abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49100756
Ik lees de laatste tijd vaak dat Ajax op weg is om een topteam te worden maar ik zie niet waar dit op gebasseerd is.

Ajax heeft meer punten gehaald dit seizoen, dus als het team redelijk bij elkaar blijft moet je zo rond de 80 punten moeten kunnen halen en daarmee doe je mee voor de titel. Maar een topteam is meer dan goede nationale prestaties. Dan moet je ook Europees scoren en ik zie weinig spelers bij Ajax die thuis horen bij de Europese (sub) top.

Steekelenburg: Degelijke keeper die je niet vaak in de steek laat, maar wel een met regelmatig een foutje. Al met al denk ik dat hij nationaal voldoet, Europees is afwachten

Urby: Ik ben wel een fan van Urby maar het blijft ook een back met gebreken. Ik vind hem dit jaar niet echt vooruit gegaan en ik ben benieuwd of hij volgend jaar wel een stap kan zetten

Stam: Nu nog top maar ook blessuregevoelig. In de laatste 3 seizoenen speelde hij gemiddeld 22 wedstrijden per seizoen en hij wordt deze zomer 35. Ik denk niet dat hij nog een heel seizoen fit blijft al is hij ook geblesseerd wel van waarde

Vermaelen, Heitinga, Ogararu: Redelijke eredivisievoetballers. Ik denk niet dat die spelers Ajax verder gaan helpen

V.d. Wiel: Erg talentvol maar ook nog erg jong. Het is goed dat hij dit seizoen wat minuten gepakt heeft maar ik denk niet dat hij zich volgend jaar in de basis kan spelen

Davids: Goed bij Barca, kut bij Inter, redelijk tot goed in zijn eerste jaar bij Spurs, kut in zijn 2e jaar, redelijk tot goed bij Ajax. Welke Davids is het volgend seizoen? Verder loop je met Davids altijd het risico dat hij zijn eigen wedstrijd gaat lopen voetballen(hij heeft het nog gedaan onder vrijwel elke coach) maar Ten Cate lijkt me redelijk onder controle te hebben, maar de vraag is voor hoe lang. Davids is ook al 34 en het is de vraag of hij nog een jaar op topniveau aan kan. Verder weet je dat je met Davids 2 á 3 wedstrijden weg gooit door dom gedrag, maar dat weet je als je hem koopt.

Sneijder: Ik vermoed dat hij weg gaat maar als hij blijft dan denk ik dat een Van der Vaart syndroom(kut spelen omdat je geen transfer gemaakt hebt en al te lang bij Ajax voetbalt) op de loer ligt.

Gabri: Ik verwacht een jaar zoals het vorige. Degelijk maar weinig bijzonders

Perez: Ook al bijna 34 en naar mijn mening heeft hij nooit meer het niveau gehaald van 2003-2004 en 2004-2005. Eigenlijk een ideale bankzitter, maar ook een die de sfeer verziekt als ie op de bank zit.

Vertonghen: Veel potentie maar ik vermoed dat hij nog wel een jaar nodig heeft

Huntelaar: What you see is what you get. Een spits die vooral nationaal makkelijk scoort en Europees snelheid tekort komt

Babel: Ik denk dat hij nooit leert voetballen, maar hij zou ook zomaar 20 goals en 10 assist kunnen geven en een transfer kunnen verdienen. Ik denk echter dat hij de zelfde speler blijft als hij nu is. Een met veel potentie, die steeds op de zelfde manier iemand voorbij wil spelen.

De Mul: Zal wel weggaan en dat is erg jammer voor Ajax

Leonardo: In ieder geval tot de winterstop eruit en het is maar de vraag of hij ooit nog op niveau speelt

Andere jonge spelers: Ik denk dat die nog tijd nodig hebt en dat je er niet veel kan en mag verwachten

Ten Cate: Ik vind het een calimero coach, die alleen maar belangrijke wedstrijden verloren heeft dit seizoen. Het is jammer dat hij niet geleerd heeft van zijn leermeester in Barcelona want die heeft zijn team altijd perfect voorbereid en blijft altijd rustig.

Aankopen: Ik denk dat Ajax weinig zal kunnen investeren. Het eerst half jaar werd al een verlies geleden van 5 miljoen en het 2e half jaar zal dat niet veel beter zijn. De play-offs winnen zou helpen, al ligt er dan misschien wel weer een Kopenhagen op de loer. Als De Mul en Sneijder verkocht worden zal er wel wat geld los komen, maar ik weet niet in hoeverre Ajax zal kunnen investeren. De namen van Kennedy en Motta helpen Ajax ook niet vooruit en als je Sneijder, Grygera en De Mul verliest ga je er gewoon op achteruit

P.S. Dit is geen Ajax-bash topic en het woord PSV is nooit opgeschreven, dus er is weinig reden omdat woord te gebruiken. Ik hoop altijd op een zo sterk mogelijk Ajax en ik zou nooit blij zijn als Ajax goede spelers verliest.

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49100925
Ik weet niet wat voor bril jij altijd op hebt tijdens het kijken naar een wedstrijd, maar ik denk dat je veel spelers tekort doet.
Gelukkig heeft PSV wel het voetbal laten zien dit seizoen.
pi_49100991
Huntelaar scoort Europees wel veel hoor
pi_49101010
Laat ik dan maar openen

Ik denk dat Ajax Tom de Mul niet zal missen. Bijzonder wisselvallige speler; wat mij betreft geen toegevoegde waarde.
Wat mensen in Babel zien is mij vaak een raadsel. Als diepe spits heeft hij mij nog niet kunnen overtuigen ook al speelt hij zelden op die positie, en als linksbuiten komt hij teveel tekort. Te vaak vreemde afzwaaiers en rare missers, maar goed Babel is inderdaad nog jong.
  maandag 7 mei 2007 @ 14:45:26 #5
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_49101100
Ajax is al 4 jaar 'een topteam in wording'. Misschien wordt het toch eens tijd om te realiseren dat het voorlopig geen topteam gaat worden.
  maandag 7 mei 2007 @ 14:46:41 #6
163627 L.Dir
Boards of Canada
pi_49101148
ze kunnen beter alle spelers van az kopen
pi_49101325
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:42 schreef De_Ananas het volgende:
Huntelaar scoort Europees wel veel hoor
Kopenhagen - 2 goals
Espanyol - 0 goals
Werder - 1 goal
Parma - 0 goals
Osasuna - 0 goals
Steau - 0 goals
OM - 0 goals
Inter - 1 goal
Levski - 0 goals
CSKA - 0 goals
Dinamo - 0 goals

15 wedstrijden - 4 goals
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49101370
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Ajax is al 4 jaar 'een topteam in wording'. Misschien wordt het toch eens tijd om te realiseren dat het voorlopig geen topteam gaat worden.
Aan de reacties te zien in deze topic gaat dat zeker niet lukken
  maandag 7 mei 2007 @ 14:54:00 #9
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49101413
Sneijder is de beste middenvelder van Nederland.
pi_49101420
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:46 schreef L.Dir het volgende:
ze kunnen beter alle spelers van az kopen
Dan haal je geen winnaars in huis
pi_49101440
Lekker makkelijk; lekker makkelijk o.a. ZWaregem niet meetellen
En wanneer hebben wij in godsnaam tegen Levski en CSKA gespeeld?

Lachwekkend en niet op waarheid berust...Huntelaar heeft 11 wedstrijden / 10 goals voor Ajax in Europa.
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  maandag 7 mei 2007 @ 14:55:56 #12
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_49101501
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kopenhagen - 2 goals
Espanyol - 0 goals
Werder - 1 goal
Parma - 0 goals
Osasuna - 0 goals
Steau - 0 goals
OM - 0 goals
Inter - 1 goal
Levski - 0 goals
CSKA - 0 goals
Dinamo - 0 goals

15 wedstrijden - 4 goals
Waar haal je die wedstrijden vandaan Of heb ik een paar maanden in coma gelegen ofzo?

Edit: Oh je telt Heerenveen ook mee, vandaar
Jawel, je keek.
  maandag 7 mei 2007 @ 14:56:13 #13
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_49101516
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:54 schreef egoTRON het volgende:

Lachwekkend en niet op waarheid berust...Huntelaar heeft 11 wedstrijden / 10 goals voor Ajax in Europa.
En we weten allemaal dat je pas écht een grote bent als je tegen Zulte Waregem kan scoren...
pi_49101522
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:54 schreef egoTRON het volgende:

Heerenveen speelde er wel tegen.

Als jij goals tegen Zulte en Austria als bewijs wil zien dat hij een Europese topspits is moet je dat lekker doen
pi_49101539
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:55 schreef jna het volgende:

[..]

Waar haal je die wedstrijden vandaan Of heb ik een paar maanden in coma gelegen ofzo?
Wedstrijden bij Heerenveen
pi_49101565
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kopenhagen - 2 goals
Espanyol - 0 goals
Werder - 1 goal
Parma - 0 goals
Osasuna - 0 goals
Steau - 0 goals
OM - 0 goals
Inter - 1 goal
Levski - 0 goals
CSKA - 0 goals
Dinamo - 0 goals

15 wedstrijden - 4 goals
Bronnen?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  maandag 7 mei 2007 @ 14:57:49 #17
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_49101580
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wedstrijden bij Heerenveen
Ja kzag het al
Jawel, je keek.
pi_49101610
Ik denk dat Ajax wel een topteam zal zijn als Ajax zich ook meer als een team ging gedragen...dat straalt het nog niet uit op het veld, teveel individuen. Leer met elkaar samenwerken en ze hebben wel degelijk een topteam
mits uiteraard hier en daar wat spelers vervangen worden....
pi_49101621
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:57 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Bronnen?
www.voetbalstats.nl
pi_49101668
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik denk dat Ajax wel een topteam zal zijn als Ajax zich ook meer als een team ging gedragen...dat straalt het nog niet uit op het veld, teveel individuen. Leer met elkaar samenwerken en ze hebben wel degelijk een topteam
mits uiteraard hier en daar wat spelers vervangen worden....
Zoals welke spelers?

Je schuin gedrukte stuk is overigens een tegenstelling ten opzichte van wat je eerst schreef
pi_49101674
Vermaelen, Heitinga, Ogararu: Redelijke eredivisievoetballers. Ik denk niet dat die spelers Ajax verder gaan helpen

What the fuck gozer, kijk jij wel eens objectief naar ajax of niet? vermaelen en heitinga zijn zeker belangrijke spelers voor ajax!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_49101683
Gabri, Huntelaar, Sneijder, Babel en Heitinga zijn niet voor niets regelmatig gelinkt aan grote clubs als Arsenal, Liverpool, Juventus, Valencia, etc.. Stam en Davids vind ik ook nog steeds prima passen in een CL-team. De rest vind ik grote vraagtekens...

Zo'n drama als de TS beweerd lijkt me wat overdreven
  maandag 7 mei 2007 @ 15:01:19 #23
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_49101708
quote:

[..]

Als jij goals tegen Zulte en Austria als bewijs wil zien dat hij een Europese topspits is moet je dat lekker doen
Als je dat niet wilt meetellen, dan moet je de wedstrijden met SC Heerenveen dus überhaupt niet meerekenen...
Maar afijn, je hebt weer iets gevonden om moeilijk over te doen..

Ik ben het wel met je eens dat dit Ajax nog lang geen topteam is, er zitten teveel onzekere factoren in. Echter met een paar gerichte versterkingen de komende jaren, moet deze selectie een heel eind kunnen komen. De potentie is er zeer zeker wel, het moet er echter wel uit worden gehaald, en dat heb ik dit seizoen nog te weinig gezien voor een club met zo'n status. (Nationale) Topclub: ja, Topteam: nog niet
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_49101710
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:00 schreef Noshiba het volgende:

What the fuck gozer, kijk jij wel eens objectief naar ajax of niet? vermaelen en heitinga zijn zeker belangrijke spelers voor ajax!
Ja doe ik en zijn alle 3 minder dan Grygera
pi_49101749
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

www.voetbalstats.nl
Ach so.. Ik zie het al.. Maar we hebben het over AJAX dus kan je Heereveen eigenlijk niet meetellen.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_49101766
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Als je dat niet wilt meetellen, dan moet je de wedstrijden met SC Heerenveen dus überhaupt niet meerekenen...
Maar afijn, je hebt weer iets gevonden om moeilijk over te doen..
Het punt was dat hij moeilijk scoort op Europees topniveau. Dat kan je prima aantonen met die wedstrijden. Bij de meeste van die wedstrijden kreeg hij wel een paar kansen maar miste hij die
  maandag 7 mei 2007 @ 15:03:23 #27
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_49101779
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:00 schreef MrSleep het volgende:
Gabri, Huntelaar, Sneijder, Babel en Heitinga zijn niet voor niets regelmatig gelinkt aan grote clubs als Arsenal, Liverpool, Juventus, Valencia, etc.. Stam en Davids vind ik ook nog steeds prima passen in een CL-team. De rest vind ik grote vraagtekens...

Zo'n drama als de TS beweerd lijkt me wat overdreven
Precies ja, als je er objectief naar kijkt zouden ze gewoon al lang en breed kampioen moeten zijn. Maar het is nu al jaren achtereen dat iedereen aan Ajax de beste spelers toeschrijft. En al jaren achter elkaar falen ze om het waar te maken. Eerst werd het toegeschreven aan de trainer, toen aan de jonge groep, en nu die problemen allebei zijn opgelost lukt het ze wéér niet.

Op een gegeven moment moet je gewoon de conclusie trekken dat het flut is daar.
pi_49101791
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:02 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ach so.. Ik zie het al.. Maar we hebben het over AJAX dus kan je Heereveen eigenlijk niet meetellen.
Heerenveen speelde ook Europees
pi_49101833
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Precies ja, als je er objectief naar kijkt zouden ze gewoon al lang en breed kampioen moeten zijn. Maar het is nu al jaren achtereen dat iedereen aan Ajax de beste spelers toeschrijft. En al jaren achter elkaar falen ze om het waar te maken. Eerst werd het toegeschreven aan de trainer, toen aan de jonge groep, en nu die problemen allebei zijn opgelost lukt het ze wéér niet.

Op een gegeven moment moet je gewoon de conclusie trekken dat het flut is daar.
En 2 keer op doelsaldo NIET kampioen worden in de laatste 5 seizoenen ook natuurlijk
pi_49101840
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoals welke spelers?

Je schuin gedrukte stuk is overigens een tegenstelling ten opzichte van wat je eerst schreef
O.a. Sneijder; neit omdat Sneijder zo slecht is (want dat is hij echt niet) maar volgens mij is dat toch echt één van de jongens die ervoor zorgt dat het geen team wordt. TE grote bek, teveel zeiken, teveel schelden, etc. voorkomt dat het een team wordt. En zeker ook als je één van de dragende spelers van Ajax bent...
pi_49101881
quote:

[..]

Tellen die wedstrijden niet mee dan?

En ik dacht dat het over Ajax ging, niet over Heereveen.
pi_49101887
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

O.a. Sneijder; neit omdat Sneijder zo slecht is (want dat is hij echt niet) maar volgens mij is dat toch echt één van de jongens die ervoor zorgt dat het geen team wordt. TE grote bek, teveel zeiken, teveel schelden, etc. voorkomt dat het een team wordt. En zeker ook als je één van de dragende spelers van Ajax bent...
Stel dat hij een transfer misloopt deze zomer, denk je dat het dan beter of slechter wordt?
pi_49101933
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:05 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Tellen die wedstrijden niet mee dan?
Ok Europese topspits

Vooral tegen Werder en Kopenhagen
pi_49101978
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ok Europese topspits

Vooral tegen Werder en Kopenhagen
Dat maak jij er dan weer van. Je zegt dat ie niet Europees scoort maar dat doet ie dus wel
pi_49102012
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stel dat hij een transfer misloopt deze zomer, denk je dat het dan beter of slechter wordt?
Ik denk eerder slechter dan beter, zeker gezien Sneijder dan nog eerder geirriteerd zal worden...
  maandag 7 mei 2007 @ 15:10:01 #36
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_49102076
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het punt was dat hij moeilijk scoort op Europees topniveau. Dat kan je prima aantonen met die wedstrijden. Bij de meeste van die wedstrijden kreeg hij wel een paar kansen maar miste hij die
Je hebt de Europese wedstrijden van SC Heerenveen (en dus de optredens van Huntelaar) ook allemaal gezien??

Kom op zeg.., selectief quoten, lezen en bronnen gebruiken kan iedereen wel. Als je iets te melden hebt, gebruik dan echte argumenten ipv allerlei drogredenaties
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_49102093
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:07 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat maak jij er dan weer van. Je zegt dat ie niet Europees scoort maar dat doet ie dus wel
Het punt van de OP was dat Ajax geen topteam is en waarschijnlijk ook niet zal worden. Als ik had gezegd een middelmatig ploegje had jij gelijk
pi_49102115
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Je hebt de Europese wedstrijden van SC Heerenveen (en dus de optredens van Huntelaar) ook allemaal gezien??

Kom op zeg.., selectief quoten, lezen en bronnen gebruiken kan iedereen wel. Als je iets te melden hebt, gebruik dan echte argumenten ipv allerlei drogredenaties
Vrijwel allemaal ja
pi_49102156
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het punt van de OP was dat Ajax geen topteam is en waarschijnlijk ook niet zal worden. Als ik had gezegd een middelmatig ploegje had jij gelijk
Het klopt gewoon niet wat je zegt over hem.

Maar ik ben het met je eens dat we binnenkort nog niet de CL gaan winnen
pi_49102162
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ik denk eerder slechter dan beter, zeker gezien Sneijder dan nog eerder geirriteerd zal worden...

Verder denk ik dat Ajax genoegen moet nemen met een miljoen of 6-7 want meer dan 10 gaat natuurlijk niemand betalen
pi_49102188
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vrijwel allemaal ja
En hoe verklaar je de interesse van grote clubs voor Huntelaar
pi_49102199
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Verder denk ik dat Ajax genoegen moet nemen met een miljoen of 6-7 want meer dan 10 gaat natuurlijk niemand betalen
Dat is natuurlijk ook grote onzin
  maandag 7 mei 2007 @ 15:13:01 #43
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_49102214
Ajax is ALTIJD een top team in wording.
Zodra een speler "goed" wordt en teveel waard is wordt hij verkocht en beginnen ze weer opnieuw.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_49102223
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:11 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Het klopt gewoon niet wat je zegt over hem.

Maar ik ben het met je eens dat we binnenkort nog niet de CL gaan winnen
Dat klopt wel. Een spits die makkelijk scoort nationaal en moeilijk op Europees topniveau(en nee Austria, Zulte en een amateurclub uit Noorwegen is geen topniveau)
pi_49102262
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:12 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook grote onzin
Noem mij een speler op uit Nederland die voor meer dan 5 miljoen per contractjaar is verkocht?
pi_49102314
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat klopt wel. Een spits die makkelijk scoort nationaal en moeilijk op Europees topniveau(en nee Austria, Zulte en een amateurclub uit Noorwegen is geen topniveau)
Bij Ajax speelde die tegen 3 goede clubs (Inter, Werder en Espanyol). Hij scoorde 2/4. Niet slecht toch?

En je zegt nergens dat het over topniveau gaat. Je hebt het bij de andere spelers ook niet over Europese top.

En waarom Levski meetellen maar Zulte Waregem niet? Heb je ze wel gezien in de Uefa Cup?
pi_49102372
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Noem mij een speler op uit Nederland die voor meer dan 5 miljoen per contractjaar is verkocht?
Weer zo'n drogreden

Laat maar jongen, verdraai alles steeds maar
pi_49102411
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:16 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Weer zo'n drogreden

Laat maar jongen, verdraai alles steeds maar
Uitgeluld dus

Anders zou je gewoon antwoord geven op mijn vraag
pi_49102435
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Uitgeluld dus

Anders zou je gewoon antwoord geven op mijn vraag
Van Nistelrooy

En dat is het laatste dat ik zeg. Je komt nu toch met ''dat waren andere tijden''
pi_49102534
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:18 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Van Nistelrooy

En dat is het laatste dat ik zeg. Je komt nu toch met ''dat waren andere tijden''
En hij was wereldtop
pi_49102549

AFC Ajax - SS Lazio
  maandag 7 mei 2007 @ 15:21:56 #52
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_49102597
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Sneijder is de beste middenvelder van Nederland.
nee hoor dat was Cocu. volgend seizoen maar eens kijken wie het stokje gaat overnemen...
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_49102598
quote:

[..]

quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

En we weten allemaal dat je pas écht een grote bent als je tegen Zulte Waregem kan scoren...
Gaat er niet om of het ZW was, gaat erom dat hier een voorbeeld wordt genoemd dat door verkeerde info ondersteund wordt. Slimmerds....
pi_49102704
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:21 schreef egoTRON het volgende:

[..]

[..]

Gaat er niet om of het ZW was, gaat erom dat hier een voorbeeld wordt genoemd dat door verkeerde info ondersteund wordt. Slimmerds....
Als je scoren tegen Zulte een prestatie vindt heb je gelijk. Anders niet
  maandag 7 mei 2007 @ 15:25:02 #55
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_49102726
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En hij was wereldtop
Hunter zit in oranje en ruud niet dus is KJ beter.
pi_49102757
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:25 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ja 20 goals scoren in de eredivisie is inderdaad moeilijker dan 20 bij Real
pi_49102791
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je scoren tegen Zulte een prestatie vindt heb je gelijk. Anders niet
Zeg ik of ik het wel of geen prestatie vind? Jouw info klopt gewoon niet.
  maandag 7 mei 2007 @ 15:27:20 #58
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_49102837
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:25 schreef Zwansen het volgende:

[..]

dat bewijst alleen maar de uitstekende kontlik kwaliteiten van 'Huntertje'...
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_49102910
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef egoTRON het volgende:

[..]

Zeg ik of ik het wel of geen prestatie vind? Jouw info klopt gewoon niet.
Ik heb het over Europees(sub) top niveau. Dat is ZW of Austria niet
pi_49103085
Door mijn wit-rood-witte bril:

Op papier heeft Ajax verreweg het sterkste team.
In de praktijk vond ik AZ dit jaar echter wat stabieler ogen.
Desalniettemin heb ik redelijk genoten van dit Ajax, en ben er van overtuigd dat als ze deze basis kunnen behouden ze volgend jaar het hele jaar mee zullen strijden om 't kampioenschap, de beker, en ook europees hun mannetje zullen staan.
Als Sneijder vertrekt dan gaat dat wel een groot gemis worden.
Perez is een redelijke vervanger, maar zeker niet van het niveau Sneijder.

Al met al zie ik het wel goed komen met Ajax, of beter gezegd; het is al goed gekomen, vergeleken met de dieptepunten die de club gekent heeft.
Met Van Geel en Ten Cate hebben ze ook nog eens prima mensen met verstand van zaken om dit Ajax te laten groeien.
De toekomst is rooskleurig vrinden !
Wii Code: 9007-1442-7257-6389
Mario Strikers FC: 330814 057043
pi_49103144
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik heb het over Europees(sub) top niveau. Dat is ZW of Austria niet
En Levski wel? Weet je wat, laat maar. Sorry dat ik in je geniale topic gepost heb.
pi_49103152
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:33 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Door mijn wit-rood-witte bril:

Op papier heeft Ajax verreweg het sterkste team.
In de praktijk vond ik AZ dit jaar echter wat stabieler ogen.
Desalniettemin heb ik redelijk genoten van dit Ajax, en ben er van overtuigd dat als ze deze basis kunnen behouden ze volgend jaar het hele jaar mee zullen strijden om 't kampioenschap, de beker, en ook europees hun mannetje zullen staan.
Als Sneijder vertrekt dan gaat dat wel een groot gemis worden.
Perez is een redelijke vervanger, maar zeker niet van het niveau Sneijder.

Al met al zie ik het wel goed komen met Ajax, of beter gezegd; het is al goed gekomen, vergeleken met de dieptepunten die de club gekent heeft.
Met Van Geel en Ten Cate hebben ze ook nog eens prima mensen met verstand van zaken om dit Ajax te laten groeien.
De toekomst is rooskleurig vrinden !
Wie gaat Grygera en De Mul vervangen?
pi_49103172
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:34 schreef egoTRON het volgende:

[..]

En Levski wel? Weet je wat, laat maar. Sorry dat ik in je geniale topic gepost heb.
Levski was een prima ploeg dat jaar. Stukken beter dan Austria of ZW. Sparta Praha heb ik erbuiten gelaten omdat het toen geen geweldige ploeg was maar ook daar 0 goals
pi_49103205
Jij denkt dat Grygera en De Mul het team dragen begrijp ik?
pi_49103232
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Jij denkt dat Grygera en De Mul het team dragen begrijp ik?
Nee
pi_49103314
Als het waar is dat Bakircioglu naar Ajax gaat dan denk ik dat je ongezien kunt vaststellen dat Ajax niet minder wordt in vergelijking met De Mul. Grygera vind ik een goede verdediger, we zullen zien wie daarvoor terugkomt.
pi_49103406
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie gaat Grygera en De Mul vervangen?
Ik heb geen idee wie men intern als opvolgers ziet.
Wél heb ik het volste vertrouwen dat ze geschikte opvolgers aan zúllen trekken
Spelers als Motta en Boussaffa zijn in mijn ogen in ieder geval toch meer dan degelijke spelers.

En even over Vertonghen; ik denk dat deze jongeman zeker mee gaat doen voor een basisplaats volgend seizoen. Maar ik ben dan altijd al wel gecharmeerd geweest van deze speler.

edit: en Backircioglu is een meer dan goede vervanger voor De Mul
pi_49103485
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:40 schreef Floeperdepoeppp het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wie men intern als opvolgers ziet.
Wél heb ik het volste vertrouwen dat ze geschikte opvolgers aan zúllen trekken
Spelers als Motta en Boussaffa zijn in mijn ogen in ieder geval toch meer dan degelijke spelers.

En even over Vertonghen; ik denk dat deze jongeman zeker mee gaat doen voor een basisplaats volgend seizoen. Maar ik ben dan altijd al wel gecharmeerd geweest van deze speler.

edit: en Backircioglu is een meer dan goede vervanger voor De Mul
Ik denk niet dat Bousouffa haalbaar is, zelfs niet als Sneijder vertrekt
pi_49103603
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Bousouffa haalbaar is, zelfs niet als Sneijder vertrekt
De toekomst zal het uitwijzen.
Mocht Boussaffa niet haalbaar blijken is die Keniaan misschien een optie.
Heb 'm echter nooit zien spelen dus geen idee of het ook daadwerkelijk een aanwinst is.

Gelukkig lopen er nog meer goede middenvelders rond die wél graag naar Ajax verkassen
pi_49103877
Een Keniaan?
That's all folks!
pi_49103973
Jazeker .

Ze hebben gewoon een hele sterke selectie met spelers als Grygera, Stam, Emanuelson, Davids, Sneijder, Gabri en Huntelaar. Maar soms ontbeerd het er gewoon aan, ik denk gewoon een te smalle selectie.

Als iemand geblesseerd is, dan komt er bijvoorbeeld een Mitea of een Roger er in. Als je naar AZ kijk dat zou op bijna elk postitie iemand vervangen kunnen worden. Ze zijn niet zwakker zonder Mendes da Silva, Schaars en Opdam.
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Keniaan?
http://www2.voetbalprimeur.nl/index.php?t=news&id=50188
pi_49104067
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Jazeker .

Ze hebben gewoon een hele sterke selectie met spelers als Grygera, Stam, Emanuelson, Davids, Sneijder, Gabri en Huntelaar. Maar soms ontbeerd het er gewoon aan, ik denk gewoon een te smalle selectie.
1 gaat er zeker weg, 1 waarschijnlijk en 2 hadden al in het voetballer-bejaardenhuis kunnen zitten
pi_49104250
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

1 gaat er zeker weg, 1 waarschijnlijk en 2 hadden al in het voetballer-bejaardenhuis kunnen zitten
De 2 zgn. voetbalbejaarden staan echter nog aardig hun mannetje, is gister ook wel gebleken.
Dat ze, en voornamelijk Stam, met de jaren wat blessuregevoeliger worden is jammer maar geen reden om ze af te schilderen als spelers die niet thuis horen in een topelftal (niet dat jij dat doet).

Ik denk dat Sneijder inderdaad weg gaat en Grygera heeft al getekent bij Juventus.
Jammer, maar "een basis" kan wel énkele spelers missen, alleen niet te veel zoals voorgaande jaren te vaak wél gebeurd is.
pi_49104401
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:01 schreef Floeperdepoeppp het volgende:

[..]

De 2 zgn. voetbalbejaarden staan echter nog aardig hun mannetje, is gister ook wel gebleken.
Dat ze, en voornamelijk Stam, met de jaren wat blessuregevoeliger worden is jammer maar geen reden om ze af te schilderen als spelers die niet thuis horen in een topelftal (niet dat jij dat doet).
Dit jaar niet, maar volgend seizoen kan het wel anders zijn.

Ik denk dat het anders zal zijn, maar dat weet je pas over een jaar. Ik vind het alleen nogal om 2 spelers op sleutelposities(3 als Perez basisspeler wordt) te hebben die al ruim in de 30 zijn
pi_49104491
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik denk dat het anders zal zijn, maar dat weet je pas over een jaar. Ik vind het alleen nogal om 2 spelers op sleutelposities(3 als Perez basisspeler wordt) te hebben die al ruim in de 30 zijn
Daar heb je een punt. Daarom denk ik ook dat er ook wel e.e.a. gekocht gaat worden deze zomer

Aan de andere kant: Kijk naar AC Milan met een Maldini van 38 en een Costacurta van 41.
Het is wel een ietwat scheve vergelijking, maar het geeft wel aan dat Stam en Davids voor hetzelfde geld net zo lang op niveau, al dan niet wat minder dan voorgaande jaren, door kunnen voetballen.
pi_49104578
Ik ben het zo eens met de OP.

Als Stam achter jonge ventjes aan moet rennen dan gaat hij het zwaar krijgen.
pi_49104580
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:08 schreef Floeperdepoeppp het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Daarom denk ik ook dat er ook wel e.e.a. gekocht gaat worden deze zomer

Aan de andere kant: Kijk naar AC Milan met een Maldini van 38 en een Costacurta van 41.
Het is wel een ietwat scheve vergelijking, maar het geeft wel aan dat Stam en Davids voor hetzelfde geld net zo lang op niveau, al dan niet wat minder dan voorgaande jaren, door kunnen voetballen.
Stam lieten ze niet voor niks gaan. Als ze hadden gedacht dat hij nog in de top meekon hadden ze hem niet verkocht
pi_49104590
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Cocu was toch ook een sleutelspeler bij PSV terwijl hij al oud was. Leeftijd geeft lang niet altijd een indicatie voor blessuregevoeligheid. Eigenlijk zie ik van de drie 30+'ers (incl perez dus) alleen Stam als een risicogeval.
AFC Ajax
pi_49104677
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:10 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Cocu was toch ook een sleutelspeler bij PSV terwijl hij al oud was. Leeftijd geeft lang niet altijd een indicatie voor blessuregevoeligheid. Eigenlijk zie ik van de drie 30+'ers (incl perez dus) alleen Stam als een risicogeval.
Cocu was nooit geblesseerd en aanvoerder van Barcelona. Dat was wel anders bij Stam en Davids-
pi_49104687
quote:

[..]

Daarnaast geeft een Jaap Stam van achter in de 30 mij meer vertrouwen dan het elftal van een paar jaar terug waar de oudste 23 jaar oid was.
pi_49104759
Een netjes serieus topic van DAM, reageer er dan ook normaal op.
Ik geef hem wel gelijk dat Ajax ook volgend seizoen geen Europese top is hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_49104769
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Stam lieten ze niet voor niks gaan. Als ze hadden gedacht dat hij nog in de top meekon hadden ze hem niet verkocht
Ik ben zomaar benieuwd, vind jij PSV dan wel een topteam?
pi_49104770
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Daarnaast geeft een Jaap Stam van achter in de 30 mij meer vertrouwen dan het elftal van een paar jaar terug waar de oudste 23 jaar oid was.
Klopt, maar de vraag lijkt me wel gerechtvaardigd of je nog een seizoen op Stam kan bouwen en een centraal duo met Heitinga en Vermaelen is echt niet geweldig
pi_49104805
Laten we in ieder geval stellen dat Jaap Stam in zijn huidige vorm thuis hoort in het basiselftal van iedere Eredivisieclub (in mijn ogen ook bij gerenomeerde buitenlandse clubs, maar dat terzijde).
Ga me niet vertellen dat je niet blij zou zijn als plotsklaps blijkt dat Stam volgend jaar nog een jaartje bij PSV gaat ballen.

álleen maar Stammetjes is niet goed, maar 1 Stam achterin geeft het team toch wel de nodige balans.
pi_49104813
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Cocu was nooit geblesseerd en aanvoerder van Barcelona. Dat was wel anders bij Stam en Davids-
Cocu is ook wel een geval apart qua blessures, maar bij Davids zegt mijn gevoel dat het ook wel meevalt qua blessures (hoewel ik dat totaal niet kan onderbouwen) en Perez is ook niet vaak geblesseerd geweest.

Achter Davids heb je volgend jaar in ieder geval al Verthongen en voor Stam moet er dus een goede stand-in zijn als we een stabiel team willen hebben. Vrij duidelijk dat er dus een centrale verdediger gehaald moet worden.
AFC Ajax
pi_49104814
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:16 schreef Robar het volgende:

[..]

Dit seizoen een Europees subtop team. Volgend seizoen is afwachten
pi_49104852
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Laten we in ieder geval stellen dat Jaap Stam in zijn huidige vorm thuis hoort in het basiselftal van iedere Eredivisieclub (in mijn ogen ook bij gerenomeerde buitenlandse clubs, maar dat terzijde).
Ga me niet vertellen dat je niet blij zou zijn als plotsklaps blijkt dat Stam volgend jaar nog een jaartje bij PSV gaat ballen.

álleen maar Stammetjes is niet goed, maar 1 Stam achterin geeft het team toch wel de nodige balans.
Ik was blij dat Stam niet kwam naar PSV vorige zomer. Maar toen had PSV nog Ooyer en Alex
pi_49104988
quote:

[..]

Maar Stam heeft het zwaar gehad dit seizoen.
Heeft hier en daar zijn fouten
  maandag 7 mei 2007 @ 16:23:18 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49105044
Tsja, iedereen zei vorig jaar al over Stam dat hij blessuregevoelig was. Ondertussen heeft 'ie slechts een handvol wedstrijden moeten missen.

Ben het in veel gevallen wel met je eens, inmiddels lijkt duidelijk dat er van internationaal doorbreken van Heitinga en Vermaelen weinig komt.

Ik ben het er niet mee eens dat Emanuelson zich dit jaar niet heeft ontwikkeld. Hij is juist ontzettend vooruit gegaan in balbezit. Het is alleen gewoon een linkermiddenvelder, en Vermaelen kan het gewoon niet opvangen wanneer Emanuelson naar voren trekt. Daar is Vermaelen niet sterk genoeg voor.

Sneijder zal vertrekken, maar zal denk ik geen amok maken wanneer hij niet vertrekt. Sneijder is gewoon Europese top, ik denk dat hij moeiteloos mee kan met elke Europese topploeg.

Huntelaar ga ik de discussie niet met je over aan, wat dat betreft heb je namelijk oogkleppen op, dus laat dat maar zitten. En je bent verrassend positief over Stekelenburg en De Mul. Gabri is aanvallend weinig bijzonders, maar oh zo belangrijk. Het is niet iemand die balletjes oppikt en breed tikt, het is echt een bikkel die ballen simpelweg veroverd. Dan geeft 'ie zo'n bal aan Sneijder of De Mul en komt er vaak een gevaarlijke counter uit. Zeer belangrijk, zonder franje.

En ach, Ajax is altijd een topteam in wording. Het is maar een handvol keren gelukt om dat topteam in wording langer bij elkaar te houden, waardoor het Europees succes opleverde. Nu dreigt het weer te mislukken door het vertrek van Sneijder en eventueel Huntelaar. Grygera en De Mul kunnen wel opgevangen worden, hoewel Grygera zoals gezegd erg goed is. Maar hoewel ik Perez hoog heb zitten, is Sneijder gewoon een klasse beter. Zeker de laatste weken is hij in bloedvorm.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:24:11 #90
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_49105075
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:16 schreef Robar het volgende:

sterker nog dan de persoon boven mij. ja ik vond psv dit jaar een topteam, maar met een te smalle basis. de beste 11 van psv vond ik dit jaar een van de beste elftallen in europa. solide, overtuigend en dreigend.

maar het bleek weinig waard te zijn zonder enkele sleutelfiguren...

eerlijk gezegd denk ik dat de beste 11 van psv en ajax niet veel voor elkaar onderdoen. allebei grote talenten en enkele cruciale 'oude rotten'. alleen ajax had een bredere selectie dan psv.
pi_49105100
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Maar Stam heeft het zwaar gehad dit seizoen.
Heeft hier en daar zijn fouten
Klopt, maar zoals gister ook geweldige momenten, paar beslissende tackels van hem gezien.
AFC Ajax
pi_49105107
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dit seizoen een Europees subtop team. Volgend seizoen is afwachten
Waar baseer je dat op?
En wat is je definitie van een topteam als je het over Ajax hebt?
Bedoel je dan top in Europa of net als PSV subtop?

Want was PSV dit seizoen dan zoveel beter dan Ajax?
Als je PSV op dit moment Europese subtop vindt, dan zit Ajax toch echt op hetzelfde niveau.
En natuurlijk kwam PSV in de kwart finale van de CL, maar ben je dan Europese subtop, of heb je ongelofelijk veel geluk gehad? Wat stelt PSV nu voor wanneer Alex wegvalt? Als je dat niet op kunt vangen, ben je toch geen Europese subtopclub? Of ben je dan juist subtop en geen topclub?

PSV, AZ en Ajax zijn op dit moment echt vrij gelijkwaardig.
Ajax heeft zich alleen verschrikkelijk laten verrassen in de voorronde CL.
Zo een wedstrijd heb je weleens.
Als Alex aan half jaar eerder geblesseerd was geraakt, had PSV de tweede ronde van de CL ook niet gehaald.

Ik zal niet zeggen dat Ajax een topclub is, maar je betoog is niet echt reeel.
pi_49105137
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:23 schreef twi het volgende:

Sneijder zal vertrekken, maar zal denk ik geen amok maken wanneer hij niet vertrekt. Sneijder is gewoon Europese top, ik denk dat hij moeiteloos mee kan met elke Europese topploeg.
Voor de Europese top heb je meer nodig dan een buitengewoon goed schot van net buiten het strafschopgebied en een zeer goede vrije trap, zowel indirect als direct
pi_49105167
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Voor de Europese top heb je meer nodig dan een buitengewoon goed schot van net buiten het strafschopgebied en een zeer goede vrije trap, zowel indirect als direct
Daarom kan hij dus ook mee met de Europese top
pi_49105178
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:24 schreef MrDice het volgende:

[..]

sterker nog dan de persoon boven mij. ja ik vond psv dit jaar een topteam, maar met een te smalle basis. de beste 11 van psv vond ik dit jaar een van de beste elftallen in europa. solide, overtuigend en dreigend.

maar het bleek weinig waard te zijn zonder enkele sleutelfiguren...

eerlijk gezegd denk ik dat de beste 11 van psv en ajax niet veel voor elkaar onderdoen. allebei grote talenten en enkele cruciale 'oude rotten'. alleen ajax had een bredere selectie dan psv.
Dus is Ajax ook een topteam?
pi_49105199
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:25 schreef Robar het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
En wat is je definitie van een topteam als je het over Ajax hebt?
Bedoel je dan top in Europa of net als PSV subtop?

Want was PSV dit seizoen dan zoveel beter dan Ajax?
Als je PSV op dit moment Europese subtop vindt, dan zit Ajax toch echt op hetzelfde niveau.
En natuurlijk kwam PSV in de kwart finale van de CL, maar ben je dan Europese subtop, of heb je ongelofelijk veel geluk gehad? Wat stelt PSV nu voor wanneer Alex wegvalt? Als je dat niet op kunt vangen, ben je toch geen Europese subtopclub? Of ben je dan juist subtop en geen topclub?

PSV, AZ en Ajax zijn op dit moment echt vrij gelijkwaardig.
Ajax heeft zich alleen verschrikkelijk laten verrassen in de voorronde CL.
Zo een wedstrijd heb je weleens.
Als Alex aan half jaar eerder geblesseerd was geraakt, had PSV de tweede ronde van de CL ook niet gehaald.

Ik zal niet zeggen dat Ajax een topclub is, maar je betoog is niet echt reeel.
PSV verloor geen cruciale duels, Ajax wel

PSV had Alex, Gomes, Farfan, Simons en Cocu
pi_49105206
quote:

[..]

Zoals een assist?
pi_49105213
quote:

[..]

Heeft hij ook, hoog tempo, goede passes (zoals gisteren bij de 1-1), veel dreiging en hij kan heel snel draaien waarmee hij veel ruimte creeert. Verder valt het mij op dat hij ook vrij weinig balverlies lijdt de laatste tijd.
AFC Ajax
  maandag 7 mei 2007 @ 16:28:14 #99
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_49105216
De basis staat en het elftal is enorm in balans. In de breedte wat investeren en Ajax heeft een topteam. Met Stam-Davids-Gabri-Sneijder-Huntelaar-Emanuelson heeft Ajax goud in handen. Zonde dat Sneijder niet zal blijven en Grygera vertrekt.
pi_49105232
Nee nog geen top team.. verdedigend en aanvallend te veel laten liggen om top te zijn.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:29:05 #101
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_49105236
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:26 schreef sjimz het volgende:

[..]

Daarom kan hij dus ook mee met de Europese top
Dan gaat hij dit seizoen naar een Europese topclub en dat gaat niet gebeuren.

En deze post mag je bookmarken als je wil
pi_49105256
ten cate moet Huntelaar niet meer mee laten voetballen.

Gewoon goals laten maken.
21 goals is veel, maar ik denk dat hij er veel meer kan maken.

Gisteren onzichtbaar af en toe wat trekjes zoals handje in het gezicht van de tegenstander.
Maakt wel weer een goal.
pi_49105257
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan gaat hij dit seizoen naar een Europese topclub en dat gaat niet gebeuren.

En deze post mag je bookmarken als je wil
Vind jij Valencia Europese top?
pi_49105266
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ajax heeft Stam, Huntelaar, Sneijder, Gabri en Davids.

Overigens vind ik dat je Affelay tekort doet door hem niet te noemen.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:29:58 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49105267
Europese top is Ajax zeker (nog) niet en ik verwacht ook niet dat ze zich op korte termijn op dat niveau zullen bevinden.
Zoals dat overigens ook geldt voor andere Nederlandse clubs, inclusief PSV.
Nederlandse clubs zullen door geldgebrek voorlopig nooit tot de absolute Europese top gaan behoren, maar sub-toppers blijven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
pi_49105273
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:28 schreef pfaf het volgende:
De basis staat en het elftal is enorm in balans. In de breedte wat investeren en Ajax heeft een topteam. Met Stam-Davids-Gabri-Sneijder-Huntelaar-Emanuelson heeft Ajax goud in handen. Zonde dat Sneijder niet zal blijven en Grygera vertrekt.
Emanuelson is te speels. Hij moet wat zakelijker verdedigen.. niks altijd weg willen draaien in de laatste linie of een balletje op je vreef proberen dood te leggen.. dat moet eruit.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:30:35 #107
Argentina en PSV
pi_49105286
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:28 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Heeft hij ook, hoog tempo, goede passes (zoals gisteren bij de 1-1), veel dreiging en hij kan heel snel draaien waarmee hij veel ruimte creeert. Verder valt het mij op dat hij ook vrij weinig balverlies lijdt de laatste tijd.
Ik zal je morgen zeggen of ik er mee eens ben.

Als het de zelfde Sneijder is dan die ik ken dan denk ik van niet
  maandag 7 mei 2007 @ 16:33:00 #108
57586 Bananenman
-----------
pi_49105372
Een Nederlands top team overduidelijk, maar Europees lang niet. Sneijder is van Europese topklasse, de rest niet (meer), of nog niet. Ajax heeft behoorlijk wat aankopen nodig voor ze dat zijn.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:33:05 #109
Argentina en PSV
pi_49105378
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vind jij Valencia Europese top?
Niet stabiel genoeg voor de echte top. Niveau PSV van dit seizoen
pi_49105389
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

maandag 7 mei 2007 @ 16:33:55 #111
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49105406
Nationaal is het absolute top, en heeft het een grote naam.
Europees komen ze veel tekort dit seizoen.

Maar ik denk dat Ajax veel potentie heeft volgend jaar met spelers zoals Davids, stam die een team kunnen dragen, zoals Cocu dat deed, en dan kunnen spelers zoals Huntelaar, Babel, Sneijder, veel vrijer voetballen.
Als Gabri net zoals Somins de gaatjes wat kan dicht lopen, dan heeft Ajax in alle redelijkheid een kans om een europees succesje te behalen.

Maar om nou spelsrs zoals Heitinga, Emmanuelson, Vermaelen, De mul etc top te nomen dat is belachelijk, die spelers zijn er of nog niet of hebben 't gewoon niet
pi_49105434
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dus PSV is ook geen topteam.
Dus AJAX = PSV = VALENCIA
  maandag 7 mei 2007 @ 16:34:51 #113
Argentina en PSV
pi_49105436
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef Robar het volgende:

Overigens vind ik dat je Affelay tekort doet door hem niet te noemen.
Ik ook achteraf gezien, maar hij is net te vaak geblesseerd geweest. Enorm balvast en altijd aanspeelbaar

Die gaat volgend seizoen ECHT doorbreken
pi_49105488
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ook achteraf gezien, maar hij is net te vaak geblesseerd geweest. Enorm balvast en altijd aanspeelbaar

Dat ben ik dan wel met je eens
  maandag 7 mei 2007 @ 16:37:09 #115
Argentina en PSV
pi_49105525
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dus PSV is ook geen topteam.
Dus AJAX = PSV = VALENCIA
De eerste zin uit de OP

Ik lees de laatste tijd vaak dat Ajax op weg is om een topteam te worden maar ik zie niet waar dit op gebasseerd is.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:38:11 #116
Argentina en PSV
pi_49105566
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef Robar het volgende:

[..]

Beide kwartfinale exit. Valencia schakelde het choke team bij uitstek uit en PSV de CL finalist van het vorige seizoen.

Weet waar je over praat, de volgende keer graag
pi_49105631
valencia heeft op Alex na toch wel iets meer kwaliteit in huis hoor
pi_49105652
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De eerste zin uit de OP

Dat is gebaseerd op het in stand houden van een team en de solide basis.
Als Ajax volgend seizoen de belangrijkte spelers kan behouden en nog wat gerichte aankopen doet, dan zijn ze volgend jaar weer een stuk beter en is de kans redelijk aanwezig dat ze kampioen worden.
Ook Europees gezien zullen ze dan beter hun mannetje kunnen staan.
Voorwaarde is echter dat ze "stabiel" worden en daar schort het nog wel eens aan.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:42:22 #119
Argentina en PSV
pi_49105748
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat is gebaseerd op het in stand houden van een team en de solide basis.
Als Ajax volgend seizoen de belangrijkte spelers kan behouden en nog wat gerichte aankopen doet, dan zijn ze volgend jaar weer een stuk beter en is de kans redelijk aanwezig dat ze kampioen worden.
Ook Europees gezien zullen ze dan beter hun mannetje kunnen staan.
Voorwaarde is echter dat ze "stabiel" worden en daar schort het nog wel eens aan.
Eerste voorwaarde is CL halen en daar moet je 6 wedstrijden top voor presteren. Dat lijkt me al geen zekerheidje.

Tweede voorwaarde is dat de spelers blijven. Grygera is al weg, en De Mul en Sneijder waarschijnlijk.

Derde voorwaarde is geld om te investeren en dat hangt nauw samen met voorwaarde 1 en 2
pi_49105816
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Beide kwartfinale exit. Valencia schakelde het choke team bij uitstek uit en PSV de CL finalist van het vorige seizoen.

Hoe noem je dat ook alweer Scorebordjournalistiek?
Ik kan je nu echt niet meer serieus nemen.
Die finalist van jou staat een straatlengte achter in de Engelse competitie.
Daarbij speelde een aantal belangrijke spelers niet mee en was het geluk compleet aan jullie zijde.

Kijk, het is knap dat je de kwart finale haalt, maar meer dan een grote dosis geluk was het natuurlijk niet!
En Liverpool heeft jullie compleet weggevaagd.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:45:01 #121
Argentina en PSV
pi_49105872
Nee een smilie als reply nodigt wel uit tot serieus genomen te worden natuurlijk
pi_49105897
PSV heeft inderdaad de CL finalist van het vorige seizoen uitgeschakeld. Bij Arsenal krabbelen ze zich daar nu nog over achter de oren. Kijk ook eens wat verder dan de uitslag alleen.
pi_49105912
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee een smilie als reply nodigt wel uit tot serieus genomen te worden natuurlijk
smilies zijn er juist om te verhelderen, om er een gevoel aan te geven
  maandag 7 mei 2007 @ 16:45:47 #124
Argentina en PSV
pi_49105914
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:43 schreef Robar het volgende:

[..]

Hoe noem je dat ook alweer Scorebordjournalistiek?
Ik kan je nu echt niet meer serieus nemen.
Die finalist van jou staat een straatlengte achter in de Engelse competitie.
Daarbij speelde een aantal belangrijke spelers niet mee en was het geluk compleet aan jullie zijde.

Kijk, het is knap dat je de kwart finale haalt, maar meer dan een grote dosis geluk was het natuurlijk niet!
En Liverpool heeft jullie compleet weggevaagd.
PSV heeft zichzelf weggevaagd.
pi_49105928
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Eerste voorwaarde is CL halen en daar moet je 6 wedstrijden top voor presteren. Dat lijkt me al geen zekerheidje.

Tweede voorwaarde is dat de spelers blijven. Grygera is al weg, en De Mul en Sneijder waarschijnlijk.

Derde voorwaarde is geld om te investeren en dat hangt nauw samen met voorwaarde 1 en 2
Grygera is een hele goede speler, maar ook zonder Grygera speelt Ajax goede wedstrijden.
Grygera is niet noodzakelijk voor succes.
De Mul speelt vaker niet goed dan wel, dus dat is ook geen garantie voor succes.
Sneijder zal een gemis zijn, maar ik heb wel redelijk vertrouwen in Perez.
Maar dat is maar 1 speler die onderdeel is van die goede basis.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:46:34 #126
Argentina en PSV
pi_49105943
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

smilies zijn er juist om te verhelderen, om er een gevoel aan te geven
Dan moet er wel eerst een argument bijstaan. Maar daar stokt het bij Robrar
  maandag 7 mei 2007 @ 16:47:43 #127
Argentina en PSV
pi_49106006
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:46 schreef Robar het volgende:

[..]

Grygera is een hele goede speler, maar ook zonder Grygera speelt Ajax goede wedstrijden.
Grygera is niet noodzakelijk voor succes.
De Mul speelt vaker niet goed dan wel, dus dat is ook geen garantie voor succes.
Sneijder zal een gemis zijn, maar ik heb wel redelijk vertrouwen in Perez.
Maar dat is maar 1 speler die onderdeel is van die goede basis.
Als je 3 basisspelers moet vervangen wordt het in elk geval er niet makkelijker op om een stap vooruit te zetten
  maandag 7 mei 2007 @ 16:48:00 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49106022
quote:

Ik dacht dat je een topic over Ajax had geopend zonder te willen bashen, maar je kan het niet nalaten er constant PSV bij te halen?

Sowieso is dit topic natuurlijk compleet overbodig en had je jouw OP gewoon in het Ajaxtopic kunnen plaatsen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
  maandag 7 mei 2007 @ 16:48:18 #129
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_49106035
Leuk dat je een potentie leuk topic, notabene van jouw hand, eigenhandig de nek omdraait, trouwens.
pi_49106059
quote:
Mijn smilie was duidelijk en oprecht zo bedoeld.
Je stelling raakte namelijk kant noch wal.
Valencia ligt er ook in de kwart finale uit, DUS niveautje PSV.
En ze waren ook niet zo "stabiel"!
Heb je zelf niet door hoe belachelijk dat klinkt?
pi_49106071
quote:

[..]

En Ajax heeft zichzelf uitgeschakeld tegen Kopenhagen.
pi_49106132
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een topic over Ajax had geopend zonder te willen bashen, maar je kan het niet nalaten er constant PSV bij te halen?

Sowieso is dit topic natuurlijk compleet overbodig en had je jouw OP gewoon in het Ajaxtopic kunnen plaatsen.
Mijn fout, ik begon over PSV in vergelijking met Ajax met als doel zijn uitleg van de termen topclub en subtopclub duidelijk te krijgen.
pi_49106165
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je 3 basisspelers moet vervangen wordt het in elk geval er niet makkelijker op om een stap vooruit te zetten
Is de Mul een basisspeler dan?
En is Grygera onvervangbaar dan?

Sneijder zal inderdaad moeilijk worden.
pi_49106235
Overigens weet je wat voor positieve argumenten er hier worden aangedragen elke keer netjes te omzeilen.

Als vervanger van De Mul is hier al meerdere malen Bakircioglu aangedragen en het lijkt er inmiddels op dat die ook echt gaat komen, maar geen reactie van jouw kant.

Dan gaat Sneijder weg, en heeft Ajax ook nog eens geen geld om te investeren. Ik kan je verzekeren: het een gaat het ander volledig uitsluiten in dit geval. Als Sneijder gaat dan is dat naar een club uit een grote competitie en dan is dat in ruil voor een beste zak euro's. Genoeg euro's in ieder geval om een vervanger te zoeken. Hoef je nog niet eens een Tommie van der Leegte te benaderen.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:54:03 #135
Argentina en PSV
pi_49106276
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:51 schreef Robar het volgende:

[..]

Is de Mul een basisspeler dan?
En is Grygera onvervangbaar dan?

Sneijder zal inderdaad moeilijk worden.
Ja
Niemand is
Maar dat is wel de realiteit, de gedachte dat Ajax op weg is naar een topteam is gewoon niet realistisch
pi_49106306
De Mul is basisspeler door gebrek aan beter.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:55:35 #137
Argentina en PSV
pi_49106338
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens weet je wat voor positieve argumenten er hier worden aangedragen elke keer netjes te omzeilen.

Als vervanger van De Mul is hier al meerdere malen Bakircioglu aangedragen en het lijkt er inmiddels op dat die ook echt gaat komen, maar geen reactie van jouw kant.

Dan gaat Sneijder weg, en heeft Ajax ook nog eens geen geld om te investeren. Ik kan je verzekeren: het een gaat het ander volledig uitsluiten in dit geval. Als Sneijder gaat dan is dat naar een club uit een grote competitie en dan is dat in ruil voor een beste zak euro's. Genoeg euro's in ieder geval om een vervanger te zoeken. Hoef je nog niet eens een Tommie van der Leegte te benaderen.
Op de naam van Kennedy heb ik al gereageerd in de OP en deze topic gaat over Ajax en niet over PSV
  maandag 7 mei 2007 @ 16:56:30 #138
Argentina en PSV
pi_49106372
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:54 schreef sjimz het volgende:
Ik kan me de laatste 10 jaar geen betere rechtsbuiten bedenken dan De Mul dus dat wordt aanpappen dan
pi_49106388
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:54 schreef sjimz het volgende:
Hij kon direct plaatsmaken voor Leonardo!
  maandag 7 mei 2007 @ 16:57:23 #140
Argentina en PSV
pi_49106412
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

En Ajax heeft zichzelf uitgeschakeld tegen Kopenhagen.
En hebben 2 keer de titel verspeeld

2 keer in brabant bovendien
  maandag 7 mei 2007 @ 16:57:58 #141
Argentina en PSV
pi_49106434
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef Robar het volgende:

[..]

Hij kon direct plaatsmaken voor Leonardo!
Die is fit dan ook niet beter dan De Mul
  maandag 7 mei 2007 @ 16:58:51 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49106473
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ik kan me de laatste 10 jaar geen betere rechtsbuiten bedenken dan De Mul dus dat wordt aanpappen dan

Poef.....gone! İgolfer
pi_49106510
Ik neem aan dat je ook geen betere centrumspits kunt verzinnen dan Ivan Gabrich?
pi_49106523
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik neem aan dat je ook geen betere centrumspits kunt verzinnen dan Ivan Gabrich?
pi_49106536
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hmm ik schat Aisattie een stuk hoger in dan Affelay. En die 2 samen op het middenveld gaat denk ik niet werken daar zijn ze allebei te licht voor. En Affelay zal niet echt gaan doorbreken als hij na elke topwedstrijd 2 wedstrijden geblesseerd aan zich voorbij moet laten gaan.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:00:40 #146
Argentina en PSV
pi_49106538
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:58 schreef golfer het volgende:

[..]

Er zitten letters op je toetsenbord
pi_49106554
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En hebben 2 keer de titel verspeeld

2 keer in brabant bovendien
Sjezus, in wat voor een trip zit jij?
  maandag 7 mei 2007 @ 17:01:23 #148
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49106579
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:00 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Hmm ik schat Aisattie een stuk hoger in dan Affelay. En die 2 samen op het middenveld gaat denk ik niet werken daar zijn ze allebei te licht voor. En Affelay zal niet echt gaan doorbreken als hij na elke topwedstrijd 2 wedstrijden geblesseerd aan zich voorbij moet laten gaan.
Net zoals robben
  maandag 7 mei 2007 @ 17:02:02 #149
Argentina en PSV
pi_49106605
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:00 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Affelay is een typische systeem voetballer die overal goed speelt. Aisatti speelt alleen goed als het team om hem heen gebouwd wordt en daarom gaat hij niet slagen bij PSV denk ik en hoop ik niet
  maandag 7 mei 2007 @ 17:02:55 #150
Argentina en PSV
pi_49106648
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:00 schreef Robar het volgende:

[..]

Sjezus, in wat voor een trip zit jij?
Is toch echt zo.

Zoek het woord argument eens op www.dikkevandale.nl
  maandag 7 mei 2007 @ 17:04:01 #151
Argentina en PSV
pi_49106708
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een vraag met een wedervraag beantwoorden

Het is zeker mei-vakantie
  maandag 7 mei 2007 @ 17:25:39 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49107660
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan beheers ik prima, maar van jou heb ik er nog nooit een gezien
Hier lees je voor het gemak dus maar overheen?
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef golfer het volgende:
Europese top is Ajax zeker (nog) niet en ik verwacht ook niet dat ze zich op korte termijn op dat niveau zullen bevinden.
Zoals dat overigens ook geldt voor andere Nederlandse clubs, inclusief PSV.
Nederlandse clubs zullen door geldgebrek voorlopig nooit tot de absolute Europese top gaan behoren, maar sub-toppers blijven.
Poef.....gone! İgolfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 17:33:15 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49107957
-Als je geen zin hebt in deze discussie blijf je maar weg-
-Graag normaal in discussie met elkaar-
-En dit geldt voor allen in dit topic-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_49108056
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Het is zeker mei-vakantie
Nee hoor, dat was het vorige week.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_49110143
Ik had niet gezien dat je een vraag stelde maar misschien kun je uitleggen wat Tom De Mul heeft wat Andy van der Meijde niet heeft. Vooropgesteld dat Andy van der Meijde ook geen Finidi George was.
  maandag 7 mei 2007 @ 18:34:30 #156
Argentina en PSV
pi_49110204
Karakter
pi_49110219
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Karakter
Dus met karakter ben je gelijk al de beste rechtsbuiten van Ajax.
pi_49110223
En misschien kun je dan gelijk Bakircioglu even meenemen in die vergelijking en uitleggen waarom Tom De Mul de beste rechtsbuiten in 10 jaar Ajax is en waarom Bakircioglu twijfelachtig zou zijn. Volgens mij heeft die dit seizoen bij FC Twente uitstekend gedraaid.
pi_49110311
En karakter? Kun je dat nader toelichten? Ik heb tijd genoeg om het te lezen want het is immers meivakantie.
  maandag 7 mei 2007 @ 18:42:30 #160
Argentina en PSV
pi_49110499
Hij ging slecht voetballen als er 10 km per uur tegenwind was
pi_49110552
Dus Tom de Mul heeft karakter en van der Meyde niet, en daarom is van Mul gelijk de beste rechtsbuiten van Ajax van de laatste 10 jaar?
  maandag 7 mei 2007 @ 18:47:48 #162
Argentina en PSV
pi_49110730
Omdat hij beter is dan Mandy slimpie
pi_49110760
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat hij beter is dan Mandy slimpie
Geef dan ook argumenten.
pi_49110778
Weet je ergens is het jammer. Ik vond het best een interessant topic, maar als ik je vraag om een toelichting krijg ik niets als statements van een paar woorden terug.

Heb je eigenlijk wel een idee hoelang Andy van der Meijde rechtsbuiten van Ajax is geweest, hoeveel assists en doelpunten hij heeft afgeleverd? Waar was Tom De Mul toen Ajax bij Vitesse onderuit ging? Maakte hij het verschil thuis tegen PSV? Sparta uit? Sorry dat ik je zo specifiek op Tom De Mul aanpak hoor maar positief commentaar op Ajax wil je schijnbaar niet horen, wat is dan het nut van dit topic?
  maandag 7 mei 2007 @ 18:56:01 #165
Argentina en PSV
pi_49111072
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Weet je ergens is het jammer. Ik vond het best een interessant topic, maar als ik je vraag om een toelichting krijg ik niets als statements van een paar woorden terug.

Heb je eigenlijk wel een idee hoelang Andy van der Meijde rechtsbuiten van Ajax is geweest, hoeveel assists en doelpunten hij heeft afgeleverd? Waar was Tom De Mul toen Ajax bij Vitesse onderuit ging? Maakte hij het verschil thuis tegen PSV? Sparta uit? Sorry dat ik je zo specifiek op Tom De Mul aanpak hoor maar positief commentaar op Ajax wil je schijnbaar niet horen, wat is dan het nut van dit topic?
De Mul maakte inderdaad het verschil bij PSV uit
  Trouwste user 2022 maandag 7 mei 2007 @ 18:56:27 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_49111090
Nee

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 7 mei 2007 @ 18:56:41 #167
7889 tong80
Spleenheup
pi_49111098
Wel een topclub natuurlijk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 7 mei 2007 @ 18:56:54 #168
Argentina en PSV
pi_49111106
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geef dan ook argumenten.
De carriere van Mandy zegt al genoeg denk ik. Dat gaat De Mul beter doen
pi_49111172
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De carriere van Mandy zegt al genoeg denk ik. Dat gaat De Mul beter doen
We hebben het niet over hoe van der Meyde nou speelt of hoe zijn carriere is verlopen.
We hebben het over zijn Ajax tijd. Anders kan je ook zeggen dat Finidi slecht was bij Ipswhich Town

Jammer dat je iedereen verwijten maakt maar er zelf het meest schuldig aan bent.
pi_49111184
Je bedoelt PSV uit toen Ajax al voorstond en kon wachten op de ruimte die PSV moest weggeven?
Ik vond De Mul niet slecht in die wedstrijd hoor maar denk je niet dat een andere rechtsbuiten dat ook had gekund? Het ging nu even over karakter tonen en PSV-Ajax is nou net NIET de wedstrijd waar ik dat uithaal.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:00:36 #171
Argentina en PSV
pi_49111275
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

We hebben het niet over hoe van der Meyde nou speelt of hoe zijn carriere is verlopen.
We hebben het over zijn Ajax tijd. Anders kan je ook zeggen dat Finidi slecht was bij Ipswhich Town

Jammer dat je iedereen verwijten maakt maar er zelf het meest schuldig aan bent.
Ik vind De Mul de beste rechtsbuiten van de laatste 10 jaar

Zo goed?
pi_49111309
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik vind De Mul de beste rechtsbuiten van de laatste 10 jaar

Zo goed?
Geef daar dan eens argumenten voor.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:02:09 #173
Argentina en PSV
pi_49111348
Voor een mening kan je geen argumenten geven. Voor feiten wel
pi_49111403
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor een mening kan je geen argumenten geven. Voor feiten wel
Sinds wanneer kan dat niet? een argument hoeft niet altijd op waarheid te berusten, dat kan ook meningsvormend zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 19:04:14 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49111422
Je kan een mening toch altijd onderbouwen, hoe ben je tot die mening gekomen......
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 7 mei 2007 @ 19:05:15 #176
Argentina en PSV
pi_49111459
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:04 schreef rubbereend het volgende:
Je kan een mening toch altijd onderbouwen, hoe ben je tot die mening gekomen......
Door een wedstrijd of 20-25 per seizoen naar Ajax te kijken
pi_49111496
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar dan kan je dat toch ook met argumenten onderbouwen zoals bijvoorbeeld: Ik vind de voorzet van De Mul beter dan ...... want...... etc.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 19:06:22 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49111513
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

ja en welke dingen vielen je daarop aan de Mul t.o.v. van der Meijde??
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49111539
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja en welke dingen vielen je daarop aan de Mul t.o.v. van der Meijde??
t.o.v. elke rechtsbuiten he
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 19:07:28 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49111578
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

ja oke.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 7 mei 2007 @ 19:07:32 #181
Argentina en PSV
pi_49111581
Dat De Mul alles beter kan dan Van der Meyde en dat Mandy mentaal net zo breekbaar is als een rietstok
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 19:07:49 #182
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49111597
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

van de laatste 10 jaar
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49111668
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat De Mul alles beter kan dan Van der Meyde en dat Mandy mentaal net zo breekbaar is als een rietstok
En ten opzichte van Leonardo?
  maandag 7 mei 2007 @ 19:09:48 #184
Argentina en PSV
pi_49111691
Die is altijd geblesseerd
pi_49111724
Maar als hij niet geblesseerd zou zijn, dan had de Mul heel wat minder minuten gehad dit seizoen.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:11:49 #186
Argentina en PSV
pi_49111782
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:10 schreef sjimz het volgende:
Maar als hij niet geblesseerd zou zijn, dan had de Mul heel wat minder minuten gehad dit seizoen.
Als Ajax gewoon een goede medische keuring had gehad, hadden ze dat vantevoren geweten
pi_49111818
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als Ajax gewoon een goede medische keuring had gehad, hadden ze dat vantevoren geweten
Dit argument slaat kant noch wal.
Dit had iedere voetballer kunnen overkomen.
Heb je het moment van leonardo wel gezien waardoor hij geblesseerd raakte?
  maandag 7 mei 2007 @ 19:15:15 #188
Argentina en PSV
pi_49111936
Het was niet bepaald de eerste keer he :´)

Een blessuregevoelige speler die niet voor zijn sport leeft is een garantie op een zware blessure
pi_49111990
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was niet bepaald de eerste keer he :´)

Een blessuregevoelige speler die niet voor zijn sport leeft is een garantie op een zware blessure
Dus andere spelers hadden deze blessure niet kunnen hebben?
  maandag 7 mei 2007 @ 19:16:25 #190
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_49112013
Ajax een topteam .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 7 mei 2007 @ 19:18:25 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49112113
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Daar zal Niels Kokmeijer het vast mee eens zijn.
Poef.....gone! İgolfer
pi_49112134
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:18 schreef golfer het volgende:

[..]

Daar zal Niels Kokmeijer het vast mee eens zijn.
Vergeet van Basten niet!
pi_49112329
Ja of Marc Overmars misschien had de medische staf van Ajax dat ook kunnen voorzien.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:26:49 #194
Argentina en PSV
pi_49112480
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dus andere spelers hadden deze blessure niet kunnen hebben?
Alleen is de kans een stuk groter als je al eerder zware blessures hebt gehad en niet voor je sport leeft. Natuurlijk speelt de grotere belasting bij Ajax ook mee, maar dat is iets wat nu eenmaal zo is dus dat moet je meenemen in je scouting
pi_49112522
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alleen is de kans een stuk groter als je al eerder zware blessures hebt gehad en niet voor je sport leeft. Natuurlijk speelt de grotere belasting bij Ajax ook mee, maar dat is iets wat nu eenmaal zo is dus dat moet je meenemen in je scouting
Daarom was het nu zijn andere knie
  maandag 7 mei 2007 @ 19:30:03 #196
Argentina en PSV
pi_49112643
Maakt verder niet uit omdat je die knie anders gaat belasten. Een zwakke plek in een knie is ook een zwakke plek in de andere
pi_49112683
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Daarom was het nu zijn andere knie
Dat kwam omdat hij die andere knie wilde ontlasten. Beetje scout ziet dat
pi_49112703
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maakt verder niet uit omdat je die knie anders gaat belasten. Een zwakke plek in een knie is ook een zwakke plek in de andere
Volgens mij heb je die blessure niet gezien, iedere speler zou bij zo'n flexie zijn kruisbanden afscheuren. Sorry hoor, maar je komt per post ongeloofwaardiger over.
  maandag 7 mei 2007 @ 19:46:31 #199
Argentina en PSV
pi_49113440
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Dat kwam omdat hij die andere knie wilde ontlasten. Beetje scout ziet dat
Jammer van die smilie want je was net op de goede weg
pi_49114076
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jammer van die smilie want je was net op de goede weg
Op de goede weg? Wij worden het niet eens hoor en zolang jij alleen maar met korte statements als "karakter" reageert zonder ook maar een keer op de materie in te gaan hebben we geen discussie ook.

Inderdaad jammer.
  maandag 7 mei 2007 @ 20:04:04 #201
Argentina en PSV
pi_49114241
Je bedoelt dat jij met droge ogen gaat beweren dat Mandy beter is dan De Mul en ik daar dan serieus moet ingaan?
pi_49114276
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je bedoelt dat jij met droge ogen gaat beweren dat Mandy beter is dan De Mul en ik daar dan serieus moet ingaan?
Jij begint met die stelling dat Tom de Mul de beste rechtsbuiten is, maar je geeft er geen enkel valide argument aan met enige onderbouwing. Hetgeen dus is waar je alles en iedereen van beschuldigd
  maandag 7 mei 2007 @ 20:06:41 #203
Argentina en PSV
pi_49114352
Dat klopt gewoon. Dat ziet mijn oma nog wel
pi_49114369
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat klopt gewoon. Dat ziet mijn oma nog wel
Deze reactie slaat toch ook nergens op?
pi_49114468
Ah. Dat klopt gewoon. Het is zo omdat ik het zeg. Nee dan is elke discussie verder overbodig, maarrehhh wellicht zou je dan beter een blog kunnen beginnen dan een topic op een forum te starten.
  maandag 7 mei 2007 @ 20:10:06 #206
66130 Erasmusch
easy easy
pi_49114505
NL top, EU middenmoot. Matig spel met zulk materiaal
  maandag 7 mei 2007 @ 20:12:00 #207
Argentina en PSV
pi_49114588
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Deze reactie slaat toch ook nergens op?
Alles wat er staat klopt gewoon. Maar aangezien jij het leuk vindt om over nutteloze dingen door te blijven gaan zal ik er zelf maar een eind aan maken
pi_49114633
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alles wat er staat klopt gewoon. Maar aangezien jij het leuk vindt om over nutteloze dingen door te blijven gaan zal ik er zelf maar een eind aan maken
Als jij zo een discussie wil afsluiten dan moet je dat zo doen
Getuigd van veel klasse
  maandag 7 mei 2007 @ 20:13:05 #209
Argentina en PSV
pi_49114641
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:10 schreef Erasmusch het volgende:
NL top, EU middenmoot. Matig spel met zulk materiaal
Goede analyse

Al moet er wel bij gezegd worden als PSV zijn normale puntenaantal had gehaald, PSV wat eerder kampioen zou zijn geworden
  maandag 7 mei 2007 @ 20:15:13 #210
Argentina en PSV
pi_49114748
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als jij zo een discussie wil afsluiten dan moet je dat zo doen
Getuigd van veel klasse
Weet ik
pi_49114895
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Weet ik
Ik zou er trots op zijn!
pi_49115185
Als Ajax-supporter ben ik van mening dat Ajax zeker geen topteam heeft.
Stekelenburg is geen keeper die punten pakt. Ogararu is niet bijzonder. Heitinga laat geen fantastische voetbal zien terwijl hij het in zich heeft om de beste Nederlandse '4' te worden sinds de Boer. Stam is stabiel, sterk en redelijk goed. Urby is gewoon een linkshalf, geen linksback. Vermaelen is geen topspeler, houdt zich in de Eredivisie wel prima. Sneijder is aan de bal top, wereldniveau, zonder bal kan hij niet veel meer uitrichten dan schoffelen. Gabri ben ik totaal geen fan van, kan gewoon niet goed genoeg voetballen. Davids is een prima speler. Perez is ook een goede voetballer, helaas een beetje een zeikerd. De Mul kan mij ook niet echt bekoren, redelijke voetballer maar moet nog meer voorzetten geven. Babel kan een wereldspeler worden, maar niet als linksbuiten in een 433 systeem. Huntelaar is gewoon een spits van Europees topniveau kan er in elke competitie meer dan 25 inschoppen als hij goed bediend wordt. Maduro wordt niets meer, te langzaam aan de bal en geen echt winnaarsmentaliteit die je wel moet hebben op zijn positie. Vertonghen lijkt me een prima speler, groot, sterk, goed aan de bal. Schilder komt te kort voor Ajax. vd Wiel doet t nu okee, moet zich nog meer laten zien.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 mei 2007 @ 20:38:46 #213
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49115826
Ajax is heeft nu geen team van Europese topkwaliteit - maar dat geldt voor alle Nederlandse clubs op het ogenblik
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 7 mei 2007 @ 20:47:44 #214
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49116229
Topteams schijnen er op het einde te staan als de prijzen verdeelt worden.

Je zult dan maar kans maken op 3 prijzen en niks hebben
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 mei 2007 @ 20:50:24 #215
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49116353
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

PSV mazzelde wel enigszins tegen AFC hoor. Weinig dominant en trof AFC in een slechte periode (lees: dit seizoen ) en was tegen LFC wel zo ontstellend zwak dat menigeen in Engeland melde nog nooit zo'n zwak team het zo ver hebben zien schoppen in de CL
pi_49116569
Ajax is top van Nederland, niet van Europa. Hetzelfde geldt voor AZ en PSV. Vrij simpel toch?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 7 mei 2007 @ 20:54:21 #217
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49116579
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:38 schreef Doc het volgende:
Ajax is heeft nu geen team van Europese topkwaliteit - maar dat geldt voor alle Nederlandse clubs op het ogenblik
Maar dat is volgens DAM een opendeur argument.

Nee, het is pas echt een goed onderbouwd argument als iemand beweert dat De Mul verreweg de beste rechtsbuiten van Ajax van de afgelopen 10 jaar is en bij de vraag om dat te onderbouwen als antwoord neerzet: Het is zo. Dat ziet mijn oma zelfs.

Kijk dat is pas inhoudelijk met argumenten en onderbouwing discussiëren volgens de TS.
Poef.....gone! İgolfer
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 mei 2007 @ 20:58:45 #218
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49116844
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Dit is ook een opendeur topic dat desalnietemin aardig begon met een zinnige openingspost, maar in een rap tempo verDAMt werd door zijn compleet gebrek aan discussievermogen

Als DAM nou gewoon alleen de mogelijkheid zou krijgen om topics te openenen en niet te kunnen reageren zou het bijna een gewaardeerde user kunnen kunnen worden
pi_49119480
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Goede analyse

Al moet er wel bij gezegd worden als PSV zijn normale puntenaantal had gehaald, PSV wat eerder kampioen zou zijn geworden
Wat loop je nou allemaal te blaten over PSV? Voor de winterstop heeft PSV vaak met "geluk" punten weten te pakken, en na de winterstop hadden ze dat geluk niet. Dus ga nu niet lopen roepen dat PSV heer en meester was in de competitie.
Dit seizoen was Ajax een klasse beter dan PSV. In de Arena werden ze van de mat gespeeld door Ajax, en door geluk wist PSV te winnen. De uitslag van PSV-Ajax hoef ik je verder niet uit te leggen.
  maandag 7 mei 2007 @ 21:58:42 #220
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_49119982
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:47 schreef DarkShine het volgende:
Topteams schijnen er op het einde te staan als de prijzen verdeelt worden.

Je zult dan maar kans maken op 3 prijzen en niks hebben
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 7 mei 2007 @ 23:35:22 #221
Argentina en PSV
pi_49125367
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef Fides het volgende:
Als Ajax-supporter ben ik van mening dat Ajax zeker geen topteam heeft.
Stekelenburg is geen keeper die punten pakt. Ogararu is niet bijzonder. Heitinga laat geen fantastische voetbal zien terwijl hij het in zich heeft om de beste Nederlandse '4' te worden sinds de Boer. Stam is stabiel, sterk en redelijk goed. Urby is gewoon een linkshalf, geen linksback. Vermaelen is geen topspeler, houdt zich in de Eredivisie wel prima. Sneijder is aan de bal top, wereldniveau, zonder bal kan hij niet veel meer uitrichten dan schoffelen. Gabri ben ik totaal geen fan van, kan gewoon niet goed genoeg voetballen. Davids is een prima speler. Perez is ook een goede voetballer, helaas een beetje een zeikerd. De Mul kan mij ook niet echt bekoren, redelijke voetballer maar moet nog meer voorzetten geven. Babel kan een wereldspeler worden, maar niet als linksbuiten in een 433 systeem. Huntelaar is gewoon een spits van Europees topniveau kan er in elke competitie meer dan 25 inschoppen als hij goed bediend wordt. Maduro wordt niets meer, te langzaam aan de bal en geen echt winnaarsmentaliteit die je wel moet hebben op zijn positie. Vertonghen lijkt me een prima speler, groot, sterk, goed aan de bal. Schilder komt te kort voor Ajax. vd Wiel doet t nu okee, moet zich nog meer laten zien.
Je bent in elk geval nog een stuk negatiever dan ik in de OP

Maar je bent ook meteen een van de eerste die ontopic reageert, kunnen veel van je voorgangers nog veel van leren
  maandag 7 mei 2007 @ 23:36:50 #222
Argentina en PSV
pi_49125450
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Wat loop je nou allemaal te blaten over PSV? Voor de winterstop heeft PSV vaak met "geluk" punten weten te pakken, en na de winterstop hadden ze dat geluk niet. Dus ga nu niet lopen roepen dat PSV heer en meester was in de competitie.
Dit seizoen was Ajax een klasse beter dan PSV. In de Arena werden ze van de mat gespeeld door Ajax, en door geluk wist PSV te winnen. De uitslag van PSV-Ajax hoef ik je verder niet uit te leggen.
Normaal voor PSV is dat ze minimaal 80 punten halen. Als ze dat gehaald zouden hebben dan zouden ze ´gewoon´ tegen Twentre kampioen zijn geworden
  maandag 7 mei 2007 @ 23:37:31 #223
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49125491
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar je bent ook meteen een van de eerste die ontopic reageert, kunnen veel van je voorgangers nog veel van leren
Ik reageerde ook on topic
  maandag 7 mei 2007 @ 23:38:34 #224
Argentina en PSV
pi_49125544
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef Doc het volgende:

[..]

PSV mazzelde wel enigszins tegen AFC hoor. Weinig dominant en trof AFC in een slechte periode (lees: dit seizoen ) en was tegen LFC wel zo ontstellend zwak dat menigeen in Engeland melde nog nooit zo'n zwak team het zo ver hebben zien schoppen in de CL
Alzheimer heeft dus ook al toegeslagen in Engeland
  maandag 7 mei 2007 @ 23:39:13 #225
Argentina en PSV
pi_49125578
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ik reageerde ook on topic
Een van de eerste

Waarvoor dank
  maandag 7 mei 2007 @ 23:45:24 #226
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49125869
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef Doc het volgende:

[..]

Welke krant lees jij in de UK?
pi_49125911
Je bent echt de baggeruser van VBL man

Wat een onzin kraam je allemaal uit
  maandag 7 mei 2007 @ 23:49:37 #228
Argentina en PSV
pi_49126068
Je wordt afgezeken Grimm

Ik zou een ban request doen
  maandag 7 mei 2007 @ 23:50:09 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49126088
quote:

Maar je bent ook meteen een van de eerste die ontopic reageert, kunnen veel van je voorgangers nog veel van leren.
Zo ontopic en inhoudelijk als jij bijvoorbeeld met deze post?
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Alzheimer heeft dus ook al toegeslagen in Engeland
Poef.....gone! İgolfer
  maandag 7 mei 2007 @ 23:52:04 #230
Argentina en PSV
pi_49126183
Die was gewoon ontopic
  maandag 7 mei 2007 @ 23:53:36 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49126242
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die was gewoon ontopic
Maar natuurlijk.
En ook goed onderbouwd met argumenten.
Poef.....gone! İgolfer
  maandag 7 mei 2007 @ 23:55:06 #232
Argentina en PSV
pi_49126320
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar natuurlijk.
En ook goed onderbouwd met argumenten.
Als hij boven je pet gaat hoef je niet te reageren. Dat staat wat minder dom.
pi_49130501
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als hij boven je pet gaat hoef je niet te reageren. Dat staat wat minder dom.
Dan kunnen we het topic meteen sluiten, of zelfs je account meteen opheffen als we die maatstaven gaan aanmeten.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 06:24:05 #234
Argentina en PSV
pi_49130544
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 05:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan kunnen we het topic meteen sluiten, of zelfs je account meteen opheffen als we die maatstaven gaan aanmeten.
Golfer valt onder de ondergrens zei Hiddink tegen mij
pi_49130551
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 06:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Golfer valt onder de ondergrens zei Hiddink tegen mij
En Koeman zei dat jij daar nog onder zit!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 07:28:10 #236
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49130751
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, het is pas echt een goed onderbouwd argument als iemand beweert dat De Mul verreweg de beste rechtsbuiten van Ajax van de afgelopen 10 jaar is en bij de vraag om dat te onderbouwen als antwoord neerzet: Het is zo. Dat ziet mijn oma zelfs.

Kijk dat is pas inhoudelijk met argumenten en onderbouwing discussiëren volgens de TS.
rofl

De Mul is niet eens een rechtsbuiten. Dat hij daar af en toe staat wil nog niet zeggen dat ie het is. Tis een rechtshalf.
Let yourself go and enjoy the bassline...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 mei 2007 @ 08:38:59 #237
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49131368
quote:

Dat jij gebrekkig kan lezen is geen nieuws ...
pi_49131391
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef patrickt37 het volgende:
Wat loop je nou allemaal te blaten over PSV? Voor de winterstop heeft PSV vaak met "geluk" punten weten te pakken
Dat is geen geluk, dat is klasse.
Geluk is als je door een scheidsrechterlijke dwaling een doelpunt meekrijgt, iets waar PSV weinig mee te maken had.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 mei 2007 @ 08:41:35 #239
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49131404
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die was gewoon ontopic
Ging je opmerking dan over het huidige team van Ajax dan?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 mei 2007 @ 08:44:59 #240
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49131452
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:45 schreef Grimm het volgende:

[..]

Welke krant lees jij in de UK?
Het was commentaar op televisie. Later ook herlezen op de BBC site. Ik zal eens kijken of ik nog kan vinden van wie het was.
pi_49132579
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is toch echt zo.

Zoek het woord argument eens op www.dikkevandale.nl
Je argumenten raken kant noch wal.
Leer goede argumenten geven!
pi_49132770
Is deze discussie nou nog bezig? De TS vindt Ajax duidelijk GEEN topteam en vindt slechts die meningen die dat bevestigen ontopic. Op andere meningen reageert hij of helemaal niet of met statements van anderhalve zin. Ik stel voor dat we een modje dit topic laten nalopen, alles laten verwijderen behalve de OP en de posts van users die Ajax ook geen topteam vinden, en dat TS in de toekomst dit soort vragen via een poll stelt.
pi_49132948
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Normaal voor PSV is dat ze minimaal 80 punten halen. Als ze dat gehaald zouden hebben dan zouden ze ´gewoon´ tegen Twentre kampioen zijn geworden
Zo lust ik er nog wel een. Wanneer Ajax gewoon 80 punten had gehaald, waren ze ook kampioen geworden. Feit is dat ze dat niet hebben gedaan.
Ajax of AZ verdiende het kampioenschap op basis van hun spel. En PSV is met een dosis geluk kampioen geworden.
pi_49133117
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:53 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ajax of AZ verdiende het kampioenschap op basis van hun spel. En PSV is met een dosis geluk kampioen geworden.
Eensch.
Op basis van hun spel; absoluut.
Het grote verschil was voornamelijk; "zij" hadden Gomes en "wij" niet.

Ik vind dat de titel grotendeels aan deze man te danken is, al speelt PSV mét Alex ook beduidend beter dan zonder deze beste man.
pi_49133225
quote:

[..]

Mensen hebben getracht om serieus te reageren, maar jij verdomt het om er inhoudelijk en met goede argumenten op in te gaan. Volgens mij is namelijk iedereen het met je eens dat Ajax nog geen topteam is, maar de potentie is er nu meer dan in de voorgaande jaren. En daar zijn mensen het niet over eens. Daar zou de dsicussie om moeten draaien.
En niet over individuele spelers die jij klaarblijkelijk niet goed kunt beoordelen.

Topteam, nee!
Potentie, ja ik vind van wel!

Argumentatie:
Ajax heeft in diverse wedstrijden laten zien over verschillende kwaliteiten te beschikken.
Zo hebben de wedstrijden tegen AZ getoond dat Ajax strijdlust en mentale veerkracht heeft ontwikkeld.
Tegen PSV uit en Werder thuis heeft Ajax laten zien wedstrijden op TOP niveau te kunnen spelen.
De reden waarom Ajax nog geen topteam heeft, ligt in de instabiliteit van het team.
Het ene moment winnen van Werder Bremen, het andere cruciale moment punten laten liggen tegen RKC en verliezen van Kopenhagen. Wanneer Ajax het komende jaar dit weet te verbeteren, zullen ze kampioen worden en zullen ze ook Europees weer tot de subtop behoren. De absolute top is een hele stap verder en is voor Nederlandse ploegen in principe niet weggelegd, daarvoor speelt geld gewoon een te grote rol in het hedendaagse voetbal.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:11:49 #246
Argentina en PSV
pi_49135500
Hoe denk je zonder veel geld Sneijder, De Mul en Grygera te vervangen?

Hoe denk je erover als Ajax de CL misloopt?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:15:49 #247
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49135635
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Simpel.

Perez kan Sneijder prima vervangen op de 10

Grygera heeft al zoveel wedstrijden dit seizoen gemist dat we hem niet echt zullen missen.

CL mislopen...? En dat zou erg zijn omdat we anders de parkeerplaatsen moeten verkopen
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:22:10 #248
Argentina en PSV
pi_49135845
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:15 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Simpel.

Perez kan Sneijder prima vervangen op de 10

Grygera heeft al zoveel wedstrijden dit seizoen gemist dat we hem niet echt zullen missen.

CL mislopen...? En dat zou erg zijn omdat we anders de parkeerplaatsen moeten verkopen
Probeer het een keer zonder te referen naar PSV. Probeert het je kan het

OM iets te kunnen verkopen moet je eerst iets bezitten
pi_49136266
quote:

Nog maar een keertje dan.

"Dan gaat Sneijder weg, en heeft Ajax ook nog eens geen geld om te investeren. Ik kan je verzekeren: het een gaat het ander volledig uitsluiten in dit geval. Als Sneijder gaat dan is dat naar een club uit een grote competitie en dan is dat in ruil voor een beste zak euro's. Genoeg euro's in ieder geval om een vervanger te zoeken"

Bovenstaande heb ik al eerder gepost en ik heb zelfs de verwijzing naar Tommie van der Leegte er netjes voor je uitgehaald. Grygera is niet alleen regelmatig geblesseerd geweest tijdens zijn verblijf bij Ajax, hij is ook niet altijd onomstreden geweest. Het onderwerp Tom De Mul ga ik nu toch echt laten rusten.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:36:59 #250
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_49136339
de Mul heeft karakter? dat was toch dat jochie wat de sfeer te hard vond in de kleedkamer en graag weg wil? Ja dat geeft wel aan hoeveel karakter hij heeft... echte winnaarsmentaliteit!

de Mul is een aardige voetballer. vooral snel, maar niet echt technisch. misschien dat ie in de toekomst kan uitgroeien tot een degelijke rechtshalf / rechtsbuiten. maar nu is het nog een erg beperkte speler. veel balverlies en vaak een zwakke voorzet. nietemin kun je zien dat het wel een joch met potentie is.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:38:35 #251
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49136393
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Probeer het een keer zonder te referen naar PSV. Probeert het je kan het

OM iets te kunnen verkopen moet je eerst iets bezitten
Grapjas.

Ajax heeft poen zat. Er hoeft niet perse verkocht te worden om te kopen of visa versa.
pi_49136463
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:38 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Grapjas.

Ajax heeft poen zat. Er hoeft niet perse verkocht te worden om te kopen of visa versa.
Ajax heeft toch verlies geleden de afgelopen jaren?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:43:07 #253
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49136550
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ajax heeft toch verlies geleden de afgelopen jaren?
Ja dus?

Verlies draaien wil niet zeggen dat het geld op is.
pi_49136632
quote:

Man, is dit nu echt de enige opmerking die je kunt plaatsen?
Dit is al meerdere keren door verschillende mensen uitgelegd!
Lees eerst eens alle reacties, voordat je vragen gaat stellen die al beantwoord zijn.

Sneijder is zwaar kut, maar loopt natuurlijk niet gratis weg.
De Mul is een goede speler met veel potentie, maar is geen dragende speler waar Ajax van afhankelijk is.
De Mul is op dit moment niet meer dat een gemiddelde speler, die het af en toe leuk en ook vaak minder leuk doet.
Daar mis je dus niet zo heel veel aan. Het is alleen jammer dat hij wellicht alleen nog maar beter wordt.
Maar op dit moment zul je met een gerichte aankoop (die al gedaan is) er niet zwakker op worden.
Grygera is een hele goede verdediger, maar heeft ook nog weleens moeilijkheden.
Het is jammer dat hij weggaat, maar ook hij is vervangbaar door spelers in de huidige selectie.
Zo niet, dan loopt er heus wel een goede vervanger rond ergens op deze planeet voor een prijs die Ajax wel kan betalen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:11:35 #255
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_49137646
Ik denk dat dit team erg sterk is, het komt er alleen nog niet voldoende uit.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_49137717
AJAX zeker wel topclub
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:16:04 #257
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_49137816
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:13 schreef Pro_Shifty het volgende:
AJAX zeker wel topclub
want?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:21:45 #258
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49138013
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:16 schreef MrDice het volgende:

[..]

want?
1 gek kan meer vragen dan 10 geleerde kunnen beantwoorden.

Beetje kansloze vraag natuurlijk.
pi_49138768
Sowieso slaat het nergens op om een selectie individueel door te lichten. Alsof de kwaliteiten van spelers sec bepalen of je een goed team bent. Dat is 1 klein aspect ervan, en ik hoef denk ik niet naar voorbeelden te verwijzen om dat aan te tonen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:09:35 #260
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_49139935
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:21 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

1 gek kan meer vragen dan 10 geleerde kunnen beantwoorden.

Beetje kansloze vraag natuurlijk.
Zo'n kansloze stelling schreeuwt natuurlijk ook om een kansloze vraag.
pi_49139978
Ik snap niet dat iedereen zo positief is over Kennedy als rechtsbuiten.

Kennedy is niet echt een pure rechtsbuiten.. volgens mij moet die meer in de zone voetballen en een vrije rol hebben, dat zal hij bij Ajax nooit krijgen..
Brett Holman
pi_49184280
Ik kom effe mijn gelijk halen

Laurent Delorge
pi_49184340
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:10 schreef endr0me het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo positief is over Kennedy als rechtsbuiten.

Kennedy is niet echt een pure rechtsbuiten.. volgens mij moet die meer in de zone voetballen en een vrije rol hebben, dat zal hij bij Ajax nooit krijgen..
Ajax kan beter Rommedahl halen en Gabri de opdracht geven iedere bal in te spelen op Rommedahl
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:26:10 #264
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49184368
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Laurent Delorge
Misschien pakt het wel goed uit
pi_49184407
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:41 schreef N.i.c.k het volgende:
Sowieso slaat het nergens op om een selectie individueel door te lichten. Alsof de kwaliteiten van spelers sec bepalen of je een goed team bent. Dat is 1 klein aspect ervan, en ik hoef denk ik niet naar voorbeelden te verwijzen om dat aan te tonen.
Bij alle belangrijke wedstrijden werd niet het benodigde resultaat behaald
pi_49184415
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet alles.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_49184427
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:

Laurent Delorge
Tommie van de Leegte
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:28:53 #268
108558 Messenga
pi_49184490
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:27 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet alles.
Ik ook niet, maar je weet nooit.
pi_49184495
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:27 schreef VoreG het volgende:

[..]

Tommie van de Leegte
Gaat die ook al naar Ajax?
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:31:20 #270
108558 Messenga
pi_49184618
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gaat die ook al naar Ajax?
PSV.
pi_49184713
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:31 schreef Messenga het volgende:

[..]

PSV.
En wat voor toegevoegde waarde heeft dat feit in deze topic?
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:34:10 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_49184746
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En wat voor toegevoegde waarde heeft dat feit in deze topic?
Dat Ajax niet de enige is die een mindere speler oppikt, gewoon omdat ie gratis is en je nooit kan weten.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 mei 2007 @ 14:35:48 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49184831
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef Messenga het volgende:

[..]

da's een mooie instelling om spelers te halen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49184868
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat Ajax niet de enige is die een mindere speler oppikt, gewoon omdat ie gratis is en je nooit kan weten.
Moet ie eerst bevestigd worden he :´)

Verder schijnt het wel erg moeilijk te zijn om het woord PSV niet te gebruiken als de topic over Ajax gaat. Calimero complexje denk ik
pi_49185052
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Volgend jaar is PSV helemaal niks.

En je kunt nu wel wiseass doen, maar door geluk is PSV eerste geworden, anders waren ze wel op nummer 3 geeindigd. Ajax had een doelpunt extra nodig om kampioen te worden. En ik ben nog niet begonnen over het onterechte doelpunt tegen bij AZ, en het dubieuze doelpunt tegen tegen Sparta.
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:43:23 #276
108558 Messenga
pi_49185155
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:35 schreef rubbereend het volgende:

[..]

da's een mooie instelling om spelers te halen
Och, een speler halen van een degradant, voor niets, is niet verkeerd hoor.
pi_49185161
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef sirallut het volgende:

[..]

Volgend jaar is PSV helemaal niks.

En je kunt nu wel wiseass doen, maar door geluk is PSV eerste geworden, anders waren ze wel op nummer 3 geeindigd. Ajax had een doelpunt extra nodig om kampioen te worden. En ik ben nog niet begonnen over het onterechte doelpunt tegen bij AZ, en het dubieuze doelpunt tegen tegen Sparta.
Als je de topic had gelezen had je gelezen dat hij over Ajax gaat
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 mei 2007 @ 14:43:58 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49185174
Zulen we het hier alleen hebben over de selectie van Ajax, over andere clubs moet maar een topic gestart worden als dat besproken dient te worden.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 mei 2007 @ 14:45:04 #279
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49185217
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:43 schreef Messenga het volgende:

[..]

Och, een speler halen van een degradant, voor niets, is niet verkeerd hoor.
maar het getuigt niet van veel vertrouwen om te zeggen ach het kan misschien wel wat worden dat klinkt al van nou het is verloren geld misschien dat we er ooit iets aan hebben dan valt het mee
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:45:52 #280
108558 Messenga
pi_49185250
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar het getuigt niet van veel vertrouwen om te zeggen ach het kan misschien wel wat worden dat klinkt al van nou het is verloren geld misschien dat we er ooit iets aan hebben dan valt het mee
Zou jijj juichen als PSV Schoenmakers van Go Ahead haalde?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 mei 2007 @ 14:47:28 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49185328
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:45 schreef Messenga het volgende:

[..]

Zou jijj juichen als PSV Schoenmakers van Go Ahead haalde?
ik zou balen!
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:47:58 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_49185347
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nee, maar WIJ hebben hem ook niet gehaald he? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:48:22 #283
108558 Messenga
pi_49185371
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik zou balen!
zo erg zou ik dat dan weer niet vinden. Als het goed uitpakt dan sta je ook verrast te kijken.
pi_53204283
Even kicken

Aankopen: Rommedahl, Delorge, Colin, Kennedy, Suarez, Luque, Urzaiz
Verkocht/weg: Sneijder, Babel, De Mul, Grygera

pi_53204323
Op dit moment moet ik je helaas gelijk geven DAM
pi_53204351
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:47 schreef sjimz het volgende:
Op dit moment moet ik je helaas gelijk geven DAM
Je hebt er kijk op.

Lees de OP ook nog maar een keer na
pi_53204384
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je hebt er kijk op.

Lees de OP ook nog maar een keer na
gedaan en je zit er niet naast.
pi_53204391
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ajax kan beter Rommedahl halen en Gabri de opdracht geven iedere bal in te spelen op Rommedahl
  zaterdag 15 september 2007 @ 21:50:41 #289
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53205928
Ajax is gewoon een subtopper met een topspits voorin.
pi_53223724
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:50 schreef Malibu-06 het volgende:

Daar praat de Feyenoorder..
AFC Ajax - SS Lazio
  zondag 16 september 2007 @ 18:13:29 #291
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_53223826
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:08 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Mwah ik ben geen feyenoorder maar hij heeft wel gelijk
  zondag 16 september 2007 @ 18:16:41 #292
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53223907
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:08 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Juist wij kunnen dat weten, omdat wij het met K2 destijds ook waren.
pi_53223983
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:16 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ajax heeft zat spelers rondlopen die er een topteam van kunnen maken, helaas ook zat spelers die bij een subtopper/middemoter niet zouden misstaan...

We zijn geen subtopper, maar ook zeker gee topper. Het hangt daar tussen in.
pi_53224037
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:16 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

En nu zijn jullie een topper..
AFC Ajax - SS Lazio
  zondag 16 september 2007 @ 18:24:50 #295
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53224100
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:22 schreef Ordinair het volgende:

[..]

En nu zijn jullie een topper..
Uh ja? We doen niets onder voor AZ, PSV en Ajax.
pi_53224340
De start is veelbelovend voor Feyenoord, maar laten we in de winterstop maar even zien waar iedereen staat, dan kan je wat zinnigers zeggen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53226570
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:24 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Uh ja? We doen niets onder voor AZ, PSV en Ajax.
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Subtopper dus?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_53980312
Een soort van Heerenveen dus?

Alleen staat daar wel een echte topspits in de spits
pi_53980917
Alleen nog een spelverdeler erbij en Ajax wordt gewoon kampioen
pi_53981060
Noem eens een naam van een spelverdeler die Van Geel kent?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 01:48:58 #301
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53981070
Ajax was een topteam, ooit.

Dat is het al jaren niet meer.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')