Een wat kruiperig persoon, met die hangende schouders. En hij vermeed ieder oogcontact met Derksen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:12 schreef DANILXL het volgende:
ik vind alleen die jonker minder sympathiek overkomen. Ik vond hem een beetje te vol van zichzelf
Nou, grappig hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.ad.nl/groeneha(...)eistert_Derksen.html
je lacht hopelijk die kwajongens uitquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
Nee meneer Derksen, iedereen mag een mening hebben... Het gaat om de totaal respectloze en weerzinwekkende manier waarop u die mening door mensen hun strot blijft duwen...quote:...omdat ze signalen hadden dat supporters van ADO Den Haag iets wilden doen. Ik moest een tijdje met bodyguards naar voetbalwedstrijden. Dat is dan omdat je een mening hebt...
Dat verdient de beste man ook niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
Who, me?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:26 schreef venomsnake het volgende:
Boefje.
Kansloze aap.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:25 schreef Tennessee het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of Johan "huilebalk" Derksen ook bodyguards in gaat huren als hij bij die jeugdhonk langs gaat....
[..]
Nee meneer Derksen, iedereen mag een mening hebben... Het gaat om de totaal respectloze en weerzinwekkende manier waarop u die mening door mensen hun strot blijft duwen...
ADO, ADO, ADO!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
En dat noemt Derksen een huilebalk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:25 schreef Tennessee het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of Johan "huilebalk" Derksen ook bodyguards in gaat huren als hij bij die jeugdhonk langs gaat....
[..]
Nee meneer Derksen, iedereen mag een mening hebben... Het gaat om de totaal respectloze en weerzinwekkende manier waarop u die mening door mensen hun strot blijft duwen...
ADO, ADO, ADO!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:15 schreef Tennessee het volgende:
Hij terroriseert mensen via de TV en zijn blaadje
Je hoeft niet naar hem te kijken, en zijn blad hoef je ook niet te lezen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:25 schreef Tennessee het volgende:
Het gaat om de totaal respectloze en weerzinwekkende manier waarop u die mening door mensen hun strot blijft duwen...
Je reageert zelf zonder ook maar enige inhoud. Waarom zou Derksen zijn mening niet mogen geven? Zou lekker zijn als iedereen die zijn mening gaf, maar gelijk bedreigd moet worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:36 schreef Tennessee het volgende:
Jaja, ik ben een huilebalk en een kansloze aap... heeft er ook nog iemand een reactie met inhoud of kunnen jullie alleen maar schelden?
Je mist wat...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:50 schreef VoreG het volgende:
Je reageert zelf zonder ook maar enige inhoud. Waarom zou Derksen zijn mening niet mogen geven? ...
Dat is toch echt een duidelijk argument en het antwoord op je vraag....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:25 schreef Tennessee het volgende:
...
...
Mijn abonnement op Voetbal International heb ik inderdaad al heel erg lang geleden opgezegd en voetbal insite kijk ik inderdaad niet naar... Gelukkig wordt ik nu ook niet meer steeds geconfronteerd met Derksen als ik naar het Nederlands Elftal wil kijken... Aan die periode heb ik wel mijn haat, ja, haat, jegens meneer Derksen overgehouden... En waarom zou Derksen wel op TV over mij mogen praten maar ik niet op het Internet over hem?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:47 schreef Radegast het volgende:
Je hoeft niet naar hem te kijken, en zijn blad hoef je ook niet te lezen.
Hij duwt de mensen dus helemaal niks door hun strot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |