Zegt anders ook genoeg over wat voor een sletje meisje Amanda isquote:Op maandag 7 mei 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda heeft goed werk verricht, want zo leren wij in snel tempo over Lieke wat we al vermoedden![]()
Ik denk wel dat hij haar voor zich wil winnen op dezelfde manier waarop hij Jaap heeft, maar meer dan dat zie ik nog niet gebeuren.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat Brian nu Lieke binnen proberen te slepen?
Nou graag niet zeg...pfft..quote:Op maandag 7 mei 2007 23:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dit eindigt hopelijk toch niet in een grouphug![]()
Bedankt..maar ik sla even overquote:Op maandag 7 mei 2007 23:12 schreef StefanPeeters het volgende:
(audio van) ruzie met lieke - deel 2:
http://evilshare.com/b850424e-4e2f-102a-847b-00a0c993e9d6
Zo tekenend.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:13 schreef Ricard0j het volgende:
H: Heb je alle verstand in je gewichten zitten ofzo
B: Nee dat heb ik niet, gozer
Ja hallo, ik heb niet voor niets 3,95 (+ 0900 kosten) betaald voor de streams.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef FuTilE het volgende:
Pfff... Het wordt tijd dat ze allemaal een spuitje krijgen, wat een onuitstaanbare kluwen primaten.
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:14 schreef Dark het volgende:
Komt dit nu allemaal van Herma, het stukje dat van die nepsite komt?
Hierbij bied ik óók mijn excuses aan...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda biedt ook maar even haar excuses aan.![]()
Juist...en daarom ga ik maar eens uitrusten....quote:Op maandag 7 mei 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
Dit is best weer vermoeiend om te volgen................
Dat zijn we al even niet meer gewend.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
Dit is best weer vermoeiend om te volgen................
yepquote:Op maandag 7 mei 2007 23:14 schreef Dark het volgende:
ja jackpotquote:Op maandag 7 mei 2007 23:15 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt tijdens die ruzie dat ze duizend euro per dag krijgen??????
Idd, DAAG Lieke !quote:Op maandag 7 mei 2007 23:15 schreef FuTilE het volgende:
Komop Lieke, hoek Huub neer en trap hem eens goed in elkaar. Dit oeverloze geblaat hebben we nu wel gehoord.
ja alles erg he!!!!!!!!!!!!!!!! te gek voor woorden.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:14 schreef Dark het volgende:
Elke dag gaat er 1000 piek in de Jackpot.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:15 schreef mazaru het volgende:
wederom dank jequote:Op maandag 7 mei 2007 23:12 schreef StefanPeeters het volgende:
(audio van) ruzie met lieke - deel 2:
http://evilshare.com/b850424e-4e2f-102a-847b-00a0c993e9d6
Dat is een dure grapquote:
stiekum is Amanda best een hoer dat ze Huub ging zoenen om Lieke te pakkenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:16 schreef Gert het volgende:
Als Lieke iets sympathieker was geweest, en de discussie iets slimmer was aangegaan, had iédereen haar gelijk gegeven. Want..... ze heeft eigenlijk gelijk.![]()
Maakt eigenlijk niet meer uit want Lieke heeft het net allemaal bevestigd.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:14 schreef Dark het volgende:
Er gaat 1000 euro per dag in een pot.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:15 schreef mazaru het volgende:
Jah vanochtend stond ze er op met hakjes..en dat noemt zich een profi....mquote:Op maandag 7 mei 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
Huub schreeuwde het hardst, ik schrok.
Lieke mag wel even heel hard vallen van die loopband van mij.
Er is wel geluid op stream 3 en 4 , alleen Natasja zegt niks. Oh, wonder.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:15 schreef kleinzusje het volgende:
Wat ik even mis is: waarom zitten ze met zn allen in de gymzaal ???? en waarom is er op 2 streams geen geluid ???
Ohhh ik begreep dat ze de man 1000 euro per dag kregen, ik was al op zoek naar een formulier om me aan te meldenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Elke dag gaat er 1000 piek in de Jackpot.
Helaas voor jou, Eric laat ze even alleen. En ik ben er wel blij mee.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:18 schreef avonne het volgende:
Ik hoop dat Eric dicht bij Amanda blijft nu, want Brian heeft al een uur niks kunnen zeggen, dus die zoekt weer een slachtoffer om in slaap te lullen
Brian zei beffenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:18 schreef Copycat het volgende:
Waar hebben Amanda en Brian nu weer 'ruzie' over?
Mocht je je bedenken:quote:
WAT ZEG IK NOU !!!!!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:18 schreef avonne het volgende:
Ik hoop dat Eric dicht bij Amanda blijft nu, want Brian heeft al een uur niks kunnen zeggen, dus die zoekt weer een slachtoffer om in slaap te lullen
Volgens mij krijgen ze wel gewoon een dagvergoeding.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh ik begreep dat ze de man 1000 euro per dag kregen, ik was al op zoek naar een formulier om me aan te melden![]()
Dat zegt hij?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:20 schreef akveor het volgende:
Brian heeft het al in z'n hoofd om betrapt te worden met Lieke.....
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:19 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Mocht je je bedenken:
DEEL 3 (en het laatste deel tot nu toe) van de ruzie met lieke:
http://evilshare.com/c4d09afe-4e30-102a-847b-00a0c993e9d6
Brian is ook meteen van zijn depressie af, nu Huub en Lieke ruzie hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
[..]
WAT ZEG IK NOU !!!!!!!![]()
![]()
nou gaat Brian amanda de mantel uitvegen
Zou je deel 1, 2 en 3 in 1 post willen zetten? dan kopieer ik het even naar de OP en de updatesquote:Op maandag 7 mei 2007 23:19 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Mocht je je bedenken:
DEEL 3 (en het laatste deel tot nu toe) van de ruzie met lieke:
http://evilshare.com/c4d09afe-4e30-102a-847b-00a0c993e9d6
Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:20 schreef Gert het volgende:
Huub zegt nu tegen Lieke dat hij Amanda alleen maar zoende om Brian gek te krijgen, en snapt niet dat Lieke dat niet doorhad.
Brian maakte weer een grapje over het bef-incident en daar was Amanda not amused overquote:Op maandag 7 mei 2007 23:18 schreef Copycat het volgende:
Waar hebben Amanda en Brian nu weer 'ruzie' over?
Yep, Lieke moet gewoon begrip opbrengen voor Huub z'n acties. Altijd handig.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert: Ik dacht dat je het begreep, daarom zoen ik dat wijf ook
![]()
![]()
![]()
Hij sprak dat uit naar Amanda hoe zei dat zou vinden... en aangezien hij bijna alles wikt en weegt heeft ie er over nagedacht...quote:
Amanda kan het niet uitstaan dat Brian het voor Lieke aan het opnemen wasquote:Op maandag 7 mei 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian maakte weer een grapje over het bef-incident en daar was Amanda not amused over
Niet?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian maakte weer een grapje over het bef-incident en daar was Amanda not amused over
Oooh, je valt er spontaan bij in slaap..quote:Op maandag 7 mei 2007 23:22 schreef Marelle het volgende:
Brian valt altijd over woordjes, gaat alles uitdiepen tot vervelends toe![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet?
En dat terwijl Brian's grapjes altijd zo hilarisch zijn.
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:23 schreef FuTilE het volgende:
Wat een bleue, naïeve vrouwtjes zijn het toch ook daar in die kooi... Ze hebben er volstrekt geen probleem mee dat dit 8 maanden durend wedstrijdje verpissen tussen Huub en Brian over hun rug wordt uitgevochten_O-
En ze wilde het gebruiken voor haar c.v.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:21 schreef Copycat het volgende:
Lieke: "Mijn reputatie"
Nou meid, die help je zelf prima om zeep.
Het gesprek voelt ook heel onprettig en vervreemdend.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Huub liegt echt ALLES bij elkaar nu.
Het koppie van Amanda hierbij.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet?
![]()
Er stond afgelopen zaterdag een heel stuk in de Volkskrant over prostitutie. Veel pooiers maken de vrouwen emotioneel afhankelijk voordat ze achter het raam gaan. Ze noemen dat loverboy-techniek.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:22 schreef Villalux het volgende:
het is wel duidelijk dat amanda heel bang van die Loverboy is! echt bang! uh uhhh uhhhhh
Ja snap niets van Amanda, ik lag finaal in de kreukels hierquote:Op maandag 7 mei 2007 23:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet?
![]()
De vuile rat. De wannabe PIMP vind dat ze te weinig heeft opgeleverd vanavond.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:22 schreef Villalux het volgende:
het is wel duidelijk dat amanda heel bang van die Loverboy is! echt bang! uh uhhh uhhhhh
het lijkt er inderdaad op dat er twee hoofdrolspelers zijn (huub en brian) die de anderen als speeltjes gebruiken...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:23 schreef FuTilE het volgende:
Wat een bleue, naïeve vrouwtjes zijn het toch ook daar in die kooi... Ze hebben er volstrekt geen probleem mee dat dit 8 maanden durend wedstrijdje verpissen tussen Huub en Brian over hun rug wordt uitgevochten_O-
Het werkt wèl.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Huub liegt echt ALLES bij elkaar nu.
Dat moet een grapje zijn!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:24 schreef yellowfirst het volgende:
En ze wilde het gebruiken voor haar c.v.![]()
En dom.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:26 schreef AutumnTears het volgende:
Zou Lieke werkelijk zo blind zijn??
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:26 schreef AutumnTears het volgende:
Het is al redelijk genant om het programma te volgenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet een grapje zijn!
Toch?
Wie gaat er met zijn volle verstand dat op z'n cv zetten?
Wie gaat er überhaupt bij volle verstand in die kooi zitten?
Tikkeltje naief dan toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
En nieuw absoluut dieptepunt. Huub liegt alles bij elkaar en Lieke's gevoel voor Huub verblind haar kijk op het gebeuren.
daar is dit programma een mooi voorbeeld van hoe het werkt! SCHANDE.....DGKquote:Op maandag 7 mei 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Er stond afgelopen zaterdag een heel stuk in de Volkskrant over prostitutie. Veel pooiers maken de vrouwen emotioneel afhankelijk voordat ze achter het raam gaan. Ze noemen dat loverboy-techniek.
Liefde maakt in dit geval ook stekeblind. Ze wíl Huub graag geloven en daarom kiest ze daar ook voor.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:26 schreef AutumnTears het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het is al redelijk genant om het programma te volgen![]()
Hmm heb Huub niet veel horen liegen hoor..quote:Op maandag 7 mei 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
En nieuw absoluut dieptepunt. Huub liegt alles bij elkaar en Lieke's gevoel voor Huub verblind haar kijk op het gebeuren.
Huub zijn acties zijn zuiverquote:Op maandag 7 mei 2007 23:29 schreef ruby het volgende:
Huub houdt niet van de wraakacties van Lieke.
Het is onvoorstelbaar inderdaad. Hij is echt misschien nog wel gestoorder dan brian.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
Huub is zo overtuigd van z'n eigen nonsens dat ie niet uit z'n woorden komt.
Het is anders best interessant te zien hoe ver mensen (inclusief programmamakers) willen gaan. Kun je je eigen normen aan slijpen.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:28 schreef Villalux het volgende:
[..]
daar is dit programma een mooi voorbeeld van hoe het werkt! SCHANDE.....DGK![]()
Hoezo? Huub legt haar uit hoe het gespeeld is en Lieke begint dat nu eindelijk te beseffen. Zo zie ik het. Gelukkig dus GEEN overwinning van Braaaaaaajen.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
en ook verboden voor eric...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:25 schreef FdW het volgende:
Huub heeft geen drankverbod nodig, maar een snollenverbod![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef Kinga het volgende:
Dit betekent, GEEN POKER
Huub noemde Lieke nota bene vanmiddag een hoer..... en valt haar net enorm aan dat Lieke 'hoer' zei tegen Amanda.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is onvoorstelbaar inderdaad. Hij is echt misschien nog wel gestoorder dan brian.
Lieke houd van drop.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub noemde Lieke nota bene vanmiddag een hoer..... en valt haar net enorm aan dat Lieke 'hoer' zei tegen Amanda.
Het is echt bij de wilde beesten af. Wat een ongelooflijke droplul.
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is onvoorstelbaar inderdaad. Hij is echt misschien nog wel gestoorder dan brian.
zeker als ze hem maar oppapkken als hij er uit moet!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is anders best interessant te zien hoe ver mensen (inclusief programmamakers) willen gaan. Kun je je eigen normen aan slijpen.
Geloof jij nog steeds maar dat er niks gescript is.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub noemde Lieke nota bene vanmiddag een hoer..... en valt haar net enorm aan dat Lieke 'hoer' zei tegen Amanda.
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:31 schreef rooie3 het volgende:
Snap het nu allemaal.
Lieke moest dit ook doen van achter.
welkom in de kooi Lieke.
dit is dan toch hetzelfde als Brian en Amanda.....quote:Op maandag 7 mei 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik word helemaal gek hier. Lieke is verblind door liefde en gaat in Huub's verhaal trappen.
Hopelijk wordt die hele pokertafel eruit gesloopt.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef Kinga het volgende:
Dit betekent, GEEN POKER
Nou jij snapt het hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 23:31 schreef rooie3 het volgende:
Snap het nu allemaal.
Lieke moest dit ook doen van achter.
welkom in de kooi Lieke.
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:32 schreef Villalux het volgende:
[..]
zeker als ze hem maar oppakken als hij er uit moet!![]()
Het klopt gewoon niet wat jullie daar steeds roepen. Het was iets als 'dan ga je maar als een hoer met Brian [ ]', en hij zei het toen ze niet meer met hem wou praten na Brians stookpartij.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zeggen allemaal wel eens wat.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Elke keer weer heb ik de hoop dat een 'ruzie' niet goed gepraat wordt.. maar helaasquote:Op maandag 7 mei 2007 23:32 schreef Liess het volgende:
Ik vind het stom dat Huub meteen met dat gedrocht gaat praten, en het weer goed praat
Precies! Wat er ook gebeurt als Brian en nataisia maar geen overwinning halen. Ik vind Lieke ook niet zo leuk maar ze moet wel bij Huub blijven nu ze toch in die kooi zit.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoezo? Huub legt haar uit hoe het gespeeld is en Lieke begint dat nu eindelijk te beseffen. Zo zie ik het. Gelukkig dus GEEN overwinning van Braaaaaaajen.
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef Kinga het volgende:
Dit betekent, GEEN POKER
Klopt.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet wat jullie daar steeds roepen. Het was iets als 'dan ga je maar als een hoer met Brian [ ]', en hij zei het toen ze niet meer met hem wou praten na Brians stookpartij.
Dat had ik al toen Sylvia de poort uitreed.quote:
Hij lijkt wel overtuigd te zijn van zijn eigen gelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even, Neem aan dat Huub en Amanda nog niets weten van hun uitje?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:34 schreef Kinga het volgende:
Interessant dit:
Uitnodiging Mundo datingevent in Dropzone met 2 special guests...
Maandag 21 mei van 19.00 tot 22.30 uur
21 mei organiseert Mundo een datingevent in Dropzone!
Wij nodigen je bij deze graag uit om tijdens dit event aanwezig te zijn om lekker te flirten, nieuwe dates te ontmoeten en te dansen op heerlijke muziek! Zorg dat je die avond om 19.00u in Dropzone bent!
Wij hebben een speciale verrassing die avond: Huub en Amanda, twee populaire en lekkere singles uit de Gouden Kooi, zijn ook aanwezig en zullen zich bevinden in de Mundo Club in Dropzone. JIJ kunt kans maken op een speciale VIP ontmoeting met 1 van deze bewoners in de club!
Bron: http://www2.mundo.nl/max/redactie.lasso?-session=userID:541963290c61338F72THFE793D6B&vT.user=&sT.section=rel&sT.site=md&sT.language=&sT.entry=&redactieID=3599
Grappig, hoe kom je hier aan ?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:34 schreef Kinga het volgende:
Interessant dit:
Ja ja... Lullen als brugman, dat doet ie. Tegelijkertijd vergewist hij zich er constant van dat hij op bijval (op zijn minst instemming) van de grootste gemene deler kan rekenen, zelfs als dat betekent dat hij zijn 'teerbeminde vriendinnetje' ten overstaan van een groep volledig moet uitkafferen om haar vervolgens weer te paaien met inhoudsloze praatjes.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoezo? Huub legt haar uit hoe het gespeeld is en Lieke begint dat nu eindelijk te beseffen. Zo zie ik het. Gelukkig dus GEEN overwinning van Braaaaaaajen.
Weten ze dat zelf al?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:34 schreef Kinga het volgende:
Interessant dit:
Kort hem dan inquote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even, Neem aan dat Huub en Amanda nog niets weten van hun uitje?
Erg lachwekkend als hier een stemmingsronde voor komtquote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even, Neem aan dat Huub en Amanda nog niets weten van hun uitje?
Mijn idee!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert lult zoooo slap, hij doet alleen maar wat hij zelf wilt en pas als er stront van komt gaat ie zich in allerlei bochten wringen om wat krom is recht te praten
Misschien horen ze dat nu.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wordt er nog wel voor Fries gezorgd? Hij zal wel te eten eten, maar krijgt ie ook genoeg beweging?quote:
Ja en hij helpt haar met haar jurkje, gaat de goede kant op.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kort hem dan in
OT: Lieke vraagt alles aan Brian als er iets gedaan moet worden
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
even een vraagje, kunne jullie dit filmpje bekijken?
http://dgk.servehttp.com/teststream.asf
Dan toch maar even aanmelden bij Mundo, een second-life date met Amanda ! Kan ik haar mooi vertellen hoe ik over Brian denk.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:34 schreef Kinga het volgende:
Interessant dit:
21 mei organiseert Mundo een datingevent in Dropzone!
........
Niet zonder te betalenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
http://dgk.servehttp.com/teststream.asf
Tuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Erg lachwekkend als hier een stemmingsronde voor komt![]()
Ja hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik word echt gek en heb zin de monitor in stukken te slaan. Ongelooflijk de onzin die Huub nu uitkraamt. Allemachtig.
foutje van me, deze is zwart![]()
over wie?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef getl0st het volgende:
Huub: fluisterde 'kankerwijf, die moet je godverdomme in dur bek spugen'![]()
A; heb ik een hekel aan de benaming dwergje.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef Villalux het volgende:
Geloof me. Lieke is de enige die dwergje in de kooi kan houden..let toch eens op allemaal
ok, dus alleen als je een licentie hebt, thxquote:
Je maakt een geintje? Denk je echt dat hij Amanda tot 3x toe getongs heeft om Brian te zieken?? Absolute onzin wat mij betreft. En Huub weet ook dat het Brian al zo goed als niets meer doet. En dan Huub's verhaal dat hij van Amanda niets mocht zeggen over de zoenpartijquote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vandaag gaf Huub hem even supervlug te eten en zei dat hij vanwege de regen niet naar buiten mocht. Fries moet echt naar een beter plekje.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wordt er nog wel voor Fries gezorgd? Hij zal wel te eten eten, maar krijgt ie ook genoeg beweging?
Echt niet. Als hij echt naast de pot had willen piesen zoals velen hier proberen te geloven was hij niet openlijk met Aman op dat bankje gaan liggen maar was stiekem gebleven. Hij koos er voor om gezien te worden door de rest om het gelul van 'stiekum' bij voorbaat de grond in te kunnen boren. Dat de rest dat niet meteen begreep...pffff.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert lult zoooo slap, hij doet alleen maar wat hij zelf wilt en pas als er stront van komt gaat ie zich in allerlei bochten wringen om wat krom is recht te praten
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef Villalux het volgende:
nog 1 ding amanda staat op breken! en daar komt melisa de hoer! zo binnen!
Tegen wie zei hij dat?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef getl0st het volgende:
niet zo mooiquote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef getl0st het volgende:
Jezus, wat een post. Denk eens aan je bloeddruk Scan... neem dat programma toch eens niet zo serieus, en al helemaal niet sommige posts hier....quote:Op maandag 7 mei 2007 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik word echt gek en heb zin de monitor in stukken te slaan. Ongelooflijk de onzin die Huub nu uitkraamt. Allemachtig.
Ik zie een zwemmende walrus.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ging dat over Lieke? Nou, als dat geen liefde meer is dan weet ik het niet meer.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef getl0st het volgende:
Laden duurde erg lang. Beeld primaquote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
'quote:Op maandag 7 mei 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
Brian heeft nog een hoop dingen te vertellen aan Lieke, dingen die zij niet weet en die vandaag gebeurd zijn. Maar die vertelt hij nog wel.
Oeps.quote:
Filmpje was hier ok. Japio kan goed zwemmen is is niet gezonken.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
Huub zei vanmiddag wel tegen Amanda dat hij zin had om te daten...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jezus, wat een post. Denk eens aan je bloeddruk Scan... neem dat programma toch eens niet zo serieus, en al helemaal niet sommige posts hier....
Bij mij ookquote:Op maandag 7 mei 2007 23:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hmmm vaag bij mij opend hij gewoon in WMP
Over wie had hij het?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef getl0st het volgende:
Natas is weer helemaal hyper, dus die denkt waarschijnlijk dat er een stemming over haar nieuw aan te schaffen borsten komt.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:40 schreef rooie3 het volgende:
Zullen ze een filmpje krijgen van Japio zijn ondertrouw.
Laat ze gewoon eens lekker opschieten met aankleden ipv als een kleuter rond te rennen en als een viswijf te krijsen.quote:
Ik hoorde iets anders hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef getl0st het volgende:
Manisch depressief heet zoietsquote:Op maandag 7 mei 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Natas is weer helemaal hyper, dus die denkt waarschijnlijk dat er een stemming over haar nieuw aan te schaffen borsten komt.![]()
Homofoob?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Eric: als door een cockringetje te halen
die homo's zijn ook allemaal hetzelfde heh
Ik had hem vrij luid staan omdat ik even wegliep.. toen ik terug kwam hoorde ik het dus erg goedquote:Op maandag 7 mei 2007 23:43 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Ik hoorde iets anders hoor. Iets met backstabben. Maar ik zou het zomaar fout kunnen hebben.
Goh, ik vind het anders zeer vermakelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat ik me enigszins stoor aan het ietwat harde stemgeluid van Natasia.
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Eric: als door een cockringetje te halen
die homo's zijn ook allemaal hetzelfde heh
Ze zijn daar allemaal mediageil, met Huub onbenaderbaar op de eerste plaats.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
A; heb ik een hekel aan de benaming dwergje.
B. Lieke, mediageile supersnol is de downfall van Huub.
Alsof ze helemaal geen kindjes heeftquote:Op maandag 7 mei 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
Natasia denkt volgens mij dat ze vreselijk jong, kittig en speels overkomt als ze zo doet......![]()
Leuke avatarquote:Op maandag 7 mei 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
Natasia denkt volgens mij dat ze vreselijk jong, kittig en speels overkomt als ze zo doet......![]()
Lijkt mij ook nietquote:Op maandag 7 mei 2007 23:47 schreef ruby het volgende:
Zou er een nieuwe bewoner komen?
Ah, Amanda noemde het ook al. Eric zei: nee, nog niet.
Hupert is geschrokken van het hele verhaal,die kreeg te laat door dat het een set up was en dat het Brian erg goed zou uitkomen...zaak dus om haar weer gunstig te stemmen zodat hij haar niet kwijtraakt als backup...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nogmaals
Over Lieke.. in zichzelf.. en andersom
Wij kunnen ook de toekomst niet voorspellen....quote:Op maandag 7 mei 2007 23:48 schreef easysatellite het volgende:
wat agat er gebeure?
Om zoiets?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zijn daar allemaal mediageil, met Huub onbenaderbaar op de eerste plaats.
Als ik Lieke's vader was, zou ik nu volkomen flippen denk ik en niet meer voor mezelf instaan.
Zijn pammetjes iets voor je Scan. Ik heb het al eerder gezegd, neem het niet zo serieus allemaal.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zijn daar allemaal mediageil, met Huub onbenaderbaar op de eerste plaats.
Als ik Lieke's vader was, zou ik nu volkomen flippen denk ik en niet meer voor mezelf instaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |