Johan Derksen op zijn bestquote:Op woensdag 9 april 2008 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Geweldig die derksen![]()
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1259851.html
Zelf zal hij er ook niet gratis zitten en hij voegt ook geen fuck toe.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Geweldig die derksen![]()
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1259851.html
Derksen is nooit grappig.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel lachen :d
Sinds wanneer word je geedit als je vindt dat iemand alleen grappig is als ie van een brug rijdt?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:02 schreef Blawh het volgende:
Wat triest die Derksen. Ten eerste vind ik het erg simpel om te zeggen wat iemand verdiend heeft voor zijn analyses en ten tweede doet hij alsof Gullit totaal geen kennis van voetbal heeft.
Nee Johan, jij bent de man die iedere week (vooral over de wat kleinere clubs) enorme onzin staat te vertellen tijdens je analyses, jij hebt geen verstand van voetbal. Je hebt het geluk dat je een goede redactie achter je hebt staat waardoor je vaak 'nieuw' nieuws hebt, want anders was er niemand geweest die je nog als analyticus serieus had genomen.
Johan is niet altijd even consequent in zn analyses nee. Maar ik zie bijvoorbeeld Voetbal Insite ook meer als entertainment dan als serieus praatprogramma.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:02 schreef Blawh het volgende:
Wat triest die Derksen. Ten eerste vind ik het erg simpel om te zeggen wat iemand verdiend heeft voor zijn analyses en ten tweede doet hij alsof Gullit totaal geen kennis van voetbal heeft.
Nee Johan, jij bent de man die iedere week (vooral over de wat kleinere clubs) enorme onzin staat te vertellen tijdens je analyses, jij hebt geen verstand van voetbal. Je hebt het geluk dat je een goede redactie achter je hebt staat waardoor je vaak 'nieuw' nieuws hebt, want anders was er niemand geweest die je nog als analyticus serieus had genomen.
Bij Chelsea deed ie het zo gek nog niet hoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Johan is niet altijd even consequent in zn analyses nee. Maar ik zie bijvoorbeeld Voetbal Insite ook meer als entertainment dan als serieus praatprogramma.
Verder vind ik het wel terecht dat dat vermeld wordt, want ze laten vooraf aan het programma wel zien dat ze 'Scoren voor Gezonheid steunen' waarbij er 100 euro per goal naar dat fonds gaat. Maar dat daar iemand voor 8000 euro zit die de grootste onzin uitslaat en dan óók de wedstrijd niet eens gezien heeft, dat vind ik schandalig. En verder heeft Gullit nog geen moment laten blijken dat ie kennis van voetbal heeft. Denk dat ze bij Feyenoord nog de puinhopen van zijn transfer aan het opruimen zijn.
Ik vond het eigenlijk best ok om naar Gullit zijn analyses te kijken/ luisteren. Bovendien zal Derksen er ook echt niet voor niets zitten hoor, ik vind hem ook niet eens zoveel toegevoegde waarde hebben. Derksen zegt constant hetzelfde, is stronteigenwijs en blijft zelfs als zijn ongelijk is aangetoond met feiten bij zijn standpunt. Dan heb ik het nog niet eens over zijn 'bekvechten' met Genee, ik wil namelijk een voetbalprogramma zien en niet een programma waarbij de analist de presentator belachelijk probeert te maken met stomme grappen om zelf punten te scoren bij de kijkers.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:18 schreef Breach het volgende:
Verder vind ik het wel terecht dat dat vermeld wordt, want ze laten vooraf aan het programma wel zien dat ze 'Scoren voor Gezonheid steunen' waarbij er 100 euro per goal naar dat fonds gaat. Maar dat daar iemand voor 8000 euro zit die de grootste onzin uitslaat en dan óók de wedstrijd niet eens gezien heeft, dat vind ik schandalig.
Dat is spel, die presentator leest zelf de kijkersvraag voor waar er gevraagd wordt welke kapper Derksen heeft omdat zn haar zo raar zit. En Derksen gooit er dan meteen uit dat niemand kan voldoen aan Genee omdat die elke dag een uur staat te fohnen. Dat is gewoon chemie en humor. En als je het programma wat vaker kijkt, dan weet je zelf ook wel dat ze zichzelf ook niet bepaald zien als een bloedserieus voetbalprogramma.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk best ok om naar Gullit zijn analyses te kijken/ luisteren. Bovendien zal Derksen er ook echt niet voor niets zitten hoor, ik vind hem ook niet eens zoveel toegevoegde waarde hebben. Derksen zegt constant hetzelfde, is stronteigenwijs en blijft zelfs als zijn ongelijk is aangetoond met feiten bij zijn standpunt. Dan heb ik het nog niet eens over zijn 'bekvechten' met Genee, ik wil namelijk een voetbalprogramma zien en niet een programma waarbij de analist de presentator belachelijk probeert te maken met stomme grappen om zelf punten te scoren bij de kijkers.
Die bedragen noemen hoeft voor mij ook niet. Hij heeft het al wel eens vaker gedaan en das niet netjes natuurlijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:02 schreef Blawh het volgende:
Het is inderdaad chemie en het is tot op zekere hoogte ook nog wel amusant, maar met name het laatste half jaar heb ik meer het idee dat Genee, Derksen en van Hanegem iets te vaak de lolbroek aan willen trekken waardoor het voetbalgedeelte onder aan het sneeuwen is. Maar goed, ieder zijn eigen mening en voorkeur natuurlijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is spel, die presentator leest zelf de kijkersvraag voor waar er gevraagd wordt welke kapper Derksen heeft omdat zn haar zo raar zit. En Derksen gooit er dan meteen uit dat niemand kan voldoen aan Genee omdat die elke dag een uur staat te fohnen. Dat is gewoon chemie en humor. En als je het programma wat vaker kijkt, dan weet je zelf ook wel dat ze zichzelf ook niet bepaald zien als een bloedserieus voetbalprogramma.
Maar ieder zijn eigen ding, ik vind VI leuker dan het gortdroge (en serieuze) Studio Voetbal.
Ik vind het zo slecht, dat ik soms last van plaatsvervangende schaamte krijg.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is inderdaad chemie en het is tot op zekere hoogte ook nog wel amusant, maar met name het laatste half jaar heb ik meer het idee dat Genee, Derksen en van Hanegem iets te vaak de lolbroek aan willen trekken waardoor het voetbalgedeelte onder aan het sneeuwen is. Maar goed, ieder zijn eigen mening en voorkeur natuurlijk.
Met name het Genee - Van Hanegem gedoe heb ik nu ook wel weer gezien. Willem heeft af en toe best een grappige opmerking maar het komt allemaal wat geforceerd over soms.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is inderdaad chemie en het is tot op zekere hoogte ook nog wel amusant, maar met name het laatste half jaar heb ik meer het idee dat Genee, Derksen en van Hanegem iets te vaak de lolbroek aan willen trekken waardoor het voetbalgedeelte onder aan het sneeuwen is. Maar goed, ieder zijn eigen mening en voorkeur natuurlijk.
Genee is vooral de zwakke schakel in dit geheel met z'n domme opmerkingen (zoals vorige week over De Jonge die steeds U zei tegen Derksen), domme grappen en nog veel dommere antwoorden.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:52 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Met name het Genee - Van Hanegem gedoe heb ik nu ook wel weer gezien. Willem heeft af en toe best een grappige opmerking maar het komt allemaal wat geforceerd over soms.
Ik ben het helemaal met je eens dat Gullit als trainer nog weinig heeft laten zien en dat er veel betere analisten zijn (toch vond ik hem redelijk ok in vergelijking met een Youri Mulder, van der Gijp, Kraay Jr.), maar toch vind ik het te ver gaan om te zeggen dat hij als trainer helemaal niets kan.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:41 schreef DemonCleaner het volgende:
Verder vind ik het een uitstekende column. De voetballer Gullit was geweldig, een belangrijke speler in het enige Oranjeteam dat een prijs won en een grote meneer bij een legendarisch Milan elftal. Dit zegt echter absoluut totaal volkomen 0,0 niks over hoe goed hij als trainer of als analiticus is. Hij moet al niet mopperen, omdat trainers met een mooi verleden als voetballer meer krediet hebben bij zowel media als fans. Kan cruciaal zijn voor een trainer als het in het begin even niet loopt. Helaas voor Gullit is hij zo onbekwaam dat het bij hem never nooit gaat lopen en hij er dus toch uitvliegt.
Ik weet zijn prestaties daar niet precies, hij had wel trammelant met een paar jongens dacht ik. Voor Foppe heeft jong Oranje volgens mij nog nooit een echt aansprekende titel gewonnen.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nu vergeet je wel de Jong Oranjes.
Ik vind juist van Hanegem vooral de zwakke schakel.. Sinds ie trainer is bij Utrecht is er eigenlijk niks zinnigs of kritisch over zn collega's uitgekomen.. Hij loopt enkel te zeiken over de scheidsrechters en geeft nergens een fatsoenlijk antwoord op..quote:Op donderdag 10 april 2008 10:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Genee is vooral de zwakke schakel in dit geheel met z'n domme opmerkingen (zoals vorige week over De Jonge die steeds U zei tegen Derksen), domme grappen en nog veel dommere antwoorden.
quote:Hypocriete drogreden van Ruud Gullit
Eerlijk gezegd wist ik niet dat ik zo invloedrijk was, maar Hugo Borst, Louis van Gaal, Foppe de Haan, ik en nog een paar boosdoeners hebben Ruud Gullit het land uitgejaagd. Dat vertelde hij in de zaterdagbijlage van De Telegraaf: "Ik heb het een beetje gehad met Nederland. Al die Nederlanders met een mening op de televisie, wat moet ik ermee? Die hele bulk die het altijd maar nodig vindt om mensen als Frank Rijkaard, Marco van Basten en mij op onze plaats te zetten. Het is echt irritant dat het grote gemiddelde het in Nederland voor het zeggen heeft gekregen. Mensen die met een camera voor hun neus ineens denken dat ze ales kunnen maken. Het is een trend geworden, die veel zegt over het niveau van het Nederlandse voetbal. Dat probleem is extra uitvergroot omdat zogenaamde collega's als Louis van Gaal en Foppe de Haan daarin mee zijn gegaan. De manier waarop sommige analisten, die zelf nog nooit tegen een bal hebben getrapt, tegen Johan Cruijff tekeer gaan. Het is niet zo dat ik het altijd met hem eens ben, maar Cruijff geeft altijd stof tot nadenken. Dan kan ik het als voetbaldier moeilijk verkroppen dat allerlei goden hem belachelijk maken. Vind ik verschrikkelijk. Dat is van een totaal andere orde dan Foppe de Haan, die ook vaak geneigd is collega's in de wielen te rijden. Hij moet zijn plaats weten ten opzichte van mensen als Rijkaard en Van Basten. Louis van Gaal zat zonder gêne te vertellen wat de bondscoach allemaal fout deed. De vernedering van Dick Advocaat tijdens het EK van 2004 was het dieptepunt. Al die vakmensen die op de televisie over hem heen vielen, zonder te beseffen dat ze daarmee ook de situatie rond het Nederlands elftal ondermijnden. Die verharding zie je wekelijks op de televisie. Ik heb daar moeite mee, omdat ik van sport houd. Ik kan kwaad worden als ik naar feestende spelers zit te kijken en ze schakelen over naar een interview. Laat ze hun kop houden, maar helaas horen teveel mensen zichzelf graag praten."
Zo, dat kunnen we in onze zak steken. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen nu instemmend zitten te knikken. Maar aan Gullit is niets oprecht, ook deze kritiek niet. Het is selectieve verontwaardiging, omdat hij zelf geen deel meer uitmaakt van het peleton wijsneuzen dat nabeschouwt. Nog niet zo lang geleden oreerde Gullit zelf een paar keer per week mee voor, naar verluidt, achtduizend euro per uitzending. Op het moment dat RTL het contract van Talpa overnam, viel hij uit de boot, omdat Talpa-medewerkers hem niet serieus namen.
Die professionals wilden niet verder met hem. Hij was in de studio in Hilversum heel sociaal en gezellig, maar realiseerde zich geen moment wat er van hem werd verwacht. Gullit begon regelmatig aan uitzendingen, terwijl hij de wedstrijden die besproken werden niet had gezien. Bij het bekijken van duels zat de oud-international elders in het gebouw te keuvelen of hij keek op een andere zender naar golf. Tijdens de uitzendingen probeerde hij op gênante wijze zijn eigen wanprestatie als Feyenoord-coach te bagatelliseren en goed te praten. Gullit was een overbetaalde parodie op een voetbalanalist. Een man met een indrukwekkend voetbalverleden en een gebrek aan actuele kennis en interesse. Sinds hij geen deel meer uitmaakt van het analistenkorps deugt er niets meer van. Ach gut, het ego is gekrenkt. Dan heb je het gehad met Nederland, dan ga je Amerika idealiseren.
Amerika is een geweldig land, ik ga er ieder jaar heen. Ooit ben ik zelfs in Memphis getrouwd, op een steenworp afstand van de beroemde Sun Studio en Beale Street. Vanuit Boston maakte ik onvergetelijke trips naar Cape Cod, Cambridge, Provincetown en Beacon Hill. Ik zou na mijn vertrek bij dit blad graag op de grillige schiereilanden van het pittoreske Portland in Maine gaan wonen. Of in de heuvels buiten Burlington in Vermont. Ik voel me thuis in Soho en Greenwich Village in New York of in het French Quarter in New Orleans. Het Cactus Café in Austin programmeert jaarlijks mijn favoriete singer-songwriters en in de bluesclub van Buddy Guy in Chicago mag ik roken. De Rocky Mountains buiten Denver zijn indrukwekkend en dat geldt ook voor het uitzicht vanaf Fisherman's Wharf op de Golden Gate Bridge in San Francisco.
Maar Amerika idealiseren, zoals Gullit nu doet, is naïef en oppervlakkig. Als Nederlanders staan we in het krijt bij Amerika. Ze intervenieerden succesvol tijdens de Eerste en Tweede Wereldoorlog en garandeerden onze veiligheid tijdens de Koude Oorlog. Amerika kan echter ook extreem conservatief zijn, zeker als de Republikeinen het van de Democraten winnen. De godvruchtige volksmenners die een prominente aanwezigheid van Onze Lieve Heer prediken, staan me tegen en nergens is de inkomstenverdeling zo ongelijk als in Amerika. In de achterbuurten en sloppenwijken en op trailerparken heerst pure armoede. Afhankelijk zijn van het sociale systeem houdt in dat je met bonnen voor voedsel en kleding moet zien te overleven. Het aantal moorden, drugsgebruikers en gevangen per honderdduizend inwoners is veel hoger dan in Nederland. Er is voldoende geld om problemen op te lossen, maar de rijken en de middenklasse willen niet inleveren, waardoor het arme deel van de bevolking niet verzkerd is tegen ziektekosten.
En je moet in een staat willen wonen waar de doodstraf nog van kracht is. In 1972 leek die te verdwijnen, maar dat is er niet overal van gekomen en er wordt nu zelfs over herintroductie gesproken. Het blijft een arbitraire aangelegenheid. In staten waar de doodstraf nog steeds bestaat, krijgt een zwarte die een blanke vermoordt bijna altijd de zwaarste straf. Een blanke die een zwarte vermoordt, krijgt zelden de doodstraf. Gullit heeft nu in ieder geval wat argumenten om af te knappen op Amerika en terug te keren naar Amsterdam, want ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij goed functioneert bij Los Angeles Galaxy als coach. Dat zou voor het eerst in zijn carrière zijn.
Als voetballer was er weinig op hem aan te merken, als coach faalt hij hopeloos. Hij won de FA Cup met Chelsea, maar werd door voorzitter Ken Bates op staande voet ontslagen omdat hij bijna de hele week in Amsterdam vertoefde en het werk overliet aan zijn assistenten. Bij Newcastle United botste Gullit met topscorer Alan Shearer en haalde hij de gevreesde tabloids met schandalen in de privésfeer, waardoor hij ook daar voortijdig moest vertrekken. Bij Feyenoord trok hij louter de verkeerde spelers aan en leverde als manager een wanprestatie. Gullit houdt van glamour, het randgebeuren en het goede leven. Hij zegt dat hij van voetbal houdt, maar hij houdt vooral van zichzelf. Gullit schurkte schijnheilig tegen Nelson Mandela aan. Hij verdiende een vermogen door voor een goed doel naar Afrika te reizen en daar emotionele beelden te laten maken tussen zieke en hongerige kinderen. Zijn ex-vrouwen zoeken de publiciteit, omdat hij niet naar zijn kinderen omkijkt. Op zijn beurt neemt Gullit hen in de roddelrubrieken kwalijk dat ze om het geld met hem zijn getrouwd. Toen zijn vriend René van der Gijp hem belde met de mededeling dat dit ook voor zijn huidige vrouw geldt, was hij boos.
Gullit heeft zichzelf afgebrand in Nederland. Geen club begint meer aan hem. Daarom gebruikt hij een drogreden voor zijn vertrek naar Amerika. Je kunt toch niet serieus menen dat wat gebabbel over voetbal een reden is om te emigreren. De familie Gullit zal zich best thuisvoelen in het mondiane Los Angeles, Hollywood en Beverly Hills. Santa Monica, Old Pasadena en de Rodeo Drive zijn lustoorden voor de nouveau riche met krachtige creditcards. Gullit zal in Amerika ook moeten presteren als coach en daar acht ik hem niet toe in staat. Daarom ben ik nu al benieuwd hoe hij zijn terugkeer naar Nederland straks motiveert.
Maar daar val je soms bij in slaapquote:Op donderdag 10 april 2008 14:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eigenlijk zijn ze alle 3 gewoon kut. Daarom kijk ik ook 1000000000000x liever naar Studio Voetbal.
Als ze alle 3 kut zijn, waarom kijk je dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 14:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eigenlijk zijn ze alle 3 gewoon kut. Daarom kijk ik ook 1000000000000x liever naar Studio Voetbal.
Omdat er ook nog een gast zit die heel af en toe aan het woord komt?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ze alle 3 kut zijn, waarom kijk je dan?
De 'negatieve keerzijdes' overheersen natuurlijk wel zijn trainerscarriere. Bij Chelsea werd hij ontslagen omdat de spelers, onder aanvoering van Vialli, hem niet meer moesten. Bij Newcastle kostte hem een vete met Shearer de kop, en over zijn Feyenoord-periode zullen we het maar niet hebben.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:42 schreef Blawh het volgende:
Ten eerste heeft hij als coach niet alleen maar slechte prestaties neergezet. Johan pikt alleen de negatieve keerzijdes eruit, zo kan ik ook iedere coach als een prutser neerzetten, zelfs de beste coaches in de wereld.
In eerste instantie valt Gullit natuurlijk het gehele korps van analisten aan, terwijl hij er zelf behoorlijk goed mee verdiende. Terecht dat dit door Derksen hypocriet wordt noemt. Over Van Gaal en Gullit over Koeman/Feyenoord: ik vind dat een analist zijn eigen verleden niet moet laten meewegen wanneer hij een analyse geeft.quote:Ten tweede valt hij Gullit aan als analyticus, als Gullit aangeeft dat het genant is dat van Gaal een aanval doet op Advocaat en van Basten vind ik dat ook terecht. Wat heeft van Gaal gepresteerd met Oranje? Het sierde Gullit juist dat hij nooit echt zwaar kritisch praatte over Koeman omdat hij het zelf bij Feyenoord ook niet echt goed heeft gedaan.
Dat ligt toch even anders. Toen Derksen en Kraaij sr. bij RTL nog op de bank zaten zagen ze wel alle wedstrijden waar ze over spraken. Dat programma was wel vergelijkbaar met het programma De Wedstrijden waar Gullit zat. Ik kan me overigens best voorstellen dat Gullit geen wedstrijden volgde. Dit deed hij als speler namelijk ook al niet. Zoals Gullit zelf al aangeeft: een echt voetbaldier dus.quote:Bovendien ziet Derksen zelf, zoals Ray al aangaf, waarschijnlijk ook niet alle wedstrijden waarover hij een oordeel geeft.
Volgens mij gaat het meer om de manier waarop Gullit in de media komt. Veelal negatief. Wel grappig overigens dat Van der Gijp Gullit belde met de mededeling dat Estelle ook met hem getrouwd is voor het geld.quote:Dan nog het stuk over Gullit als persoon buiten de voetballerij, dat vind ik ook weel heel erg goedkoop scoren. Hij zegt dat hij niet van zijn kinderen houdt omdat zijn ex-vrouwen zich negatief uitlaten in de roddelpers, erg simpel dat Derksen het dan direct als een feit neerzet. Hij kan er pas over oordelen als hij de persoon Gullit een jaar lang 24/7 op de voet volgt.
Die kut vragen voorgeschoteld krijgt...?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat er ook nog een gast zit die heel af en toe aan het woord komt?
Dat vooral ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat er ook nog een gast zit die heel af en toe aan het woord komt?
De kijkersvragen zijn idd meestal een stuk interessanter.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die kut vragen voorgeschoteld krijgt...?
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:35 schreef RayMania het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat Derksen wél alle wedstrijden kijkt. Misschien de vrijdagavondwedstrijd, maar als hij op zondag bij Voetbal Insite zit, dan heeft hij echt niet alle zondagwedstrijden volledig gezien. En toch geeft hij een analyse.
Omdat er vaak 4-5 wedstrijden op zondag zijn. Als je een redelijke analyse wil geven, moet je de hele wedstrijd kijken, in ieder geval een groot deel daarvan. Denk niet dat Johan Derksen dat na 16:20 nog eventjes allemaal doet.quote:
Het was zo inderdaad wel erg makkelijk, Derksen ging ook helemaal losquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:02 schreef CANARIS het volgende:
´Het was natuurlijk niets anders als schandalig, ook als dat woord tegenwoordig niets meer betekend.
Karaktermoord live op de Buis, zonder dat de aangeklaagde zich kan verweren.
Goedkoop smakeloos en heel Nederlands.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:02 schreef CANARIS het volgende:
´Het was natuurlijk niets anders als schandalig, ook als dat woord tegenwoordig niets meer betekend.
Kan ik me in vinden. Al heeft Gullit het wel een beetje over zichzelf afgeroepen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:02 schreef CANARIS het volgende:
Dat valt ook wel weer mee vind ik. Ben het met VeX eens dat ie het over zichzelf afroept, hij begint immers zelf in dat stukje van hem op analisten af te geven.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:02 schreef CANARIS het volgende:
Das waar, maar Johan had ook al in z'n column staan hoeveel Gullit kreeg bij Talpa als analist. Nu is dat wel meer relevant voor de discussie, maar nog niet echt netjes vind ik.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Dat was de rioolrat die in Borst naar boven kwam, Johan was daar zelf nooit over begonnen maar bevestigde wel het punt.
want...?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:54 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
maar nog niet echt netjes vind ik.
Ik hou mn kladblok erbijquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:16 schreef DrDentz het volgende:
de collectie is weer twee pareltjes rijker
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:21 schreef DrDentz het volgende:
"Ik heb met voetballen zoveel verloren dat ik atheist ben geworden. Moet je nagaan wat een carriere ik gehad heb."
Lijkt wel alsof Johan Derksen weer wat positiever in het leven staat.quote:
Vond hem tof in Het Elfde Uur, lekker brutaal praten in zo'n betuttelend programma van de EO..quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:20 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen in de VARA-gids:
"Als Nederland Europees kampioen wordt dan verf ik net als Wilfred (Genee) mijn haren zwart en doe er flink wat gel in, zodat ik ook met zo'n gladde kop rondloop."
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:20 schreef DrDentz het volgende:
"Als Nederland Europees kampioen wordt dan verf ik net als Wilfred (Genee) mijn haren zwart en doe er flink wat gel in, zodat ik ook met zo'n gladde kop rondloop."
Zou hij ook niet van het Philips stadion afspringen als PSV in 2007 nog kampioen zou worden?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:20 schreef DrDentz het volgende:
Alleen daarom al hoop ik dat Oranje kampioen wordt. Hoewel Derksen zich niet altijd aan weddenschappen houdt. Hij zou immers ook van het dak springen vorige jaar als niet AZ maar PSV kampioen zou worden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:20 schreef DrDentz het volgende:
quote:
Mooi citaat idd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jouw avatar, geniale kop had ie toen
Deze uitspraak van Johan in de VARA-Gids over Van der Vaart is ook wel goed:
"Het valt me op hoe afgetraind hij is. Dat zegt veel over de trainingsmethoden van Ajax, daar liep hij al die jaren met een buik vol kroketten rond."
buik vol krokketen
Ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:39 schreef DrDentz het volgende:
Is dat linksonder een heel klein sigaartje die bijna uit beeld gedrukt wordt door die dikke plofkop?
Sooo, dat hij nog leeftquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja.
Youtube op "sport aan tafel" en dan zie je het filmpje waar het uitkomt.
Toen had hij ook nog geen fanclub.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Sooo, dat hij nog leeftIk heb hem nooit zo meegemaakt..
Ik kijk hier naar uitquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:20 schreef DrDentz het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:31 schreef DrDentz het volgende:
Johan kirt nu wel van opwinding. Z'n losse verkoop neemt exponentieel toe.
Wááát, wat een plofkopquote:
Sport aan tafel. Ja, dat was echt stukken beter dan Voetbal Insite nu. Ruud ter Weijden is ook een veel betere presentator dan Genee, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:07 schreef Pritt het volgende:
Mooie tijd waren dat. Johan samen met zo'n andere oude knar op de late zondagavond lullen over het Engels voetbal en Nederlandse actualiteit. Dit allemaal in een kleine studiootje vol met sigarenrook en oude leren stoelen.
Die moesten ze aan het eind van elke uitzending wegdragen, het leek op water maar hij zoop pure jenever.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:30 schreef Radegast het volgende:
Hugo Camps zat er ook vaak bij, jammer dat die niet meer op TV komt..
Dat verklaart direct een hoop van zijn poetische taalgebruikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die moesten ze aan het eind van elke uitzending wegdragen, het leek op water maar hij zoop pure jenever.
eens, alleen zou zo'n programma nu onmiddelijk tot kamervragen leiden door de rookwalm die er opsteeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sport aan tafel. Ja, dat was echt stukken beter dan Voetbal Insite nu
Hugo Camps zat er ook vaak bij, jammer dat die niet meer op TV komt..
Nou nee die hing er een beetje hulpeloos bij en wist over het algemeen niet waar het over ging.quote:. Ruud ter Weijden is ook een veel betere presentator dan Genee, als je het mij vraagt.
Zou Derksen dat nou van Montana hebben gepikt of andersom?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:24 schreef DrDentz het volgende:
samenvatting van Johan's woorden in VI op VI.nl (alleen Johan en Wilfred):
Deze overwinning is het gelijk van Van Basten, maar vooral het gelijk van mij. Had Van Basten nou maar eerder naar mij geluisterd, dan speelden we al vier jaar zo.
Hij van mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:25 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Zou Derksen dat nou van Montana hebben gepikt of andersom?
En de rest schreef dat het niks zou worden. Johan voorzag het succes.quote:*knip*
En zal ik u eens wat vertellen. We kunnen Europees kampioen worden!
Bondscoach Marco van Basten beschikt over een unieke generatie spelers. Hij kent louter luxeproblemen. We hebben de keeper van de beroemdste club ter wereld en winnaar van de Champions League. Geen coach ter wereld heeft voor het middenveld de beschikking over begenadigde talenten als Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder en Robin van Persie.
Van Basten kan aanvallend een keus maken uit de spits van Real Madrid, Liverpool, Celtic of Ajax. Ik hoor dan wel iedereen klagen over onze verdedigers, maar ze spelen wekelijks in de sterkste competities van Europa. Voetballers van Aston Villa, Hamburger SV, Blackburn Rovers en Atlético Madrid kunnen geen koekenbakkers zijn. Ik betreur de afwezigheid van Clarence Seedorf en Mark van Bommel, dat was niet nodig geweest, maar met dit elftal moet de bondscoach een goed resultaat kunnen neerzetten.
De bondscoach is de afgelopen vier jaar zichtbaar gegroeid. Alle gemaakte fouten zijn vergeven en vergeten. Hij krijgt het voordeel van de twijfel, hij krijgt een eerlijke kans. Uit deze selectie moet hij met zijn voetbalachtergrond een dreamteam kunnen componeren. Het is nu of nooit. Zijn hele beleid was afgestemd op het EK 2008. Deze spelers verdienen het om de generatie Van Basten-Gullit op hun beurt de mond te snoeren door opnieuw een grote prijs in de wacht te slepen. Ik heb er een goed gevoel over.
Ja, doordat ie minder wedstrijden speeltquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Over Isaaksson krijgt hij in elk geval ongelijk krijgen want die krijgt er dit jaar minder tegen dan Judas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |