Tja.. ik doe niks omdat ik niet weet of hij erop zit te wachten als ik naar hem ga, omdat ik niet echt weet hoe hij nu denkt.. en ik ben dan bang dat hij denkt dat ik achter hem aanloop..quote:Op maandag 7 mei 2007 22:07 schreef Mone het volgende:
Ik moet bij jouw verhaal aan een aflevering van Seinfeld denken;
"I have no power. Why should she have the upper hand? Once in my life I would like the upper hand. I have no hand. No hand at all. She has the hand. I have no hand."
- George, in "The Pez Dispenser"
('She' wordt 'He')
"We all want the hand. Hand is tough to get."
- Jerry, in "The Pez Dispenser"
Laat niet alles van hem afhangen zou ik zeggen. Wat hij doet en wanneer, het komt nogal passief over. Als het je zo niet bevalt en er zit niets meer in, stop je er mee.
Ja dat bedoelde ik precies, je gaat alleen van hem uit. En dan bedoel ik niet wat betreft dansen, maar ga meer van jezelf uit. Wat vind jij er van, dat hij jou alleen voor 't zoenen leuk vindt. Neem je daar genoegen mee?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Tja.. ik doe niks omdat ik niet weet of hij erop zit te wachten als ik naar hem ga, omdat ik niet echt weet hoe hij nu denkt.. en ik ben dan bang dat hij denkt dat ik achter hem aanloop..
Maar goed.. ik zie hem binnenkort weer met uitgaan en dan neem ik wel ff het heft in handen qua dansen e.d. en dan merk ik vanzelf wel hoe het loopt..
de vraag is nog steeds: wat wil je? zorg dat je dat duidelijk hebt voor jezelf, en handel er dan naar...wat er ook gebeurt, het is dan in ieder geval je eigen keuze geweest, en niet een soort passief maar zien wat er gebeurt, wat je kennelijk nogal frustrerend vindt...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Tja.. ik doe niks omdat ik niet weet of hij erop zit te wachten als ik naar hem ga, omdat ik niet echt weet hoe hij nu denkt.. en ik ben dan bang dat hij denkt dat ik achter hem aanloop..
Maar goed.. ik zie hem binnenkort weer met uitgaan en dan neem ik wel ff het heft in handen qua dansen e.d. en dan merk ik vanzelf wel hoe het loopt..
Brr hij klinkt als de jongen waar ik de laatste tijd mee gedate heb...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Ik ben 21 en hij is 28... we hebben al een paar keer gezoend en als we uitgaan met z'n allen staan we behoorlijk vaak bij elkaar enz.. knuffelen e.d.
Hij heeft dus gezegd dat hij mij heel leuk vind maar (nog) geen relatie wil omdat ie het niet 100% zeker weet.. Maarja.. ik vind hem eigenlijk wel leuk ook al heb ik ook tegen hem gezegd dat ik niks wil..
En hij zei tegen mij dat het aan mij was wat ik hiermee deed.. (bijv. niet meer op ingaan of af en toe zoenen en kijken wat het wordt...)
Sommigen zeggen laat hem zitten maar dat kan ik dus eig niet.. Kon je soms je denkvermogen maar uitzetten...
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:39 schreef Aoristus het volgende:
Milagro legt het straks wel uit
maar dan zijn ze weer beledigtquote:Op maandag 7 mei 2007 23:48 schreef Friek_ het volgende:
Geef hem de illusie dat hij seks kan krijgen. En zie daar: hij loopt achter je aan. Neem dit element weg en de man loopt weer weg.
Makkelijk toch, die mannen?!![]()
niet als het er ook daadwerkelijk van komtquote:Op maandag 7 mei 2007 23:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
maar dan zijn ze weer beledigt![]()
(gut...)
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
niet als het er ook daadwerkelijk van komt
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:48 schreef Friek_ het volgende:
Geef hem de illusie dat hij seks kan krijgen.
debielquote:Op maandag 7 mei 2007 23:48 schreef Friek_ het volgende:
Geef hem de illusie dat hij seks kan krijgen. En zie daar: hij loopt achter je aan. Neem dit element weg en de man loopt weer weg.
Makkelijk toch, die mannen?!![]()
Eigenlijk ben je al fout begonnen door af toe met hem te zoenen en te knuffelen. Het had beter geweest als je elkaar eerst wat beter had leren kennen door een paar keer te daten zonder gezoen. Je moet niet steeds voor hem beschikbaar zijn en zorgen dat je veel leuke dingen met anderen te doen hebt. Draai het gewoon om en zeg dat hij je nummer heeft en laat het aan hem over om contact op te nemen. Ga gewoon afspreken met andere mensen en richt je aandacht op hen. Als hij je telefoonnummer heeft en je interessant vindt belt hij heus wel om met je af te spreken. Zo niet, dan vindt hij je leuk als tijdverdrijf en is hij nog niet toe aan iets vasts. Als iemand gek op je is hoeft hij echt niet na te denken.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Ik ben 21 en hij is 28... we hebben al een paar keer gezoend en als we uitgaan met z'n allen staan we behoorlijk vaak bij elkaar enz.. knuffelen e.d.
Hij heeft dus gezegd dat hij mij heel leuk vind maar (nog) geen relatie wil omdat ie het niet 100% zeker weet.. Maarja.. ik vind hem eigenlijk wel leuk ook al heb ik ook tegen hem gezegd dat ik niks wil..
En hij zei tegen mij dat het aan mij was wat ik hiermee deed.. (bijv. niet meer op ingaan of af en toe zoenen en kijken wat het wordt...)
Sommigen zeggen laat hem zitten maar dat kan ik dus eig niet.. Kon je soms je denkvermogen maar uitzetten...
En je hebt nu een vaste relatie met haar?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:02 schreef RottePeer het volgende:
je moet een minirok aan zonder string eronder
als hij kijkt moet je dan bukken en je poenie voor hem kieren
knipoog passen en dan weglopen naar de wc's
had zo een tanga laatst ook bij mij gedaan en die shit werkte echt
ik liep meteen achter haar aan geen grappen
deze tip is gesponserd door rottepeer
And that, ladies en gentlemen, is Truth in all it's simplicity!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:05 schreef Xennia het volgende:
Een gescheiden man komt niet naar de discotheek om af en toe te zoenen met een 21-jarig meisje dat nauwelijks de puberteit ontgroeid is.
Seks wil hij wel met je en doordat hij nu eerlijk () tegen je heeft gezegd geen relatie te willen, kun jij hem nooit verwijten dat hij je slechts voor de seks gebruikte als het tot seks komt.
word Gquote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:02 schreef RottePeer het volgende:
je moet een minirok aan zonder string eronder
als hij kijkt moet je dan bukken en je poenie voor hem kieren
knipoog passen en dan weglopen naar de wc's
had zo een tanga laatst ook bij mij gedaan en die shit werkte echt
ik liep meteen achter haar aan geen grappen
deze tip is gesponserd door rottepeer
De meeste vrouwen ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat ben ik blij dat ik homo ben als ik dit lees
Als je echt wil playen moet je net niet praten! Als je letterlijk tegen elkaar gaat zeggen: 'ik vind je leuk' is er geen zak meer aan. Je had in dit geval beter hem laten zeggen dat hij je leuk vind, om dan met een smile gewoon weg te gaan... Dan heb je hem in de knot! En als je wil playen moet je je gedragen als zo iemand en er voor zorgen dat alle mannen jou leuk vinden (dan ben je gegeerd, en wil hij je).quote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Ah, ben je er zo één.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:34 schreef Sannelie het volgende:
(vooral als ik een drankje op heb) maar t is wel het beste...
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:39 schreef Aoristus het volgende:
Milagro legt het straks wel uit
mwoah... te aardigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:40 schreef Faithz het volgende:
De grove vertalingen:
De mannelijke vertaling:
Ik ben net uit een relatie en wil eerst nog ff lekker rondkijken/neuken. En ik vind jou ook wel neukbaar dus wie weet.. maar ik wil me (nog) niet aan je binden want dan ben ik meteen weer mijn vrijheid kwijt. En ik vind je te aardig om je gewoon te neuken zonder dit eerst kenbaar te hebben gemaakt.
tsss...wat cynisch...niet alle mannen zijn zo!quote:
Ronduit brilliant!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:23 schreef Copycat het volgende:
Laat een televisiescherm waarop enkel voetbalwedstrijden worden vertoond aan je reet monteren!
gezien haar staat zit dat er sowieso wel in, hoor, ze is al te ver heen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:44 schreef Faithz het volgende:Is waar. Nu zit er misschien ook nog een 2e keer in.
Tis gewoon een onzeker meiskequote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:54 schreef milagro het volgende:
[..]
gezien haar staat zit dat er sowieso wel in, hoor, ze is al te ver heen.
welnee, gewoon verliefdquote:
yep en dan keep jij vast wel in mind dat iemand die al te ver heen is, daar toch niet naar luistertquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:00 schreef Faithz het volgende:
Keep in mind dat je, je ontzettend kunt laten kwetsen door verder gaan, als je bijna zeker weet dat hij verder niets wil. Of voorlopig niks wil.
Zij verdient het, al is het maar vanwege deze topic.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:00 schreef Faithz het volgende:
Keep in mind dat je, je ontzettend kunt laten kwetsen door verder gaan, als je bijna zeker weet dat hij verder niets wil. Of voorlopig niks wil.
Ik vertel haar ook vast niets nieuwsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:12 schreef milagro het volgende:
[..]
yep en dan keep jij vast wel in mind dat iemand die al te ver heen is, daar toch niet naar luistert
Hmmm ze hebben ons door.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:05 schreef Xennia het volgende:
Een gescheiden man komt niet naar de discotheek om af en toe te zoenen met een 21-jarig meisje dat nauwelijks de puberteit ontgroeid is.
Seks wil hij wel met je en doordat hij nu eerlijk () tegen je heeft gezegd geen relatie te willen, kun jij hem nooit verwijten dat hij je slechts voor de seks gebruikte als het tot seks komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |