Als je klaar bent met teruglezen dan snap je het welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:16 schreef Lionheaad het volgende:
En dan moet ik het snappen??
het deel tussen VBL en het nummer is nogal flexibel geworden, dingen als toko en polonaise hebben daar al gestaan. Soms komt het ook voor dat mensen maar klakkeloos dat deel van de voorganger overnemenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:23 schreef Lionheaad het volgende:
En waarom hebben we tegenwoordig een lunch???
Waar is het café gebleven....???
Feliquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:44 schreef Lionheaad het volgende:
Nog 2 koffie...
Life is Good....
Just read the subs and jou know what I mean...
En wat is autocadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:24 schreef Lionheaad het volgende:
@ Bluezz: helpdesk medewerker autocad....
Autocad is een tekenprogramma.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wat is autocad
Plasplaatje voor tong gevonden
[afbeelding]
Nou dan weet ik dat ook weerquote:
Hoe komt et?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef venomsnake het volgende:
Godver, mijn laptop heeft het begeven![]()
AL mijn photoshop werk weg (geen backup gemaakt)
Mails weg, en nog veel meer.![]()
![]()
WAT BAAL IK![]()
Gelijk maar een nieuwe computer besteld net, icl enorme monitor enz.
Maar ik mis me laptop nu al![]()
*&^#$@#$@#$#![]()
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef venomsnake het volgende:
![]()
WAT BAAL IK![]()
*&^#$@#$@#$#![]()
Begon een beetje te stinken, heel dat ding doorgebrand.quote:
Is een Apple niks voor jou, aangezien je nogal grafisch onderlegd bent?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:04 schreef venomsnake het volgende:
Is dat Windows Vista wat? dat krijg ik zometeen bij nieuwe pc..![]()
Ah, ben ik niet de enige!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef venomsnake het volgende:
![]()
WAT BAAL IK![]()
*&^#$@#$@#$#![]()
O, en Windows Vista ... he bah![]()
Ik heb nog nooit op een Apple gewerkt.. Bovendien heb ik de PC net besteld en haalt iemand hem nu voor me op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is een Apple niks voor jou, aangezien je nogal grafisch onderlegd bent?
Jij besteld een PC en gelijk binnen een uurtje is het klaar? Doe je goedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een Apple gewerkt.. Bovendien heb ik de PC net besteld en haalt iemand hem nu voor me op.
Damm ook een keer gehad... en op dat moment denk je... waarom heb ik ook weer geen backup gemaakt?? )quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef venomsnake het volgende:
![]()
WAT BAAL IK![]()
*&^#$@#$@#$#![]()
O, en Windows Vista ... he bah![]()
Ik ben ook overgestapt van PC naar Apple... de beste keuze die ik gemaakt heb!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een Apple gewerkt.. Bovendien heb ik de PC net besteld en haalt iemand hem nu voor me op.
Geen laptop dit keer.. Even kijken nog hoe we dat neer gaan zetten aangezien ik veel in bed lig, moet ook op bed met de computer kunnen werken..
Ben benieuwd..
Baal wel dat ik alles kwijt ben zeg, dood en dood zonde. Ik was van plan binnenkort een backup te maken.. te laat dus..![]()
Winkel opgebeld, vragen of ze hem vast willen houden, kameraad haalt hem nu op.. Simpel..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij besteld een PC en gelijk binnen een uurtje is het klaar? Doe je goed.
Moeilijk iig, het helpt mij op sommige momenten wel de dag door komen moet ik eerlijk zeggen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
venom kan nou eenmaal niet zonder computer.
Daar heeft Vaduz de Wehkampgids voorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moeilijk iig, het helpt mij op sommige momenten wel de dag door komen moet ik eerlijk zeggen..![]()
O ja, is ook zo..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef RayMania het volgende:
Damn, balen zeg venom, heb nog wel die ene photoshop voor je, die je ooit stuurde
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |