Nee, het is ook geen lijst, maar wel irritantquote:Op maandag 7 mei 2007 22:12 schreef rubbereend het volgende:
oke zover was ik ook, ik stelde me enorme aantallen topics
vertel, wie heb ik lopen naaien ?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar het is toch zo? Ik heb nog eens teruggelezen gisteren, Ray geeft het zelfs aan in het Ajax topic. Je kan er ook even echt tegen optreden, hij is zo trots op z'n debiele postgedrag dat ie het zelfs in zijn signature zet... En dan op deze manier even iemand naaien? Belachelijk...
Je wilde die lelijke trol, maar zelfs dat lukte niet...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vertel, wie heb ik lopen naaien ?![]()
Ik mis niksquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo, nu gaat voetbal veel nietsezeggende posts missen de komende dagen.
Houd de verdere details maar voor jequote:
Bossie voor modquote:Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Hij kicked er maar een paar. Dit kan nog. Dit is echt geen waarschuwing waard. Als je het mij vraagt
(hoezo voel ik me soms nog mod)
Gelukkig niet. De kans dat ik ooit nog blauw wordt op VBL is nagenoeg nihilquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Bossie voor mod![]()
Als het niet meer kan volgt er wel een mooi slotje![]()
Nee, op dit moment is daar nog geen sprake vanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef twi het volgende:
VBL gaat toch niet de kant op als GAM, met bijvoorbeeld aparte filters voor Ajax, Feyenoord en PSV en zonder centrale topics?
Een filter voor bepaalde users zou ik dan wel weer zien zitten...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef twi het volgende:
VBL gaat toch niet de kant op als GAM, met bijvoorbeeld aparte filters voor Ajax, Feyenoord en PSV en zonder centrale topics?
Ik voel al een jorienvdherik en Jasza filteraanvraag aankomenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een filter voor bepaalde users zou ik dan wel weer zien zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |