Ze kan nog wel eens net zo'n ezel als Amanda met Brian blijken hoor: lekker masochistisch voortdurend tegen dezelfde steen stoten.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
Amanda haar opzet is geslaagd: Lieke is jaloers.
probeert iets recht te kletsen wat krom isquote:Op maandag 7 mei 2007 20:39 schreef SiRojK het volgende:
Lieke is boos op Huub, want Huub kan zo goed praten
Ze komt er ook absoluut niet mee wegquote:Op maandag 7 mei 2007 20:39 schreef schatje het volgende:
Echt te schandalig voor woorden hoe ze Huub behandelt.
Ach, het zijn twee kleuters bij elkaar: allebei iets willen wat er niet te halen is.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:39 schreef schatje het volgende:
Volgens mij wil ze gewoon ff rust nu, hoe langer Huub door blijft praten, hoe erger het wordt.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:39 schreef schatje het volgende:
Nee, valt heel erg mee.. Lieke wil hem niets beloven, niets met hem doen, maar aan de andere kant moet hij niets doen... Zoals hij het zegt is het gewoon, het maakt weinig uit.. Lieke loopt er over te bitchen omdat ze is opgefucked door alle anderen...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
probeert iets recht te kletsen wat krom is
Nee, bs, zij wil niets hebben met hem, bla bla.. Ze wil niets toegeven aan Huub, maar hij mag ondertussen ook neits doenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Nu heeft Huub het lef om te zeggen dat Lieke hem aan een lijntje houdt. Dat is echt andersom Huub.
Die jongen spoort niet.
Wie was er een muurtje aan het bouwen?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Nu heeft Huub het lef om te zeggen dat Lieke hem aan een lijntje houdt. Dat is echt andersom Huub.
Die jongen spoort niet.
Echt waar, Lieke snapt er niets van!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
Huub is echt doorgedraaid met zijn pogingen om alles goed te praten. Ongelooflijk. Gelukkig is Lieke geen Amanda.
Lieke wilde hem nóg niets beloven omdat Huub haar vaker heeft gekwetst, ze wilde zien dat Huub haar niet meer zou kwetsen en dan zou ze zich weer aan hem willen binden. Huub moest zonodig nog ff met Amanda zoenen, En dat pikt Lieke niet. En als je het mij vraag terecht.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:41 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, valt heel erg mee.. Lieke wil hem niets beloven, niets met hem doen, maar aan de andere kant moet hij niets doen... Zoals hij het zegt is het gewoon, het maakt weinig uit.. Lieke loopt er over te bitchen omdat ze is opgefucked door alle anderen...
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef Lobasca het volgende:
Ik geef me vent ook regelmatig 100euro voor de hoeren, kan ik rustig op FOK zitten...
vind je het gekquote:Op maandag 7 mei 2007 20:39 schreef schatje het volgende:
Is dat dan nog nodig, met zo'n mooie outfit en gerenoveerde boezem?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef Lobasca het volgende:
Ik geef me vent ook regelmatig 100euro voor de hoeren, kan ik rustig op FOK zitten...
Een kwartier dan zoenen ze.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
Huub is echt doorgedraaid met zijn pogingen om alles goed te praten. Ongelooflijk. Gelukkig is Lieke geen Amanda.
"quote:Op maandag 7 mei 2007 20:39 schreef schatje het volgende:
Scherpquote:
LOL... luister je wel? Ze trapt totaal niet in zijn woordkunstjes.quote:
Nee andersom sukkelquote:Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef Marelle het volgende:
Jeetje Lieke, ben je alleen voor Huub de Kooi in gegaan?? Dom dom dom dom dom dom![]()
Maar een reden om boos te zijn heeft ze niet. Ze moet even bedenken hoe gemakkelijk ze zelf met hem het bed indook.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lieke wilde hem nóg niets beloven omdat Huub haar vaker heeft gekwetst, ze wilde zien dat Huub haar niet meer zou kwetsen en dan zou ze zich weer aan hem willen binden. Huub moest zonodig nog ff met Amanda zoenen, En dat pikt Lieke niet. En als je het mij vraag terecht.
ik ben frigide...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat dan nog nodig, met zo'n mooie outfit en gerenoveerde boezem?
als je het mij vraagt.... moet je niet in één huis gaan zitten met een "moeizame relatie"quote:Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lieke wilde hem nóg niets beloven omdat Huub haar vaker heeft gekwetst, ze wilde zien dat Huub haar niet meer zou kwetsen en dan zou ze zich weer aan hem willen binden. Huub moest zonodig nog ff met Amanda zoenen, En dat pikt Lieke niet. En als je het mij vraag terecht.
Jaquote:Op maandag 7 mei 2007 20:44 schreef blomst het volgende:
Het komt wel weer goed tussen Huub en Lieke.
Bedriegt? Ho.. Lieke wilde geen relatie, toen Huub erom vroeg. En uiteindelijk gaat het toch echt om die villa voor Huubquote:Op maandag 7 mei 2007 20:43 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
vind je het gek
dit is al de zoveelste keer dat huubje haar bedriegt
Whaha...jaja...Pim Pam Pet...ik heb hem nog!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Straks volgen: Halma, Mens erger je niet, Pim Pam Pet etc.
ben het helemaal met je eens! en nog even dit , mag ze boos zijn..komt omdat zij meer level heeft dan de rest in die kooi ...ik mag haar wel Lieke.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Die jongen spoort niet.
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
probeert iets recht te kletsen wat krom is
Klopt, maar Lieke moet daar dwars doorheen kijken.. Ze moet niet zo lopen bitchen, Huub doet dat omdat hij het eigenlijk wel grappig vind wat hier allemaal gebeurt.. Hij zegt ondertussen al direct dat het niets voorstelt, maar op één of andere manier wil hij het doen en ook weer fixen..quote:Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
haha preciesquote:Op maandag 7 mei 2007 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar een reden om boos te zijn heeft ze niet. Ze moet even bedenken hoe gemakkelijk ze zelf met hem het bed indook.
Toch zonde die 100 euro,.. die 10 minuutjes kun je fok toch wel missen.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef Lobasca het volgende:
Wat een type ben jijquote:
dit komt allemaal door die werkster......ben even haar naam kwijd..........quote:Op maandag 7 mei 2007 20:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"
En zo ONGELOFELIJK stom dat ze in een 'snood' planntje van een RAT trapt. Je zou er 'brainless' nog bijna van beschuligen dat hij zjn naam geen eer aan doet. (dat gun ik hem niet)
Juist.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:44 schreef avonne het volgende:
als je het mij vraagt.... moet je niet in één huis gaan zitten met een "moeizame relatie"
Ik geloof er niks van dat ze zo dol op Huub is.
Ze moet niet zeiken. Ze wist van tevoren dat ie alles neukt wat los en vast zit.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:43 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
vind je het gek
dit is al de zoveelste keer dat huubje haar bedriegt
Doet me nixquote:Op maandag 7 mei 2007 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh... oh jee... en dan zit je maar naar die Kooi met al die losse vrouwen te kijken![]()
Eensquote:Op maandag 7 mei 2007 20:44 schreef avonne het volgende:
[..]
als je het mij vraagt.... moet je niet in één huis gaan zitten met een "moeizame relatie"
Ik geloof er niks van dat ze zo dol op Huub is.
Zo is hij wel leukquote:Op maandag 7 mei 2007 20:48 schreef SiRojK het volgende:
Nicolaas is echt grappig.. Hij maakt het overal gezellig, met knuffelen, leuke grapjes, etc. etc.
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze moet niet zeiken. Ze wist van tevoren dat ie alles neukt wat los en vast zit.
liever 100 euro naar de wallen, dan 10 minuten zonder FOK..quote:Op maandag 7 mei 2007 20:46 schreef EberhartvonHinten het volgende:
[..]
Toch zonde die 100 euro,.. die 10 minuutjes kun je fok toch wel missen.
En Lieke vindt het wel leuk. Kijk hoe snel ze haar gekwetstheid weer is vergeten.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Volgens mij is Nicolaas een beetje horny![]()
HUH????? Ik word te oud geloof ik. Deze opmerking gaat me echt m'n pet te boven.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar een reden om boos te zijn heeft ze niet.
Kletskoek Scan. Ze had er om moeten lachen door er boven te staan, maar nee, ze wandelt in Braajen zijn straatje door te gaan ruzieën.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... luister je wel? Ze trapt totaal niet in zijn woordkunstjes.
Alles wat ze zegt klopt voor de volle 100%, maar Huub snapt niet dat ze niet in zijn praatjes trapt.
Ik ben ook oud, daarom zeg ik het juistquote:Op maandag 7 mei 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
HUH????? Ik word te oud geloof ik. Deze opmerking gaat me echt m'n pet te boven.
Jaloers?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef Marelle het volgende:
In ieder geval hebben Brian en Natasja maar heel kort van dit alles kunnen genieten![]()
Hahahah Jaap ligt boven op Nicolaas, verdomme daar hoor ik te liggen Jaap![]()
Lieke was vanmiddag anders ook aan het flirten met Nicolaas.. dat ze verlegen werd van zijn indringende blik en dat hij wat vaker moest lachen omdat ze hem dan mooi vond... enz..quote:Op maandag 7 mei 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
Niels maakt TV. Hij wil met Lieke boven slapen.
Ze zat op dat feesie en paar weken geleden ook al lekker te loensen naar Nicoquote:Op maandag 7 mei 2007 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
En Lieke vindt het wel leuk. Kijk hoe snel ze haar gekwetstheid weer is vergeten.
Ze zegt steeds weer dat hij hele andere dingen in de brieven aan haar schrijft... en ook als ze 's nachts nog even praten in bed. Jij en niemand hier weet wat er in die brieven staat, dus als Lieke zegt dat Huub dingen doet die niet stroken met wat hij in die brieven schreef, is dat zo.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze moet niet zeiken. Ze wist van tevoren dat ie alles neukt wat los en vast zit.
Take your time darling, duurt nog el evenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop op een catfight, waarbij Lieke alle extensions van Amanda in één ruk eruit trekt.
Maar dan wel na HNTM!
Precies, ze is zo'n meisje dat denkt dat een jongen wel verandert wanneer ze hem in haar web heeft gevangenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:47 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:46 schreef EberhartvonHinten het volgende:
[..]
Toch zonde die 100 euro,.. die 10 minuutjes kun je fok toch wel missen.
Ik wil net zeggen.. zat jij niet wat anders te kijkenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop op een catfight, waarbij Lieke alle extensions van Amanda in één ruk eruit trekt.
Maar dan wel na HNTM!
Precies. Ze wil alleen nog 1 extra tembaar mannetje.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:51 schreef Soury het volgende:
Ze zat op dat feesie en paar weken geleden ook al lekker te loensen naar Nico![]()
quote:
Dit is zó tipisch FOK dit... Dus eerst ligt ze binnenkort al met Brian te neuken en nu loenst ze ook al naar Nicolaas. Dat zal dus ook ongetwijfeld seks wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zat op dat feesie en paar weken geleden ook al lekker te loensen naar Nico![]()
moet dat nou deze foto??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |