de TV gelden dan jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef dndiek het volgende:
Als de tweede Nederlandse club de poulefase van de CL niet haalt dan hoeft PSV de inkomsten voor Nederland niet te delen
Ze wisten natuurlijk ook niet wat ze meemaakten daar, voor het 2e jaar op rij de KNVB-Beker!quote:
Science-fiction?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:40 schreef andre347 het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als ze toch een keer kampioen worden? Of voorronde CL halen![]()
![]()
![]()
Zou het voor jou dubbel zuur zijn als hij er in slaagt om komend jaar weer kampioen te worden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:41 schreef PizzaSalami het volgende:
Koeman nog een jaar en koeman nog een jaar.
Gezien koemans vernietigende werking verwacht ik dat nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zou het voor jou dubbel zuur zijn als hij er in slaagt om komend jaar weer kampioen te worden?![]()
Het is ook niet echt waarschijnlijk als PSV weer kampioen wordt, het is maar 1x in Nederland voorgekomen dat een club 4x achter elkaar kampioen wordt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:48 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Gezien koemans vernietigende werking verwacht ik dat niet.
Maar dat zou wel dubbel zuur zijn ja.
Nee, je eigen stad slopen is kansloos. Die mafkezen die dat doen zie je ook nooit bij Ajaxquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb er stiekem wel weer wat vertrouwen in.
Ben je niet opgepakt Pizza, wat ben je nou voor nepperd?
Nu beledig je wel de hele HVV aanhangquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het is ook niet echt waarschijnlijk als PSV weer kampioen wordt, het is maar 1x in Nederland voorgekomen dat een club 4x achter elkaar kampioen wordt.
Natuurlijk was dat wel PSV!![]()
Voorlopige stand van zaken:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ben zo benieuwd naar de transfers..
Ben ik weer op de hoogte, gelukkig gaat die Sun weg, wat een paniek(huur)aankoop...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voorlopige stand van zaken:
Alex --> Chelsea
Cocu --> ?
Sun --> FC Sambalbij
Feher -->
Lamey -->
Robert --> Betis Sevilla
Reiziger -->
Smit -->
Väyrynen -->
Nieuwe krachten:
Reis
Fagner
Bakkal
Luque (nog niet bevestigd)
v.d. Leegte (nog niet bevestigd)
Wat zijn die Fagner en Reis voor spelers?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voorlopige stand van zaken:
Alex --> Chelsea
Cocu --> ?
Sun --> FC Sambalbij
Feher -->
Lamey -->
Robert --> Betis Sevilla
Reiziger -->
Smit -->
Väyrynen -->
Nieuwe krachten:
Reis
Fagner
Bakkal
Luque (nog niet bevestigd)
v.d. Leegte (nog niet bevestigd)
Bij Ajax pakte hij ook 2 titelsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:48 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Gezien koemans vernietigende werking verwacht ik dat niet.
Maar dat zou wel dubbel zuur zijn ja.
kan henkie bij ajax niet zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij Ajax pakte hij ook 2 titels
Hoezo vernietigende werking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |