Dat valt ook wel weer mee vind ik. Ben het met VeX eens dat ie het over zichzelf afroept, hij begint immers zelf in dat stukje van hem op analisten af te geven.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:02 schreef CANARIS het volgende:
´Het was natuurlijk niets anders als schandalig, ook als dat woord tegenwoordig niets meer betekend.
Karaktermoord live op de Buis, zonder dat de aangeklaagde zich kan verweren.
Goedkoop smakeloos en heel Nederlands.
Das waar, maar Johan had ook al in z'n column staan hoeveel Gullit kreeg bij Talpa als analist. Nu is dat wel meer relevant voor de discussie, maar nog niet echt netjes vind ik.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Dat was de rioolrat die in Borst naar boven kwam, Johan was daar zelf nooit over begonnen maar bevestigde wel het punt.
want...?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:54 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
maar nog niet echt netjes vind ik.
Ik hou mn kladblok erbijquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:16 schreef DrDentz het volgende:
de collectie is weer twee pareltjes rijker
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:21 schreef DrDentz het volgende:
"Ik heb met voetballen zoveel verloren dat ik atheist ben geworden. Moet je nagaan wat een carriere ik gehad heb."
Lijkt wel alsof Johan Derksen weer wat positiever in het leven staat.quote:
Vond hem tof in Het Elfde Uur, lekker brutaal praten in zo'n betuttelend programma van de EO..quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:20 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen in de VARA-gids:
"Als Nederland Europees kampioen wordt dan verf ik net als Wilfred (Genee) mijn haren zwart en doe er flink wat gel in, zodat ik ook met zo'n gladde kop rondloop."
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:20 schreef DrDentz het volgende:
"Als Nederland Europees kampioen wordt dan verf ik net als Wilfred (Genee) mijn haren zwart en doe er flink wat gel in, zodat ik ook met zo'n gladde kop rondloop."
Zou hij ook niet van het Philips stadion afspringen als PSV in 2007 nog kampioen zou worden?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:20 schreef DrDentz het volgende:
Alleen daarom al hoop ik dat Oranje kampioen wordt. Hoewel Derksen zich niet altijd aan weddenschappen houdt. Hij zou immers ook van het dak springen vorige jaar als niet AZ maar PSV kampioen zou worden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:20 schreef DrDentz het volgende:
quote:
Mooi citaat idd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jouw avatar, geniale kop had ie toen
Deze uitspraak van Johan in de VARA-Gids over Van der Vaart is ook wel goed:
"Het valt me op hoe afgetraind hij is. Dat zegt veel over de trainingsmethoden van Ajax, daar liep hij al die jaren met een buik vol kroketten rond."
buik vol krokketen
Ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:39 schreef DrDentz het volgende:
Is dat linksonder een heel klein sigaartje die bijna uit beeld gedrukt wordt door die dikke plofkop?
Sooo, dat hij nog leeftquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja.
Youtube op "sport aan tafel" en dan zie je het filmpje waar het uitkomt.
Toen had hij ook nog geen fanclub.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Sooo, dat hij nog leeftIk heb hem nooit zo meegemaakt..
Ik kijk hier naar uitquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:20 schreef DrDentz het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:31 schreef DrDentz het volgende:
Johan kirt nu wel van opwinding. Z'n losse verkoop neemt exponentieel toe.
Wááát, wat een plofkopquote:
Sport aan tafel. Ja, dat was echt stukken beter dan Voetbal Insite nu. Ruud ter Weijden is ook een veel betere presentator dan Genee, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:07 schreef Pritt het volgende:
Mooie tijd waren dat. Johan samen met zo'n andere oude knar op de late zondagavond lullen over het Engels voetbal en Nederlandse actualiteit. Dit allemaal in een kleine studiootje vol met sigarenrook en oude leren stoelen.
Die moesten ze aan het eind van elke uitzending wegdragen, het leek op water maar hij zoop pure jenever.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:30 schreef Radegast het volgende:
Hugo Camps zat er ook vaak bij, jammer dat die niet meer op TV komt..
Dat verklaart direct een hoop van zijn poetische taalgebruikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die moesten ze aan het eind van elke uitzending wegdragen, het leek op water maar hij zoop pure jenever.
eens, alleen zou zo'n programma nu onmiddelijk tot kamervragen leiden door de rookwalm die er opsteeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sport aan tafel. Ja, dat was echt stukken beter dan Voetbal Insite nu
Hugo Camps zat er ook vaak bij, jammer dat die niet meer op TV komt..
Nou nee die hing er een beetje hulpeloos bij en wist over het algemeen niet waar het over ging.quote:. Ruud ter Weijden is ook een veel betere presentator dan Genee, als je het mij vraagt.
Zou Derksen dat nou van Montana hebben gepikt of andersom?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:24 schreef DrDentz het volgende:
samenvatting van Johan's woorden in VI op VI.nl (alleen Johan en Wilfred):
Deze overwinning is het gelijk van Van Basten, maar vooral het gelijk van mij. Had Van Basten nou maar eerder naar mij geluisterd, dan speelden we al vier jaar zo.
Hij van mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:25 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Zou Derksen dat nou van Montana hebben gepikt of andersom?
En de rest schreef dat het niks zou worden. Johan voorzag het succes.quote:*knip*
En zal ik u eens wat vertellen. We kunnen Europees kampioen worden!
Bondscoach Marco van Basten beschikt over een unieke generatie spelers. Hij kent louter luxeproblemen. We hebben de keeper van de beroemdste club ter wereld en winnaar van de Champions League. Geen coach ter wereld heeft voor het middenveld de beschikking over begenadigde talenten als Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder en Robin van Persie.
Van Basten kan aanvallend een keus maken uit de spits van Real Madrid, Liverpool, Celtic of Ajax. Ik hoor dan wel iedereen klagen over onze verdedigers, maar ze spelen wekelijks in de sterkste competities van Europa. Voetballers van Aston Villa, Hamburger SV, Blackburn Rovers en Atlético Madrid kunnen geen koekenbakkers zijn. Ik betreur de afwezigheid van Clarence Seedorf en Mark van Bommel, dat was niet nodig geweest, maar met dit elftal moet de bondscoach een goed resultaat kunnen neerzetten.
De bondscoach is de afgelopen vier jaar zichtbaar gegroeid. Alle gemaakte fouten zijn vergeven en vergeten. Hij krijgt het voordeel van de twijfel, hij krijgt een eerlijke kans. Uit deze selectie moet hij met zijn voetbalachtergrond een dreamteam kunnen componeren. Het is nu of nooit. Zijn hele beleid was afgestemd op het EK 2008. Deze spelers verdienen het om de generatie Van Basten-Gullit op hun beurt de mond te snoeren door opnieuw een grote prijs in de wacht te slepen. Ik heb er een goed gevoel over.
Ja, doordat ie minder wedstrijden speeltquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Over Isaaksson krijgt hij in elk geval ongelijk krijgen want die krijgt er dit jaar minder tegen dan Judas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |