Och, een speler halen van een degradant, voor niets, is niet verkeerd hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's een mooie instelling om spelers te halen
Als je de topic had gelezen had je gelezen dat hij over Ajax gaatquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:40 schreef sirallut het volgende:
[..]
Volgend jaar is PSV helemaal niks.
En je kunt nu wel wiseass doen, maar door geluk is PSV eerste geworden, anders waren ze wel op nummer 3 geeindigd. Ajax had een doelpunt extra nodig om kampioen te worden. En ik ben nog niet begonnen over het onterechte doelpunt tegen bij AZ, en het dubieuze doelpunt tegen tegen Sparta.
maar het getuigt niet van veel vertrouwen om te zeggen ach het kan misschien wel wat wordenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, een speler halen van een degradant, voor niets, is niet verkeerd hoor.
Zou jijj juichen als PSV Schoenmakers van Go Ahead haalde?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar het getuigt niet van veel vertrouwen om te zeggen ach het kan misschien wel wat wordendat klinkt al van nou het is verloren geld misschien dat we er ooit iets aan hebben dan valt het mee
ik zou balen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zou jijj juichen als PSV Schoenmakers van Go Ahead haalde?
Nee, maar WIJ hebben hem ook niet gehaald he?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar het getuigt niet van veel vertrouwen om te zeggen ach het kan misschien wel wat wordendat klinkt al van nou het is verloren geld misschien dat we er ooit iets aan hebben dan valt het mee
zo erg zou ik dat dan weer niet vinden. Als het goed uitpakt dan sta je ook verrast te kijken.quote:
Je hebt er kijk op.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:47 schreef sjimz het volgende:
Op dit moment moet ik je helaas gelijk geven DAM
gedaan en je zit er niet naast.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je hebt er kijk op.
Lees de OP ook nog maar een keer na
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ajax kan beter Rommedahl halen en Gabri de opdracht geven iedere bal in te spelen op Rommedahl
quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Ajax is gewoon een subtopper met een topspits voorin.
Ajax heeft zat spelers rondlopen die er een topteam van kunnen maken, helaas ook zat spelers die bij een subtopper/middemoter niet zouden misstaan...quote:Op zondag 16 september 2007 18:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Juist wij kunnen dat weten, omdat wij het met K2 destijds ook waren.
En nu zijn jullie een topper..quote:Op zondag 16 september 2007 18:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Juist wij kunnen dat weten, omdat wij het met K2 destijds ook waren.
quote:Op zondag 16 september 2007 18:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Uh ja? We doen niets onder voor AZ, PSV en Ajax.
Subtopper dus?quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Ajax is gewoon een subtopper met een topspits voorin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |