Dan ga ik volgende week maar weer eens kijkenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Mindere periode van een half jaar..?
Volgende week Cocu bij Voetbal Insite.Cocu
Dat is ontzettend overdreven.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Mindere periode van een half jaar..?
Voor de winterstop ging het al niet zo voortvarend meer hoor, remember Vitesse en Feyenoord?quote:
Alsof alles na de winterstop slecht was.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor de winterstop ging het al niet zo voortvarend meer hoor, remember Vitesse en Feyenoord?
heerlijk, morgen de PSV vlag nog maar eens uithangenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:36 schreef mcyodogg het volgende:
Heerlijk om vanaf morgen de play-offs te volgens, zonder maar een enkele vorm van druk
Die gaat Alex over zn kop zeiken.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook elke keer als ik die foto zie wat dat jongetje in godsnaam aan het doen is.
Verder: Koeman![]()
![]()
Twente speelt al weken om niks en die moeten nu ineens op scherp, ik denk dat de winnaar van Ajax - Heerenveen de PO wint aangezien die nog voluit hebben gespeeld aan het einde van het seizoen en Ajax heeft nog een kleine opsteker gehad door de beker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:26 schreef ruud.nl het volgende:
Het zou me niks verbazen als Twente de play offs wint.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |