Kopenhagen - 2 goalsquote:Op maandag 7 mei 2007 14:42 schreef De_Ananas het volgende:
Huntelaar scoort Europees wel veel hoor
Aan de reacties te zien in deze topic gaat dat zeker niet lukkenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Ajax is al 4 jaar 'een topteam in wording'. Misschien wordt het toch eens tijd om te realiseren dat het voorlopig geen topteam gaat worden.
Dan haal je geen winnaars in huisquote:Op maandag 7 mei 2007 14:46 schreef L.Dir het volgende:
ze kunnen beter alle spelers van az kopen
Waar haal je die wedstrijden vandaanquote:Op maandag 7 mei 2007 14:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kopenhagen - 2 goals
Espanyol - 0 goals
Werder - 1 goal
Parma - 0 goals
Osasuna - 0 goals
Steau - 0 goals
OM - 0 goals
Inter - 1 goal
Levski - 0 goals
CSKA - 0 goals
Dinamo - 0 goals
15 wedstrijden - 4 goals
En we weten allemaal dat je pas écht een grote bent als je tegen Zulte Waregem kan scoren...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:54 schreef egoTRON het volgende:
Lekker makkelijk; lekker makkelijk o.a. ZWaregem niet meetellen![]()
En wanneer hebben wij in godsnaam tegen Levski en CSKA gespeeld?![]()
Lachwekkend en niet op waarheid berust...Huntelaar heeft 11 wedstrijden / 10 goals voor Ajax in Europa.
Heerenveen speelde er wel tegen.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:54 schreef egoTRON het volgende:
Lekker makkelijk; lekker makkelijk o.a. ZWaregem niet meetellen![]()
En wanneer hebben wij in godsnaam tegen Levski en CSKA gespeeld?![]()
Lachwekkend en niet op waarheid berust...Huntelaar heeft 11 wedstrijden / 10 goals voor Ajax in Europa.
Wedstrijden bij Heerenveenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:55 schreef jna het volgende:
[..]
Waar haal je die wedstrijden vandaanOf heb ik een paar maanden in coma gelegen ofzo?
Bronnen?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kopenhagen - 2 goals
Espanyol - 0 goals
Werder - 1 goal
Parma - 0 goals
Osasuna - 0 goals
Steau - 0 goals
OM - 0 goals
Inter - 1 goal
Levski - 0 goals
CSKA - 0 goals
Dinamo - 0 goals
15 wedstrijden - 4 goals
Ja kzag het alquote:Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wedstrijden bij Heerenveen
www.voetbalstats.nlquote:
Zoals welke spelers?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik denk dat Ajax wel een topteam zal zijn als Ajax zich ook meer als een team ging gedragen...dat straalt het nog niet uit op het veld, teveel individuen. Leer met elkaar samenwerken en ze hebben wel degelijk een topteam
mits uiteraard hier en daar wat spelers vervangen worden....
Als je dat niet wilt meetellen, dan moet je de wedstrijden met SC Heerenveen dus überhaupt niet meerekenen...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heerenveen speelde er wel tegen.
Als jij goals tegen Zulte en Austria als bewijs wil zien dat hij een Europese topspits is moet je dat lekker doen![]()
Ja doe ik en zijn alle 3 minder dan Grygeraquote:Op maandag 7 mei 2007 15:00 schreef Noshiba het volgende:
Vermaelen, Heitinga, Ogararu: Redelijke eredivisievoetballers. Ik denk niet dat die spelers Ajax verder gaan helpen
What the fuck gozer, kijk jij wel eens objectief naar ajax of niet? vermaelen en heitinga zijn zeker belangrijke spelers voor ajax!
Ach so.. Ik zie het al.. Maar we hebben het over AJAX dus kan je Heereveen eigenlijk niet meetellen.quote:
Het punt was dat hij moeilijk scoort op Europees topniveau. Dat kan je prima aantonen met die wedstrijden. Bij de meeste van die wedstrijden kreeg hij wel een paar kansen maar miste hij diequote:Op maandag 7 mei 2007 15:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als je dat niet wilt meetellen, dan moet je de wedstrijden met SC Heerenveen dus überhaupt niet meerekenen...
Maar afijn, je hebt weer iets gevonden om moeilijk over te doen..
Precies ja, als je er objectief naar kijkt zouden ze gewoon al lang en breed kampioen moeten zijn. Maar het is nu al jaren achtereen dat iedereen aan Ajax de beste spelers toeschrijft. En al jaren achter elkaar falen ze om het waar te maken. Eerst werd het toegeschreven aan de trainer, toen aan de jonge groep, en nu die problemen allebei zijn opgelost lukt het ze wéér niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:00 schreef MrSleep het volgende:
Gabri, Huntelaar, Sneijder, Babel en Heitinga zijn niet voor niets regelmatig gelinkt aan grote clubs als Arsenal, Liverpool, Juventus, Valencia, etc.. Stam en Davids vind ik ook nog steeds prima passen in een CL-team. De rest vind ik grote vraagtekens...
Zo'n drama als de TS beweerd lijkt me wat overdreven
Heerenveen speelde ook Europeesquote:Op maandag 7 mei 2007 15:02 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ach so.. Ik zie het al.. Maar we hebben het over AJAX dus kan je Heereveen eigenlijk niet meetellen.
En 2 keer op doelsaldo NIET kampioen worden in de laatste 5 seizoenen ook natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Precies ja, als je er objectief naar kijkt zouden ze gewoon al lang en breed kampioen moeten zijn. Maar het is nu al jaren achtereen dat iedereen aan Ajax de beste spelers toeschrijft. En al jaren achter elkaar falen ze om het waar te maken. Eerst werd het toegeschreven aan de trainer, toen aan de jonge groep, en nu die problemen allebei zijn opgelost lukt het ze wéér niet.
Op een gegeven moment moet je gewoon de conclusie trekken dat het flut is daar.
O.a. Sneijder; neit omdat Sneijder zo slecht is (want dat is hij echt niet) maar volgens mij is dat toch echt één van de jongens die ervoor zorgt dat het geen team wordt. TE grote bek, teveel zeiken, teveel schelden, etc. voorkomt dat het een team wordt. En zeker ook als je één van de dragende spelers van Ajax bent...quote:Op maandag 7 mei 2007 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoals welke spelers?
Je schuin gedrukte stuk is overigens een tegenstelling ten opzichte van wat je eerst schreef
Tellen die wedstrijden niet mee dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als jij goals tegen Zulte en Austria als bewijs wil zien dat hij een Europese topspits is moet je dat lekker doen![]()
Stel dat hij een transfer misloopt deze zomer, denk je dat het dan beter of slechter wordt?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
O.a. Sneijder; neit omdat Sneijder zo slecht is (want dat is hij echt niet) maar volgens mij is dat toch echt één van de jongens die ervoor zorgt dat het geen team wordt. TE grote bek, teveel zeiken, teveel schelden, etc. voorkomt dat het een team wordt. En zeker ook als je één van de dragende spelers van Ajax bent...
Ok Europese topspitsquote:
Dat maak jij er dan weer van. Je zegt dat ie niet Europees scoort maar dat doet ie dus welquote:Op maandag 7 mei 2007 15:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ok Europese topspits![]()
Vooral tegen Werder en Kopenhagen
Ik denk eerder slechter dan beter, zeker gezien Sneijder dan nog eerder geirriteerd zal worden...quote:Op maandag 7 mei 2007 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stel dat hij een transfer misloopt deze zomer, denk je dat het dan beter of slechter wordt?
Je hebt de Europese wedstrijden van SC Heerenveen (en dus de optredens van Huntelaar) ook allemaal gezien??quote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het punt was dat hij moeilijk scoort op Europees topniveau. Dat kan je prima aantonen met die wedstrijden. Bij de meeste van die wedstrijden kreeg hij wel een paar kansen maar miste hij die
Het punt van de OP was dat Ajax geen topteam is en waarschijnlijk ook niet zal worden. Als ik had gezegd een middelmatig ploegje had jij gelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 15:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat maak jij er dan weer van. Je zegt dat ie niet Europees scoort maar dat doet ie dus wel![]()
Vrijwel allemaal jaquote:Op maandag 7 mei 2007 15:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt de Europese wedstrijden van SC Heerenveen (en dus de optredens van Huntelaar) ook allemaal gezien??
Kom op zeg.., selectief quoten, lezen en bronnen gebruiken kan iedereen wel. Als je iets te melden hebt, gebruik dan echte argumenten ipv allerlei drogredenaties![]()
Het klopt gewoon niet wat je zegt over hem.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het punt van de OP was dat Ajax geen topteam is en waarschijnlijk ook niet zal worden. Als ik had gezegd een middelmatig ploegje had jij gelijk
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik denk eerder slechter dan beter, zeker gezien Sneijder dan nog eerder geirriteerd zal worden...
Dat is natuurlijk ook grote onzinquote:Op maandag 7 mei 2007 15:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verder denk ik dat Ajax genoegen moet nemen met een miljoen of 6-7 want meer dan 10 gaat natuurlijk niemand betalen
Dat klopt wel. Een spits die makkelijk scoort nationaal en moeilijk op Europees topniveau(en nee Austria, Zulte en een amateurclub uit Noorwegen is geen topniveau)quote:Op maandag 7 mei 2007 15:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet wat je zegt over hem.
Maar ik ben het met je eens dat we binnenkort nog niet de CL gaan winnen
Noem mij een speler op uit Nederland die voor meer dan 5 miljoen per contractjaar is verkocht?quote:
Bij Ajax speelde die tegen 3 goede clubs (Inter, Werder en Espanyol). Hij scoorde 2/4. Niet slecht toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Een spits die makkelijk scoort nationaal en moeilijk op Europees topniveau(en nee Austria, Zulte en een amateurclub uit Noorwegen is geen topniveau)
Weer zo'n drogredenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem mij een speler op uit Nederland die voor meer dan 5 miljoen per contractjaar is verkocht?
Uitgeluld dusquote:Op maandag 7 mei 2007 15:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weer zo'n drogreden
Laat maar jongen, verdraai alles steeds maar![]()
Van Nistelrooyquote:Op maandag 7 mei 2007 15:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Uitgeluld dus
Anders zou je gewoon antwoord geven op mijn vraag
En hij was wereldtopquote:Op maandag 7 mei 2007 15:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Van Nistelrooy![]()
En dat is het laatste dat ik zeg. Je komt nu toch met ''dat waren andere tijden''![]()
nee hoor dat was Cocu. volgend seizoen maar eens kijken wie het stokje gaat overnemen...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Sneijder is de beste middenvelder van Nederland.
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gaat er niet om of het ZW was, gaat erom dat hier een voorbeeld wordt genoemd dat door verkeerde info ondersteund wordt. Slimmerds....quote:Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat je pas écht een grote bent als je tegen Zulte Waregem kan scoren...
Als je scoren tegen Zulte een prestatie vindt heb je gelijk. Anders nietquote:Op maandag 7 mei 2007 15:21 schreef egoTRON het volgende:
[..]
[..]
Gaat er niet om of het ZW was, gaat erom dat hier een voorbeeld wordt genoemd dat door verkeerde info ondersteund wordt. Slimmerds....
Ja 20 goals scoren in de eredivisie is inderdaad moeilijker dan 20 bij Realquote:Op maandag 7 mei 2007 15:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hunter zit in oranje en ruud niet dus is KJ beter.![]()
Zeg ik of ik het wel of geen prestatie vind? Jouw info klopt gewoon niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je scoren tegen Zulte een prestatie vindt heb je gelijk. Anders niet
dat bewijst alleen maar de uitstekende kontlik kwaliteiten van 'Huntertje'...quote:Op maandag 7 mei 2007 15:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hunter zit in oranje en ruud niet dus is KJ beter.![]()
Ik heb het over Europees(sub) top niveau. Dat is ZW of Austria nietquote:Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Zeg ik of ik het wel of geen prestatie vind? Jouw info klopt gewoon niet.
En Levski wel? Weet je wat, laat maar. Sorry dat ik in je geniale topic gepost heb.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb het over Europees(sub) top niveau. Dat is ZW of Austria niet
Wie gaat Grygera en De Mul vervangen?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:33 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Door mijn wit-rood-witte bril:
Op papier heeft Ajax verreweg het sterkste team.
In de praktijk vond ik AZ dit jaar echter wat stabieler ogen.
Desalniettemin heb ik redelijk genoten van dit Ajax, en ben er van overtuigd dat als ze deze basis kunnen behouden ze volgend jaar het hele jaar mee zullen strijden om 't kampioenschap, de beker, en ook europees hun mannetje zullen staan.
Als Sneijder vertrekt dan gaat dat wel een groot gemis worden.
Perez is een redelijke vervanger, maar zeker niet van het niveau Sneijder.
Al met al zie ik het wel goed komen met Ajax, of beter gezegd; het is al goed gekomen, vergeleken met de dieptepunten die de club gekent heeft.
Met Van Geel en Ten Cate hebben ze ook nog eens prima mensen met verstand van zaken om dit Ajax te laten groeien.
De toekomst is rooskleurig vrinden !
Levski was een prima ploeg dat jaar. Stukken beter dan Austria of ZW. Sparta Praha heb ik erbuiten gelaten omdat het toen geen geweldige ploeg was maar ook daar 0 goalsquote:Op maandag 7 mei 2007 15:34 schreef egoTRON het volgende:
[..]
En Levski wel? Weet je wat, laat maar. Sorry dat ik in je geniale topic gepost heb.
Neequote:Op maandag 7 mei 2007 15:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Jij denkt dat Grygera en De Mul het team dragen begrijp ik?
Ik heb geen idee wie men intern als opvolgers ziet.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie gaat Grygera en De Mul vervangen?
Ik denk niet dat Bousouffa haalbaar is, zelfs niet als Sneijder vertrektquote:Op maandag 7 mei 2007 15:40 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie men intern als opvolgers ziet.
Wél heb ik het volste vertrouwen dat ze geschikte opvolgers aan zúllen trekken![]()
Spelers als Motta en Boussaffa zijn in mijn ogen in ieder geval toch meer dan degelijke spelers.
En even over Vertonghen; ik denk dat deze jongeman zeker mee gaat doen voor een basisplaats volgend seizoen. Maar ik ben dan altijd al wel gecharmeerd geweest van deze speler.
edit: en Backircioglu is een meer dan goede vervanger voor De Mul
De toekomst zal het uitwijzen.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Bousouffa haalbaar is, zelfs niet als Sneijder vertrekt
http://www2.voetbalprimeur.nl/index.php?t=news&id=50188quote:Op maandag 7 mei 2007 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Keniaan?
1 gaat er zeker weg, 1 waarschijnlijk en 2 hadden al in het voetballer-bejaardenhuis kunnen zittenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Jazeker.
Ze hebben gewoon een hele sterke selectie met spelers als Grygera, Stam, Emanuelson, Davids, Sneijder, Gabri en Huntelaar. Maar soms ontbeerd het er gewoon aan, ik denk gewoon een te smalle selectie.
De 2 zgn. voetbalbejaarden staan echter nog aardig hun mannetje, is gister ook wel gebleken.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
1 gaat er zeker weg, 1 waarschijnlijk en 2 hadden al in het voetballer-bejaardenhuis kunnen zitten
Dit jaar niet, maar volgend seizoen kan het wel anders zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:01 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
De 2 zgn. voetbalbejaarden staan echter nog aardig hun mannetje, is gister ook wel gebleken.
Dat ze, en voornamelijk Stam, met de jaren wat blessuregevoeliger worden is jammer maar geen reden om ze af te schilderen als spelers die niet thuis horen in een topelftal (niet dat jij dat doet).
Daar heb je een punt. Daarom denk ik ook dat er ook wel e.e.a. gekocht gaat worden deze zomerquote:Op maandag 7 mei 2007 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dit jaar niet, maar volgend seizoen kan het wel anders zijn.
Ik denk dat het anders zal zijn, maar dat weet je pas over een jaar. Ik vind het alleen nogal om 2 spelers op sleutelposities(3 als Perez basisspeler wordt) te hebben die al ruim in de 30 zijn
Stam lieten ze niet voor niks gaan. Als ze hadden gedacht dat hij nog in de top meekon hadden ze hem niet verkochtquote:Op maandag 7 mei 2007 16:08 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Daarom denk ik ook dat er ook wel e.e.a. gekocht gaat worden deze zomer
Aan de andere kant: Kijk naar AC Milan met een Maldini van 38 en een Costacurta van 41.
Het is wel een ietwat scheve vergelijking, maar het geeft wel aan dat Stam en Davids voor hetzelfde geld net zo lang op niveau, al dan niet wat minder dan voorgaande jaren, door kunnen voetballen.
Cocu was toch ook een sleutelspeler bij PSV terwijl hij al oud was. Leeftijd geeft lang niet altijd een indicatie voor blessuregevoeligheid. Eigenlijk zie ik van de drie 30+'ers (incl perez dus) alleen Stam als een risicogeval.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dit jaar niet, maar volgend seizoen kan het wel anders zijn.
Ik denk dat het anders zal zijn, maar dat weet je pas over een jaar. Ik vind het alleen nogal om 2 spelers op sleutelposities(3 als Perez basisspeler wordt) te hebben die al ruim in de 30 zijn
Cocu was nooit geblesseerd en aanvoerder van Barcelona. Dat was wel anders bij Stam en Davids-quote:Op maandag 7 mei 2007 16:10 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Cocu was toch ook een sleutelspeler bij PSV terwijl hij al oud was. Leeftijd geeft lang niet altijd een indicatie voor blessuregevoeligheid. Eigenlijk zie ik van de drie 30+'ers (incl perez dus) alleen Stam als een risicogeval.
Daarnaast geeft een Jaap Stam van achter in de 30 mij meer vertrouwen dan het elftal van een paar jaar terug waar de oudste 23 jaar oid was.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:10 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Cocu was toch ook een sleutelspeler bij PSV terwijl hij al oud was. Leeftijd geeft lang niet altijd een indicatie voor blessuregevoeligheid. Eigenlijk zie ik van de drie 30+'ers (incl perez dus) alleen Stam als een risicogeval.
Ik ben zomaar benieuwd, vind jij PSV dan wel een topteam?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Stam lieten ze niet voor niks gaan. Als ze hadden gedacht dat hij nog in de top meekon hadden ze hem niet verkocht
Klopt, maar de vraag lijkt me wel gerechtvaardigd of je nog een seizoen op Stam kan bouwen en een centraal duo met Heitinga en Vermaelen is echt niet geweldigquote:Op maandag 7 mei 2007 16:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daarnaast geeft een Jaap Stam van achter in de 30 mij meer vertrouwen dan het elftal van een paar jaar terug waar de oudste 23 jaar oid was.
Cocu is ook wel een geval apart qua blessures, maar bij Davids zegt mijn gevoel dat het ook wel meevalt qua blessures (hoewel ik dat totaal niet kan onderbouwen) en Perez is ook niet vaak geblesseerd geweest.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Cocu was nooit geblesseerd en aanvoerder van Barcelona. Dat was wel anders bij Stam en Davids-
Dit seizoen een Europees subtop team. Volgend seizoen is afwachtenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben zomaar benieuwd, vind jij PSV dan wel een topteam?
Ik was blij dat Stam niet kwam naar PSV vorige zomer. Maar toen had PSV nog Ooyer en Alexquote:Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Laten we in ieder geval stellen dat Jaap Stam in zijn huidige vorm thuis hoort in het basiselftal van iedere Eredivisieclub (in mijn ogen ook bij gerenomeerde buitenlandse clubs, maar dat terzijde).
Ga me niet vertellen dat je niet blij zou zijn als plotsklaps blijkt dat Stam volgend jaar nog een jaartje bij PSV gaat ballen.
álleen maar Stammetjes is niet goed, maar 1 Stam achterin geeft het team toch wel de nodige balans.
Maar Stam heeft het zwaar gehad dit seizoen.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:10 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
sterker nog dan de persoon boven mij. ja ik vond psv dit jaar een topteam, maar met een te smalle basis. de beste 11 van psv vond ik dit jaar een van de beste elftallen in europa. solide, overtuigend en dreigend.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:16 schreef Robar het volgende:
Ik ben zomaar benieuwd, vind jij PSV dan wel een topteam?
Klopt, maar zoals gister ook geweldige momenten, paar beslissende tackels van hem gezien.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Stam heeft het zwaar gehad dit seizoen.
Heeft hier en daar zijn fouten
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dit seizoen een Europees subtop team. Volgend seizoen is afwachten
Voor de Europese top heb je meer nodig dan een buitengewoon goed schot van net buiten het strafschopgebied en een zeer goede vrije trap, zowel indirect als directquote:Op maandag 7 mei 2007 16:23 schreef twi het volgende:
Sneijder zal vertrekken, maar zal denk ik geen amok maken wanneer hij niet vertrekt. Sneijder is gewoon Europese top, ik denk dat hij moeiteloos mee kan met elke Europese topploeg.
Daarom kan hij dus ook mee met de Europese topquote:Op maandag 7 mei 2007 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor de Europese top heb je meer nodig dan een buitengewoon goed schot van net buiten het strafschopgebied en een zeer goede vrije trap, zowel indirect als direct
Dus is Ajax ook een topteam?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:24 schreef MrDice het volgende:
[..]
sterker nog dan de persoon boven mij. ja ik vond psv dit jaar een topteam, maar met een te smalle basis. de beste 11 van psv vond ik dit jaar een van de beste elftallen in europa. solide, overtuigend en dreigend.
maar het bleek weinig waard te zijn zonder enkele sleutelfiguren...
eerlijk gezegd denk ik dat de beste 11 van psv en ajax niet veel voor elkaar onderdoen. allebei grote talenten en enkele cruciale 'oude rotten'. alleen ajax had een bredere selectie dan psv.
PSV verloor geen cruciale duels, Ajax welquote:Op maandag 7 mei 2007 16:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
En wat is je definitie van een topteam als je het over Ajax hebt?
Bedoel je dan top in Europa of net als PSV subtop?
Want was PSV dit seizoen dan zoveel beter dan Ajax?
Als je PSV op dit moment Europese subtop vindt, dan zit Ajax toch echt op hetzelfde niveau.
En natuurlijk kwam PSV in de kwart finale van de CL, maar ben je dan Europese subtop, of heb je ongelofelijk veel geluk gehad? Wat stelt PSV nu voor wanneer Alex wegvalt? Als je dat niet op kunt vangen, ben je toch geen Europese subtopclub? Of ben je dan juist subtop en geen topclub?
PSV, AZ en Ajax zijn op dit moment echt vrij gelijkwaardig.
Ajax heeft zich alleen verschrikkelijk laten verrassen in de voorronde CL.
Zo een wedstrijd heb je weleens.
Als Alex aan half jaar eerder geblesseerd was geraakt, had PSV de tweede ronde van de CL ook niet gehaald.
Ik zal niet zeggen dat Ajax een topclub is, maar je betoog is niet echt reeel.
Zoals een assist?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor de Europese top heb je meer nodig dan een buitengewoon goed schot van net buiten het strafschopgebied en een zeer goede vrije trap, zowel indirect als direct
Heeft hij ook, hoog tempo, goede passes (zoals gisteren bij de 1-1), veel dreiging en hij kan heel snel draaien waarmee hij veel ruimte creeert. Verder valt het mij op dat hij ook vrij weinig balverlies lijdt de laatste tijd.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan gaat hij dit seizoen naar een Europese topclub en dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom kan hij dus ook mee met de Europese top![]()
Vind jij Valencia Europese top?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan gaat hij dit seizoen naar een Europese topclub en dat gaat niet gebeuren.
En deze post mag je bookmarken als je wil
Ajax heeft Stam, Huntelaar, Sneijder, Gabri en Davids.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV verloor geen cruciale duels, Ajax wel
PSV had Alex, Gomes, Farfan, Simons en Cocu
Emanuelson is te speels. Hij moet wat zakelijker verdedigen.. niks altijd weg willen draaien in de laatste linie of een balletje op je vreef proberen dood te leggen.. dat moet eruit.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:28 schreef pfaf het volgende:
De basis staat en het elftal is enorm in balans. In de breedte wat investeren en Ajax heeft een topteam. Met Stam-Davids-Gabri-Sneijder-Huntelaar-Emanuelson heeft Ajax goud in handen. Zonde dat Sneijder niet zal blijven en Grygera vertrekt.
Ik zal je morgen zeggen of ik er mee eens ben.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:28 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Heeft hij ook, hoog tempo, goede passes (zoals gisteren bij de 1-1), veel dreiging en hij kan heel snel draaien waarmee hij veel ruimte creeert. Verder valt het mij op dat hij ook vrij weinig balverlies lijdt de laatste tijd.
Niet stabiel genoeg voor de echte top. Niveau PSV van dit seizoenquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet stabiel genoeg voor de echte top. Niveau PSV van dit seizoen
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet stabiel genoeg voor de echte top. Niveau PSV van dit seizoen
Ik ook achteraf gezien, maar hij is net te vaak geblesseerd geweest. Enorm balvast en altijd aanspeelbaarquote:Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef Robar het volgende:
Overigens vind ik dat je Affelay tekort doet door hem niet te noemen.
Dat ben ik dan wel met je eensquote:Op maandag 7 mei 2007 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ook achteraf gezien, maar hij is net te vaak geblesseerd geweest. Enorm balvast en altijd aanspeelbaar
Die gaat volgend seizoen ECHT doorbreken
De eerste zin uit de OPquote:Op maandag 7 mei 2007 16:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus PSV is ook geen topteam.
Dus AJAX = PSV = VALENCIA![]()
Beide kwartfinale exit. Valencia schakelde het choke team bij uitstek uit en PSV de CL finalist van het vorige seizoen.quote:
Dat is gebaseerd op het in stand houden van een team en de solide basis.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De eerste zin uit de OP
Ik lees de laatste tijd vaak dat Ajax op weg is om een topteam te worden maar ik zie niet waar dit op gebasseerd is.
Eerste voorwaarde is CL halen en daar moet je 6 wedstrijden top voor presteren. Dat lijkt me al geen zekerheidje.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is gebaseerd op het in stand houden van een team en de solide basis.
Als Ajax volgend seizoen de belangrijkte spelers kan behouden en nog wat gerichte aankopen doet, dan zijn ze volgend jaar weer een stuk beter en is de kans redelijk aanwezig dat ze kampioen worden.
Ook Europees gezien zullen ze dan beter hun mannetje kunnen staan.
Voorwaarde is echter dat ze "stabiel" worden en daar schort het nog wel eens aan.
Hoe noem je dat ook alweer Scorebordjournalistiek?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Beide kwartfinale exit. Valencia schakelde het choke team bij uitstek uit en PSV de CL finalist van het vorige seizoen.
Weet waar je over praat, de volgende keer graag
smilies zijn er juist om te verhelderen, om er een gevoel aan te gevenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee een smilie als reply nodigt wel uit tot serieus genomen te worden natuurlijk
PSV heeft zichzelf weggevaagd.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoe noem je dat ook alweer Scorebordjournalistiek?
Ik kan je nu echt niet meer serieus nemen.
Die finalist van jou staat een straatlengte achter in de Engelse competitie.
Daarbij speelde een aantal belangrijke spelers niet mee en was het geluk compleet aan jullie zijde.
Kijk, het is knap dat je de kwart finale haalt, maar meer dan een grote dosis geluk was het natuurlijk niet!
En Liverpool heeft jullie compleet weggevaagd.
Grygera is een hele goede speler, maar ook zonder Grygera speelt Ajax goede wedstrijden.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Eerste voorwaarde is CL halen en daar moet je 6 wedstrijden top voor presteren. Dat lijkt me al geen zekerheidje.
Tweede voorwaarde is dat de spelers blijven. Grygera is al weg, en De Mul en Sneijder waarschijnlijk.
Derde voorwaarde is geld om te investeren en dat hangt nauw samen met voorwaarde 1 en 2
Dan moet er wel eerst een argument bijstaan. Maar daar stokt het bij Robrarquote:Op maandag 7 mei 2007 16:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
smilies zijn er juist om te verhelderen, om er een gevoel aan te geven![]()
Als je 3 basisspelers moet vervangen wordt het in elk geval er niet makkelijker op om een stap vooruit te zettenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Grygera is een hele goede speler, maar ook zonder Grygera speelt Ajax goede wedstrijden.
Grygera is niet noodzakelijk voor succes.
De Mul speelt vaker niet goed dan wel, dus dat is ook geen garantie voor succes.
Sneijder zal een gemis zijn, maar ik heb wel redelijk vertrouwen in Perez.
Maar dat is maar 1 speler die onderdeel is van die goede basis.
Ik dacht dat je een topic over Ajax had geopend zonder te willen bashen, maar je kan het niet nalaten er constant PSV bij te halen?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV heeft zichzelf weggevaagd.
Mijn smilie was duidelijk en oprecht zo bedoeld.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee een smilie als reply nodigt wel uit tot serieus genomen te worden natuurlijk
En Ajax heeft zichzelf uitgeschakeld tegen Kopenhagen.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV heeft zichzelf weggevaagd.
Mijn fout, ik begon over PSV in vergelijking met Ajax met als doel zijn uitleg van de termen topclub en subtopclub duidelijk te krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een topic over Ajax had geopend zonder te willen bashen, maar je kan het niet nalaten er constant PSV bij te halen?
Sowieso is dit topic natuurlijk compleet overbodig en had je jouw OP gewoon in het Ajaxtopic kunnen plaatsen.
Is de Mul een basisspeler dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je 3 basisspelers moet vervangen wordt het in elk geval er niet makkelijker op om een stap vooruit te zetten
Jaquote:Op maandag 7 mei 2007 16:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Is de Mul een basisspeler dan?
En is Grygera onvervangbaar dan?
Sneijder zal inderdaad moeilijk worden.
Op de naam van Kennedy heb ik al gereageerd in de OP en deze topic gaat over Ajax en niet over PSVquote:Op maandag 7 mei 2007 16:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens weet je wat voor positieve argumenten er hier worden aangedragen elke keer netjes te omzeilen.
Als vervanger van De Mul is hier al meerdere malen Bakircioglu aangedragen en het lijkt er inmiddels op dat die ook echt gaat komen, maar geen reactie van jouw kant.
Dan gaat Sneijder weg, en heeft Ajax ook nog eens geen geld om te investeren. Ik kan je verzekeren: het een gaat het ander volledig uitsluiten in dit geval. Als Sneijder gaat dan is dat naar een club uit een grote competitie en dan is dat in ruil voor een beste zak euro's. Genoeg euro's in ieder geval om een vervanger te zoeken. Hoef je nog niet eens een Tommie van der Leegte te benaderen.
Ik kan me de laatste 10 jaar geen betere rechtsbuiten bedenken dan De Mul dus dat wordt aanpappen danquote:Op maandag 7 mei 2007 16:54 schreef sjimz het volgende:
De Mul is basisspeler door gebrek aan beter.
Hij kon direct plaatsmaken voor Leonardo!quote:Op maandag 7 mei 2007 16:54 schreef sjimz het volgende:
De Mul is basisspeler door gebrek aan beter.
En hebben 2 keer de titel verspeeldquote:Op maandag 7 mei 2007 16:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En Ajax heeft zichzelf uitgeschakeld tegen Kopenhagen.![]()
Die is fit dan ook niet beter dan De Mulquote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij kon direct plaatsmaken voor Leonardo!
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan me de laatste 10 jaar geen betere rechtsbuiten bedenken dan De Mul dus dat wordt aanpappen dan
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik neem aan dat je ook geen betere centrumspits kunt verzinnen dan Ivan Gabrich?
Hmm ik schat Aisattie een stuk hoger in dan Affelay. En die 2 samen op het middenveld gaat denk ik niet werken daar zijn ze allebei te licht voor. En Affelay zal niet echt gaan doorbreken als hij na elke topwedstrijd 2 wedstrijden geblesseerd aan zich voorbij moet laten gaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ook achteraf gezien, maar hij is net te vaak geblesseerd geweest. Enorm balvast en altijd aanspeelbaar
Die gaat volgend seizoen ECHT doorbreken
Er zitten letters op je toetsenbordquote:
Sjezus, in wat voor een trip zit jij?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En hebben 2 keer de titel verspeeld
2 keer in brabant bovendien![]()
Net zoals robbenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:00 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hmm ik schat Aisattie een stuk hoger in dan Affelay. En die 2 samen op het middenveld gaat denk ik niet werken daar zijn ze allebei te licht voor. En Affelay zal niet echt gaan doorbreken als hij na elke topwedstrijd 2 wedstrijden geblesseerd aan zich voorbij moet laten gaan.
Affelay is een typische systeem voetballer die overal goed speelt. Aisatti speelt alleen goed als het team om hem heen gebouwd wordt en daarom gaat hij niet slagen bij PSV denk ik en hoop ik nietquote:Op maandag 7 mei 2007 17:00 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hmm ik schat Aisattie een stuk hoger in dan Affelay. En die 2 samen op het middenveld gaat denk ik niet werken daar zijn ze allebei te licht voor. En Affelay zal niet echt gaan doorbreken als hij na elke topwedstrijd 2 wedstrijden geblesseerd aan zich voorbij moet laten gaan.
Een vraag met een wedervraag beantwoordenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik neem aan dat je ook geen betere centrumspits kunt verzinnen dan Ivan Gabrich?
Hier lees je voor het gemak dus maar overheen?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan beheers ik prima, maar van jou heb ik er nog nooit een gezien
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef golfer het volgende:
Europese top is Ajax zeker (nog) niet en ik verwacht ook niet dat ze zich op korte termijn op dat niveau zullen bevinden.
Zoals dat overigens ook geldt voor andere Nederlandse clubs, inclusief PSV.
Nederlandse clubs zullen door geldgebrek voorlopig nooit tot de absolute Europese top gaan behoren, maar sub-toppers blijven.
Nee hoor, dat was het vorige week.quote:
Dus met karakter ben je gelijk al de beste rechtsbuiten van Ajax.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Karakter
Geef dan ook argumenten.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat hij beter is dan Mandy slimpie
De Mul maakte inderdaad het verschil bij PSV uitquote:Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Weet je ergens is het jammer. Ik vond het best een interessant topic, maar als ik je vraag om een toelichting krijg ik niets als statements van een paar woorden terug.
Heb je eigenlijk wel een idee hoelang Andy van der Meijde rechtsbuiten van Ajax is geweest, hoeveel assists en doelpunten hij heeft afgeleverd? Waar was Tom De Mul toen Ajax bij Vitesse onderuit ging? Maakte hij het verschil thuis tegen PSV? Sparta uit? Sorry dat ik je zo specifiek op Tom De Mul aanpak hoor maar positief commentaar op Ajax wil je schijnbaar niet horen, wat is dan het nut van dit topic?
De carriere van Mandy zegt al genoeg denk ik. Dat gaat De Mul beter doenquote:
We hebben het niet over hoe van der Meyde nou speelt of hoe zijn carriere is verlopen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De carriere van Mandy zegt al genoeg denk ik. Dat gaat De Mul beter doen
Ik vind De Mul de beste rechtsbuiten van de laatste 10 jaarquote:Op maandag 7 mei 2007 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
We hebben het niet over hoe van der Meyde nou speelt of hoe zijn carriere is verlopen.
We hebben het over zijn Ajax tijd. Anders kan je ook zeggen dat Finidi slecht was bij Ipswhich Town![]()
Jammer dat je iedereen verwijten maakt maar er zelf het meest schuldig aan bent.
Geef daar dan eens argumenten voor.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind De Mul de beste rechtsbuiten van de laatste 10 jaar
Zo goed?
Sinds wanneer kan dat niet? een argument hoeft niet altijd op waarheid te berusten, dat kan ook meningsvormend zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor een mening kan je geen argumenten geven. Voor feiten wel
Door een wedstrijd of 20-25 per seizoen naar Ajax te kijkenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:04 schreef rubbereend het volgende:
Je kan een mening toch altijd onderbouwen, hoe ben je tot die mening gekomen......
Maar dan kan je dat toch ook met argumenten onderbouwen zoals bijvoorbeeld: Ik vind de voorzet van De Mul beter dan ...... want...... etc.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Door een wedstrijd of 20-25 per seizoen naar Ajax te kijken
ja en welke dingen vielen je daarop aan de Mul t.o.v. van der Meijde??quote:Op maandag 7 mei 2007 19:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Door een wedstrijd of 20-25 per seizoen naar Ajax te kijken
t.o.v. elke rechtsbuiten hequote:Op maandag 7 mei 2007 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en welke dingen vielen je daarop aan de Mul t.o.v. van der Meijde??
quote:
van de laatste 10 jaarquote:
En ten opzichte van Leonardo?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat De Mul alles beter kan dan Van der Meyde en dat Mandy mentaal net zo breekbaar is als een rietstok
Als Ajax gewoon een goede medische keuring had gehad, hadden ze dat vantevoren gewetenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:10 schreef sjimz het volgende:
Maar als hij niet geblesseerd zou zijn, dan had de Mul heel wat minder minuten gehad dit seizoen.
Dit argument slaat kant noch wal.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als Ajax gewoon een goede medische keuring had gehad, hadden ze dat vantevoren geweten
Dus andere spelers hadden deze blessure niet kunnen hebben?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was niet bepaald de eerste keer he :´)
Een blessuregevoelige speler die niet voor zijn sport leeft is een garantie op een zware blessure
Daar zal Niels Kokmeijer het vast mee eens zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een blessuregevoelige speler die niet voor zijn sport leeft is een garantie op een zware blessure
Vergeet van Basten niet!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar zal Niels Kokmeijer het vast mee eens zijn.
Alleen is de kans een stuk groter als je al eerder zware blessures hebt gehad en niet voor je sport leeft. Natuurlijk speelt de grotere belasting bij Ajax ook mee, maar dat is iets wat nu eenmaal zo is dus dat moet je meenemen in je scoutingquote:Op maandag 7 mei 2007 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus andere spelers hadden deze blessure niet kunnen hebben?![]()
Daarom was het nu zijn andere kniequote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen is de kans een stuk groter als je al eerder zware blessures hebt gehad en niet voor je sport leeft. Natuurlijk speelt de grotere belasting bij Ajax ook mee, maar dat is iets wat nu eenmaal zo is dus dat moet je meenemen in je scouting
Volgens mij heb je die blessure niet gezien, iedere speler zou bij zo'n flexie zijn kruisbanden afscheuren. Sorry hoor, maar je komt per post ongeloofwaardiger over.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maakt verder niet uit omdat je die knie anders gaat belasten. Een zwakke plek in een knie is ook een zwakke plek in de andere
Jammer van die smilie want je was net op de goede wegquote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat hij die andere knie wilde ontlasten. Beetje scout ziet dat![]()
Op de goede weg? Wij worden het niet eens hoor en zolang jij alleen maar met korte statements als "karakter" reageert zonder ook maar een keer op de materie in te gaan hebben we geen discussie ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer van die smilie want je was net op de goede weg
Jij begint met die stelling dat Tom de Mul de beste rechtsbuiten is, maar je geeft er geen enkel valide argument aan met enige onderbouwing. Hetgeen dus is waar je alles en iedereen van beschuldigdquote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je bedoelt dat jij met droge ogen gaat beweren dat Mandy beter is dan De Mul en ik daar dan serieus moet ingaan?
Deze reactie slaat toch ook nergens op?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat klopt gewoon. Dat ziet mijn oma nog wel
Alles wat er staat klopt gewoon. Maar aangezien jij het leuk vindt om over nutteloze dingen door te blijven gaan zal ik er zelf maar een eind aan makenquote:
Als jij zo een discussie wil afsluiten dan moet je dat zo doenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alles wat er staat klopt gewoon. Maar aangezien jij het leuk vindt om over nutteloze dingen door te blijven gaan zal ik er zelf maar een eind aan maken
Goede analysequote:Op maandag 7 mei 2007 20:10 schreef Erasmusch het volgende:
NL top, EU middenmoot. Matig spel met zulk materiaal
Weet ikquote:Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij zo een discussie wil afsluiten dan moet je dat zo doen
Getuigd van veel klasse
PSV mazzelde wel enigszins tegen AFC hoor. Weinig dominant en trof AFC in een slechte periode (lees: dit seizoenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Beide kwartfinale exit. Valencia schakelde het choke team bij uitstek uit en PSV de CL finalist van het vorige seizoen.
Weet waar je over praat, de volgende keer graag
Maar dat is volgens DAM een opendeur argument.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:38 schreef Doc het volgende:
Ajax is heeft nu geen team van Europese topkwaliteit - maar dat geldt voor alle Nederlandse clubs op het ogenblik
Dit is ook een opendeur topic dat desalnietemin aardig begon met een zinnige openingspost, maar in een rap tempo verDAMt werd door zijn compleet gebrek aan discussievermogenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dat is volgens DAM een opendeur argument.
Wat loop je nou allemaal te blaten over PSV? Voor de winterstop heeft PSV vaak met "geluk" punten weten te pakken, en na de winterstop hadden ze dat geluk niet. Dus ga nu niet lopen roepen dat PSV heer en meester was in de competitie.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goede analyse![]()
Al moet er wel bij gezegd worden als PSV zijn normale puntenaantal had gehaald, PSV wat eerder kampioen zou zijn geworden
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:47 schreef DarkShine het volgende:
Topteams schijnen er op het einde te staan als de prijzen verdeelt worden.
Je zult dan maar kans maken op 3 prijzen en niks hebben![]()
Je bent in elk geval nog een stuk negatiever dan ik in de OPquote:Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef Fides het volgende:
Als Ajax-supporter ben ik van mening dat Ajax zeker geen topteam heeft.
Stekelenburg is geen keeper die punten pakt. Ogararu is niet bijzonder. Heitinga laat geen fantastische voetbal zien terwijl hij het in zich heeft om de beste Nederlandse '4' te worden sinds de Boer. Stam is stabiel, sterk en redelijk goed. Urby is gewoon een linkshalf, geen linksback. Vermaelen is geen topspeler, houdt zich in de Eredivisie wel prima. Sneijder is aan de bal top, wereldniveau, zonder bal kan hij niet veel meer uitrichten dan schoffelen. Gabri ben ik totaal geen fan van, kan gewoon niet goed genoeg voetballen. Davids is een prima speler. Perez is ook een goede voetballer, helaas een beetje een zeikerd. De Mul kan mij ook niet echt bekoren, redelijke voetballer maar moet nog meer voorzetten geven. Babel kan een wereldspeler worden, maar niet als linksbuiten in een 433 systeem. Huntelaar is gewoon een spits van Europees topniveau kan er in elke competitie meer dan 25 inschoppen als hij goed bediend wordt. Maduro wordt niets meer, te langzaam aan de bal en geen echt winnaarsmentaliteit die je wel moet hebben op zijn positie. Vertonghen lijkt me een prima speler, groot, sterk, goed aan de bal. Schilder komt te kort voor Ajax. vd Wiel doet t nu okee, moet zich nog meer laten zien.
Normaal voor PSV is dat ze minimaal 80 punten halen. Als ze dat gehaald zouden hebben dan zouden ze ´gewoon´ tegen Twentre kampioen zijn gewordenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat loop je nou allemaal te blaten over PSV? Voor de winterstop heeft PSV vaak met "geluk" punten weten te pakken, en na de winterstop hadden ze dat geluk niet. Dus ga nu niet lopen roepen dat PSV heer en meester was in de competitie.
Dit seizoen was Ajax een klasse beter dan PSV. In de Arena werden ze van de mat gespeeld door Ajax, en door geluk wist PSV te winnen. De uitslag van PSV-Ajax hoef ik je verder niet uit te leggen.
Ik reageerde ook on topicquote:Op maandag 7 mei 2007 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je bent in elk geval nog een stuk negatiever dan ik in de OP
Maar je bent ook meteen een van de eerste die ontopic reageert, kunnen veel van je voorgangers nog veel van leren
Alzheimer heeft dus ook al toegeslagen in Engelandquote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef Doc het volgende:
[..]
PSV mazzelde wel enigszins tegen AFC hoor. Weinig dominant en trof AFC in een slechte periode (lees: dit seizoen) en was tegen LFC wel zo ontstellend zwak dat menigeen in Engeland melde nog nooit zo'n zwak team het zo ver hebben zien schoppen in de CL
Een van de eerstequote:
Welke krant lees jij in de UK?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef Doc het volgende:
[..]
PSV mazzelde wel enigszins tegen AFC hoor. Weinig dominant en trof AFC in een slechte periode (lees: dit seizoen) en was tegen LFC wel zo ontstellend zwak dat menigeen in Engeland melde nog nooit zo'n zwak team het zo ver hebben zien schoppen in de CL
Zo ontopic en inhoudelijk als jij bijvoorbeeld met deze post?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar je bent ook meteen een van de eerste die ontopic reageert, kunnen veel van je voorgangers nog veel van leren.
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alzheimer heeft dus ook al toegeslagen in Engeland
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die was gewoon ontopic
Als hij boven je pet gaat hoef je niet te reageren. Dat staat wat minder dom.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
En ook goed onderbouwd met argumenten.![]()
Dan kunnen we het topic meteen sluiten, of zelfs je account meteen opheffen als we die maatstaven gaan aanmeten.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als hij boven je pet gaat hoef je niet te reageren. Dat staat wat minder dom.
Golfer valt onder de ondergrens zei Hiddink tegen mijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 05:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kunnen we het topic meteen sluiten, of zelfs je account meteen opheffen als we die maatstaven gaan aanmeten.
En Koeman zei dat jij daar nog onder zit!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Golfer valt onder de ondergrens zei Hiddink tegen mij
roflquote:Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dat is volgens DAM een opendeur argument.
Nee, het is pas echt een goed onderbouwd argument als iemand beweert dat De Mul verreweg de beste rechtsbuiten van Ajax van de afgelopen 10 jaar is en bij de vraag om dat te onderbouwen als antwoord neerzet: Het is zo. Dat ziet mijn oma zelfs.
Kijk dat is pas inhoudelijk met argumenten en onderbouwing discussiëren volgens de TS.
Dat jij gebrekkig kan lezen is geen nieuws ...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar je bent ook meteen een van de eerste die ontopic reageert, kunnen veel van je voorgangers nog veel van leren
Dat is geen geluk, dat is klasse.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:49 schreef patrickt37 het volgende:
Wat loop je nou allemaal te blaten over PSV? Voor de winterstop heeft PSV vaak met "geluk" punten weten te pakken
Ging je opmerking dan over het huidige team van Ajax dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die was gewoon ontopic
Het was commentaar op televisie. Later ook herlezen op de BBC site. Ik zal eens kijken of ik nog kan vinden van wie het was.quote:
Je argumenten raken kant noch wal.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is toch echt zo.
Zoek het woord argument eens op www.dikkevandale.nl
Zo lust ik er nog wel een. Wanneer Ajax gewoon 80 punten had gehaald, waren ze ook kampioen geworden. Feit is dat ze dat niet hebben gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Normaal voor PSV is dat ze minimaal 80 punten halen. Als ze dat gehaald zouden hebben dan zouden ze ´gewoon´ tegen Twentre kampioen zijn geworden
Eensch.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:53 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ajax of AZ verdiende het kampioenschap op basis van hun spel. En PSV is met een dosis geluk kampioen geworden.
Mensen hebben getracht om serieus te reageren, maar jij verdomt het om er inhoudelijk en met goede argumenten op in te gaan. Volgens mij is namelijk iedereen het met je eens dat Ajax nog geen topteam is, maar de potentie is er nu meer dan in de voorgaande jaren. En daar zijn mensen het niet over eens. Daar zou de dsicussie om moeten draaien.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je bent in elk geval nog een stuk negatiever dan ik in de OP
Simpel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe denk je zonder veel geld Sneijder, De Mul en Grygera te vervangen?
Hoe denk je erover als Ajax de CL misloopt?
Probeer het een keer zonder te referen naar PSV. Probeert het je kan hetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:15 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Simpel.
Perez kan Sneijder prima vervangen op de 10
Grygera heeft al zoveel wedstrijden dit seizoen gemist dat we hem niet echt zullen missen.
CL mislopen...? En dat zou erg zijn omdat we anders de parkeerplaatsen moeten verkopen![]()
Nog maar een keertje dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Grapjas.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het een keer zonder te referen naar PSV. Probeert het je kan het
OM iets te kunnen verkopen moet je eerst iets bezitten
Ajax heeft toch verlies geleden de afgelopen jaren?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:38 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Grapjas.
Ajax heeft poen zat. Er hoeft niet perse verkocht te worden om te kopen of visa versa.
Ja dus?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ajax heeft toch verlies geleden de afgelopen jaren?
Man, is dit nu echt de enige opmerking die je kunt plaatsen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
want?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:13 schreef Pro_Shifty het volgende:
AJAX zeker wel topclub
1 gek kan meer vragen dan 10 geleerde kunnen beantwoorden.quote:
Zo'n kansloze stelling schreeuwt natuurlijk ook om een kansloze vraag.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:21 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
1 gek kan meer vragen dan 10 geleerde kunnen beantwoorden.
Beetje kansloze vraag natuurlijk.
Ajax kan beter Rommedahl halen en Gabri de opdracht geven iedere bal in te spelen op Rommedahlquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:10 schreef endr0me het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo positief is over Kennedy als rechtsbuiten.
Kennedy is niet echt een pure rechtsbuiten.. volgens mij moet die meer in de zone voetballen en een vrije rol hebben, dat zal hij bij Ajax nooit krijgen..
Misschien pakt het wel goed uitquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kom effe mijn gelijk halen
Laurent Delorge
Bij alle belangrijke wedstrijden werd niet het benodigde resultaat behaaldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:41 schreef N.i.c.k het volgende:
Sowieso slaat het nergens op om een selectie individueel door te lichten. Alsof de kwaliteiten van spelers sec bepalen of je een goed team bent. Dat is 1 klein aspect ervan, en ik hoef denk ik niet naar voorbeelden te verwijzen om dat aan te tonen.
Ik vind het ook niet alles.quote:
Tommie van de Leegtequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Ik kom effe mijn gelijk halen
Laurent Delorge
Gaat die ook al naar Ajax?quote:
PSV.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gaat die ook al naar Ajax?
En wat voor toegevoegde waarde heeft dat feit in deze topic?quote:
Dat Ajax niet de enige is die een mindere speler oppikt, gewoon omdat ie gratis is en je nooit kan weten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En wat voor toegevoegde waarde heeft dat feit in deze topic?
da's een mooie instelling om spelers te halenquote:
Moet ie eerst bevestigd worden he :´)quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat Ajax niet de enige is die een mindere speler oppikt, gewoon omdat ie gratis is en je nooit kan weten.
Volgend jaar is PSV helemaal niks.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV verloor geen cruciale duels, Ajax wel
PSV had Alex, Gomes, Farfan, Simons en Cocu
Och, een speler halen van een degradant, voor niets, is niet verkeerd hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's een mooie instelling om spelers te halen
Als je de topic had gelezen had je gelezen dat hij over Ajax gaatquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef sirallut het volgende:
[..]
Volgend jaar is PSV helemaal niks.
En je kunt nu wel wiseass doen, maar door geluk is PSV eerste geworden, anders waren ze wel op nummer 3 geeindigd. Ajax had een doelpunt extra nodig om kampioen te worden. En ik ben nog niet begonnen over het onterechte doelpunt tegen bij AZ, en het dubieuze doelpunt tegen tegen Sparta.
maar het getuigt niet van veel vertrouwen om te zeggen ach het kan misschien wel wat wordenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, een speler halen van een degradant, voor niets, is niet verkeerd hoor.
Zou jijj juichen als PSV Schoenmakers van Go Ahead haalde?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar het getuigt niet van veel vertrouwen om te zeggen ach het kan misschien wel wat wordendat klinkt al van nou het is verloren geld misschien dat we er ooit iets aan hebben dan valt het mee
ik zou balen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zou jijj juichen als PSV Schoenmakers van Go Ahead haalde?
Nee, maar WIJ hebben hem ook niet gehaald he?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar het getuigt niet van veel vertrouwen om te zeggen ach het kan misschien wel wat wordendat klinkt al van nou het is verloren geld misschien dat we er ooit iets aan hebben dan valt het mee
zo erg zou ik dat dan weer niet vinden. Als het goed uitpakt dan sta je ook verrast te kijken.quote:
Je hebt er kijk op.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:47 schreef sjimz het volgende:
Op dit moment moet ik je helaas gelijk geven DAM
gedaan en je zit er niet naast.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je hebt er kijk op.
Lees de OP ook nog maar een keer na
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ajax kan beter Rommedahl halen en Gabri de opdracht geven iedere bal in te spelen op Rommedahl
quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Ajax is gewoon een subtopper met een topspits voorin.
Ajax heeft zat spelers rondlopen die er een topteam van kunnen maken, helaas ook zat spelers die bij een subtopper/middemoter niet zouden misstaan...quote:Op zondag 16 september 2007 18:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Juist wij kunnen dat weten, omdat wij het met K2 destijds ook waren.
En nu zijn jullie een topper..quote:Op zondag 16 september 2007 18:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Juist wij kunnen dat weten, omdat wij het met K2 destijds ook waren.
quote:Op zondag 16 september 2007 18:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Uh ja? We doen niets onder voor AZ, PSV en Ajax.
Subtopper dus?quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Ajax is gewoon een subtopper met een topspits voorin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |