abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49120976
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:07 schreef Mone het volgende:
Ik moet bij jouw verhaal aan een aflevering van Seinfeld denken;

"I have no power. Why should she have the upper hand? Once in my life I would like the upper hand. I have no hand. No hand at all. She has the hand. I have no hand."
- George, in "The Pez Dispenser"
('She' wordt 'He' )

"We all want the hand. Hand is tough to get."
- Jerry, in "The Pez Dispenser"

Laat niet alles van hem afhangen zou ik zeggen. Wat hij doet en wanneer, het komt nogal passief over. Als het je zo niet bevalt en er zit niets meer in, stop je er mee.
Tja.. ik doe niks omdat ik niet weet of hij erop zit te wachten als ik naar hem ga, omdat ik niet echt weet hoe hij nu denkt.. en ik ben dan bang dat hij denkt dat ik achter hem aanloop..
Maar goed.. ik zie hem binnenkort weer met uitgaan en dan neem ik wel ff het heft in handen qua dansen e.d. en dan merk ik vanzelf wel hoe het loopt..
  maandag 7 mei 2007 @ 22:38:20 #52
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_49121984
Even een tikje filosofisch misschien...

Hoe denk je het voor elkaar te krijgen dat hij geobsedeerd raakt door jou terwijl jij al overduidelijk geobsedeerd bent van hem? Terwijl hij gewoon zijn gang gaat en zich nergens druk om maakt, zit jij constant in je hoofd te malen hoe je nu moet handelen...

De verhoudingen liggen al grotendeels vast. En dat is wel om te draaien, maar dan moet je wel behoorlijk goed weten waar je mee bezig bent (vooropgesteld dat hij uberhaupt geinteresseerd genoeg is om je aandacht vast te willen houden).

Het lijkt me een beetje hoog gegrepen, eerlijk gezegd.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_49122208
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef Sannelie het volgende:

[..]

Tja.. ik doe niks omdat ik niet weet of hij erop zit te wachten als ik naar hem ga, omdat ik niet echt weet hoe hij nu denkt.. en ik ben dan bang dat hij denkt dat ik achter hem aanloop..
Maar goed.. ik zie hem binnenkort weer met uitgaan en dan neem ik wel ff het heft in handen qua dansen e.d. en dan merk ik vanzelf wel hoe het loopt..
Ja dat bedoelde ik precies, je gaat alleen van hem uit. En dan bedoel ik niet wat betreft dansen, maar ga meer van jezelf uit. Wat vind jij er van, dat hij jou alleen voor 't zoenen leuk vindt. Neem je daar genoegen mee?
He is calling the shots. Het komt heel ongelijkwaardig over. Je kunt dat omdraaien door jouw grenzen duidelijk te maken.
  maandag 7 mei 2007 @ 22:44:17 #54
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_49122323
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef Sannelie het volgende:

[..]

de vraag is nog steeds: wat wil je? zorg dat je dat duidelijk hebt voor jezelf, en handel er dan naar...wat er ook gebeurt, het is dan in ieder geval je eigen keuze geweest, en niet een soort passief maar zien wat er gebeurt, wat je kennelijk nogal frustrerend vindt...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_49122877
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef Sannelie het volgende:

[..]

Ik ben 21 en hij is 28... we hebben al een paar keer gezoend en als we uitgaan met z'n allen staan we behoorlijk vaak bij elkaar enz.. knuffelen e.d.
Hij heeft dus gezegd dat hij mij heel leuk vind maar (nog) geen relatie wil omdat ie het niet 100% zeker weet.. Maarja.. ik vind hem eigenlijk wel leuk ook al heb ik ook tegen hem gezegd dat ik niks wil..
En hij zei tegen mij dat het aan mij was wat ik hiermee deed.. (bijv. niet meer op ingaan of af en toe zoenen en kijken wat het wordt...)
Sommigen zeggen laat hem zitten maar dat kan ik dus eig niet.. Kon je soms je denkvermogen maar uitzetten...
Brr hij klinkt als de jongen waar ik de laatste tijd mee gedate heb...
Maaaaaaaaaaak dat je weg komt... ff lastig maar daarna zie je het wel weer helderder
  maandag 7 mei 2007 @ 23:00:08 #56
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_49123307
Ik heb het idee dat hij een spelletje speelt.
Hij vind de aandacht wel leuk, jij weigert zijn aandacht niet. Ik heb het idee dat jij blij bent met elk beetje aandacht dat je van hem krijgt, en dat hij dat donder goed weet en daar gebruik van maakt. Knuffeltje hier, zoentje daar eventjes paaien en uiteindelijk sex zonder de bedoeling een relatie met je te beginnen.
Jij loopt al achter hem aan.

Stel je grenzen en zeg eens nee tegen die knuffel en die zoen. Bewaar een beetje afstand en laat hem wat moeite doen.
Doet hij die moeite kan je een keer vragen of ie met je uit wilt.
Doet hij dat niet is hij de tijd niet waard.
pi_49125759
waarom ga je gewoon niet eens een keer met hem naar bed, of zeg ik nu iets heel doms?
  maandag 7 mei 2007 @ 23:47:41 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49125975
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:39 schreef Aoristus het volgende:
Milagro legt het straks wel uit
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_49126032
Geef hem de illusie dat hij seks kan krijgen. En zie daar: hij loopt achter je aan. Neem dit element weg en de man loopt weer weg.

Makkelijk toch, die mannen?!
pi_49126269
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:48 schreef Friek_ het volgende:
Geef hem de illusie dat hij seks kan krijgen. En zie daar: hij loopt achter je aan. Neem dit element weg en de man loopt weer weg.

maar dan zijn ze weer beledigt

(gut...)
pi_49126323
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

maar dan zijn ze weer beledigt

(gut...)
niet als het er ook daadwerkelijk van komt
pi_49126603
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

niet als het er ook daadwerkelijk van komt

Ohw deed ik dat verkeerd?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 00:03:45 #64
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_49126748
quote:
Geef hem de illusie dat hij seks kan krijgen.
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 8 mei 2007 @ 00:05:23 #65
82136 Xennia
gekroond
pi_49126821
Een gescheiden man komt niet naar de discotheek om af en toe te zoenen met een 21-jarig meisje dat nauwelijks de puberteit ontgroeid is.
Seks wil hij wel met je en doordat hij nu eerlijk ( ) tegen je heeft gezegd geen relatie te willen, kun jij hem nooit verwijten dat hij je slechts voor de seks gebruikte als het tot seks komt.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 00:06:19 #66
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49126857
quote:

debiel
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_49127400
Heb ik nu de strikt geheime mannenstrategie blootgelegd? Die vraag of ze een relatie heeft is er natuurlijk niet voor niks. We moeten immers weten of we wat kunnen neuken.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 02:02:25 #68
147976 RottePeer
Tantoe Spang
pi_49129853
je moet een minirok aan zonder string eronder
als hij kijkt moet je dan bukken en je poenie voor hem kieren
knipoog passen en dan weglopen naar de wc's

had zo een tanga laatst ook bij mij gedaan en die shit werkte echt
ik liep meteen achter haar aan geen grappen

deze tip is gesponserd door rottepeer

[ Bericht 13% gewijzigd door RottePeer op 08-05-2007 02:21:28 ]
...sabi tog bitchez!
pi_49130749
quote:

[..]

Ik ben 21 en hij is 28... we hebben al een paar keer gezoend en als we uitgaan met z'n allen staan we behoorlijk vaak bij elkaar enz.. knuffelen e.d.
Hij heeft dus gezegd dat hij mij heel leuk vind maar (nog) geen relatie wil omdat ie het niet 100% zeker weet.. Maarja.. ik vind hem eigenlijk wel leuk ook al heb ik ook tegen hem gezegd dat ik niks wil..
En hij zei tegen mij dat het aan mij was wat ik hiermee deed.. (bijv. niet meer op ingaan of af en toe zoenen en kijken wat het wordt...)
Sommigen zeggen laat hem zitten maar dat kan ik dus eig niet.. Kon je soms je denkvermogen maar uitzetten...
Eigenlijk ben je al fout begonnen door af toe met hem te zoenen en te knuffelen. Het had beter geweest als je elkaar eerst wat beter had leren kennen door een paar keer te daten zonder gezoen. Je moet niet steeds voor hem beschikbaar zijn en zorgen dat je veel leuke dingen met anderen te doen hebt. Draai het gewoon om en zeg dat hij je nummer heeft en laat het aan hem over om contact op te nemen. Ga gewoon afspreken met andere mensen en richt je aandacht op hen. Als hij je telefoonnummer heeft en je interessant vindt belt hij heus wel om met je af te spreken. Zo niet, dan vindt hij je leuk als tijdverdrijf en is hij nog niet toe aan iets vasts. Als iemand gek op je is hoeft hij echt niet na te denken.
pi_49130758
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 02:02 schreef RottePeer het volgende:

En je hebt nu een vaste relatie met haar?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:07:36 #71
162484 Dr.Punnani
make your pussy say YEAH!
pi_49131010
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 00:05 schreef Xennia het volgende:
Een gescheiden man komt niet naar de discotheek om af en toe te zoenen met een 21-jarig meisje dat nauwelijks de puberteit ontgroeid is.
Seks wil hij wel met je en doordat hij nu eerlijk ( ) tegen je heeft gezegd geen relatie te willen, kun jij hem nooit verwijten dat hij je slechts voor de seks gebruikte als het tot seks komt.
And that, ladies en gentlemen, is Truth in all it's simplicity!
pi_49131931
vrouwen ook
pi_49132249
Het is uiteraard een walgelijke kutstreek van je om hem te manipuleren tot hij achter je aan loopt. Als ik jou was zou ik gewoon mijzelf blijven, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan want volgens mij zit TS bruut in de puberteit.

Ronduit kinderachtig, en als je op dit niveau handelt dan zie ik niet veel gebeuren.

o je bent 21?
dan zou je toch veel beter moeten weten!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:29:36 #74
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_49132303
Wat ben ik blij dat ik homo ben als ik dit lees
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_49132307
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 02:02 schreef RottePeer het volgende:

word G
Armageddon is wack!!!
Op vrijdag 25 mei 2007 13:24 schreef Lucille het volgende:
Armageddon is een week weg, kan de laatste tijd niet meer normaal reageren blijkbaar.
pi_49132361
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat ben ik blij dat ik homo ben als ik dit lees
De meeste vrouwen ook
A little bit hateful
pi_49133551
quote:

[..]
Als je echt wil playen moet je net niet praten! Als je letterlijk tegen elkaar gaat zeggen: 'ik vind je leuk' is er geen zak meer aan. Je had in dit geval beter hem laten zeggen dat hij je leuk vind, om dan met een smile gewoon weg te gaan... Dan heb je hem in de knot! En als je wil playen moet je je gedragen als zo iemand en er voor zorgen dat alle mannen jou leuk vinden (dan ben je gegeerd, en wil hij je).

ofzoiets
pi_49134179
Hmmmz oke dit zijn posts waar ik iets mee kan
Ik laat het gewoon niet meer toe als hij iets bij mij wil doen... Gaat lastig worden (vooral als ik een drankje op heb ) maar t is wel het beste...
Thanks voor de serieuze posts!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 mei 2007 @ 13:06:49 #79
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_49139810
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:34 schreef Sannelie het volgende:
(vooral als ik een drankje op heb ) maar t is wel het beste...
Ah, ben je er zo één.
pi_49140168
Hij wil je neuken, meer niet. Al dat gezever van hem over eerlijk willen zijn, jou leuk vinden, maar geen relatie, lijkt me duidelijk.

21, best wel naief nog eigenlijk.
pi_49140233
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:39 schreef Aoristus het volgende:
Milagro legt het straks wel uit

nou, nee, dit is te treurig allemaal, oftewel wat Pietverdriet zegt, maar dan anders

ik wacht wel op het topic van de betreffende gescheiden man
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:23:46 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49140507
Laat een televisiescherm waarop enkel voetbalwedstrijden worden vertoond aan je reet monteren!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:40:01 #83
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_49141252
De grove vertalingen:

De mannelijke vertaling:
Ik ben net uit een relatie en wil eerst nog ff lekker rondkijken/neuken. En ik vind jou ook wel neukbaar dus wie weet.. maar ik wil me (nog) niet aan je binden want dan ben ik meteen weer mijn vrijheid kwijt. En ik vind je te aardig om je gewoon te neuken zonder dit eerst kenbaar te hebben gemaakt.

Dan de vrouwelijke vertaling:
Ik wil eigenlijk wel een relatie met jou maar als ik dat nu zegt verpruts ik het want jij wil het niet.

Dan de vraag: Wat moet ik nu doen om toch een relatie te krijgen!! En zou het kwaad kunnen om toch eerst sex te hebben of niet?

Of zit ik er nu heel ver naast

Oh ja, I standby Pietverdriet
Trotse mamma :)
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:40:57 #84
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_49141289
Het is heel makkelijk: Hoe minder kleren hoe meer mannen achter je aanlopen!
pi_49141369
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:40 schreef Faithz het volgende:
De grove vertalingen:

De mannelijke vertaling:
Ik ben net uit een relatie en wil eerst nog ff lekker rondkijken/neuken. En ik vind jou ook wel neukbaar dus wie weet.. maar ik wil me (nog) niet aan je binden want dan ben ik meteen weer mijn vrijheid kwijt. En ik vind je te aardig om je gewoon te neuken zonder dit eerst kenbaar te hebben gemaakt.
mwoah... te aardig gewoon taktiek
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:44:26 #86
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_49141446
Is waar. Nu zit er misschien ook nog een 2e keer in.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:44:30 #87
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_49141451
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:42 schreef milagro het volgende:

mwoah... te aardig gewoon taktiek
tsss...wat cynisch...niet alle mannen zijn zo!

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_49141725
Intens van iemand houden kunt u buiten in de zon, liggend in een hangmat, met de ogen dicht. Wilt u de persoon van wie u houdt ook echt houden, dan is hangen in de hangmat niet voldoende. Vooral in de relatie tussen man en vrouw is het klussen dat het een lieve last is; ik bedoel, dat het een lieve lust is. Zo is het de bedoeling dat partners geestelijk en lichamelijk trouw aan elkaar zijn, elkaar op de hoogte houden van dagelijkse bezigheden, verantwoording afleggen over beslissingen in werk, scholing, huishoudelijke taken en de opvoeding van het nageslacht.

Ook geldt in een vaste relatie de afspraak dat het stel als exclusief stel naar buiten treedt, oftewel: 'Nee, dit is niet een vriendin, maar mijn vriendin'. Daarenboven geldt de belofte elkaar te steunen in voor- en tegenspoed, dus niet wegrennen als de ander lusteloos, karakterloos of werkloos is. Ja, dat is wat veel moderne lovebirds nogal heftig noemen, en voor sommigen is het een beetje te heftig. Daarom wordt, vandaag de dag, veelvuldig gebruikgemaakt van de knipperlichttruc.

Deze relatie-ingreep heeft een magisch effect en maakt het mogelijk dat u, naar eigen spontane behoefte, de relatie op de aan- of uitstand kunt zetten. Het toepassen van de knipperlichttruc is kinderlijk eenvoudig: gebruik, na het uitspreken van gevoelens van verliefdheid en de derde keer seks, de volgende tekst: 'Je begrijpt natuurlijk wel hoeveel je voor mij betekent en dat wil ik graag zo houden, maar ik wil geen formele relatie; dus we blijven elkaar zien onder voorwaarde dat je niet de illusie koestert dat het ooit wat wordt, want ik hecht er wel veel waarde aan om eerlijk tegen je te zijn'. Is de ander verliefd genoeg, of domweg veel te bang om u te verliezen, dan bent u in één klap van alle verplichtende heftigheid verlost, om de doodeenvoudige reden dat u helemaal geen relatie heeft.

Om het knipperlichtfeest voor langere tijd te laten slagen, dient u nog wel een paar simpele regeltjes in acht te nemen. 1) Spreek wel wat af, maar onregelmatig en onvoorspelbaar. 2) Spreek nooit met derden over de neprelatie en als het u toch niet kunt laten, zeg dan: het is gewoon een leuk contact. 3) Ga niet naar familiebijeenkomsten of andere festiviteiten waar u beiden gezien kunt worden als stel. 4) Doe alleen maar mededelingen aan uw neppartner, en leg nooit iets uit. 5) Gebruik als lijmtussendoortje: als ik ooit met iemand zou willen trouwen, dan is dat alleen met jou. 6) Wees gul met cadeautjes en het betalen van kleine rekeningen zodat het net lijkt alsof jullie wel iets speciaals hebben. Omdat u met de knipperlichttruc alle macht in handen hebt, groeit de kans, per dag, dat uw neppartner gaat dreigen om er een punt achter te zetten. In dat geval kunt u frank en vrij en in alle eerlijkheid zeggen: 'Je hoeft het niet uit te maken, want het was nooit aan'.
pi_49141805
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:23 schreef Copycat het volgende:
Laat een televisiescherm waarop enkel voetbalwedstrijden worden vertoond aan je reet monteren!
Ronduit brilliant!
pi_49141854
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:44 schreef Faithz het volgende:
Is waar. Nu zit er misschien ook nog een 2e keer in.
gezien haar staat zit dat er sowieso wel in, hoor, ze is al te ver heen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:56:02 #91
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_49141917
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:54 schreef milagro het volgende:

[..]

gezien haar staat zit dat er sowieso wel in, hoor, ze is al te ver heen.
Tis gewoon een onzeker meiske
pi_49142052
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:56 schreef Bep het volgende:

[..]

Tis gewoon een onzeker meiske
welnee, gewoon verliefd

dan doen we allemaal wel eens dom als we dat zijn
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:00:26 #93
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_49142108
Keep in mind dat je, je ontzettend kunt laten kwetsen door verder gaan, als je bijna zeker weet dat hij verder niets wil. Of voorlopig niks wil.
pi_49142621
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:00 schreef Faithz het volgende:
Keep in mind dat je, je ontzettend kunt laten kwetsen door verder gaan, als je bijna zeker weet dat hij verder niets wil. Of voorlopig niks wil.
yep en dan keep jij vast wel in mind dat iemand die al te ver heen is, daar toch niet naar luistert
pi_49142729
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:00 schreef Faithz het volgende:
Zij verdient het, al is het maar vanwege deze topic.
Sneu.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:15:57 #96
162484 Dr.Punnani
make your pussy say YEAH!
pi_49142782
Ik snap het hele 'probleem' ook niet zo. Waarom wil je krampachtig een situatie creeren waarin jij een begeerd object bent voor iemand? Ik bedoel: hij wil je echt wel, maar gaat daar echt niet achteraan lopen omdat hij ziet hoe je op hem reageert (vooral non-verbaal waarschijnlijk). Hij heeft de buit allang binnen en weet dat. Jij weet dat eigenlijk ook wel, dus waarom niet gewoon toegeven?
pi_49142785
Quit playing games with my heart...
pi_49143068
Je hebt nu 2 keuzes... en die zijn heel simpel...

1* of je stopt omdat je niet wilt dat iemand je heeft voor alleen de lust en op momenten dat het hem alleen uitkomt.
2* of je gaat er leuk mee door, maar zeik achteraf niet dat hij je na een geweldige periode aan de kant zet. en weet dat het nooooit iets zal gaan worden. (zodra hij wel iets met je wilt, laat hij dat namelijk ook wel weten)

Hij zal niet achter je aan gaan lopen, hij vind het leuk zo, hij wilt niet meer en niet minder.
Het liefst heeft hij nu iemand die daar net zo over denkt... zonder de shit die er van een relatie komt.

Dus als je er mee doorgaat, verwacht dat niet dat meneer rekening met je gaat houden... ja tot op zekere hoogte, maar daar blijft het bij.

Aan jou de keus!

Succes!!!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:23:40 #99
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_49143139
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:12 schreef milagro het volgende:

[..]

yep en dan keep jij vast wel in mind dat iemand die al te ver heen is, daar toch niet naar luistert
Ik vertel haar ook vast niets nieuws
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:25:08 #100
107594 Nr.G
m411007
pi_49143202
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 00:05 schreef Xennia het volgende:
Hmmm ze hebben ons door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')