Grapjas.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het een keer zonder te referen naar PSV. Probeert het je kan het
OM iets te kunnen verkopen moet je eerst iets bezitten
Ajax heeft toch verlies geleden de afgelopen jaren?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:38 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Grapjas.
Ajax heeft poen zat. Er hoeft niet perse verkocht te worden om te kopen of visa versa.
Ja dus?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ajax heeft toch verlies geleden de afgelopen jaren?
Man, is dit nu echt de enige opmerking die je kunt plaatsen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe denk je zonder veel geld Sneijder, De Mul en Grygera te vervangen?
Hoe denk je erover als Ajax de CL misloopt?
want?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:13 schreef Pro_Shifty het volgende:
AJAX zeker wel topclub
1 gek kan meer vragen dan 10 geleerde kunnen beantwoorden.quote:
Zo'n kansloze stelling schreeuwt natuurlijk ook om een kansloze vraag.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:21 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
1 gek kan meer vragen dan 10 geleerde kunnen beantwoorden.
Beetje kansloze vraag natuurlijk.
Ajax kan beter Rommedahl halen en Gabri de opdracht geven iedere bal in te spelen op Rommedahlquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:10 schreef endr0me het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo positief is over Kennedy als rechtsbuiten.
Kennedy is niet echt een pure rechtsbuiten.. volgens mij moet die meer in de zone voetballen en een vrije rol hebben, dat zal hij bij Ajax nooit krijgen..
Misschien pakt het wel goed uitquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kom effe mijn gelijk halen
Laurent Delorge
Bij alle belangrijke wedstrijden werd niet het benodigde resultaat behaaldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:41 schreef N.i.c.k het volgende:
Sowieso slaat het nergens op om een selectie individueel door te lichten. Alsof de kwaliteiten van spelers sec bepalen of je een goed team bent. Dat is 1 klein aspect ervan, en ik hoef denk ik niet naar voorbeelden te verwijzen om dat aan te tonen.
Ik vind het ook niet alles.quote:
Tommie van de Leegtequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Ik kom effe mijn gelijk halen
Laurent Delorge
Gaat die ook al naar Ajax?quote:
PSV.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gaat die ook al naar Ajax?
En wat voor toegevoegde waarde heeft dat feit in deze topic?quote:
Dat Ajax niet de enige is die een mindere speler oppikt, gewoon omdat ie gratis is en je nooit kan weten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En wat voor toegevoegde waarde heeft dat feit in deze topic?
da's een mooie instelling om spelers te halenquote:
Moet ie eerst bevestigd worden he :´)quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat Ajax niet de enige is die een mindere speler oppikt, gewoon omdat ie gratis is en je nooit kan weten.
Volgend jaar is PSV helemaal niks.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV verloor geen cruciale duels, Ajax wel
PSV had Alex, Gomes, Farfan, Simons en Cocu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |