quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Vraag foto's aan Albers die rijdt zo langzaam die heeft alle tijd foto's te maken
Hijs leuk!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:51 schreef TJDoornbos het volgende:
sorry die moest ik hard in de kruis koppen
In zijn kruis, of het kruisquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:51 schreef TJDoornbos het volgende:
sorry die moest ik hard in de kruis koppen
Oh! Ik dacht dat je handtastelijk werdquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Kruis bedoel ik kruising mee Sanger.
RD heeft idd ff vakantie van CCWS dat klopt!!
Ik hoop met je mee! *al was het alleen al manager-technisch*quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:35 schreef Bernard0s het volgende:
Ik hoop dat Hamilton zijn eerste zege gaat binnenhalen op Barcelona. Zou goed kunnen, de McLaren is goed en Hamilton heeft al vaak gereden op het circuit van Barcelona.
Haha ik hoop het ook vooral manager-technisch, ik sta 7e bij RLT GP manager o.a.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee! *al was het alleen al manager-technisch*
Ik gun het hem echt wel!!
En verder hoop ik dat de SA's waarmaken wat ze zeggen!
Dat zal wel voor meer teams gelden. Dus ik denk niet dat het ze verder naar voren gaat helpen. Maar we zullen het dit weekend gaan zien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:00 schreef Sally het volgende:
En verder hoop ik dat de SA's waarmaken wat ze zeggen!
Nou ja, volgens het team heben ze een boel updates gedaan en ze verwachten er een stuk beter van te worden...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat zal wel voor meer teams gelden. Dus ik denk niet dat het ze verder naar voren gaat helpen. Maar we zullen het dit weekend gaan zien.
Helaas waren ze tijdens droge omstandigheden tijdens de tests vorige week wel heel erg snel. We zullen het idd zien, ik hoop dat ze allebei uitvallen eigenlijk, rijden met een Honda mag gewoon niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat zal wel voor meer teams gelden. Dus ik denk niet dat het ze verder naar voren gaat helpen. Maar we zullen het dit weekend gaan zien.
Ach, tijdens de wintertests stonden ze dacht ik ook wel eens in de top 3. Dus dat zegt op zich niet zo heel veel. Al blijf ik het wel grappig vinden dat SA weinig onder doet voor Honda.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:05 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Helaas waren ze tijdens droge omstandigheden tijdens de tests vorige week wel heel erg snel. We zullen het idd zien, ik hoop dat ze allebei uitvallen eigenlijk, rijden met een Honda mag gewoon niet.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:33 schreef 907 het volgende:
Mooie OP!
Heb er zin in!
Zijn er foto`s van de 'nieuwe' chicane? Want heb zelf nog niet goed begrepen wat er nou veranderd is?
Gelukkig is ook deze boch verkracht! Wat een stel debielen zeg. De laatste bocht op Catalunya was altijd zo mooi, bijna flat door die bocht heen. Maar natuurlijk gaat veiligheid voor spektakel en adrenaline.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.f1-live.com/f1/es/photos/2007/index_divers05_01.shtml
Doornbos heeft het potentieel om gewoon F1 te rijden, hij zou een DC eruit rijden bij RBR.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Googolplexian het volgende:
Hamilton podiumpje is voor mij afdoendeDie win komt later dit jaar echt wel. Ik denk alleen dat Ferrari echt snel gaat zijn en dat Alonso in de basis sneller is dan Hamilton (op ervaring). Vandaar dat een podium voor Super-Ham me happy zou stemmen
En DoornbosDie gaat op zeker volgend jaar terugkeren in de F1 (als hij nog wil) maar ik hoop dat hij z'n huidige trent voortzet ... in theorie doe hij het bijna evengoed als Hamilton!!!
Maar dan in een Minardi O_O nieuw team, rookie en meteen vooraan. Hamilton rijdt in 1 van de auto's van de oudste en best gefinancieerde teams van de F1.
In mijn ogen beiden helden ... of het nou door geluk komt of niet dat je in de juiste auto zit ... skill helpt je over de streep.
Ja dat is zeker sneller, hoef je tenminste niet af te remmen. Maar ik weet haast wel zeker dat het een straf zal opleveren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef Sally het volgende:
En als je nu rechtdoor schiet? Is dat dan een straf waard? Het lijkt om...
Maar mss kun je er sneller doorheen?!
En niet meer dan terechtquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:34 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ja dat is zeker sneller, hoef je tenminste niet af te remmen. Maar ik weet haast wel zeker dat het een straf zal opleveren.
Die overwinning van Hamilton is inderdaad een kwestie van tijd. Hij doet het in ieder geval beter dan ik had verwacht. Al helpt het natuurlijk ook wel mee dat de McLaren nu top is. Als hij in een mindere wagen had gereden was het toch minder snel opgevallen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Googolplexian het volgende:
Hamilton podiumpje is voor mij afdoendeDie win komt later dit jaar echt wel. Ik denk alleen dat Ferrari echt snel gaat zijn en dat Alonso in de basis sneller is dan Hamilton (op ervaring). Vandaar dat een podium voor Super-Ham me happy zou stemmen
En DoornbosDie gaat op zeker volgend jaar terugkeren in de F1 (als hij nog wil) maar ik hoop dat hij z'n huidige trent voortzet ... in theorie doe hij het bijna evengoed als Hamilton!!!
Maar dan in een Minardi O_O nieuw team, rookie en meteen vooraan. Hamilton rijdt in 1 van de auto's van de oudste en best gefinancieerde teams van de F1.
In mijn ogen beiden helden ... of het nou door geluk komt of niet dat je in de juiste auto zit ... skill helpt je over de streep.
Hij vind zijn nieuwe baan alleen niet zo leuk volgens mij...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:14 schreef Atreidez het volgende:
Misschien wel leuk om proberen te raden waar Lewis ze eerste overwinning gaat halen. Ik ga persoonlijk voor Silverstone, en anders Nurnburgring. Daar was ie vorig jaar in de GP2 niet te kloppen
Btw, heidfeld gefeliciteerdEn Alonso heeft een nieuwe baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |