Dat mag gerust, maar je praat de bedreigingen aan Johan's adres min of meer goed.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:58 schreef Tennessee het volgende:
[..]
En waarom zou Derksen wel op TV over mij mogen praten maar ik niet op het Internet over hem?
Prima... Maar vind je het ook nog prettig als je brievenbus wordt opgeblazen, omdat jij hier je mening geeft?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:58 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Aan die periode heb ik wel mijn haat, ja, haat, jegens meneer Derksen overgehouden... En waarom zou Derksen wel op TV over mij mogen praten maar ik niet op het Internet over hem?
Ja hoor. Je trekt het je heel erg persoonlijk aan wat er door iemand (die daarvoor betaald wordt) toevallig over je cluppie wordt gezegd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:36 schreef Tennessee het volgende:
Jaja, ik ben een huilebalk en een kansloze aap... heeft er ook nog iemand een reactie met inhoud of kunnen jullie alleen maar schelden?
Dat klopt, ik praat ze inderdaad min of meer goed... Ik vind dat Derksen zelf totaal respectloos over mensen praat en alleen om er zelf beter van te worden en dan lok je dat soort dingen zelf uit vind ik... Dat is mijn mening en die mag je hebben van meneer Derksen... Jij mag mij ook zwakbegaafd noemen, dat zie ik niet als een belediging, meer als een uiting van je eigen persoonlijkheid...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat mag gerust, maar je praat de bedreigingen aan Johan's adres min of meer goed.
Beetje schelden over het internet moet kunnen toch?
Nee, Derksen heeft het niet alleen over voetbal, hij valt mensen ook persoonlijk aan... Als hij het alleen over voetbal zou hebben had ik geen probleem met hem en ook geen haatgevoelens jegens hem...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:02 schreef knnth het volgende:
HaatWe hebben het hier over voetbal, een bijzaak, een hobby.
Tip: probeer dingen wat meer in perspectief te plaatsen, dat maakt het leven wat eenvoudiger.
Mijn woning is inderdaad ook wel eens "aangevallen" vanwege iets dat ik op het Internet heb gezegd en daar ben ik niet tegen een journalist over gaan huilen zoals Derksen nu doet....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:10 schreef groenen het volgende:
[..]
Prima... Maar vind je het ook nog prettig als je brievenbus wordt opgeblazen, omdat jij hier je mening geeft?
Mijn gevoelens tegen Derksen hebben helemaal niets met ADO Den Haag te maken... Dat andere ADO-fans ook een probleem met Derksen hebben gaat over iets heel anders en dat de jongens uit Derksen's dorp ook een probleem met Derksen hebben gaat vast wéér over iets anders... Wel opvallend, dat zoveel verschillende mensen om zoveel verschillende redenen een probleem met Derksen hebben...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja hoor. Je trekt het je heel erg persoonlijk aan wat er door iemand (die daarvoor betaald wordt) toevallig over je cluppie wordt gezegd.
Ok, dan ben ik simpel in mijn hoofd... en dan? Heb ik dan minder recht op een mening?quote:maar ik denk écht dat je behoorlijk simpel in je hoofd bent.
Waarom roep je dan de hele tijd ADO ADO ADO?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:36 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Mijn gevoelens tegen Derksen hebben helemaal niets met ADO Den Haag te maken... Dat andere ADO-fans ook een probleem met Derksen hebben gaat over iets heel anders en dat de jongens uit Derksen's dorp ook een probleem met Derksen hebben gaat vast wéér over iets anders... Wel opvallend, dat zoveel verschillende mensen om zoveel verschillende redenen een probleem met Derksen hebben...
[..]
Nee hoor. Zwakzinnige mensen mogen helaas ook stemmen. Je hebt best recht op een mening, dat die niet serieus wordt genomen is wel het risico.quote:Ok, dan ben ik simpel in mijn hoofd... en dan? Heb ik dan minder recht op een mening?
Dat was een steunbetuiging, al zeg ik daarbij dat ik tegen geweld ben... Waarom dan toch een steunbetuiging? Omdat ik niet denk dat ze Derksen écht iets hadden aangedaan, ik denk dat ze hem alleen een beetje bang hebben willen maken... Het zou kunnen dat ik dat mis heb en in dat geval trek ik mijn steunbetuiging in...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom roep je dan de hele tijd ADO ADO ADO?![]()
Even voor de duidelijkheid... Ik heb in mijn hele leven precies 1 keer iemand geslagen. Dat was in de 5de klas lagere school omdat hij iets lelijks zei over mijn moeder. Ik heb hem toen eerst gewaarschuwd en toen hij het daarna nog eens herhaalde heb ik hem met een hele mooi uppercut gevloerd (kan ook een rechtse directe zijn geweest, te lang geleden) ... Ik ga graag met mensen in discussie maar daarbij probeer ik toch altijd mijn tegenstanders te blijven respecteren... Soms maken mensen me inderdaad zo kwaad dat ik begin te schelden maar dat komt gelukkig niet erg vaak voor... Op Fok wel vaker dan gemiddeld maar dat ligt niet helemaal aan mij alleen denk ik...quote:Het is niet opvallend dat veel mensen een 'probleem' ... hebben, dat is het gevolg van hoe de maatschappij nu in elkaar steekt. Namelijk veel te veel van die heethoofden met een kort lontje zoals jij die bij elke sneer/kritiek er maar op los moeten slaan.
Ik vind dat iemand als Derksen zich beter zou moeten realiseren wat hij zélf aanricht door continu mensen persoonlijk aan te vallen op tv. Ik vind geweld gebruiken niet normaal, ik ben er zelfs tegen. Maar ik vind ook dat als je mensen uit blijft dagen, nadat je meerdere malen gewaarscshuwd bent, dat je dan niet bij een collega journalist moet gaan lopen huilen als iemand eieren naar je huis gooit of je brievenbus opblaast....quote:Of dat in ieder geval normaal vinden. Als Johan Derksen op tv zegt dat hij 'Silenus een poepnerd vindt', dan lig ik daar niet zo wakker van hoor. Je lijkt wel een marokkaan, doe niet zo aangebrand om iets wat die snor zegt.
Ik zie dat je mijn bericht heb gewijzigd... Mag ik vragen wat ik zei dat niet door de beugel kon?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:
Vanaf nu graag op een manier discussieren zonder persoonlijk te worden.
Niks hoor, heb iets uit de quote van VoreG weggehaald waar jij op reageerde.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:19 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik zie dat je mijn bericht heb gewijzigd... Mag ik vragen wat ik zei dat niet door de beugel kon?
cool, dankjewel!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niks hoor, heb iets uit de quote van VoreG weggehaald waar jij op reageerde.
En bedreigingen ontvangt. Nee vooral aan toegeven en je mond laten snoeren. Dat is de oplossing!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:16 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Maar ik vind ook dat als je mensen uit blijft dagen, nadat je meerdere malen gewaarscshuwd bent, dat je dan niet bij een collega journalist moet gaan lopen huilen als iemand eieren naar je huis gooit of je brievenbus opblaast....
Ik zal het nog een keer herhalen; Derksen heeft alle recht op zijn mening en die mag hij van mij uitten waar hij maar wil... Geen enkel probleem... Waar ik wél een probleem mee heb is de totaal respectloze manier waarop hij mensen PERSOONLIJK aanvalt, net zo als jij net bij mij deed... Op Fok hebben we dan Raymania die je tot de orde roept en bij Voetbal Insite hebben ze daarvoor meneer Genee... Misschien moet die meneer Genee maar eens op Fok stage gaan lopen of zo, Ray kan hem vast wel het een en ander leren over hoe je met dat soort gedrag om moet gaan...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
En bedreigingen ontvangt. Nee vooral aan toegeven en je mond laten snoeren. Dat is de oplossing!
Maar je vroeg erom en dan mag ik dat soort opmerkingen toch maken? Dat is immers wat jij zelf beweert.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:37 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik zal het nog een keer herhalen; Derksen heeft alle recht op zijn mening en die mag hij van mij uitten waar hij maar wil... Geen enkel probleem... Waar ik wél een probleem mee heb is de totaal respectloze manier waarop hij mensen PERSOONLIJK aanvalt, net zo als jij net bij mij deed... Op Fok hebben we dan Raymania die je tot de orde roept en bij Voetbal Insite hebben ze daarvoor meneer Genee... Misschien moet die meneer Genee maar eens op Fok stage gaan lopen of zo, Ray kan hem vast wel het een en ander leren over hoe je met dat soort gedrag om moet gaan...
Uhm, nee... Ik gaf mijn mening en heb tot nu toe in deze discussie nog niets gezegd waarvoor ik door de moderators ben teruggefloten... Jij wél... Get your facts straight please...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar je vroeg erom en dan mag ik dat soort opmerkingen toch maken? Dat is immers wat jij zelf beweert.
iddquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:58 schreef _Mike_ het volgende:
Derksen: Van der Sar was wel een redelijke keeper ja
Ok, nog maar een keer herhalen dan... Het gaat me niet om Derksen's MENING maar om de op de persoon gerichte aanvallen die hij gebruikt om zijn mening "kleur" te geven.... Dat is verbaal GEWELD... Geweld lokt geweld uit... Als Derksen alleen maar zijn mening zou verkondigen ZONDER mensen persoonlijk aan te vallen had hij vast niet met zoveel verschillende groepen problemen... In ieder geval niet met mij....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
Als je het niet met Derksen eens bent, heb je hier allerlei ruimte om je argumenten aan te geven. Je zou zelfs een brief kunnen sturen als het erg diep bij je zit. Maar vandalisme goedpraten gaat natuurlijk helemaal nergens over. Moet eerst nog maar eens zien of de uitspraken van hem ook maar iets daarmee te maken hebben. Vaak is bekend zijn al genoeg om lastig te worden gevallen.
Ja, ik kan het ook wel nog een keer zeggen. Ik vind het raar dat je vandalisme, want dat is het, er mee wilt goedpraten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:11 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ok, nog maar een keer herhalen dan... Het gaat me niet om Derksen's MENING maar om de op de persoon gerichte aanvallen die hij gebruikt om zijn mening "kleur" te geven.... Dat is verbaal GEWELD... Geweld lokt geweld uit... Als Derksen alleen maar zijn mening zou verkondigen ZONDER mensen persoonlijk aan te vallen had hij vast niet met zoveel verschillende groepen problemen... In ieder geval niet met mij....
lol... dat mag... ik vind jou wel lief eigenlijk, voor een Groninger...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:20 schreef Grulez het volgende:
Sorry dat ik het zeg Tennessee en het is mss wat offtopic, maar ik vind je toch een behoorlijke sukkel.
Het vandalisme en de bedreigingen zijn volgens mij REacties op het verbale geweld van Derksen zelf... Als je wekelijks op de televisie zit en verbaal geweld de ether in slingert dan kan je daar een reactie op verwachten, dat vind ik niet vreemd... Niet iedereen heeft de mogelijkheid daar via de televisie op te reageren, erg weinig mensen hebben die mogelijkheid... Als mensen (zoals ik) zich daar lang genoeg aan ergeren gaan die mensen (zoals ik) daar uiteindelijk op reageren... Ik doe dat hier op Fok maar andere mensen maken andere keuzes... Daar heb ik alle begrip voor, ook al ben ik in principe tegen geweld... En ik vind van mezelf dat ik me redelijk goed kan beheersen, maar ik ga ook wel eens in de fout en reageer te heftig, dat is menselijk denk ik. Als hij of zijn familie gewond zou zijn geraakt had ik daar kritiek op gehad... Zolang het bij eieren naar zijn huis gooien, belletje trekken en brievenbussen opblazen blijft kan ik wel heel schijnheilig schande gaan roepen, maar als ik nu twaalf was geweest en bij Derksen in de straat had gewoond had ik vrolijk meegedaan, daar ben ik heel eerlijk over... Derksen moet gewoon zelf beginnen met het goede voorbeeld geven en niet voortdurend uit lopen dagen en als er dan een reactie komt bij een collega journalist gaan lopen janken...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, ik kan het ook wel nog een keer zeggen. Ik vind het raar dat je vandalisme, want dat is het, er mee wilt goedpraten.
Dat Derksen vaak ongenuanceerd is, dat zijn mening zelfs niet altijd klopt, ik denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn. Maar ik heb hem nog nooit geweld horen prediken, serieus of als grap. Hij gebruikt ook geen zware scheldwoorden. Hij zegt hoogstens 'kwal', of diskwalificeert iemand betreft zijn functie.
En ja, hij geeft zijn mening over individuen. Dat is dus niet een genraliserende mening. Misschien dat sommigen dat zien als een 'aanval', terwijl het slechts een persoonlijke visie van hem is, verpakt in zijn stijl. Maar hij heeft het recht om zijn mening te uiten, ook op de manier waarop hij dat nu doet. Anderen hebben geen recht om hem te bedreigen of zijn bezittingen te schenden. Uiteraard wel om Derksen te diskwalificeren, en dat wordt dan ook gedaan.
Het is ook allemaal niet levensbedreigend, sinds de politiebescherming die hij gehad heeft. Maar als je in drie maanden tijd, 5 keer je brievenbus moet vervangen en ook nog wekelijks last hebt van schoffies, dan is het evenwicht natuurlijk totaal zoek.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:33 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Het vandalisme en de bedreigingen zijn volgens mij REacties op het verbale geweld van Derksen zelf... Als je wekelijks op de televisie zit en verbaal geweld de ether in slingert dan kan je daar een reactie op verwachten, dat vind ik niet vreemd... Niet iedereen heeft de mogelijkheid daar via de televisie op te reageren, erg weinig mensen hebben die mogelijkheid... Als mensen (zoals ik) zich daar lang genoeg aan ergeren gaan die mensen (zoals ik) daar uiteindelijk op reageren... Ik doe dat hier op Fok maar andere mensen maken andere keuzes... Daar heb ik alle begrip voor, ook al ben ik in principe tegen geweld... En ik vind van mezelf dat ik me redelijk goed kan beheersen, maar ik ga ook wel eens in de fout en reageer te heftig, dat is menselijk denk ik. Als hij of zijn familie gewond zou zijn geraakt had ik daar kritiek op gehad... Zolang het bij eieren naar zijn huis gooien, belletje trekken en brievenbussen opblazen blijft kan ik wel heel schijnheilig schande gaan roepen, maar als ik nu twaalf was geweest en bij Derksen in de straat had gewoond had ik vrolijk meegedaan, daar ben ik heel eerlijk over...
Nee, ik stel verbaal geweld niet gelijk aan fysiek geweld... Wat ik zeg is dat Derksen vanuit een bijzondere positie verbaal geweld gebruikt... Hij zit bij Voetbal Insite, de rest van Nederland niet... Zie het als een sneeuwballengevecht tussen iemand in een zwembroek en iemand in een ijshockeypak... Dat is niet eerlijk... Vroeg of laat gaat diegene in de zwembroek ijsballen gooien en weer iets later ijsballen met stenen erin... dat vind ik begrijpelijk....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:41 schreef VoreG het volgende:
Je stelt verbaal 'geweld' (gewoon een mening die niet eens zo schokkend is..) gelijk aan bedreigingen en fysiek geweld. Hoe kom je er op.
En dat je als kind ook ruiten in had gegooid bij Derksen toont een behoorlijk gebrek aan opvoeding.
Dus als jij en ik een sneeuwballengevecht gaan houden waarbij er een van ons een zwembroek mag dragen en de ander een ijshockeypak dan vind je het niet vervelend als ik het ijshockeypak neem en jou de zwembroek geef? Ik geloof er niks van...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:55 schreef mcyodogg het volgende:
Wat is dat nou weer voor een vergelijking? Een sneeuwballengevecht tussen iemand in een zwembroek en iemand in een ijshockeypak, blijft een sneuuwballengevecht.
Derksen heeft een ijshockeypak aan, die jongens zwembroeken... Ik vind het dan begrijpelijk dat die jongens eerst ijsballen en later ijsballen met stenen gaan gooien... Jij blijkbaar niet... dat mag, iedereen heeft recht op zijn mening....quote:Derksen voert een 'strijd' met woorden, maar die krijgt hij niet terug van die jongens. Nogmaals, als Derksen's mening al uberhaupt er mee te maken heeft.
Dus als je veel geld verdient mag iemand die minder geld verdient maar over je roepen wat hij wil? Ik kan je verzekeren dat Derksen meer geld verdient dan ik, mag ik dan dus over hem roepen wat ik wil?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:57 schreef The_Verve het volgende:
Schandalig dat Derksen wel eens kritiek heeft op die zielige onderbetaalde profvoetballertjes inderdaad. Ze hebben het immers al zo zwaar.
Kritiek hoort nou eenmaal bij 'publieke functies'. Met de manier waarop Derksen met spelers en trainers omgaat is niets mis. Jij doet net of Derksen spelers met de grond gelijk maakt. Dat heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt, maar je mag een voorbeeld noemen hoor...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:06 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dus als je veel geld verdient mag iemand die minder geld verdient maar over je roepen wat hij wil? Ik kan je verzekeren dat Derksen meer geld verdient dan ik, mag ik dan dus over hem roepen wat ik wil?
Nou, geef eens een voorbeeld wat jij weerzinwekkend vond. Ben benieuwd.quote:En voor de zoveelste keer, het gaat me niet om de kritiek maar om de persoonlijke aanvallen...
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:15 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Kritiek hoort nou eenmaal bij 'publieke functies'. Met de manier waarop Derksen met spelers en trainers omgaat is niets mis. Jij doet net of Derksen spelers met de grond gelijk maakt. Dat heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt, maar je mag een voorbeeld noemen hoor...
[..]
Nou, geef eens een voorbeeld wat jij weerzinwekkend vond. Ben benieuwd.
Die vergelijking slaat gewoon nergens op. Want al loopt er een in een zwembroek en een ander in een ijshockeypak. De ene gooit met woorden en de ander met eieren. Daar zit toch echt een fundementeel verschil tussen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:02 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dus als jij en ik een sneeuwballengevecht gaan houden waarbij er een van ons een zwembroek mag dragen en de ander een ijshockeypak dan vind je het niet vervelend als ik het ijshockeypak neem en jou de zwembroek geef? Ik geloof er niks van...
[..]
Derksen heeft een ijshockeypak aan, die jongens zwembroeken... Ik vind het dan begrijpelijk dat die jongens eerst ijsballen en later ijsballen met stenen gaan gooien... Jij blijkbaar niet... dat mag, iedereen heeft recht op zijn mening....
Het schijnt dat één van de kenmerken van autisme is dat autisten moeite hebben met beeldspraak omdat ze alles letterlijk nemen... in jouw geval denk ik dat je het gewoon niet WIL begrijpen...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat gewoon nergens op. Want al loopt er een in een zwembroek en een ander in een ijshockeypak. De ene gooit met woorden en de ander met eieren. Daar zit toch echt een fundementeel verschil tussen.
I rest my case...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:36 schreef DrDentz het volgende:
Aanstoot nemen aan Johan Derksen vind ik eigenlijk 10x kanslozer dan aanstoot nemen aan Fitna. Dat je niet inziet dat hij in wezen ook maar een satirisch figuur is die een act opvoert, of zoals hij zelf al aangaf "ik moet half nederland belediging om kijkers te trekken en Van Hanegem hoeft alleen te gaan zitten."
Oh, doe nou niet zo uit de hoogte, ik snap je beeldspraakje heus wel hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:40 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Het schijnt dat één van de kenmerken van autisme is dat autisten moeite hebben met beeldspraak omdat ze alles letterlijk nemen... in jouw geval denk ik dat je het gewoon niet WIL begrijpen...
En ik vroeg om een voorbeeld, labieltje.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:27 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Allemachtig, hoe vaak nog?!?!?!?
HET GAAT ME NIET OM DE KRITIEK MAAR OM DE PERSOONLIJKE AANVALLEN, BELEDIGINGEN EN RESPECTLOOSHEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, weerzinwekkend was dat. Kerel, je was het gewoon niet met Derksen eens. Toevallig ken ik je postgeschiedenis een beetje. Maar dan is het niet meteen respectloos, weerzinwekkend of welke krachtterm je er nog voor wilt gebruiken.quote:Ik heb nog nooit een programma met Derksen gezien waar ik me niet kapot aan ergerde... Het meest voor de hand liggende voorbeeld is hoe hij voorop ging in de beschadiging van de (op één na) beste bondscoach die we ooit gehad hebben die er uiteindelijk toe heeft geleid dat niet Van Basten maar Van Marwijk (mogen we hopen) naar Zuid Afrika gaat in 2010...
Johan bedankt, Ajax kampioen 2008/2012quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk handelen de bedreigers van Johan Derksen dus in het landsbelang.. want alleen hij heeft Van Basten weg weten te werken, de op één na beste bondscoach die we ooit gehad hebben en de enige die ons in 2010 wereldkampioen had kunnen maken.
Snor doet gewoon een rondhouse kick en ze schijten hun broekjes al volquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:57 schreef DrDentz het volgende:
Vrijdagavond vrouw en kinderen bang maken is voor mietjes, een echte man gaat als Johan thuis is. Maarja dan durft niemand want de Snor is fucking sterk.
Het zou ook te maken kunnen hebben met enkele columns, of uitlatingen in interviews die Derksen gemaakt heeft nav hangjongeren in zijn voormalige woonplaats Gouda, die voor hem en zijn gezin daar het woongenot aanzienlijk naar beneden wisten te halen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:33 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Het vandalisme en de bedreigingen zijn volgens mij REacties op het verbale geweld van Derksen zelf... Als je wekelijks op de televisie zit en verbaal geweld de ether in slingert dan kan je daar een reactie op verwachten, dat vind ik niet vreemd... Niet iedereen heeft de mogelijkheid daar via de televisie op te reageren, erg weinig mensen hebben die mogelijkheid... Als mensen (zoals ik) zich daar lang genoeg aan ergeren gaan die mensen (zoals ik) daar uiteindelijk op reageren... Ik doe dat hier op Fok maar andere mensen maken andere keuzes... Daar heb ik alle begrip voor, ook al ben ik in principe tegen geweld... En ik vind van mezelf dat ik me redelijk goed kan beheersen, maar ik ga ook wel eens in de fout en reageer te heftig, dat is menselijk denk ik. Als hij of zijn familie gewond zou zijn geraakt had ik daar kritiek op gehad... Zolang het bij eieren naar zijn huis gooien, belletje trekken en brievenbussen opblazen blijft kan ik wel heel schijnheilig schande gaan roepen, maar als ik nu twaalf was geweest en bij Derksen in de straat had gewoond had ik vrolijk meegedaan, daar ben ik heel eerlijk over... Derksen moet gewoon zelf beginnen met het goede voorbeeld geven en niet voortdurend uit lopen dagen en als er dan een reactie komt bij een collega journalist gaan lopen janken...
Ik heb geen idee waarom die jongeren boos zijn op Derksen... Wat ik opvallend vind is dat er zoveel verschillende groepen allemaal hun eigen reden hebben om boos te zijn op Derksen... En zoals Derksen zelf zegt; hij beledigt opzettelijk de halve Nederlandse bevolking om kijkers te trekken en hij is helemaal niet geinteresseerd meer in prof-voetbal en houdt zich daar alleen nog maar mee bezig om de alimentatie aan zijn ex'en te kunnen betalen die vast ook allemaal weer hun eigen reden hebben om boos te zijn op Derksen...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Het zou ook te maken kunnen hebben met enkele columns, of uitlatingen in interviews die Derksen gemaakt heeft nav hangjongeren in zijn voormalige woonplaats Gouda, die voor hem en zijn gezin daar het woongenot aanzienlijk naar beneden wisten te halen.
Zou me iig niet verbazen als deze jongelui eenzelfde achtergrond delen met dat gajus uit Gouda.
Maar ms heb ik dat wel mis, het blijft hoe dan ook absurd, om iemand die in feite totaal geen invloed heeft op jouw dagelijks leven zo te willen aanpakken, alsof hij dat wel heeft.
Als jij dat op tv zou doen, schat, dan zet ik de tv uit of op een andere zender... of ik draai het geluid even uit zodra jij je giecheltje opentrektquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:16 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom die jongeren boos zijn op Derksen... Wat ik opvallend vind is dat er zoveel verschillende groepen allemaal hun eigen reden hebben om boos te zijn op Derksen... En zoals Derksen zelf zegt; hij beledigt opzettelijk de halve Nederlandse bevolking om kijkers te trekken en hij is helemaal niet geinteresseerd meer in prof-voetbal en houdt zich daar alleen nog maar mee bezig om de alimentatie aan zijn ex'en te kunnen betalen die vast ook allemaal weer hun eigen reden hebben om boos te zijn op Derksen...
Derksen's invloed op mijn dagelijks leven is dat hij mijn plezier in het Nederlands Elftal flink heeft verziekt... En ja, dat doet mij pijn want ik ben best wel een grote fan van Oranje, ook al ga ik nooit naar wedstrijden, ik kijk wel bijna altijd op tv en dan werd ik steeds geconfronteerd met zijn beledigingen...
Als ik jou continu zou gaan lopen beledigen dan zou je uiteindelijk toch ook pissig worden, of niet?
Ik zou nog liever mijn geld verdienen met wc's schoonmaken dan door op tv mensen te gaan lopen beledigen zoals Derksen doet, dus dit zal nooit gebeuren...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:24 schreef milagro het volgende:
Als jij dat op tv zou doen, schat, dan zet ik de tv uit of op een andere zender... of ik draai het geluid even uit zodra jij je giecheltje opentrekt![]()
1. Zoals ik al zei vind ik dat ze zijn familie er buiten zouden moeten laten.quote:Als de opmerkingen van 1 vent tav voetbal tijdens een sportprogramma je zo hoog zitten, dat je richting zijn huis afreist om daar 's mans gezin te terroriseren, dan heb je een paar draadjes los in je bovenkamer en zou een bezoekje aan de hersenmonteur geen kwaad kunnen, denk ik zo
lolquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:04 schreef M0NTANA het volgende:
Tenessee opent hierna het topic: "Johan Derksen moet ontslagen worden! #1"
Jij maakt de vergelijking, ik niet, jij komt met jezelf aanzetten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:59 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik zou nog liever mijn geld verdienen met wc's schoonmaken dan door op tv mensen te gaan lopen beledigen zoals Derksen doet, dus dit zal nooit gebeuren...
[..]
1. Zoals ik al zei vind ik dat ze zijn familie er buiten zouden moeten laten.
2. Zoals ik ook al zei zou ik vrolijk meedoen als ik twaalf jaar oud zou zijn en die tijd ligt helaas ook al heel ver achter me dus ook dit zal nooit gebeuren.
Huh?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij maakt de vergelijking, ik niet, jij komt met jezelf aanzetten.
Nee, we hebben het hier over iemand die zelf zegt bewust half Nederland te beledigen omdat er anders niemand naar hem kijkt zodat hij al zijn ex-vrouwen kan betalen om dan vervolgens te gaan lopen janken bij een collega journalist omdat een stel jongens uit de buurt steeds zijn brievenbus opblazen en eieren naar zijn huis gooien...quote:we hebben het hier over een TV persoonlijkheid, die op TV zou beledigen, iets wat een volkomen subjectief iets is, sowieso, ALLES kan immers als beledigend worden opgevat.
Nee, ik wil graag het Nederlands elftal zien spelen en in de voorbespreking, tijdens de rust en in de nabespreking wil ik dan iemand over de wedstrijd horen praten die het niét nodig vind meteen ook half Nederland op de kast te jagen omdat hij anders nog meer ruzie met zijn ex'en krijgt...quote:het mooie van tv is dat je het uit kan zetten, enkel dat hoeft te zien of te horen wat JIJ wil.
Ik bepaal graag zelf wat ik wel of niet belangrijk vind...quote:op het moment dat je helemaal gaat stuiteren als je iemand OP TV in jouw ogen poep hoort praten is het tijd om je zinnen te verzetten en een cursusje zennnnnnn, vooral als diegene totaal niet boeit in jouw leven,. en wat hij zegt totaal niet belangrijk is voor jouw dagelijks functioneren.
Ik word betaald om vriendelijk en behulpzaam te zijn en te blijven tegen mensen die me regelmatig de huid vol schelden vanwege iets waar ik totaal geen invloed op heb... Als ik dan thuis in mijn vrije tijd even wil relaxen wil ik niet wéér geconfronteerd worden met een etterbak die er notabene voor betaald wordt om beledigend te zijn...quote:beledigd zijn en daar onder lijden is een keuze.
wie weet wat jouw mening te weeg brengt bij een ander, is dat reden om het maar niet meer te zeggen, ongeacht wat je zegt? jij laat de beledigde bepalen als die maar genoeg stampij maakt?
Ik bepaal ook graag zelf hoe serieus ik mezelf neem, maar bedankt voor de tip, ik zal zorgen dat hij bij de directie terecht komt... Oh, wacht, ik ben niet aan het werk... Waar bemoei je je eigenlijk mee? Heb ik je soms beledigd of zo?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:31 schreef milagro het volgende:
neem jezelf niet zo serieus, ms lukt het je dan om Derksen ook niet zo serieus te nemen en dientengevolge hem niet zo belangrijk te maken
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:47 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik bepaal ook graag zelf hoe serieus ik mezelf neem, maar bedankt voor de tip, ik zal zorgen dat hij bij de directie terecht komt... Oh, wacht, ik ben niet aan het werk... Waar bemoei je je eigenlijk mee? Heb ik je soms beledigd of zo?
Met vleierij kom je bij mij nergens maar ga gerust door!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:58 schreef milagro het volgende:
[..]
dit is een discussieforum, schetepoepie, dat bestaat bij de gratie van bemoeienis
en beledigd voel ik me niet zo snel, gelukkig niet, zeg, ik zie hier wat dat met je kan doen![]()
je bent vermakelijk, da's alles
je bent dus alweer gekalmeerd, goed zo.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:02 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Met vleierij kom je bij mij nergens maar ga gerust door!
Ik begin nu juist opgewonden te raken... kan je niet wat meer over jezelf vertellen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:05 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent dus alweer gekalmeerd, goed zo.
fijne avond verder, en denk eraan, TV kan uit.
Tsja, die man heeft nou eenmaal een heleboel verstand van voetbal... Moet ook wel want iets anders kan hij niet zegt hij zelf...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
"PSV moet wel geacht worden om NEC te verslaan ja. En ik denk dat Ajax wel eens een pak slaag zou kunnen krijgen in Heerenveen"
De voorspellingen van Johan komen bijna altijd omgekeerd uit.super
Ik vond hem juist wel goed bezig met zijn Louis van Gaal kritiek gister. Die man maakt zich onsterfelijk belachelijk met zulke monologen.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een ongekend zielige kutvent is het ook.
Daar ging het niet alleen om.. Was dat het maar..quote:Op maandag 31 maart 2008 10:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vond hem juist wel goed bezig met zijn Louis van Gaal kritiek gister. Die man maakt zich onsterfelijk belachelijk met zulke monologen.
mis het bandenschietenquote:Op maandag 31 maart 2008 14:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik mis toch wel "Johan, je nieuws graag".
Waarom opnemen als je het online kunt kijken?quote:Op maandag 31 maart 2008 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer dat laatste stuk van VI weeer niet goed was opgenomen
idd hij lijkt wel naar de kapper te zijn geweest.. en hij is ook flink afgevallen..quote:Op donderdag 3 april 2008 20:42 schreef Remote het volgende:
Zag ik het nou goed dat hij een 'kort' kapsel heeft?
Alleen negatief maar een enkel positief puntje erin vermelden? Man echt een harde klap op zijn kop als het aan mij ligt.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:03 schreef HeatWave het volgende:
Wrom? Hij heeft wel gelijk, als ie Bakkal erin had gezet voor Culina had PSV veel meer kunnen brengen, het is gewoon laf. Maar dat is de kracht van PSV ook. Niet voetballen en toch resultaat...
Sla je zelf maar voor je kop met zulk taalgebruik. Derksen heeft gewoon gelijk: Vergoossen zorgt misschien wel voor resultaten, maar wij liefhebbers willen ook voetbal zien. En dat brengt PSV met die speelstijl niet of nauwelijks.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Alleen negatief maar een enkel positief puntje erin vermelden? Man echt een harde klap op zijn kop als het aan mij ligt. Vergoosen is laf bla bla. Volgens mij moet iedere neus,derksen en de rest van Nederland eens achter de schermen gaan kijken.
Sja, ik snap hem wel, als ouwe lul zijnde. het voetbal van PSV is niet om aan te zien. En ik realiseer me echt wel dat voetbal al jaren om resultaat gaat, maar ik hou WEL van het spelletje. En een PSV fan niet, die gaat voor succes. Begrijpelijk hoor, maar heel zonde.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Alleen negatief maar een enkel positief puntje erin vermelden? Man echt een harde klap op zijn kop als het aan mij ligt.
Vergoosen is laf bla bla. Volgens mij moet iedere neus,derksen en de rest van Nederland eens achter de schermen gaan kijken.
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik snap hem wel, als ouwe lul zijnde. het voetbal van PSV is niet om aan te zien. En ik realiseer me echt wel dat voetbal al jaren om resultaat gaat, maar ik hou WEL van het spelletje. En een PSV fan niet, die gaat voor succes. Begrijpelijk hoor, maar heel zonde.
Arsenal is een mooi voorbeeld van hoe het zou moeten, alleen die redden het dus ook net niet elke keer. En dat is jammer voor het mooie spelletje..
Ajax probeert het al jaren en het lukt niet. En mijn trots baalt van de resultaten, maar mijn voetbalhart zegt: het moet wel zo kunnen...
Wie zegt dat PSV-fans niet van het spelletje houden.. Het is wel lekker makkelijk om iedereen over 1 kam te scheren he?..quote:Op donderdag 3 april 2008 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik snap hem wel, als ouwe lul zijnde. het voetbal van PSV is niet om aan te zien. En ik realiseer me echt wel dat voetbal al jaren om resultaat gaat, maar ik hou WEL van het spelletje. En een PSV fan niet, die gaat voor succes. Begrijpelijk hoor, maar heel zonde.
Arsenal is een mooi voorbeeld van hoe het zou moeten, alleen die redden het dus ook net niet elke keer. En dat is jammer voor het mooie spelletje..
Ajax probeert het al jaren en het lukt niet. En mijn trots baalt van de resultaten, maar mijn voetbalhart zegt: het moet wel zo kunnen...
Inderdaad je houdt van mooi voetbal en dat is één soort ja.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:41 schreef knnth het volgende:
Er is natuurlijk ook maar één soort voetbal waarvan je kan houden
beetje jammer alleen dat mooi zo'n relatief woord is.. wat de een mooi vind, hoeft de ander niet mooi te vinden..quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:39 schreef shroomer het volgende:
[..]
Inderdaad je houdt van mooi voetbal en dat is één soort ja.
Precies en het gaat over het resultaat, en als er resultaat wordt behaald vindt iedereen het mooi.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
beetje jammer alleen dat mooi zo'n relatief woord is.. wat de een mooi vind, hoeft de ander niet mooi te vinden..
Sterker nog: alleen maar meer, want die verschrikkelijk slechte wedstrijden wil je zo snel mogelijk vergeten, kan ik me voorstellen. Ik ben het wel eens met bovenstaande reacties dat resultaat nog altijd het belangrijkste is. Maar snap Derksen ook wel want damn wat was het weer niet om aan te zien die wedstrijd (van beide kanten trouwens).quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:28 schreef Dos37 het volgende:
Geen PSV fan zal ook maar 1 bier minder drinken omdat ze een paar wedstrijden slecht hebben gespeeld
quote:"Hij gaf voor 8.000 euro PER DUEL bij RTL commentaar zonder vaak wedstrijden gezien te hebben. Meneer keek liever naar golf. Of zat gezellig elders in het gebouw te keuvelen. Gullit was een overbetaalde parodie op een voetbalanalist. Hij zegt dat hij van voetbal houdt maar hij houdt meer van zichzelf. Maar sinds hij geen deel meer uitmaakt van het analistenkorps, deugt er niks meer van. Ach gut, het ego is gekrenkt. Dan heb je het gehad met Nederland, dan ga je Amerika idealiseren,"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |