Amen...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef OldJeller het volgende:
JIJ vindt hem leuk, maar wilt geen relatie, maar WEL hem achter je aan laten lopen?
Dat is best zielig eigenlijk...
That's what women doquote:Op maandag 7 mei 2007 19:01 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Amen...
Waar de fok ben je mee bezig, je wil een man achter je aan laten lopen? Hoezo? Zomaar?
Mijn eerste gedachtequote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef veldmuis het volgende:
Probeer je string eens hoog boven je broek uit te laten komen? Bij sommige types werkt dat wel!
Jouw verhaal klinkt mij op het eerste gezicht niet al te best in de oren. Tenminste, ik lees over een vage vent die zich niet wil binden maar wel wil lolmaken. Mysterieus en onbereikbaar.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef Sannelie het volgende:
Oke volgens mij ben ik degene die achter een man aanloopt maar dit wil ik ff omkeren..
Ik ken nu iemand en die vind mij een hele leuke meid maar wil geen relatie aangezien hij een jaar geleden pas gescheiden is.. Voor mij hoeft er ook niet gelijk een relatie van te komen maar ik wiil dus er voor zorgen dat hij achter mij aan gaat lopen.. Hoe doe ik dit? Hij is meetal wel degene die mij ff knuffelt of kust.. omdat ik niet echt weet wanner hij dit wil.. hij is nogal vaag namelijk. Ik zie hem eigenlijk alleen tijdens uitgaan (mijn vriendinnen kennen hem al wat beter maar ik pas ong. 6 weken).. dus de tips kunnen daarop op het uigaan afgestemd worden..
Ben benieuwd!Hoop dat er wat nuttigs uitkomt zodat ik het eens ff kan uitproberen
![]()
Daarbij speel je dus met die vent die blijkbaar al geschaad en een geschiedenis heeft.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef KroJo het volgende:
iemand die zelfverzekerd overkomt kan juist erg aantrekkelijk zijn en onzekerheid wegnemen.. als die vent beweert geen vaste relatie te willen uit angst dat deze weer uitgaat (omdat zn eerdere relatie uitgegeaan is) moet je juist dat vertrouwen duidelijk winnen...
Ik ben 21 en hij is 28... we hebben al een paar keer gezoend en als we uitgaan met z'n allen staan we behoorlijk vaak bij elkaar enz.. knuffelen e.d.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:06 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Jouw verhaal klinkt mij op het eerste gezicht niet al te best in de oren. Tenminste, ik lees over een vage vent die zich niet wil binden maar wel wil lolmaken. Mysterieus en onbereikbaar.
Mag ik vragen hoe oud jij bent en hij is, gezien hij getrouwd is geweest ?
En doordachte spelletjes (ook van hem dus) zou ik niet willen spelen voor een relatie.
Ik denk dat je geen schijn van kans hebt, sorry.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Ik ben 21 en hij is 28... we hebben al een paar keer gezoend en als we uitgaan met z'n allen staan we behoorlijk vaak bij elkaar enz.. knuffelen e.d.
Hij heeft dus gezegd dat hij mij heel leuk vind maar (nog) geen relatie wil omdat ie het niet 100% zeker weet.. Maarja.. ik vind hem eigenlijk wel leuk ook al heb ik ook tegen hem gezegd dat ik niks wil..
En hij zei tegen mij dat het aan mij was wat ik hiermee deed.. (bijv. niet meer op ingaan of af en toe zoenen en kijken wat het wordt...)
Sommigen zeggen laat hem zitten maar dat kan ik dus eig niet.. Kon je soms je denkvermogen maar uitzetten...
Dat is een beetje de vraag, inderdaad. Oftewel. TS, als je vijf stappen achteruit doet, speelt hij dan een spelletje met je of niet ? Aan de andere kant klinkt je tweede stukje al beterquote:Op maandag 7 mei 2007 19:18 schreef trancethrust het volgende:
Wellicht wordt TS geplayed waar we bij staan?
Dat dusquote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef OldJeller het volgende:
JIJ vindt hem leuk, maar wilt geen relatie, maar WEL hem achter je aan laten lopen?
Hmm volgens mij heb ik een beetje te snel mijn Startpost getypt want ik weet niet wat ze hier denken maar de meesten reageren een beetje kromquote:Op maandag 7 mei 2007 19:22 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Dat is een beetje de vraag, inderdaad. Oftewel. TS, als je vijf stappen achteruit doet, speelt hij dan een spelletje met je of niet ? Aan de andere kant klinkt je tweede stukje al beter
en een lekkere kont hebtquote:Op maandag 7 mei 2007 19:25 schreef Jett het volgende:
Dat kan je niet leren daar moet je mee geboren zijn.
Het helpt vaak ook als je knap bent...
lijkt me sterk dat die dan nog achter der aanloopt als die meteen sex krijgt...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef Posdnous het volgende:
Waarom ga je niet gewoon met hem naar bed dan? Geen relatie en redelijie kans dat hij achter je aan gaat lopen.
ben ik echt de eerste die hiermee komt?
Fok apen achter je aan laten lopen telt niet mee, Jett.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:25 schreef Jett het volgende:
Dat kan je niet leren daar moet je mee geboren zijn.
Het helpt vaak ook als je knap bent...
Jij begrijpt weinig van mannen.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:29 schreef Jett het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat die dan nog achter der aanloopt als die meteen sex krijgt...
what he said.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef OldJeller het volgende:
beetje leuke kledij. Beetje arrogant maar niet teveel.quote:
Midden in de roos.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:08 schreef type_29 het volgende:
Go commando!
Ff serieus, jij loopt achter hem aan je wilt dat hij achter jou aanloopt.
Dat kan niet omdat jij al wanhopig achter hem aanliep en hij waarschijnlijk alles wat je doet toch ziet als het gedrag van iemand die wanhopig is.
Nou ik stalk hem dus niet tijdens uitgaan... Ik doe zo zodat hij naar mij komt of mij vastpakt.. en dat gebeurt dus meestal wel.. Dus hij is degene die meestal actie onderneemt..quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef Jett het volgende:
[..]
beetje leuke kledij. Beetje arrogant maar niet teveel.
Je moet eigelijk gewoon precies weten wanneer je wat moet zeggen en wanneer je moet weglopen.
Want wat ik afleid uit de OP is dat je hem stalkt als je uit bent...
no good...
Miss moet jij eens de meeste actie ondernemen?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:35 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Nou ik stalk hem dus niet tijdens uitgaan... Ik doe zo zodat hij naar mij komt of mij vastpakt.. en dat gebeurt dus meestal wel.. Dus hij is degene die meestal actie onderneemt..
Het is dus niet zo dat ik steeds om zijn nek hang ofzo..
En sommige mensen hier die denken weet ik veel wat..:S
sorry..maar als hij degene is die naar je toe komt, dan loopt hij toch al achter je aan?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:35 schreef Sannelie het volgende:
Nou ik stalk hem dus niet tijdens uitgaan... Ik doe zo zodat hij naar mij komt of mij vastpakt.. en dat gebeurt dus meestal wel.. Dus hij is degene die meestal actie onderneemt..
Het is dus niet zo dat ik steeds om zijn nek hang ofzo..
En sommige mensen hier die denken weet ik veel wat..:S
ehm... je wilt toch wel meer van hem ...of je dat nu 'relatie' noemt of niet is volgens mij vooral voor jou van belang omdat je hem gewoon helemaal voor jezelf wilt en denkt dat dat niet lukt als je het beestje ook gewoon bij zijn naampje noemt....quote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heb ik een beetje te snel mijn Startpost getypt want ik weet niet wat ze hier denken maar de meesten reageren een beetje kromMaar goed..
we hadden t er zat. over gehad en hij zei van ik zeg dit eerlijk tegen je dat ik geen relatie wil maar je wel heel leuk vindt... Ik had ook kunnen zeggen ik wil je en je erin laten tuinen..
Dus ik weet niet in hoeverre dit een spelletje is eigenlijk..
Maar hij dacht wel verkeerd dat ik gelijk een relatie met hem wil ook al ken ik hem niet zo lang. dus ik had gesmst dat ik het idee had dat hij dacht dat ik gelijk een relatie wilde. En hij vertelde dat hij dat idee inderdaad had maar dat hij wel eerlijk wilde zijn.
Dus ik had weer gezegd dat ik hem heel leuk vind en het met uitgaan heel gezellig met hem vind en dat t zo dus ff allemaal dudielijk is..
Maar ik vind dus zelf niet dat ik echt triest bezig zoals sommigen hier wel vermoeden of vinden..
niks geen ge'pm, wij hebben er ook moeite in gestokenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:48 schreef veldmuis het volgende:
Post anders eens een foto van je tieten hier, ik heb wellicht nog een tip! Oh, PMmen mag ook.
Groetjes,
veldmuis
Volgens mij kan MUUS dat beter doen in dit gevalquote:Op maandag 7 mei 2007 19:39 schreef Aoristus het volgende:
Milagro legt het straks wel uit
Oke, hier zit misschien wel een kern van waarheid in...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:40 schreef KroJo het volgende:
[..]
ehm... je wilt toch wel meer van hem ...of je dat nu 'relatie' noemt of niet is volgens mij vooral voor jou van belang omdat je hem gewoon helemaal voor jezelf wilt en denkt dat dat niet lukt als je het beestje ook gewoon bij zijn naampje noemt....
als je eerlijk zou zijn en gewoon 1 bij 1 optelt kom je uit dat je hem voor jezelf wilt en een claim op hem wilt kunnen leggen; dat noemen we ook wel 'relatie' en daarbij horen dan gelijk allemaal 'verplichtingen'...
het is altijd zo dat enkel de partner die daarmee wat denkt te winne, bv angst heeft hem te verliezen daarop aandringt...
is iemand niet bang de ander te verliezen, omdat bv overduidelijk is dat ze niks liever doet dan hem naar de mond te praten en te bekoren, wil de ander natuurlijk nooit zichzelf in het relatie-wespennest steken.
Om eerlijk te zijn.. ik vind je verhaal uitermate onzeker overkomen en denk dat je gewoon een dom wichtje bent zonder enige zelfvertrouwen dat je nogal makkelijk door hem laat 'playen'...:
jij loopt hem compleet achterna, en ik vermoed dat hij ook wel doorheeft dat hij je alles kan laten doen...
alleen al dat je hem opzichtig naar de mond praat en dingen zegt 'waarvan je denkt dat het hem beter bevalt' is opvallend.
Vraag is meer een beetje hoe jezelf in het leven staat en of je genoegen neemt met hier en daar een zoen. Of je dat accepteert en normaal vind.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Oke, hier zit misschien wel een kern van waarheid in...
Maar dan nu even een gerichte vraag bijv. als ik hem zie bij het uitgaan wat dan... Ik wil dus niet overkomen als "een dom wichtje" want dat ben ik dus niet. Als hij wat bij mij doet moet ik dat dus laten gebeuren of gewoon helemaal kappen met hem?
Ik heb hosting!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:49 schreef Aoristus het volgende:
[..]
niks geen ge'pm, wij hebben er ook moeite in gestoken
Tja.. ik doe niks omdat ik niet weet of hij erop zit te wachten als ik naar hem ga, omdat ik niet echt weet hoe hij nu denkt.. en ik ben dan bang dat hij denkt dat ik achter hem aanloop..quote:Op maandag 7 mei 2007 22:07 schreef Mone het volgende:
Ik moet bij jouw verhaal aan een aflevering van Seinfeld denken;
"I have no power. Why should she have the upper hand? Once in my life I would like the upper hand. I have no hand. No hand at all. She has the hand. I have no hand."
- George, in "The Pez Dispenser"
('She' wordt 'He')
"We all want the hand. Hand is tough to get."
- Jerry, in "The Pez Dispenser"
Laat niet alles van hem afhangen zou ik zeggen. Wat hij doet en wanneer, het komt nogal passief over. Als het je zo niet bevalt en er zit niets meer in, stop je er mee.
Ja dat bedoelde ik precies, je gaat alleen van hem uit. En dan bedoel ik niet wat betreft dansen, maar ga meer van jezelf uit. Wat vind jij er van, dat hij jou alleen voor 't zoenen leuk vindt. Neem je daar genoegen mee?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Tja.. ik doe niks omdat ik niet weet of hij erop zit te wachten als ik naar hem ga, omdat ik niet echt weet hoe hij nu denkt.. en ik ben dan bang dat hij denkt dat ik achter hem aanloop..
Maar goed.. ik zie hem binnenkort weer met uitgaan en dan neem ik wel ff het heft in handen qua dansen e.d. en dan merk ik vanzelf wel hoe het loopt..
de vraag is nog steeds: wat wil je? zorg dat je dat duidelijk hebt voor jezelf, en handel er dan naar...wat er ook gebeurt, het is dan in ieder geval je eigen keuze geweest, en niet een soort passief maar zien wat er gebeurt, wat je kennelijk nogal frustrerend vindt...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Tja.. ik doe niks omdat ik niet weet of hij erop zit te wachten als ik naar hem ga, omdat ik niet echt weet hoe hij nu denkt.. en ik ben dan bang dat hij denkt dat ik achter hem aanloop..
Maar goed.. ik zie hem binnenkort weer met uitgaan en dan neem ik wel ff het heft in handen qua dansen e.d. en dan merk ik vanzelf wel hoe het loopt..
Brr hij klinkt als de jongen waar ik de laatste tijd mee gedate heb...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Ik ben 21 en hij is 28... we hebben al een paar keer gezoend en als we uitgaan met z'n allen staan we behoorlijk vaak bij elkaar enz.. knuffelen e.d.
Hij heeft dus gezegd dat hij mij heel leuk vind maar (nog) geen relatie wil omdat ie het niet 100% zeker weet.. Maarja.. ik vind hem eigenlijk wel leuk ook al heb ik ook tegen hem gezegd dat ik niks wil..
En hij zei tegen mij dat het aan mij was wat ik hiermee deed.. (bijv. niet meer op ingaan of af en toe zoenen en kijken wat het wordt...)
Sommigen zeggen laat hem zitten maar dat kan ik dus eig niet.. Kon je soms je denkvermogen maar uitzetten...
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:39 schreef Aoristus het volgende:
maar dan zijn ze weer beledigtquote:Op maandag 7 mei 2007 23:48 schreef Friek_ het volgende:
Geef hem de illusie dat hij seks kan krijgen. En zie daar: hij loopt achter je aan. Neem dit element weg en de man loopt weer weg.
Makkelijk toch, die mannen?!![]()
niet als het er ook daadwerkelijk van komtquote:Op maandag 7 mei 2007 23:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
maar dan zijn ze weer beledigt![]()
(gut...)
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
niet als het er ook daadwerkelijk van komt
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:48 schreef Friek_ het volgende:
Geef hem de illusie dat hij seks kan krijgen.
debielquote:Op maandag 7 mei 2007 23:48 schreef Friek_ het volgende:
Geef hem de illusie dat hij seks kan krijgen. En zie daar: hij loopt achter je aan. Neem dit element weg en de man loopt weer weg.
Makkelijk toch, die mannen?!![]()
Eigenlijk ben je al fout begonnen door af toe met hem te zoenen en te knuffelen. Het had beter geweest als je elkaar eerst wat beter had leren kennen door een paar keer te daten zonder gezoen. Je moet niet steeds voor hem beschikbaar zijn en zorgen dat je veel leuke dingen met anderen te doen hebt. Draai het gewoon om en zeg dat hij je nummer heeft en laat het aan hem over om contact op te nemen. Ga gewoon afspreken met andere mensen en richt je aandacht op hen. Als hij je telefoonnummer heeft en je interessant vindt belt hij heus wel om met je af te spreken. Zo niet, dan vindt hij je leuk als tijdverdrijf en is hij nog niet toe aan iets vasts. Als iemand gek op je is hoeft hij echt niet na te denken.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef Sannelie het volgende:
[..]
En je hebt nu een vaste relatie met haar?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:02 schreef RottePeer het volgende:
je moet een minirok aan zonder string eronder
als hij kijkt moet je dan bukken en je poenie voor hem kieren
knipoog passen en dan weglopen naar de wc's
had zo een tanga laatst ook bij mij gedaan en die shit werkte echt
ik liep meteen achter haar aan geen grappen
deze tip is gesponserd door rottepeer
And that, ladies en gentlemen, is Truth in all it's simplicity!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:05 schreef Xennia het volgende:
Een gescheiden man komt niet naar de discotheek om af en toe te zoenen met een 21-jarig meisje dat nauwelijks de puberteit ontgroeid is.
Seks wil hij wel met je en doordat hij nu eerlijk () tegen je heeft gezegd geen relatie te willen, kun jij hem nooit verwijten dat hij je slechts voor de seks gebruikte als het tot seks komt.
word Gquote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:02 schreef RottePeer het volgende:
je moet een minirok aan zonder string eronder
als hij kijkt moet je dan bukken en je poenie voor hem kieren
knipoog passen en dan weglopen naar de wc's
had zo een tanga laatst ook bij mij gedaan en die shit werkte echt
ik liep meteen achter haar aan geen grappen
deze tip is gesponserd door rottepeer
De meeste vrouwen ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat ben ik blij dat ik homo ben als ik dit lees
Als je echt wil playen moet je net niet praten! Als je letterlijk tegen elkaar gaat zeggen: 'ik vind je leuk' is er geen zak meer aan. Je had in dit geval beter hem laten zeggen dat hij je leuk vind, om dan met een smile gewoon weg te gaan... Dan heb je hem in de knot! En als je wil playen moet je je gedragen als zo iemand en er voor zorgen dat alle mannen jou leuk vinden (dan ben je gegeerd, en wil hij je).quote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Ah, ben je er zo één.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:34 schreef Sannelie het volgende:
(vooral als ik een drankje op heb) maar t is wel het beste...
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:39 schreef Aoristus het volgende:
mwoah... te aardigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:40 schreef Faithz het volgende:
De grove vertalingen:
De mannelijke vertaling:
Ik ben net uit een relatie en wil eerst nog ff lekker rondkijken/neuken. En ik vind jou ook wel neukbaar dus wie weet.. maar ik wil me (nog) niet aan je binden want dan ben ik meteen weer mijn vrijheid kwijt. En ik vind je te aardig om je gewoon te neuken zonder dit eerst kenbaar te hebben gemaakt.
tsss...wat cynisch...niet alle mannen zijn zo!quote:
Ronduit brilliant!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:23 schreef Copycat het volgende:
Laat een televisiescherm waarop enkel voetbalwedstrijden worden vertoond aan je reet monteren!
gezien haar staat zit dat er sowieso wel in, hoor, ze is al te ver heen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:44 schreef Faithz het volgende:Is waar. Nu zit er misschien ook nog een 2e keer in.
Tis gewoon een onzeker meiskequote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:54 schreef milagro het volgende:
[..]
gezien haar staat zit dat er sowieso wel in, hoor, ze is al te ver heen.
welnee, gewoon verliefdquote:
yep en dan keep jij vast wel in mind dat iemand die al te ver heen is, daar toch niet naar luistertquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:00 schreef Faithz het volgende:
Keep in mind dat je, je ontzettend kunt laten kwetsen door verder gaan, als je bijna zeker weet dat hij verder niets wil. Of voorlopig niks wil.
Zij verdient het, al is het maar vanwege deze topic.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:00 schreef Faithz het volgende:
Keep in mind dat je, je ontzettend kunt laten kwetsen door verder gaan, als je bijna zeker weet dat hij verder niets wil. Of voorlopig niks wil.
Ik vertel haar ook vast niets nieuwsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:12 schreef milagro het volgende:
[..]
yep en dan keep jij vast wel in mind dat iemand die al te ver heen is, daar toch niet naar luistert
Hmmm ze hebben ons door.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:05 schreef Xennia het volgende:
Een gescheiden man komt niet naar de discotheek om af en toe te zoenen met een 21-jarig meisje dat nauwelijks de puberteit ontgroeid is.
Seks wil hij wel met je en doordat hij nu eerlijk () tegen je heeft gezegd geen relatie te willen, kun jij hem nooit verwijten dat hij je slechts voor de seks gebruikte als het tot seks komt.
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef Sannelie het volgende:
[..]
quote:Maar goed.. ik zie hem binnenkort weer met uitgaan en dan neem ik wel ff het heft in handen qua dansen e.d. en dan merk ik vanzelf wel hoe het loopt..
klopt, van die jonge verliefde meisjes kunnen juist flinke problemen veroorzaken als ze 'boos' gaan worden.quote:
Veel flirten en steeds iets meer van jezelf geven?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef Sannelie het volgende:
maar ik wiil dus er voor zorgen dat hij achter mij aan gaat lopen.. Hoe doe ik dit?
die tips van jou heeft ze niets aan, daar is ze duidelijk niet het type voor, anders was dit topic er niet geweest.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:23 schreef katerwater het volgende:
Phew: ik ben 2 uurtjes weg en dit topic is plots volgebaggerd![]()
Geef TS beter wat tips, like I do
Ik ben ervan overtuigd dat in iedereen een verleider zit: sannelie moet gewoon zoeken welk soort persoon zij is en welke strategieen op haar van toepassing zijn. Als die jongen haar leuk vind moet dat dus best lukken. Ik wilde haar gewoon een mogelijkheid aanbieden. Maar eigenlijk zeg je dat zelf ook: gewoon ervoor gaan!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef milagro het volgende:
[..]
die tips van jou heeft ze niets aan, daar is ze duidelijk niet het type voor, anders was dit topic er niet geweest.
dergelijke truukjes die komen je van nature aanwaaien, als je dat niet hebt en toch het spel gaat spelen, verlies je geheid en drie keer harder dan als je gewoon met je eigen genade meewerkt.
gewoon er voor gaan, tenzij je bang bent voor hartzeer, wat natuurlijk gaat komen, dan laat je het liever.
als iemand zegt een klootzak te zijn ( de "ik wil geen vastigheid" klootzak, waar op zich niets klootzakkerigs aan is, maar soit) , geloof hem dan.
omg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat in iedereen een verleider zit: sannelie moet gewoon zoeken welk soort persoon zij is en welke strategieen op haar van toepassing zijn. Als die jongen haar leuk vind moet dat dus best lukken. Ik wilde haar gewoon een mogelijkheid aanbieden. Maar eigenlijk zeg je dat zelf ook: gewoon ervoor gaan!
En ik wil haar hoop niet wegnemen, wat sommige mensen hier wel doen
In de dagelijkse praktijk zie ik nog een hoop van zulke 'spelletjes'. Ik ben ervan overtuigd dat de spanning tussen twee personen zit en niet in het spelletje. Anderen denken daar anders over en ik denk niet dat we het eens gaan worden.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik haat spelletjes spelen en ik heb mezelf plechtig beloofd om het ook niet meer te doen.
Hem niet smsen omdat je hem ALTIJD als eerste smst... of belt.. of op msn.. noem het maar op.
Als je elkaar echt wil, dan ga je er ook voor. Dan heb je geen tijd voor zulke spelletjes.
idd, je gaat toch geen spelletjes spelen als je geen interesse in iemand hebt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:40 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
In de dagelijkse praktijk zie ik nog een hoop van zulke 'spelletjes'. Ik ben ervan overtuigd dat de spanning tussen twee personen zit en niet in het spelletje.
Beetje kort door de bocht. Als je op je 28e ofzo gaat scheiden na een relatie van 10 jaar ofzo, misschien 4 jaar getrouwd, zoiets..kan best toch.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:50 schreef SHE het volgende:
Als ie 28 is en nu al gescheiden, dan is het een mongool.
Ik zou mijn voeten nog niet aan 'm vegen. I suggest you do the same.
Waarom niet? Heb je liever iemand die legio vriendinnetjes versleten heeft? (oke, beetje zwart wit gesteld).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:18 schreef SHE het volgende:
Ik zou 'm niet hoeven!
Hahaha, dat wilde ik ook, net zoals ik alleen kinderen wilde met iemand die ze ook nog niet hadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:42 schreef SHE het volgende:
Noem het domme romantiek...maar ik trouw 1 keer of ik trouw niet.
Ik wil dan ook iemand die onbezoedeld is en niet al een keer zijn eeuwige trouw aan een ander heeft beloofd.
Maar die ander was wel leuker, het leverde genoeg leesmateriaal op om heel fok! te voedenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hahaha, dat wilde ik ook, net zoals ik alleen kinderen wilde met iemand die ze ook nog niet had
Maar ja, als je verliefd wordt
Het is wel een beetje jammer, maar goed, in het dagelijks leven voel je er weinig van hoor
Daarbij wordt het jachtterrein [/jeukterm] wel erg klein na een bepaalde leeftijd, als je alleen maar voor iemand gaat die "onbezoedeld" is.
Daarbij vond ik mijn ex meer bezoedeld met al zijn neukertjes dan mijn huidige liefje die voor 100 % voor zijn relatie ging eigenlijk![]()
Hij was niet leuker, hij maakte mij ongelukkig en gefrustreerd, ergo, goed voer om hopeloze hersenspinsels neer te kwakken hier.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Maar die ander was wel leuker, het leverde genoeg leesmateriaal op om heel fok! te voeden![]()
ok.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij was niet leuker, hij maakte mij ongelukkig en gefrustreerd, ergo, goed voer om hopeloze hersenspinsels neer te kwakken hier.
Laten we daarom TS aanmoedigen het stokje van me over te nemen![]()
![]()
Geef haar eens wat tips dan!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij was niet leuker, hij maakte mij ongelukkig en gefrustreerd, ergo, goed voer om hopeloze hersenspinsels neer te kwakken hier.
![]()
Hmmm, dus als jij bent getrouwd en je vent gaat vreemd, je gaat scheiden en je komt iemand anders tegen zou die niet met jou kunnen trouwen? Of jij komt zo'n kerel tegen die door zn meid is gedumpt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:42 schreef SHE het volgende:
Noem het domme romantiek...maar ik trouw 1 keer of ik trouw niet.
Ik wil dan ook iemand die onbezoedeld is en niet al een keer zijn eeuwige trouw aan een ander heeft beloofd.
Klopt, ik trouw maar 1 keer!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:14 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hmmm, dus als jij bent getrouwd en je vent gaat vreemd, je gaat scheiden en je komt iemand anders tegen zou die niet met jou kunnen trouwen? Of jij komt zo'n kerel tegen die door zn meid is gedumpt?
Ach kom, "stokje overnemen". Dat gaat gewoon niet natuurlijk...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het een twijfelachtig eerbetoonquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:51 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ach kom, "stokje overnemen". Dat gaat gewoon niet natuurlijk...
Luister Vivi, baas boven baas enzo, er kan er maar 1 de beste zijn![]()
Tja, wat kan ik zeggen... we zitten hier onze posts in dit topic te verspillen aan een groentje, maar eigenlijk willen we jou gewoon weer terugquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |