gelukkig wel duurde me veelste langquote:
Bij New Holland .quote:Op dinsdag 8 mei 2007 04:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kan iemand mij even aanwijzen waar de nieuwe chicane nu zit:
[afbeelding]
??
IK heb wel gelezen dat er een nieuwe is, alleen niet begrepen waar ie is
http://xs.to/quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:53 schreef Sally het volgende:
Staat die nog op fia.com? Deze komt van formula1.com:
[[url=http://img181.imageshack.us/img181/6344/catalunya2007ty3.th.jpg]afbeelding][/URL]
Alsjeblieft![]()
Edit: hm, hij valt kleiner uit dan ik hoopte... Iemand een andere hosting site dan Imageshack.us?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:40 schreef Bruce117 het volgende:
Gelukkig weer F1.
Deze onderbreking leek wel erg lang
Het leek niet zo, het was zo!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:40 schreef Bruce117 het volgende:
Gelukkig weer F1.
Deze onderbreking leek wel erg lang
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:06 schreef cappp het volgende:
Nice, mooie OP. Ik ga voor Massa dit weekend!
ja die ene afbeelding staat nog steeds op fia.com..., trage webmaster daarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:53 schreef Sally het volgende:
Staat die nog op fia.com? Deze komt van formula1.com:
[[url=http://img181.imageshack.us/img181/6344/catalunya2007ty3.th.jpg]afbeelding][/URL]
Alsjeblieft![]()
Edit: hm, hij valt kleiner uit dan ik hoopte... Iemand een andere hosting site dan Imageshack.us?
Werkt nietquote:
Hm, 907 vraagt naar FOTO's... Ik heb niks gevonden....quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Vraag foto's aan Albers die rijdt zo langzaam die heeft alle tijd foto's te maken
Hijs leuk!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:51 schreef TJDoornbos het volgende:
sorry die moest ik hard in de kruis koppen
In zijn kruis, of het kruisquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:51 schreef TJDoornbos het volgende:
sorry die moest ik hard in de kruis koppen
Oh! Ik dacht dat je handtastelijk werdquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Kruis bedoel ik kruising mee Sanger.
RD heeft idd ff vakantie van CCWS dat klopt!!
Ik hoop met je mee! *al was het alleen al manager-technisch*quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:35 schreef Bernard0s het volgende:
Ik hoop dat Hamilton zijn eerste zege gaat binnenhalen op Barcelona. Zou goed kunnen, de McLaren is goed en Hamilton heeft al vaak gereden op het circuit van Barcelona.
Haha ik hoop het ook vooral manager-technisch, ik sta 7e bij RLT GP manager o.a.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee! *al was het alleen al manager-technisch*
Ik gun het hem echt wel!!
En verder hoop ik dat de SA's waarmaken wat ze zeggen!
Dat zal wel voor meer teams gelden. Dus ik denk niet dat het ze verder naar voren gaat helpen. Maar we zullen het dit weekend gaan zien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:00 schreef Sally het volgende:
En verder hoop ik dat de SA's waarmaken wat ze zeggen!
Nou ja, volgens het team heben ze een boel updates gedaan en ze verwachten er een stuk beter van te worden...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat zal wel voor meer teams gelden. Dus ik denk niet dat het ze verder naar voren gaat helpen. Maar we zullen het dit weekend gaan zien.
Helaas waren ze tijdens droge omstandigheden tijdens de tests vorige week wel heel erg snel. We zullen het idd zien, ik hoop dat ze allebei uitvallen eigenlijk, rijden met een Honda mag gewoon niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat zal wel voor meer teams gelden. Dus ik denk niet dat het ze verder naar voren gaat helpen. Maar we zullen het dit weekend gaan zien.
Ach, tijdens de wintertests stonden ze dacht ik ook wel eens in de top 3. Dus dat zegt op zich niet zo heel veel. Al blijf ik het wel grappig vinden dat SA weinig onder doet voor Honda.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:05 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Helaas waren ze tijdens droge omstandigheden tijdens de tests vorige week wel heel erg snel. We zullen het idd zien, ik hoop dat ze allebei uitvallen eigenlijk, rijden met een Honda mag gewoon niet.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:33 schreef 907 het volgende:
Mooie OP!
Heb er zin in!
Zijn er foto`s van de 'nieuwe' chicane? Want heb zelf nog niet goed begrepen wat er nou veranderd is?
Gelukkig is ook deze boch verkracht! Wat een stel debielen zeg. De laatste bocht op Catalunya was altijd zo mooi, bijna flat door die bocht heen. Maar natuurlijk gaat veiligheid voor spektakel en adrenaline.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.f1-live.com/f1/es/photos/2007/index_divers05_01.shtml
Doornbos heeft het potentieel om gewoon F1 te rijden, hij zou een DC eruit rijden bij RBR.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Googolplexian het volgende:
Hamilton podiumpje is voor mij afdoendeDie win komt later dit jaar echt wel. Ik denk alleen dat Ferrari echt snel gaat zijn en dat Alonso in de basis sneller is dan Hamilton (op ervaring). Vandaar dat een podium voor Super-Ham me happy zou stemmen
En DoornbosDie gaat op zeker volgend jaar terugkeren in de F1 (als hij nog wil) maar ik hoop dat hij z'n huidige trent voortzet ... in theorie doe hij het bijna evengoed als Hamilton!!!
Maar dan in een Minardi O_O nieuw team, rookie en meteen vooraan. Hamilton rijdt in 1 van de auto's van de oudste en best gefinancieerde teams van de F1.
In mijn ogen beiden helden ... of het nou door geluk komt of niet dat je in de juiste auto zit ... skill helpt je over de streep.
Ja dat is zeker sneller, hoef je tenminste niet af te remmen. Maar ik weet haast wel zeker dat het een straf zal opleveren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef Sally het volgende:
En als je nu rechtdoor schiet? Is dat dan een straf waard? Het lijkt om...
Maar mss kun je er sneller doorheen?!
En niet meer dan terechtquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ja dat is zeker sneller, hoef je tenminste niet af te remmen. Maar ik weet haast wel zeker dat het een straf zal opleveren.
Die overwinning van Hamilton is inderdaad een kwestie van tijd. Hij doet het in ieder geval beter dan ik had verwacht. Al helpt het natuurlijk ook wel mee dat de McLaren nu top is. Als hij in een mindere wagen had gereden was het toch minder snel opgevallen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Googolplexian het volgende:
Hamilton podiumpje is voor mij afdoendeDie win komt later dit jaar echt wel. Ik denk alleen dat Ferrari echt snel gaat zijn en dat Alonso in de basis sneller is dan Hamilton (op ervaring). Vandaar dat een podium voor Super-Ham me happy zou stemmen
En DoornbosDie gaat op zeker volgend jaar terugkeren in de F1 (als hij nog wil) maar ik hoop dat hij z'n huidige trent voortzet ... in theorie doe hij het bijna evengoed als Hamilton!!!
Maar dan in een Minardi O_O nieuw team, rookie en meteen vooraan. Hamilton rijdt in 1 van de auto's van de oudste en best gefinancieerde teams van de F1.
In mijn ogen beiden helden ... of het nou door geluk komt of niet dat je in de juiste auto zit ... skill helpt je over de streep.
Hij vind zijn nieuwe baan alleen niet zo leuk volgens mij...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:14 schreef Atreidez het volgende:
Misschien wel leuk om proberen te raden waar Lewis ze eerste overwinning gaat halen. Ik ga persoonlijk voor Silverstone, en anders Nurnburgring. Daar was ie vorig jaar in de GP2 niet te kloppen
Btw, heidfeld gefeliciteerdEn Alonso heeft een nieuwe baan
bronnetjequote:Ferrari GB will attempt to set a new Guinness World Record for the “Largest Parade of Ferraris” at the Ferrari Racing Days spectacular at Silverstone from 8-9-10 June 2007. The attempt will take place on Saturday 9 June and will see the Silverstone circuit turned Rosso Corsa as Ferrari owners from all over the UK take to the track in an incredible display of Ferrari’s road car heritage. Ferrari owners interested in participating in this attempt to set a new Guinness World Record should contact Ferrari GB directly on 01753 878700 with details of their Ferrari and to register their interest.
In addition to the Guinness World Record attempt, the Ferrari Racing Days event will feature the UK round of the Ferrari Challenge Trofeo Pirelli with over 60 equally matched Ferrari F430 Challenge cars jostling for position on one of the fastest F1 Grand Prix circuits, and the ultra-exclusive FXX which will be making its only official UK appearance. It will be an action-packed weekend of Ferrari festivities which will appeal to Ferrari clients and the ever-faithful Tifosi.
Ferrari Racing Days at Silverstone is the UK focus of Ferrari’s 60th Anniversary and, quite appropriately, will also feature the Ferrari Shell Historic Championship in which classic road and race Ferraris compete in three different categories to relive the golden era of motorsport. Ferrari’s customer motorsport division, Corse Clienti, are also supporting several Ferrari clients who will be demonstrating a range of famous and historic F1 cars from the company’s illustrious racing past.
The Ferrari Racing Days will also be the focus of the 40th Anniversary of the Ferrari Owners Club in the UK, with an incredible display of at least 40 examples of the iconic F40 supercar which remains one of Ferrari’s most memorable performance cars. With Ferrari owners from all over the UK invited to participate in the Ferrari Racing Days and the Ferrari Owners Club’s 40th Anniversary, it is expected that Silverstone will see the largest gathering of Ferraris in one place in 2007.
quote:
Active Steering to appear in the BMW-Sauber cars
By BMW Sauber F1 Team May 10 2007
When the BMW Sauber F1 Team drivers head out onto the Circuit de Catalunya for Friday's opening free practice session, the rear wing of their BMW Sauber F1.07 cars will be sporting a new message. The striking "BMW Power" lettering which has occupied this prominent area of the car up to now will be replaced by the web address www.active-steering.com for the Spanish Grand Prix.
As Dr Klaus Draeger, member of the BMW AG Board of Management responsible for development and procurement, explains: "In Formula One the focus is on guiding the car quickly and precisely around the track, which is why F1 cars have extremely direct steering. Road cars, however, have to meet additional demands. In order to achieve the same level of agility as a racing car, series-produced models require variable ratio steering. And that is where BMW Active Steering comes in. This system adjusts its responses constantly to the speed of the car. BMW Active Steering breaks new ground by combining excellent stability at higher speeds with flexibility under heavy steering. Precise directional stability and assured steering movements maximise roadholding and take the strain off the driver. And reliable steering feedback also enhances driving pleasure at high speeds."
Logging on to http://www.active-steering.com/active-steering/ takes visitors to a website which starts with BMW Sauber F1 Team driver Nick Heidfeld demonstrating the differences between racing in Formula One and driving BMW cars on the road. They are then redirected to the "Innovation Lounge" on the www.BMW.com site. Here, visitors can find out more about Active Steering.
Torsten Müller-Ötvös, Director of Central Marketing and BMW Brand Management, elaborates: "As a globally high-profile and widely familiar platform for technical innovation, Formula One represents for us an ideal communication tool for the BMW technology campaign. Since we became involved in Formula One, technology transfer has enabled us to generate significant added value both for our production cars and for the Formula One vehicles. Integrating our technology campaign in our Formula One communications is a valid and logical step through which we can show our customers how varying technologies are implemented in road cars and in Formula One, and where the similarities lie."
In Spain, "www.active-steering.com" is emblazoned on the BMW Sauber F1 Team trucks as well as the rear wing of the racing cars. And there are plans to present other messages in this way during the course of the season.
This is not the first time that the BMW Sauber F1 Team has used the rear wing of its racing cars as a communications platform. Last season, in the final race of seven-times world champion Michael Schumacher's career, "Danke Michael" shone out from the rear wing of one of the cars, "Thanks Michael" from the other.
Ze zijn maar 0,2 seconden sneller dan vanochtend. Dus dat valt op zich wel mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef Googolplexian het volgende:
Wat zit Renault er ineens goed bij O_O
quote:Eerste Formule 1 nachtrace een feit
Uitgegeven door Tim Biesbrouck 11 mei 2007 14:58
Singapore organiseert volgend seizoen de eerste nachtrace uit de geschiedenis van de Formule 1, dat wordt gehouden op een nieuw stratencircuit. Omdat de race 's nachts wordt verreden, kunnen de F1 uitzendingen in Europa op meer gebruikelijke tijden worden begonnen. Het evenement moet in september of in oktober 2008 plaatsvinden.
De Singapore Grand Prix wordt gehouden op openbare wegen dichtbij de Marina Bay. Krachtige lichtinstallaties zorgen voor voldoende zicht tijdens het weekend waarbij ruimte is voor meer dan 80.000 toeschouwers.
En beide Honda's sneller dan de Aguri's. Het wordt nog wat daar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Albers bijna sneller dan Sutil, het gaat vooruit
Bewijsje dat ze tijdens tests ultralicht hebben gereden zoals diverse sites al dachten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:41 schreef sasquatsch het volgende:
Red Bull valt een beetje tegen. Vorige week reden ze nog 1.21.0
Ja, ik hoop het ook. IK had Hamilton en verder Sato met de rest van SAquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je gaat gokken op Kubica en Williams. Hopen voor je dat het wat oplevert.
quote:Barcelona: Tweede vrije training: Topspeeds
De Red Bull van Mark Webber heeft in deze tweede vrije training ook de hoogste topsnelheid gereden. De wagens van Williams zitten er ook goed bij met een tweede en vierde plaats. De hoge topsnelheden van Ferrari is tot nu toe ver te zoeken, ze staan zestiende en zeventiende. Albers vinden we als laatste met een topsnelheid van 301.5 km/u.
1 Mark Webber 310.6
2 Alexander Wurz 310.1
3 David Coulthard 309.5
4 Nico Rosberg 309.2
5 Fernando Alonso 308.1
6 Takuma Sato 307.9
7 Giancarlo Fisichella 307.6
8 Anthony Davidson 307.5
9 Robert Kubica 307.2
10 Rubens Barrichello 307.0
11 Jarno Trulli 307.0
12 Nick Heidfeld 306.5
13 Jenson Button 306.4
14 Lewis Hamilton 306.2
15 Ralf Schumacher 306.0
16 Kimi Räikkönen 305.7
17 Felipe Massa 305.6
18 Scott Speed 304.9
19 Vitantonio Liuzzi 304.2
20 Heikki Kovalainen 304.1
21 Adrian Sutil 304.1
22 Christijan Albers 301.5
Zijn er ook lijstjes waar Albers niet als laatste staat??quote:
Bij het aantal rondes dat iedere coureur tijdens de tweede vrije training heeft gereden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zijn er ook lijstjes waar Albers niet als laatste staat??
WK punten gescoord in zijn carrierequote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zijn er ook lijstjes waar Albers niet als laatste staat??
Dat is echt een poepargumentatie natuurlijk. Neemt overigens niet weg dat ik Albers ook best een aardige coureur vind hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef Bernard0s het volgende:
Jammer dat er weer zoveel mensen zeiken over Albers, die man kan echt wel rijden hoor, anders zou hij heus geen Formule 1 rijden.
Natuurlijk gaat het om de centen die je meeneemt. Maar talent is toch de grondslag om tot de F1 te komen, daar geloof ik heilig in.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:55 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat is echt een poepargumentatie natuurlijk. Neemt overigens niet weg dat ik Albers ook best een aardige coureur vind hoor.
Gimme a f.cking break. Google 's op Taki Inoue, Ricardo Rosset, Tarquini en meer van dat soort pay-drivers. Albers zal wel wat meer talent hebben dan dat rijtje, maar zit in de F1 om een enkele reden: een leuk management-team. Veel laat ie eenvoudigweg niet zien, maar blijft zich maar verschuilen achter excuses. En aankomen met een kwalificatie in 2004 is wel erg triest om je punt te maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:46 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het om de centen die je meeneemt. Maar talent is toch de grondslag om tot de F1 te komen, daar geloof ik heilig in.
Helaas is iedereen alweer goeie momenten van Albers vergeten zoals de kwalificatie in 2004 op Montreal waar hij 15e werd volgens mij.
't Laatste kwartiertje is 't enige interessante aan de Quali.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |