Balenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:55 schreef Messenga het volgende:
- PSV verspeelt titelkansen door gelijkspel in Utrecht
OP PSV Topic
Ik hoorde dat Bob Peeters weer in beeld schijnt te zijn?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef patrickt37 het volgende:
Mooi, nu mag Koeman aankopen gaan doen in de zomerstop.
Komt best goed met PSV.![]()
![]()
![]()
Dacht wist ik ongeveer wel, maar toen ik over de interesse over Vd Leegte las begon ik weer te twijfelenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef okee6 het volgende:
Volg je club eens man. Koeman mag niet eens zelf aankopen doen! Bovendien gaat alles onder het vergrootglas.
Hij is vrijwel zeker gekocht.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:56 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dacht wist ik ongeveer wel, maar toen ik over de interesse over Vd Leegte las begon ik weer te twijfelen![]()
Maarja hopelijk is de interesse door de media verdraaid en overdreven...
Was ik eindelijk af van die verdomde kampioensplaatjesquote:Op maandag 7 mei 2007 21:59 schreef dndiek het volgende:
Even de goede OP
ja, Koeman zonder TBS is helemaal niks lijkt mequote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef venomsnake het volgende:
Ik had niet gedacht dat Koeman zou blijven eerlijk gezegd.
Maar hoe zit dat nu met TBS? die blijft ook gewoon neem ik aan?
aha, ok.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, Koeman zonder TBS is helemaal niks lijkt me
ja was de analyse van één van de journalisten van de GPD bladen, laatst had hij nog een prima analyse over wat er bestuurlijk fout zat, maar dit sloeg de plank dus misquote:Op maandag 7 mei 2007 22:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
aha, ok.
Ik vroeg het omdat er vanmiddag sprake van zou zijn dat Koeman voor een keus kwam te staan, Hij zou alleen aan mogen blijven als TBS zou vertrekken..
Was dus een onzin bericht..![]()
Die foto was ook bij dit was het nieuws, met heule verkeerde tekst erbijquote:Op maandag 7 mei 2007 22:36 schreef Pritt het volgende:
[afbeelding]
Vayrynen: "Ok, ik heb per ongeluk mijn dopingplasje met het bier van Jan verwisseld."
Alex: "Uggghfff."
ja ik ving ook iets op over 'n gaskamer oid.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:39 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die foto was ook bij dit was het nieuws, met heule verkeerde tekst erbij![]()
Ik vraag me ook elke keer als ik die foto zie wat dat jongetje in godsnaam aan het doen is.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:39 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die foto was ook bij dit was het nieuws, met heule verkeerde tekst erbij![]()
Dan ga ik volgende week maar weer eens kijkenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Mindere periode van een half jaar..?
Volgende week Cocu bij Voetbal Insite.Cocu
Dat is ontzettend overdreven.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Mindere periode van een half jaar..?
Voor de winterstop ging het al niet zo voortvarend meer hoor, remember Vitesse en Feyenoord?quote:
Alsof alles na de winterstop slecht was.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor de winterstop ging het al niet zo voortvarend meer hoor, remember Vitesse en Feyenoord?
heerlijk, morgen de PSV vlag nog maar eens uithangenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:36 schreef mcyodogg het volgende:
Heerlijk om vanaf morgen de play-offs te volgens, zonder maar een enkele vorm van druk
Die gaat Alex over zn kop zeiken.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook elke keer als ik die foto zie wat dat jongetje in godsnaam aan het doen is.
Verder: Koeman![]()
![]()
Twente speelt al weken om niks en die moeten nu ineens op scherp, ik denk dat de winnaar van Ajax - Heerenveen de PO wint aangezien die nog voluit hebben gespeeld aan het einde van het seizoen en Ajax heeft nog een kleine opsteker gehad door de beker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:26 schreef ruud.nl het volgende:
Het zou me niks verbazen als Twente de play offs wint.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |