn gewoon standaard antwoorden, je wordt niet beoordeeld door een willekeur aan leraren. Dat zou mooi zijn.
Wordt opgestuurd naar die andere leraar en die geeft gewoon aan dat het te streng is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het type dat dan exact die ene zin wil zien.
Dat is zeer te begrijpen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Van laag naar hoog.
Wiskunde B12: 5.0
Scheikunde 12: 5.6
Natuurkunde 12: 6.2
Nederlands: 6.7
Economie 1: 7.4
Engels: 8.9
En de rest afgesloten met een paar zevens en achten.
Al kan ik niet zeggen dat ik atm in de mood ben om te leren...
Idd na je eindexamens begint het pas!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef VoreG het volgende:
Weet je wat pas zwaar is! Tentamens, die zijn pas kut!
Nu wil ik niet heel lullig doen, maar die VMBO examensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:06 schreef Messenga het volgende:
Gezien mijn ervaring met examens op het vmbo, weet ik dus hoe het is.
Dat weet ik ook wel. Voorbeeldje: ik nam een (officiele) proefvertaling over van een vriendin, die daar een 6,8 voor had. Verbeterde m zelfs nog enigszins en haalde er een 4,8 voor. Die man wil echt exact zien wat er op het nakijkformulier staat... niet te doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er zijn gewoon standaard antwoorden, je wordt niet beoordeeld door een willekeurige leraar, die toevallig een slechte dag heeft. Dat zou mooi zijn.
Op een paar mensen na doet nog helemaal niemand iets bij ons (vwo).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:06 schreef Messenga het volgende:
Ik vind het wel mooi. Gezien mijn ervaring met examens op het vmbo, weet ik dus hoe het is. Voor de rest zie je op een paar ex-vmbo'ers na iedereen gretig leren. Hoe erg je ze ook gerust stelt, ze blijven gaan.
Nee, hij heeft gewoon een hekel aan je. Dat is heel normaal bij gewone examens, die worden namelijk wel op willekeur beoordeeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Voorbeeldje: ik nam een (officiele) proefvertaling over van een vriendin, die daar een 6,8 voor had. Verbeterde m zelfs nog enigszins en haalde er een 4,8 voor. Die man wil echt exact zien wat er op het nakijkformulier staat... niet te doen.
En als hij dan een slechte dag gehad had, dan heeft ie die altijd.
Dat heeft vorig jaar dan ook weinig geholpen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wordt opgestuurd naar die andere leraar en die geeft gewoon aan dat het te streng is.
Laat dat nou nog waar zijn ook.quote:
Dan heeft hij een hekel aan de wereld.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, hij heeft gewoon een hekel aan je. Dat is heel normaal bij gewone examens, die worden namelijk wel op willekeur beoordeeld.
Vooral als je linkshandig bentquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat dat nou nog waar zijn ook.
1e klas van de lagere school werd inderdaad nog een lei gebruikt.
Daarna gingen we over op de kroontjespen die je in een potje inkt (ingebouwd in de schoolbank) moest dopen en heerlijke vlekken gaf.
Stellen niets voor inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu wil ik niet heel lullig doen, maar die VMBO examens.
Dan snapte de mensen van vorig jaar het examen gewoon niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat heeft vorig jaar dan ook weinig geholpen...![]()
Welke leraar niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan heeft hij een hekel aan de wereld.![]()
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan snapte de mensen van vorig jaar het examen gewoon niet.
Of het nakijken van hem levert gewoon een 4 gemiddeld op voor de proefvertaling.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je een onvoldoende haalt snap je het examen gewoon niet.
Je doet hetzelfde als Van Gaal. Eigen fouten gaan afschuiven op anderen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of het nakijken van hem levert gewoon een 4 gemiddeld op voor de proefvertaling.
ons papquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:22 schreef rubbereend het volgende:
nou dat gaat lekker, ons pap is vandaag aan de knie geholpen en die mag nog ff in het ziekenhuis blijven krijgen we net telefoon dat mn oma haar hand op 2 plaatsen heeft gebroken
Ik weet dat ik niet goed ben in vertalen, maar als je een 6,8 inlevert en er een 4,8 voor terugkijkt, dan is dat gewoon het bewijs dat hij te streng nakijkt. Twee punten is wel een erg groot verschil.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je doet hetzelfde als Van Gaal. Eigen fouten gaan afschuiven op anderen.
Een vertaling moet precies zijn en niet een beetje zus en zo. Ik geef die man groot gelijk.
En bij eindexamens wordt er 2x beoordeeld, dus als je door 1 onafhankelijke beoordeler ook slecht wordt beoordeeld, heb je het gewoon slecht gedaan.
Het is wel fijn hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:51 schreef venomsnake het volgende:
Nou, nieuwe computer doet het..![]()
Moet overal weer aan wennen. Vooral aan Windows Vista en aan mijn nieuwe toetsenbord.
Dat Windows Vista is maar vaag..
Intel pentium D, met Ati Radeon kaartje, 380mb hd, 1024 mb DDR2, 21 inch breedbeeld monitor. en nog een hele zooi aan dingen zoals dvd brander ed..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het is wel fijn hoor
Wat voor computer heb je nu?
21 inch, pff.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Intel pentium D, met Ati Radeon kaartje, 380mb hd, 1024 mb DDR2, 21 inch breedbeeld monitor. en nog een hele zooi aan dingen zoals dvd brander ed..
Zal vanavond even kijken wat er precies allemaal op en aan zit..![]()
Niet goed?quote:
Wat doet methodmich daar?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wat is autocad
Plasplaatje voor tong gevonden
[afbeelding]
Ik moet er wel aan wennen om eerlijk te zijn, het heeft wel wat weg van mijn tv, alleen is deze monitor flatscreen. De TV is nog een enorme kastquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Té groot. Of is het nog een beeldbuis?
maar eens snel 1 gig geheugen bij planten dan, anders loopt vista over een paar weken niet meer zo snelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Intel pentium D, met Ati Radeon kaartje, 380mb hd, 1024 mb DDR2, 21 inch breedbeeld monitor. en nog een hele zooi aan dingen zoals dvd brander ed..
Zal vanavond even kijken wat er precies allemaal op en aan zit..![]()
Jaquote:
voegt ook niks meer toe dan xp, heb vista ultimate hier ook nog liggen, maar nog niet de behoefte om het te installerenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja![]()
ik vind het maar dikke troep dat windows vista.
'T is wel handig hoor. Ik kan elk programma gewoon gebruiken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voegt ook niks meer toe dan xp, heb vista ultimate hier ook nog liggen, maar nog niet de behoefte om het te installeren![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja![]()
ik vind het maar dikke troep dat windows vista.
Doordat het bedrijf waar ik werk cursussen op IT-gebied verzorgt, heb ik vorig jaar al kennis kunnen maken met Vista, maar ik zie, net als ph, nog geen noodzaak om over te stappen. Zoooooooveel voordeel haal je niet uit Vista. Office 2007 is bijvoorbeeld veel meer veranderd dan Vista.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
'T is wel handig hoor. Ik kan elk programma gewoon gebruiken.
inderdaad heb office 2007 ook draaien, ff wennen in het begin maar werkt superquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Doordat het bedrijf waar ik werk cursussen op IT-gebied verzorgt, heb ik vorig jaar al kennis kunnen maken met Vista, maar ik zie, net als ph, nog geen noodzaak om over te stappen. Zoooooooveel voordeel haal je niet uit Vista. Office 2007 is bijvoorbeeld veel meer veranderd dan Vista.
Klopt. Office 07 is voor mij soms ook nog ff zoeken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Doordat het bedrijf waar ik werk cursussen op IT-gebied verzorgt, heb ik vorig jaar al kennis kunnen maken met Vista, maar ik zie, net als ph, nog geen noodzaak om over te stappen. Zoooooooveel voordeel haal je niet uit Vista. Office 2007 is bijvoorbeeld veel meer veranderd dan Vista.
bwarshare? emule? kazaa?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:07 schreef clauwheee het volgende:
Welk programma was dat ook alweer die hier laatst werd genoemd, om muziek mee te downloaden? Kan het niet meer terugvinden...
Ik gebruik bitcomet, voor torrents. Werkt echt prima, net ff beide albums van Arctic Monkeys binnengehaald.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:07 schreef clauwheee het volgende:
Welk programma was dat ook alweer die hier laatst werd genoemd, om muziek mee te downloaden? Kan het niet meer terugvinden...
Net 2 hele gekruide kippen gekocht.quote:
Wat ga je ze dan te eten geven?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net 2 hele gekruide kippen gekocht.
Dus dat wordt weer schransen straks.
2 dagen regen, ben er weer helemaal klaar mee. Nu graag weer 1,5 maand zon....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:17 schreef clauwheee het volgende:
Eej thanks heren, wat een snelle service
Onweer, iekssss!
Het snuiven van afgelopen weekend zal wel uitgewerkt zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:22 schreef rubbereend het volgende:
wat is de lucht trouwens heerlijk schoon na al die regenmn hooikoorts klachten zijn een stuk minder nu
DIE LUCHTquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:22 schreef rubbereend het volgende:
wat is de lucht trouwens heerlijk schoon na al die regenmn hooikoorts klachten zijn een stuk minder nu
Kipsatéquote:
quote:
U kunt mij even helpen, meneer?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
DC++ inderdaad, heeft een lastige gebruiksaanwijzing, maar als het eenmaal werkt gaat het als een zonnetje.
hoe?quote:
Primaquote:
Leuk dat je ook vraagt hoe het met mij gaatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Prima
en dc++ is inderdaad KUT om in te stellen, huisgenoten hadden m in zeist geinstalleerd enzo,. ik helemaal bang dat ie het hier niet zou doen maar gelukkig wel
oepsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk dat je ook vraagt hoe het met mij gaat
Jahaaaa, hihi, sorryquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:35 schreef Da_Sandman het volgende:
DC is niet kudt.
En clau, heb ik je toch geholpen.
En dat was het ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:38 schreef Eilanden het volgende:
[Gordan Ramsay mode on]
That looks fucking delicious!
[Gordon Ramsay mode off]
Da's best snelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat was het ook.
En helemaal niet zo moeilijk om te maken.
Alles binnen een half uurtje voorbereid en op tafel.
en torrent nog beterquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:21 schreef Messenga het volgende:
Nieuwsgroepen is veul beter!
vandaag maar Hermans Helden kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[Gordan Ramsay mode on]
That looks fucking delicious!
[Gordon Ramsay mode off]
omg..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:58 schreef RayMania het volgende:
Afgelopen weekend 45 DVD's gebrand. Heb nu weer ruimte.
waarom koop je er niet gewoon een schijf bijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:58 schreef RayMania het volgende:
Nieuwsgroepen, Newsleechter.
Afgelopen weekend 45 DVD's gebrand. Heb nu weer ruimte.
http://binaries4all.nl/beginnersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
nieuwsgroepen en torrents snap ik niet![]()
Ik ben inderdaad geen fan die kale, maar ga wel kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:52 schreef Eilanden het volgende:
Ga je vanavond naar de nieuwe serie van Herman kijken? Volgens mij ben jij niet zo'n fan van die kale...
Same here, alhoewel ik het jammer vind dat Gordon hierdoor (voorlopig?) is afgelopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen fan die kale, maar ga wel kijken.
Hij ging zo goed.Wel een mooie man. Druk te druk misschien maar het hart op de goede plaats.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:29 schreef borisz het volgende:
Die gozer bij deal or no deal heeft pech
Stomme editterquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:42 schreef VoreG het volgende:
Burp, heerlijk gegeten.
Wat een held, geef de man een kleurtje!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:56 schreef tong80 het volgende:
We hebben een echte tourrenner als poster in Sport.
Golfer hij reed bij Gimondi in de ploeg
Dan moet ie flink bejaard zijn.quote:
Wie het zegtquote:
Jan was van 1967 tot 1970 beroepsrenner. Na zijn carrière is hij wereldkampioen bij de veteranen geweest.quote:
Goed gegoogled.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Jan was van 1967 tot 1970 beroepsrenner. Na zijn carrière is hij wereldkampioen bij de veteranen geweest.
yups.quote:
Duplo!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Lego!
Tuurlijk.quote:
En Bluezz dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef Suijk het volgende:
Avond, kerels.
Da's net zo goed een kerel, in de positieve zin van het woord he.quote:
En gewoon ff via de site downloaden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
DC++ inderdaad, heeft een lastige gebruiksaanwijzing, maar als het eenmaal werkt gaat het als een zonnetje.
Binnenkort is de opening, ik had een afspraak met Eelco Derks (kent iemand die?) over of we een project samen kunnen doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:40 schreef RayMania het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar die hal. Staat zo eenzaam als je met de trein passeert inderdaad. Wat was er te beleven in de hal?
We hebben ook nog een 24 te gaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:40 schreef RayMania het volgende:
Trouwens 22:39, nog net tijd genoeg om twee Heroes-afleveringen te kijken.
had je daar niet kunnen blijven?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo eindelijk een dag later dan de planning weer terug uit Londen... Leuk als je vlucht niet doorgaat
FOK!-Sportheld ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat een held, geef de man een kleurtje!
Ik heb de film voor ongeveer 30 minuten uitgezeten, maar het kon me niet boeien, of doen glimlachenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef pascalheister het volgende:
Nacho Libre, niet hoogstaand maar wel leuk om te zien![]()
24 USA serie 6, aflevering 21 net bekeken.quote:
We kijken nauwelijks TV.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:04 schreef tong80 het volgende:
TV-Junks als ik programmamaker was zou ik jullie benaderen voor een programma
Ja jullie zijn normaal gaan 's nachts van 1 tot 5 naar de opgenomen TV kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
We kijken nauwelijks TV.
Het staat allemaal op een video of, tegenwoordig nog vaker op onze harde schijf van de PC.
Lang leve de vooruitgang en de techniek, dat je gewoon 5 of 6 uur nadat iets voor het eerst is uitgezonden ergens in een land of een film in première is gegaan, je het allemaal al kan binnenhalen op je PC en meteen kunt bekijken.
Of tussendoor, wanneer we maar willen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:31 schreef tong80 het volgende:
Ja jullie zijn normaal gaan 's nachts van 1 tot 5 naar de opgenomen TV kijken
quote:
En die video's worden, als ze het eindelijk eens begeven, ooit vervangen door zo'n supersonische DVD-R die jij al hebt met van die mooie boxen als jij hebt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:38 schreef tong80 het volgende:
Vind jullie wel cool met twee PC's Twee TV's en Twee Video's
Trusteh tong.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:45 schreef tong80 het volgende:
Ok nu kan ik gaan slapen.
Trusten Golfert en andere hoolers zoals Bluezz.
Leuke aflevering, ik ben dus juist wel een fan van die kalequote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen fan die kale, maar ga wel kijken.
succes dan maar vandaagquote:Op woensdag 9 mei 2007 07:20 schreef Suijk het volgende:
Druk hier, op de vroege morgen!
Nu werk ik nog bij GetronicsPinkroccade en eind deze maand ga ik daar weg, omdat ik een andere baan dichterbij heb gevonden (nu doe ik er 1 uur en 15 min over om op mijn werk te komen en dan 15 min op de fietsquote:Op woensdag 9 mei 2007 07:48 schreef Lionheaad het volgende:
Hé appeltje, wat doe jij tegenwoordig??
Lekkerquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:33 schreef Lionheaad het volgende:
Jij is goed bezig, Sientje
Ik moet straks een klein uurtje rijden. Ik hoef nog maar 11 dagen bij deze baas
Spannend, waar ??quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:47 schreef SCH het volgende:
Vanavond eten we koosjer
Ben harstikke ziek maar dikke vinger, we gaan ze pakken
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:56 schreef appelsientje het volgende:
O wacht.. SCH = Heereveen = voetbal = tegen Ajax = Joden = koosjer eten
quote:
Moet je ook niet zoveel Heroes kijken midden in de nacht als je vroeg op moet!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:01 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen, ben nu al gesloopt. Week is nog geen eens doormidden
.
quote:
Ik moest het bij ééntje houden inderdaad. Vanavond maar na het voetbal vroeger slapenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel Heroes kijken midden in de nacht als je vroeg op moet!
ach arme, je hebt het zo zwaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik moest het bij ééntje houden inderdaad. Vanavond maar na het voetbal vroeger slapen.
tekenen van houtskeletbouwquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:57 schreef Lionheaad het volgende:
Doe er nu ongeveer 40 minuten over.
@pascal: wat voor een soort werk doe jij met acad??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |