Balenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:55 schreef Messenga het volgende:
- PSV verspeelt titelkansen door gelijkspel in Utrecht
OP PSV Topic
Ik hoorde dat Bob Peeters weer in beeld schijnt te zijn?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef patrickt37 het volgende:
Mooi, nu mag Koeman aankopen gaan doen in de zomerstop.
Komt best goed met PSV.![]()
![]()
![]()
Dacht wist ik ongeveer wel, maar toen ik over de interesse over Vd Leegte las begon ik weer te twijfelenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef okee6 het volgende:
Volg je club eens man. Koeman mag niet eens zelf aankopen doen! Bovendien gaat alles onder het vergrootglas.
Hij is vrijwel zeker gekocht.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:56 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dacht wist ik ongeveer wel, maar toen ik over de interesse over Vd Leegte las begon ik weer te twijfelen![]()
Maarja hopelijk is de interesse door de media verdraaid en overdreven...
Was ik eindelijk af van die verdomde kampioensplaatjesquote:Op maandag 7 mei 2007 21:59 schreef dndiek het volgende:
Even de goede OP
ja, Koeman zonder TBS is helemaal niks lijkt mequote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef venomsnake het volgende:
Ik had niet gedacht dat Koeman zou blijven eerlijk gezegd.
Maar hoe zit dat nu met TBS? die blijft ook gewoon neem ik aan?
aha, ok.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, Koeman zonder TBS is helemaal niks lijkt me
ja was de analyse van één van de journalisten van de GPD bladen, laatst had hij nog een prima analyse over wat er bestuurlijk fout zat, maar dit sloeg de plank dus misquote:Op maandag 7 mei 2007 22:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
aha, ok.
Ik vroeg het omdat er vanmiddag sprake van zou zijn dat Koeman voor een keus kwam te staan, Hij zou alleen aan mogen blijven als TBS zou vertrekken..
Was dus een onzin bericht..![]()
Die foto was ook bij dit was het nieuws, met heule verkeerde tekst erbijquote:Op maandag 7 mei 2007 22:36 schreef Pritt het volgende:
[afbeelding]
Vayrynen: "Ok, ik heb per ongeluk mijn dopingplasje met het bier van Jan verwisseld."
Alex: "Uggghfff."
ja ik ving ook iets op over 'n gaskamer oid.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:39 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die foto was ook bij dit was het nieuws, met heule verkeerde tekst erbij![]()
Ik vraag me ook elke keer als ik die foto zie wat dat jongetje in godsnaam aan het doen is.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:39 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die foto was ook bij dit was het nieuws, met heule verkeerde tekst erbij![]()
Dan ga ik volgende week maar weer eens kijkenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Mindere periode van een half jaar..?
Volgende week Cocu bij Voetbal Insite.Cocu
Dat is ontzettend overdreven.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Mindere periode van een half jaar..?
Voor de winterstop ging het al niet zo voortvarend meer hoor, remember Vitesse en Feyenoord?quote:
Alsof alles na de winterstop slecht was.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor de winterstop ging het al niet zo voortvarend meer hoor, remember Vitesse en Feyenoord?
heerlijk, morgen de PSV vlag nog maar eens uithangenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:36 schreef mcyodogg het volgende:
Heerlijk om vanaf morgen de play-offs te volgens, zonder maar een enkele vorm van druk
Die gaat Alex over zn kop zeiken.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook elke keer als ik die foto zie wat dat jongetje in godsnaam aan het doen is.
Verder: Koeman![]()
![]()
Twente speelt al weken om niks en die moeten nu ineens op scherp, ik denk dat de winnaar van Ajax - Heerenveen de PO wint aangezien die nog voluit hebben gespeeld aan het einde van het seizoen en Ajax heeft nog een kleine opsteker gehad door de beker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:26 schreef ruud.nl het volgende:
Het zou me niks verbazen als Twente de play offs wint.![]()
de TV gelden dan jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef dndiek het volgende:
Als de tweede Nederlandse club de poulefase van de CL niet haalt dan hoeft PSV de inkomsten voor Nederland niet te delen
Ze wisten natuurlijk ook niet wat ze meemaakten daar, voor het 2e jaar op rij de KNVB-Beker!quote:
Science-fiction?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:40 schreef andre347 het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als ze toch een keer kampioen worden? Of voorronde CL halen![]()
![]()
![]()
Zou het voor jou dubbel zuur zijn als hij er in slaagt om komend jaar weer kampioen te worden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef PizzaSalami het volgende:
Koeman nog een jaar en koeman nog een jaar.
Gezien koemans vernietigende werking verwacht ik dat nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zou het voor jou dubbel zuur zijn als hij er in slaagt om komend jaar weer kampioen te worden?![]()
Het is ook niet echt waarschijnlijk als PSV weer kampioen wordt, het is maar 1x in Nederland voorgekomen dat een club 4x achter elkaar kampioen wordt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:48 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Gezien koemans vernietigende werking verwacht ik dat niet.
Maar dat zou wel dubbel zuur zijn ja.
Nee, je eigen stad slopen is kansloos. Die mafkezen die dat doen zie je ook nooit bij Ajaxquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb er stiekem wel weer wat vertrouwen in.
Ben je niet opgepakt Pizza, wat ben je nou voor nepperd?
Nu beledig je wel de hele HVV aanhangquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het is ook niet echt waarschijnlijk als PSV weer kampioen wordt, het is maar 1x in Nederland voorgekomen dat een club 4x achter elkaar kampioen wordt.
Natuurlijk was dat wel PSV!![]()
Voorlopige stand van zaken:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ben zo benieuwd naar de transfers..
Ben ik weer op de hoogte, gelukkig gaat die Sun weg, wat een paniek(huur)aankoop...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voorlopige stand van zaken:
Alex --> Chelsea
Cocu --> ?
Sun --> FC Sambalbij
Feher -->
Lamey -->
Robert --> Betis Sevilla
Reiziger -->
Smit -->
Väyrynen -->
Nieuwe krachten:
Reis
Fagner
Bakkal
Luque (nog niet bevestigd)
v.d. Leegte (nog niet bevestigd)
Wat zijn die Fagner en Reis voor spelers?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voorlopige stand van zaken:
Alex --> Chelsea
Cocu --> ?
Sun --> FC Sambalbij
Feher -->
Lamey -->
Robert --> Betis Sevilla
Reiziger -->
Smit -->
Väyrynen -->
Nieuwe krachten:
Reis
Fagner
Bakkal
Luque (nog niet bevestigd)
v.d. Leegte (nog niet bevestigd)
Bij Ajax pakte hij ook 2 titelsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:48 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Gezien koemans vernietigende werking verwacht ik dat niet.
Maar dat zou wel dubbel zuur zijn ja.
kan henkie bij ajax niet zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij Ajax pakte hij ook 2 titels
Hoezo vernietigende werking.
Fagner is een rechtsback en Reis een linksbuiten toch? Of linksback en rechtsbuiten. Ofzo. In ieder geval een verdediger en een aanvaller.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat zijn die Fagner en Reis voor spelers?
En van mij mag Vayrynen nog best blijven
Er komt nog wel een vervanger voor Cocu hoor, iemand anders als van der Leegte, die is voor de breedte.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Fagner een rechtsback, Reis een spits.
Mijn transfergokjes:
Weg:
Cocu, Alex, Kluivert, Koné, Lamey, Fehér en Salcido
Nieuw:
Luque, Fagner, Reis, Aissati, Bakkal, Van der Leegte, Suarez
Ik hoop nog steeds naar Shaktar voor 20 miljoen maar dat zal wel teveel gevraagd zijn...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:01 schreef PizzaSalami het volgende:
Waar zou Koné dan heegaan?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:09 schreef Wooldoor het volgende:
Fagner love?
quote:PSV legt opnieuw jeugdig Braziliaans talent vast
05 februari 2007 22:30
Fagner Coserva Lemos. PSV heeft zich voor de komende seizoenen versterkt met het zeventienjarige Braziliaanse talent Fagner Coserva Lemos. De rechtsback is afkomstig van Sport Clube Corinthians Paulista en komt per 1 juli 2007 naar Eindhoven. De in juni 18 jaar wordende Fagner tekent een contract voor vijf seizoenen bij PSV.
Jeugdinternational
Fagner Coserva Lemos komt uit de jeugd van Corinthians en is op 11 juni 1989 geboren in São Paulo. In totaal speelde hij zeven wedstrijden in het eerste elftal van de club, daarnaast is hij een vaste waarde in het nationale Braziliaanse elftal onder 20. Recentelijk won hij met Brazilië een prestigieus kwalificatietoernooi in Paraguay, waardoor het nationale elftal uit mag komen op zowel het Jeugd-WK als de Olympische Spelen. Tijdens het kwalificatietoernooi werd Fagner uitvoering bekeken door de scouts van PSV. Eerder wist PSV ook de Braziliaan Jonathan Reis voor lange tijd aan zich te binden.
Tottenham voor 7 miljoen of zo denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:01 schreef PizzaSalami het volgende:
Waar zou Koné dan heegaan?
Kneus Koeman bakt ze wel heel erg bruin, als overbetaalde miljonairstrainer van één van de topclubs in Nederland denkt hij dat het een goed idee is om eens een 'van Gaaltje' in extremis te maken. Hij praat de komende drie maanden niet meer met zomaar 1 journalist/dagblad/zender, welnee! Koeman is zo groot dat hij de complete media niet meer wil spreken! Leuk voor de supporters die hem gesteund hebben ook!quote:8/5/2007 - OB: Koeman praat niet meer met pers
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant
PSV-trainer Ronald Koeman wil pas na de zomer weer met de Nederlandse pers praten. Hij heeft geen behoefte om te reageren op zijn aanblijven als trainer van de landskampioen. Om niet het ene medium boven het andere te stellen zwijgt hij tegen alle journalisten. "Ik heb geen zin meer in grote krantenkoppen. Ik begrijp dat er veel te vragen is, maar ik ga nergens op in. Ik wil nu alleen nog rust. Ronald Koeman is genoeg in het nieuws geweest. Klaar. Punt.", aldus de trainer.
Alleen Berbatov presteerd, de rest niet, en Berbatov staat in de belangstelling van Manchester Unitedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
Tottenham zit niet erg krap in de spitsen toch?
Keane doet het daar ook goed hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef andre347 het volgende:
[..]
Alleen Berbatov presteerd, de rest niet, en Berbatov staat in de belangstelling van Manchester United![]()
quote:8/5/2007 - 'Van Ginkel en Foortse bekeken Zé Roberto, Cleber Santana en Maldonado voor PSV'
(Gepost door RvN)
Volgens diverse Braziliaanse media waren Van Ginkel en Foortse aan het scouten voor PSV in Brazilië afgelopen week. De zaakwaarnemer van Jaap Stam (Van Ginkel) en van Kluivert (Foortse) zouden voor PSV Zé Roberto, Cleber Santana en Maldonado hebben bekeken bij het Braziliaanse Santos. Concrete aanbiedingen zouden zij nog niet ontvangen hebben. [reageer]
Als hij Bayern heeft ingeruild voor Santos zie ik hem niet naar Europa terugkomen als het dezelfde isquote:
Zoiets. oomlief heeft zitting in de Raad van Commissarissen en is behalve kapitaalkrachtig ookvrij invloedrijk. Als het aantrekken van Tommie inhoudt dat de RvC eerder bereid is grotere aankopen goed te keuren, mag de excuus-Nederlander komen.quote:
Feher deed het uitstekend bij NAC, Vd Leegte heb ik nog nooit een echt opvallend goed seizoen zien draaien in Nederlandquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:48 schreef du_ke het volgende:
Ach hij is vast niet veel minder dan de excuushongaar Feher die dit jaar toch een paar keer redelijk van pas kwam.
Goed bij NAC maar bij PSV heeft hij weinig of niets (kunnen) laten zien. Ach we zien wel, het is vast niet de duurste miskoop ooitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Feher deed het uitstekend bij NAC, Vd Leegte heb ik nog nooit een echt opvallend goed seizoen zien draaien in Nederland![]()
ik gok op een interview begin volgend seizoen in de VI waarin de media alle schuld krijgt, verdraaiden van uitspraken van de voorzitter, uitvergroten van commentaar van Koeman daarop etc. etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kneus Koeman bakt ze wel heel erg bruin, als overbetaalde miljonairstrainer van één van de topclubs in Nederland denkt hij dat het een goed idee is om eens een 'van Gaaltje' in extremis te maken. Hij praat de komende drie maanden niet meer met zomaar 1 journalist/dagblad/zender, welnee! Koeman is zo groot dat hij de complete media niet meer wil spreken! Leuk voor de supporters die hem gesteund hebben ook!
Koeman geeft weer eens aan van bedenkelijk niveau te zijn, en dan heb ik het niet over zijn vakkwaliteiten...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |