quote:'Komende week afronding transfer Bakircioglu'
In het programma Studio Voetbal werd gemeld dat Kennedy Bakircioglu afgelopen week inmiddels PSV heeft afgezegd en dat hij maandag of dinsdag met Ajax afrondende besprekingen heeft over de overgang van FC Twente naar Ajax. De aanvaller zou ruim een miljoen euro moeten kosten.
Aldus Sportweek.quote:De Mul voelt zich goed maar verlengt niet
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 7-mei-2007 12:30
Tom de Mul (21) is niet van plan zijn in 2008 aflopende contract bij Ajax te verlengen. Enkele media meldden dat de Belgische rechtsbuiten de sfeer in de kleedkamer te hard vindt, maar dat spreekt hij tegen. "Het heeft er niets mee te maken dat ik me niet goed zou voelen in de groep", aldus de Mul zondag tegen VI tv.
De Mul wilde echter niet zeggen wat dan wel de reden was. "Dat houd ik liever voor mezelf." De Belg begon zijn loopbaan bij Ajax, speelde vorig jaar op huurbasis voor Vitesse en keerde dit seizoen weer terug in Amsterdam. In totaal speelde hij 36 Eredivisieduels voor Ajax, waarin hij 5 keer scoorde. Naar verluidt kan Sevilla FC wel eens de nieuwe werkgever van De Mul worden.
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:02 schreef Pritt het volgende:
[..]
Aldus Sportweek.
Weer lekker vaag Tom, laat dan weten waar het wel om gaat om speculaties tegen te gaan.
Of zal het uit zijn met de dochter van Henk?
Misschien heeft ie Henk's dochter bezwangerd en wil ie vluchten voordat Henk erachter komt...quote:Op maandag 7 mei 2007 13:02 schreef Pritt het volgende:
[..]
Aldus Sportweek.
Weer lekker vaag Tom, laat dan weten waar het wel om gaat om speculaties tegen te gaan.
Of zal het uit zijn met de dochter van Henk?
kippenvel.quote:
Als je al 5 jaar in het eerste speelt van Ajax en wekelijks het verschil maakt is 21 een goede leeftijd. Maar ik heb die De Mul weinig goeds zien doen op een paar voorzetten na.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:10 schreef BobbyHill het volgende:
En op je 21ste zeggen dat je graag naar Spanje wil...come on
Klopt! Het was reclame voor het voetbal, om er maar eens een cliché tegenaan te smijten. Sowieso is de opzet ook beter geweest dit jaar.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:50 schreef Zwansen het volgende:
Door dit soort wedstrijden krijgt de beker misschien ook wat meer aanzien.
Dan devalueert de waarde van de beker heel sterk. Dan wordt het een tussendoortje i.p.v. de slagroom op het seizoen.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon een paar weken eerder plannen, tussen de 32e en 33e speelronde ofzo
Na gisteren wil ik Jenner helemaal niet meer zien.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
kippenvel.
Trieste nerd trouwens die De Mul. Ik vind het nog steeds jammer dat we Jenner niet hebben gehaald.
Ach kom op, een beetje zuigen hoort er gewoon bij. Daar heeft Ajax er ook een paar van rondlopen. Wat hebben Jenner en Sinouh eigenlijk gedaan?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:06 schreef kevin6188 het volgende:
En Cziommer is er al helemaal eentje in de categorie-Buijs, ook al staat overal dat AZ de ploeg was met normen en waarden. Hou toch ff snel op. Cziommer, Jenner, De Zeeuw, Sinouh![]()
Gelukkig is Vermaelen een positieve uitzondering hierop. Jammer van z'n uitglijder bij de 1-0, want hij speelde weer een puicke pot. Hij is erg kopsterk ook, heel lekker om erbij te hebben achterin!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
kippenvel.
Trieste nerd trouwens die De Mul. Ik vind het nog steeds jammer dat we Jenner niet hebben gehaald.
Ik heb het steeds minder op Belgen na Sonck, Soetaers en nu weer De Mul. We willen jongens met branie zien niet van die verlegen jongetjes uit belgie.
En hij nam de mooiste pingel van allemaal.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gelukkig is Vermaelen een positieve uitzondering hierop. Jammer van z'n uitglijder bij de 1-0, want hij speelde weer een puicke pot. Hij is erg kopsterk ook, heel lekker om erbij te hebben achterin!
en de beste, want pingels horen thuis in de kruising!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En hij nam de mooiste pingel van allemaal.
Ja, Vermaelen is een positieve uitzondering. Maar van mij mag Ajax ook wel scouten op persoonlijkheid en niet meer van die verlegen jongetjes uit Belgie halen.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gelukkig is Vermaelen een positieve uitzondering hierop. Jammer van z'n uitglijder bij de 1-0, want hij speelde weer een puicke pot. Hij is erg kopsterk ook, heel lekker om erbij te hebben achterin!
Persoonlijkheden genoeg gehaald dit seizoen. Gabri, Davids, Stam. En dan had je Huntelaar, Sneijder en Johnny alquote:Op maandag 7 mei 2007 13:17 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, Vermaelen is een positieve uitzondering. Maar van mij mag Ajax ook wel scouten op persoonlijkheid en niet meer van die verlegen jongetjes uit Belgie halen.
Het is gewoon jammer dat we in Nederland teveel middelmaat en saaiheid hebben rondlopen. Als we zoals in Engeland nog een stuk of 10 atractieve ploegen als Ajax en AZ hadden, dan zou het vol zitten met dit soort wedstrijden. Maarja, nu heb je bijvoorbeeld RKC - Utrecht, of PSV - NAC...geen bal aan. Alleen daarom zal het helaas nooit een geweldige cup worden.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:12 schreef rompompom het volgende:
Klopt! Het was reclame voor het voetbal, om er maar eens een cliché tegenaan te smijten. Sowieso is de opzet ook beter geweest dit jaar..
Daarom en daar moeten ze mee doorgaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Persoonlijkheden genoeg gehaald dit seizoen. Gabri, Davids, Stam. En dan had je Huntelaar, Sneijder en Johnny al![]()
Fuck Off gaan lopen schreeuwen naar de Ajax aanhang is niet tof...quote:Op maandag 7 mei 2007 13:12 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ach kom op, een beetje zuigen hoort er gewoon bij. Daar heeft Ajax er ook een paar van rondlopen. Wat hebben Jenner en Sinouh eigenlijk gedaan?
Kijk ff bij de video's op Ajax.nl, ies graties.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef denthemen het volgende:
Weet iemand al waar ik een samenvatting kan kijken?
Ajax internet tv.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef denthemen het volgende:
Weet iemand al waar ik een samenvatting kan kijken?
Ik dacht toen, als v Egmond maar niet nog eens rood trekt. Dat gebeurde in Spanje wel toen trok de scheids gelijk voor een tweede keer rood.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Geweldig om de samenvatting terug te zien *gratis op ajax internet tv*
Als je ziet hoe stam en heitinga tekeer gingen bij die kaart van Gabri.. echt te gek! Wat een spelers
Ook mooi om te zien op het einde.. stelt sneijder een vraag aan babel..
"Ryan.. deed je mee vandaag?"
geef es excacte linkquote:Op maandag 7 mei 2007 13:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kijk ff bij de video's op Ajax.nl, ies graties.
Niet gezienquote:Op maandag 7 mei 2007 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Fuck Off gaan lopen schreeuwen naar de Ajax aanhang is niet tof...
Keur het van Kluivert ook niet goed. Ik snap Jenner alleen niet. Hij wil bij Ajax komen voetballen als we zijn uitspraken mogen geloven. Rot nu maar opquote:Op maandag 7 mei 2007 13:23 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Niet gezien
Ok, het is niet goed, maar zij krijgen andersom ook van alles naar hun hoofd geslingerd. Kan me de diepe frustratie dan wel voorstellen. Toen Kluivert kort geleden z'n middelvinger naar de aanhang van Utrecht opstak gingen hier de gifjes met-smileys vrolijk de rondte.
Johnny is een heldquote:Op maandag 7 mei 2007 13:23 schreef Luco het volgende:
Heitinga!!!
Met kramp naar de kant, maar weigeren eraf te gaan, daarna z'n pingel erin schieten! Johnny is een echte Ajacied!
Nee, waar sloeg dat op eigenlijk?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fuck Off gaan lopen schreeuwen naar de Ajax aanhang is niet tof...
Het is gewoon een rotmof met hetzelfde calimero complex als waar een deel van de AZ-aanhang mee kampt.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, waar sloeg dat op eigenlijk?. Is-ie in één van de wedstrijden dit seizoen 'onheus bejegend' ofzo?
Linkje?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef denthemen het volgende:
hahahahahaha ik lach me rot op een az forum, ze willen alles doen: Klachten indienen, laten testen op doping en zoGEWELDIGGGGGGGGG
Geef eens een link naar een briljante topic.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef denthemen het volgende:
hahahahahaha ik lach me rot op een az forum, ze willen alles doen: Klachten indienen, laten testen op doping en zoGEWELDIGGGGGGGGG
Hehe.quote:Jaap Stam, die na een blessure terugkeerde in de basis, speelde een ijzersterke wedstrijd. Hij was blij dat de strafschoppenserie door Davids beslist werd. ,,Ik was de nummer negen op de lijst'', verklaarde Stam, die niet zo dol is op het nemen van penalty's. ,,Mijn laatste strafschop nam ik tijdens Nederland - Italië op het EK 2000. Die bal hangt nog steeds ergens in de atmosfeer.''
Ik weet het nog niet. Denk ook dat ik wel even langs ga. Weer een reden om te zuipenquote:
Ja, slim is het niet. Een speler moet om kunnen gaan met provocaties. Maar dat soort dingen zijn ook zo weer vergeten. Jan van Halst sloeg het jaar voordat hij naar Ajax ging Jari Litmanen nog op z'n toetquote:Op maandag 7 mei 2007 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Keur het van Kluivert ook niet goed. Ik snap Jenner alleen niet. Hij wil bij Ajax komen voetballen als we zijn uitspraken mogen geloven. Rot nu maar op.
Ik geloof niet dat de reacties in dit topic veel anders waren vorige week zondagquote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef denthemen het volgende:
Ja, links van het ajax vak zegmaar, was wel een leuke plekquote:Op maandag 7 mei 2007 13:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Denk ook dat ik wel even langs ga. Weer een reden om te zuipen
Jij stond lange zijde in de hoek?
Die bal van een meter afstand voor open doel kreeg hij wel knap over.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:32 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Maar ik weet nog altijd niet of hij uberhaupt wel zo goed is als hij zelf zegt.
Ja, ik had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:34 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, links van het ajax vak zegmaar, was wel een leuke plek.
Hij heeft mij nog niet overtuigd in ieder geval. En als Baki komt, hebben we 'm voorlopig nog niet nodig ook, want dan is die positie al dubbel bezet met Leo en Kennedy.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:32 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja, slim is het niet. Een speler moet om kunnen gaan met provocaties. Maar dat soort dingen zijn ook zo weer vergeten. Jan van Halst sloeg het jaar voordat hij naar Ajax ging Jari Litmanen nog op z'n toetDan zal een middelvinger ook wel vergeten zijn als hij 3 wedstrijden goed speelt in Amsterdam.
Maar ik weet nog altijd niet of hij uberhaupt wel zo goed is als hij zelf zegt.
Voor sommigen vast wel. Voor mij niet. Heb ik ook altijd geroepen. Staat toch weer mooi op ons palmaresquote:Op maandag 7 mei 2007 13:36 schreef Happel het volgende:
De KNVB-beker was toch een troostprijs voor jullie?
Haha, een kakkerlak is wel de laatste die commentaar mag geven.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:36 schreef Happel het volgende:
De KNVB-beker was toch een troostprijs voor jullie?
Dat had ik ook toen ik Van der Wiel voor het eerst zag.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geweldig trouwens gisteren. "Hééé daar loopt Leo, hoe kan dat nou? Die is toch geblesseerd?"
Zoveel mensen die niet weten wie Van der Wiel is
Ze waren geloof ik achteraf ook niet zo blij met die beslissing om daar 200 man te plaatsenquote:
Zeg dan niets.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:38 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Haha, een kakkerlak is wel de laatste die commentaar mag geven.
Helemaal niets helemaal niets in Rotterdaaaaam!
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?t=3118&postdays=0&postorder=asc&&start=800
Als hij het over die gekleurde papiertjes heeft vraag ik me af of hij wel gezien heeft hoe dat eruit zagquote:Supermooie sfeeracties voor het begin van de wedstrijd! (Ook gaaf dat er overal mensen op de viaducten stonden te zwaaien...)
Heb niet goed kunnen zien wat er aan de hand allemaal was?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ze waren geloof ik achteraf ook niet zo blij met die beslissing om daar 200 man te plaatsen.
quote:Wederom is gebleken dat AZ superieur is aan 020 en de Amsterdammers op alle fronten voorbijstreeft.
Ik weet niet of er nog grotere maten zijn hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:39 schreef De_Brandweer het volgende:
Gisteren wou ik nog even een Ajax shirt kopen, maar ze hadden alleen maar maat XXL. Weet iemand wanneer de shirts van volgend seizoen te koop zijn?
Klein opstootje aan het begin van de wedstrijd, geloof ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb niet goed kunnen zien wat er aan de hand allemaal was?x
Net na de 0-1 inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Klein opstootje aan het begin van de wedstrijd, geloof ik.
Ik bedoelde dat ik juist een kleinere maat nodig heb.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet niet of er nog grotere maten zijn hoor.
quote:'Excelsior krijgt winstpremie Ajax'
Uitgegeven: 7 mei 2007 13:30
Laatst gewijzigd: 7 mei 2007 13:32
AMSTERDAM - De voetballers van Excelsior kunnen een premie van Ajax tegemoet zien. De Amsterdamse club beloofde de Kralingers hun winstpremie, als ze punten van AZ af zouden snoepen in de laatste competitieronde. Dat meldt het Noordhollands Dagblad maandag.
In de week voor het allesbeslissende voetbalweekend in de Eredivisie heeft titelkandidaat Ajax contact opgenomen met Excelsior. De club beloofde de spelers 7000 euro per persoon als zij zouden voorkomen dat AZ met de titel aan de haal ging, aldus de krant.
Minder betalen
Het geld is nog niet overgemaakt, meldt Robert Braber, speler van de Rotterdamse club. " We hebben nog geen geld gezien. Het schijnt dat Ajax minder wil betalen, omdat het uiteindelijk geen kampioen is geworden."
Ajax meldt dat het niet op de hoogte is van het aanbod.
Ze hebben het lekker in de bol zeg, doen 2 seizoentjes een beetje mee, ok weliswaar zonder prijs, maar das detailquote:Op maandag 7 mei 2007 14:06 schreef StarGazer het volgende:
AZ superieur aan 020
Het moet niet veel gekker worden
Het van Gaal effect dat ze zich oppermachtig wanenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:06 schreef StarGazer het volgende:
AZ superieur aan 020
Niet zo gek als er 5 AZ-fans opspringen in een vak vol Ajacieden. Dan vraag je er ook gewoon om. Dat is tenminste de variant die ik heb gehoord.quote:
Nouja... waarheidsgehalte lijkt mij niet zo discutabel. Het is bij mijn weten helemaal niet tegen de regels om een positieve stimulans te geven (als in: bonus bij WINST, terwijl bonus bij VERLIES uiteraard niet mag).quote:Op maandag 7 mei 2007 14:05 schreef KELDER het volgende:
van nu.nl
[..]
![]()
![]()
waarheidsgehalte is natuurlijk discutabel, voor t zelfde geld is het een Ajax supporter geweest die voor de grap heeft opgebeld ofzo, maar toch, leuk om ff te lezen als PSV supporter zijnde
Er zat ook een delegatie Stam look a likesquote:Op maandag 7 mei 2007 14:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niet zo gek als er 5 AZ-fans opspringen in een vak vol Ajacieden. Dan vraag je er ook gewoon om. Dat is tenminste de variant die ik heb gehoord.
maakt het alleen maar zuurder dat we alsnog geen kampioen zijn gewordenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nouja... waarheidsgehalte lijkt mij niet zo discutabel. Het is bij mijn weten helemaal niet tegen de regels om een positieve stimulans te geven (als in: bonus bij WINST, terwijl bonus bij VERLIES uiteraard niet mag).
Aangezien ajax gebaat was bij puntverlies AZ zou het wel stom zijn om excelsior niet iets extra's te bieden. 7000 Euro is voor de gemiddelde excelsior speler een maandsalaris, voor ajax makkelijk te betalen.
Dat het nu zo uitgepakt heeft geeft de AZ supporters en louis van gaal weer voer om te huilen, maar niet terecht imo.
Was een neutraal vak. Zaten ook zakenpikkies ofzo? Wat was trouwens die groep Ajacieden die buiten langs het vak kwamen lopen onder ME-begeleiding? Liepen meteen enkele honderden mensen heen, volgens mij dachten die dat het kakkerlakken waren ofzoquote:Op maandag 7 mei 2007 14:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niet zo gek als er 5 AZ-fans opspringen in een vak vol Ajacieden. Dan vraag je er ook gewoon om. Dat is tenminste de variant die ik heb gehoord.
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er zat ook een delegatie Stam look a likes
Ach, deze wedstrijd was AZ in ieder geval gemiddeld wel beter dan Ajax. Dat uiteindelijk de beste niet gewonnen heeft, is weer een ander verhaalquote:Op maandag 7 mei 2007 14:06 schreef StarGazer het volgende:
AZ superieur aan 020
In het AZ-vak zaten ook een aantal Ajacieden die opsprongen bij de 1-1. Geen enkele wanklank gehoord. Waarom zou dat ook moeten?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:19 schreef kevin6188 het volgende:
AZ was gisteren iets beter ja, maar die andere 2 wedstrijden hadden ze niets maar dan ook echt niets te zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach, deze wedstrijd was AZ in ieder geval gemiddeld wel beter dan Ajax. Dat uiteindelijk de beste niet gewonnen heeft, is weer een ander verhaal
Waren AZ-ers dus? Ging ook even het gerucht dat het kakkies warenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:30 schreef PizzaSalami het volgende:
Ze sprongen op en zaten beetje te provoceren enz. Ach ja, kan gebeuren.
[..].
Welke andere twee wedstrijden?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef stefmans het volgende:
AZ was gisteren iets beter ja, maar die andere 2 wedstrijden hadden ze niets maar dan ook echt niets te zeggen.
Ach, was niet verstandigquote:Op maandag 7 mei 2007 14:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Waren AZ-ers dus? Ging ook even het gerucht dat het kakkies waren
quote:Scheringa betaalde voor zwartmaken Ajax
Dirk Scheringa heeft Excelsior-speler Braber 7000 euro beloofd om een verhaal de wereld in te helpen dat Ajax de Rotterdammers een extra winstpremie had beloofd in de laatste competitieronde. Excelsior moest punten afsnoepen van AZ om de kampioenskansen van de Amsterdammers realistisch te houden. Uiteindelijk grepen beide teams naast de hoofdprijs, omdat PSV Vitesse zwaar over de knie legde en Ajax zo op doelsaldo voorbijstreefde.
"Scheringa handelde uit pure wrok en frustratie. Het is echt geen toeval dat dit na de bekerfinale naar buiten is gekomen," aldus een betrouwbare bron binnen AZ. De preases zelf wilde geen commentaar geven op de beschuldigingen.
Ben bang van niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ach, was niet verstandig.
Is het vanavond eigenlijk een beetje droog?
Jij zou maar al te graag op de coolsingel staan. Al was er een stormquote:Op maandag 7 mei 2007 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
lekker weertje onderweg
Hoe was het in A'lecht? 8 Goals hé ?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
lekker weertje onderweg
Nope kutweer heel de dag, vandaar dat ik ook geen zin heb om te geenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ach, was niet verstandig.
Is het vanavond eigenlijk een beetje droog?
quote:'Ajax beloofde spelers Excelsior winstpremie'
Ajax zou de spelers van Excelsior een winstpremie hebben beloofd bij een overwinning op AZ. De Rotterdammers wonnen, waardoor AZ naast de titel greep. Ajax werd echter op doelsaldo verslagen door PSV.
"Maar hoe hoog precies die premie was, kan ik niet zeggen", zo liet aanvaller Robert Braber weten aan het Noord-Hollands Dagblad. "We hebben nog geen geld gezien. Het schijnt dat Ajax minder wil betalen, omdat het uiteindelijk geen kampioen is geworden."
Overigens liet een woordvoerder van Ajax weten niet op de hoogte te zijn van de premie. Ook Excelsior-trainer Ton Lokhoff is onbekend met de gang van zaken. "Ik weet überhaupt niets af van een premie. Ik heb die jongens laten weten dat dit het moment was om het land te laten zien wat we in huis hebben. Ik wil gewoon altijd winnen."
Volgens aanvaller Braber zou het gaan om een bedrag van ongeveer zevenduizend euro per speler. "En dat is altijd lekker meegenomen."
misschien wel beter voor die jongen.quote:Vitesse legt Ajax-belofte Cees Keizer vast
7/5/2007 12:04
Cees Keizer heeft de overgang van Ajax naar Vitesse afgerond. De 21-jarige linkspoot doorstond de medische keuring en tekende voor twee jaar in Arnhem.
Keizer, die uitkomt voor de beloftes van Ajax, heeft in Amsterdam een aflopend contract. Naast Vitesse hadden FC Volendam en AGOVV Apeldoorn belangstelling voor de 21-jarige middenvelder.
]quote:Op maandag 7 mei 2007 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jammer, jammer dat ik er niet was
ik heb dan ook niet de hele dag de tijd om hier te zitten F5'enquote:
In het vak linksonder waar gevochten werd zaten ook alle buschauffeurs van de ajax bussen (en miss ook wel van az bussen maar dat weet ik niet) hoorde ik van een van de buschauffeurs.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Was een neutraal vak. Zaten ook zakenpikkies ofzo? Wat was trouwens die groep Ajacieden die buiten langs het vak kwamen lopen onder ME-begeleiding? Liepen meteen enkele honderden mensen heen, volgens mij dachten die dat het kakkerlakken waren ofzo
Zgn. Internethooligans. Hebben we er hier op Fok ook genoeg van. Kijk maar naar sommige reacties van de Ajax-supporters op AZquote:Op maandag 7 mei 2007 15:05 schreef Adidah het volgende:
Die reacties op dat AZ forum. En dat van een ploeg uit Noord-Holland...shame on you.
Ik ga niet naar heerenveen.. heb geen uitkaart.. (nog niet iigquote:Op maandag 7 mei 2007 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
wie gaat er hier woensdag naar heerenveen ?
Alle bestandjes zijn doodquote:Op maandag 7 mei 2007 15:13 schreef Riro het volgende:
Paar filmpjes van gister.
Het begin
Het begin 2
De wc's![]()
Penalty van Davids
En:
[afbeelding]
Juist en daarom zit ik zondag in de ArenAquote:Op maandag 7 mei 2007 15:13 schreef Ordinair het volgende:
Hoe erg je de play-offs haat, ze moeten gewonnen worden. CL hoort bij AJAX.
Als Sneijder weggaat hebben we Perez!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:14 schreef rompompom het volgende:
Als Sneijder weggaat is Vayrynen dan eventueel een optie trouwens? Die zit bij PSV echt te verpieteren en die kan het niveau wel aan volgens mij. Heeft scorend vermogen (niet zo als Sneijder, maar dat geeft niet), een goeie pass en inzicht. Hij heeft alleen nog wel een doorlopend contract, dus zullen ze wel een hoofdprijs voor 'm vragen.
laat ze nou ook maar eens door de kwalificatie ronde komen, nederland kan de uefa punten goed gebruiken, zoals het er nu voor staat zullen we iig komende 2 jaar geen extra CL plek krijgenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:13 schreef Ordinair het volgende:
Hoe erg je de play-offs haat, ze moeten gewonnen worden. CL hoort bij AJAX.
hehe die is mooi, gozer zal vandaag wel naar de herstel dienst geweest zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 15:13 schreef Riro het volgende:
Paar filmpjes van gister.
Het begin
Het begin 2
De wc's![]()
Penalty van Davids
En:
[afbeelding]
Dubbele bezetting is wel nodig en concurrentie kan geen kwaad. Daarnaast zie ik Perez liever in een vrije rol op/vanaf links.quote:
kan er geen uitspraken over doen.. ik hoop het zelf van harte.. ontzettend goeie voetballer.. vooral als ie wekenlijks speelt.. maar k ben er bang voor..quote:
Ook dat.quote:
Ik, en dat wordt direct de laatste Ajaxwedstrijd van dit seizoen voor mij. Om precies te zijn de 35e.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
wie gaat er hier woensdag naar heerenveen ?
35 ? zitten daar oefenwedstrijden ook bij ?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik, en dat wordt direct de laatste Ajaxwedstrijd van dit seizoen voor mij. Om precies te zijn de 35e.
Vind het wel weer mooi geweest, en zit vanaf zondag bovendien lekker in Kos te genieten van de zon.![]()
waarom niet?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
k geloof er eigenlijk ook niets van..![]()
Dat is N-H eigen. AZ-supporters zijn dan ook grotendeels nepjoden.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:05 schreef Adidah het volgende:
Die reacties op dat AZ forum. En dat van een ploeg uit Noord-Holland...shame on you.
Nee. Ik heb het gisteren in de trein lekker even uitgerekend...23 competitiewedstrijden, 1 JC-schaalwedstrijd, 1 V-CL-wedstrijd, 5 UEFA-cup wedstrijden en 4 KNVB-bekerwedstrijden. Dan wordt Heerenveen-uit de 35e, mooi aantal.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
35 ? zitten daar oefenwedstrijden ook bij ?
Ach, stoere praatjes. Gisteravond genoeg AZ-supporters op Alkmaar Centraal maar ze keken alleen maar sip bij "Helemaal niets in Alkmaar"quote:Op maandag 7 mei 2007 15:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is N-H eigen. AZ-supporters zijn dan ook grotendeels nepjoden.
Goed nieuws voor ons?quote:Koeman blijft bij PSV
Ronald Koeman blijft als trainer bij PSV. Dit is zojuist bekend gemaakt. Na een gesprek met Koeman heeft de voorzitter van PSV, Frits Schuitema, gezegd dat Koeman het tweede jaar van zijn contract gewoon zal uitdienen.
Schuitema haalde zich de afgelopen weken de woede van Koeman op de hals. De voorzitter van de Eindhovense club wilde in de spannende slotfase van de competitie, waarin PSV onverwacht toch nog landskampioen werd, niet aangeven of de trainer ook volgend jaar nog in dienst was van de club.
Koeman gaf daarna aan dat hij geen vertrouwen voelde van de clubleiding. Vrijdag volgde een gesprek, waarna Koeman besloot naar Portugal te vliegen om daar zijn toekomst te overdenken.
Wie dan eigenlijk? Ik kom zelf niet veel verder dan de Cler en Arveladze (+van Gaal utieraard). Maar echt veel wil ik dat niet noemenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:52 schreef devv05 het volgende:
Snap ook niet wat ze tegen Ajax hebben terwijl de selectie veel Ajax spelers kent
Goeie edit. Vond ik wel dapper trouwens; die viel niet echt denderend in.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wie dan eigenlijk? Ik kom zelf niet veel verder dan de Cler en Arveladze (+van Gaal utieraard). Maar echt veel wil ik dat niet noemen
-edit- en Boukhari natuurlijk....-edit-
Shota is een held.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:57 schreef BoNi het volgende:
En Shota kon het toch weer niet laten om zich nog even te laten toezingen door de supporters van zijn club...!![]()
That's it? Waarvan er één speler echt een Ajaccied is/was? En dat is veel?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:00 schreef rompompom het volgende:
Goeie edit. Vond ik wel dapper trouwens; die viel niet echt denderend in.
Didulicaquote:Op maandag 7 mei 2007 15:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wie dan eigenlijk? Ik kom zelf niet veel verder dan de Cler en Arveladze (+van Gaal utieraard). Maar echt veel wil ik dat niet noemen
-edit- en Boukhari natuurlijk....-edit-
Dat waren niet mijn woorden.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
That's it? Waarvan er één speler echt een Ajaccied is/was? En dat is veel?
De keeper van AZ, van AZ, van AZ, van AZ, de keeper van AZ die heeft een schaapie opgezet.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:04 schreef Silenus het volgende:
De flauwste spreekkoren kwamen toch wel van de dronken malloot naast mij.
Zijn meest spitsvondige creaties waren...
Op 3!
Sinouh! Sinouh! Je neukt met Danny Koe!![]()
Op 2!
Sinouh! Sinouh! Je moeder heeft geen doekoe!![]()
![]()
Op 1!
Donk! Donk! Ik neuk je moeder in het honk!![]()
![]()
![]()
Ik verzin dit niet mensen.
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:06 schreef BoNi het volgende:
[..]
De keeper van AZ, van AZ, van AZ, van AZ, de keeper van AZ die heeft een schaapie opgezet.
Die neukt hij, die neukt hij, die neukt hij in zijn kont, dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond....!!!
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:04 schreef Silenus het volgende:
Op 3!
Op 2!
![]()
Op 1!
![]()
![]()
Volgens mij stond die man een paar rijen achter me. Geweldigquote:Op maandag 7 mei 2007 16:04 schreef Silenus het volgende:
Op 3!
Op 2!
![]()
Op 1!
![]()
![]()
stond jij ook naast sethje?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:04 schreef Silenus het volgende:
Op 3!
Op 2!
![]()
Op 1!
![]()
![]()
quote:Duidelijk dat Ajax "omkopingspraktijken / competitievervalsing" niet schuwt... ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt... de definitie van fair play en sportiviteit zijn in dit geval (netjes uitgedrukt) met voeten getreden.....
Stond ik zon onzin uit te kramen dan?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:23 schreef Silenus het volgende:
Haha achter mij werd ook goed gesnoven in de trein. Liepen behoorlijk wat malloten overal rond.
Ook mooi in de tunnel voordat we de treinen inkonden. Wordt er zo'n jochie met boventanden die een centimeter vooruitsteken op de schouders gezet en iedereen maar roepen: Adje is ok olé olé! Adje in de spits olé olé!
serieus? en dat zoontje er gewoon naast kijken? pfff wat een idiootquote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef PLAE@ het volgende:
Op de heenweg nog een gast die met z'n zoontje van een jaar of 10 was. Gezellig zou je denken. Misschien wat minder verantwoord dat hij prachtige lijnen aan het bouwen was naast 'm en z'n neus daar continue zat te poederen![]()
quote:„ Ja, een enorm bruin apparaat, maar daar konden ze geloof ik niet zoveel mee.”
Ajax- trainer Henk ten Cate op de vraag of de douanier nog wat gevonden heeft toen hij gefouilleerd werd op Schiphol.
Gewoon hetzelfde als de normale competitiequote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef Kremers het volgende:
Wie heeft eigenlijk de rechten van de play-offs? Ik heb die Tele2 via KPN, maar volgens mij wordt het daar niet op uitgezonden? Ik kan het ook niet vinden in de TVgids.
Ah ok, dan komt het dus wel op Tele2. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de rechten bij een andere partij lagen.quote:
Ja, als we spaans of italiaans waren welquote:Op maandag 7 mei 2007 17:12 schreef S-Two het volgende:
Zijn we al kampioen?
Ik heb daar 1 of 2 filmpjes van, maar die zijn ongeveer van dezelfde kwaliteit als die op de vorige pagina..quote:Op maandag 7 mei 2007 17:26 schreef kevin6188 het volgende:
Is er ergens een filmpje met beelden van de laatste tien minuten van de verlenging? En dan bedoel ik niet de gemiste kansen van AZ, maar dat de fans behoorlijk los gingen.
En al heeft ie het wel gezegd en is het nog zo ook, boeiend. Gebeurt zo vaak.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Braber van Excelsior ontkent net op TV Rijnmond die uitspraken te hebben gedaan.
ik dit seizoen 34 wedstrijden van feyenoordquote:Op maandag 7 mei 2007 15:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het gisteren in de trein lekker even uitgerekend...23 competitiewedstrijden, 1 JC-schaalwedstrijd, 1 V-CL-wedstrijd, 5 UEFA-cup wedstrijden en 4 KNVB-bekerwedstrijden. Dan wordt Heerenveen-uit de 35e, mooi aantal.
Het geld is weer op.![]()
Hoezo ? Slaan is meestal 5 toch ofzo.. vind nog weinig voor zo smerige overtredingquote:Op maandag 7 mei 2007 17:49 schreef Pritt het volgende:
3 duels voor Gabri, ik vind het wel wat veel.
Kon wel eens een duur kaartje gaan worden..quote:Op maandag 7 mei 2007 17:49 schreef Pritt het volgende:
quote:Motta sluit Ajax-transfer niet uit
Thiago Motta zou een transfer naar Ajax niet bij voorbaat afwijzen. Dit liet de middenvelder maandag weten nadat bekend werd dat de Amsterdammers een oogje op hem hebben.
"De interesse is nieuw voor me. Bij voorbaat wijs ik de interesse niet af", reageert de Braziliaans/Italiaanse middenvelder tegenover Eurosport. "Het is een goede zaak dat andere clubs me willen hebben. Aan het eind van het seizoen beslis ik over mijn toekomst."
Naast Motta zou Ajax ook interesse hebben voor zijn clubgenoot Bojan.
Ik niet, ik ben al blij dat-ie maar drie duels hoeft te zitten. Ze zijn niet zo dol op slaan enzo.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:49 schreef Pritt het volgende:
Wat had hij dan tegen de journalist gezegd? Of heeft het hele gesprek volgens hem niet plaatsgevonden? Vind het niet iets wat een journalist zomaar uit z'n duim zuigt en z'n hele bestaansrecht mee in duigen zal gooien.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Braber van Excelsior ontkent net op TV Rijnmond die uitspraken te hebben gedaan.
Wat ik me kan herrineren dat hij het niet zo gezegd heeft. dat die contact met de schrijver heb gezocht. en dat die zn mond er over wil houden, maar de verslaggever bleef doorvragen..quote:Op maandag 7 mei 2007 18:03 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Wat had hij dan tegen de journalist gezegd? Of heeft het hele gesprek volgens hem niet plaatsgevonden? Vind het niet iets wat een journalist zomaar uit z'n duim zuigt en z'n hele bestaansrecht mee in duigen zal gooien.
Ik denk dat Braber gewoon terugkrabbelt. Maarja, er is ook niets illegaals aan, dus lekker belangrijk.
Zoals gewoonlijk zullen ze wel weer gaan rellen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef Silenus het volgende:
Ben benieuwd of het druk is zo op het Museumplein.![]()
quote:Motta wijst Ajax niet bij voorbaat af
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 7 mei om 18:02
Barcelona-middenvelder Thiago Motta staat niet onwelwillend tegenover een vertrek naar Ajax. De Braziliaan reageerde vandaag tegenover de Spaanse sportkrant El Mundo Deportivo op de vermeende belangstelling van de Amsterdammers.
”Ik voel mij vereerd met de interesse”, liet Motta, die tot medio 2008 onder contract staat, weten. “Op dit moment wijs ik geen enkele aanbieding af en zeker niet van een club als Ajax,” vertelde de tweevoudig Braziliaans international.
De 24-jarige Motta, die net terug is van een slepende blessure, kent een moeilijk seizoen bij de Azulgrana. Tot op heden kwam hij slechts tot tien optredens in de hoofdmacht, waarvan vijf als invaller. Ook in de jaren daarvoor wist hij zich nimmer op te werken tot een vaste waarde in het keurcorps van trainer Frank Rijkaard.
Toch wil hij niet vooruit lopen op de zaken door te stellen dat een vertrek uit het Camp Nou-stadion de beste oplossing is. “Dat is pas een thema dat aan het einde van het seizoen behandeld zal worden. We moeten gewoon kijken wat het beste is voor beide partijen,” aldus Motta.
Mochten Ajax en Motta daadwerkelijk tot elkaar komen, dan is hij na Gabri en de vertrekkende Roger García de derde speler binnen een jaar tijd die de overstap maakt van het Iberisch schiereiland naar Amsterdam. Ook het 16-jarige Barça-toptalent Bojan Krkić zou zich in de belangstelling van Ajax mogen verheugen. Hij zou op huurbasis naar Amsterdam moeten komen.
Het is niet echt relgunstig weer he, iedereen zal wel weer zo snel mogelijk willen aftaaien die er staat.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk zullen ze wel weer gaan rellen.
RTVNH, kun je niet ontvangen daar in Broabant.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:30 schreef Sethje het volgende:
Komt die huldiging ergens op tv dadelijk ?
Livestream op www.rtvnh.nl, rechtsbovenaanquote:Op maandag 7 mei 2007 18:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
RTVNH, kun je niet ontvangen daar in Broabant.En ik niet in Utrecht.
![]()
AT5quote:Op maandag 7 mei 2007 18:30 schreef Sethje het volgende:
Komt die huldiging ergens op tv dadelijk ?
Inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
AT5Heb 'm al op staan.
Maar is Gabri nu geschorst voor de playoffs? Dat is toch de grootste competitievervalsing die er maar is?
Door dat Waterman rood kreeg tegen Excelsior hebben wij dankzij die clown bij AZ misschien wel de beker gepakt.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar is Gabri nu geschorst voor de playoffs? Dat is toch de grootste competitievervalsing die er maar is?
Dat is anders, dat is reguliere competitie. Playoffs is erbij bedacht voor de commercie, slaat sowieso al nergens op en normaal is de beker ná de playoffs. Dus nu hebben we er dubbel nadeel van.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Door dat Waterman rood kreeg tegen Excelsior hebben wij dankzij die clown bij AZ misschien wel de beker gepakt.![]()
Blijft gewoon een oerstomme actie van Gabri.
Sta je dan op het Museumpleinquote:Op maandag 7 mei 2007 18:53 schreef Gelderland het volgende:
6.000 ipv de verwachte 25.000 man bij de huldiging!!
Inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2007 19:01 schreef Tvduijn het volgende:
Ga eens allemaal van die stream af hij begint te haperen![]()
Werden er 25.000 verwacht?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:53 schreef Gelderland het volgende:
6.000 ipv de verwachte 25.000 man bij de huldiging!!
Jij bent nog nooit bij een huldiging geweest zeker?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:11 schreef Pritt het volgende:
Geweldig die presentator met zijn helemaal niets in rotterdam.
Ik ben sinds mijn 8e bij elke landstitel geweest.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit bij een huldiging geweest zeker?
moet je daar nou meequote:Op maandag 7 mei 2007 19:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
JODEN, JODEN, JODEN, JODEN, JODEN!!.
Die gast is er al tig jaar en volgens mij roept ie bij elke huldiging hetzelfde, vandaar dat ik het zeiquote:Op maandag 7 mei 2007 19:20 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik ben sinds mijn 8e bij elke landstitel geweest.
Ow zo bedoel je, ja maar het blijft even leuk om te melden hier natuurlijk dat hij dat zegt.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die gast is er al tig jaar en volgens mij roept ie bij elke huldiging hetzelfde, vandaar dat ik het zei
Die straalt idd. de rest staat er als een stel zoutzakken bij.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef Pritt het volgende:
Leonardo was trouwens nog best blij met de prijs.
Bedoel je niet deze ????quote:Op maandag 7 mei 2007 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Geef mij maar toch deze variant van YNWA![]()
.
Cohen deed stiekum mee...quote:
YNWA belongs to Liverpoolquote:Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef firecow het volgende:
[..]
Bedoel je niet deze ????![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=A8cffEaZGh0
Foto?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:40 schreef venomsnake het volgende:
Die kop van Gabri in die polonaisepriceless
Perez. We gaan vol voor de winstquote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef versteegrob het volgende:
Wat verwachten we eigenlijk van woensdag? Wie gaat Gabri vervangen? Toch geen maduro?
En verleng je contract ook effe met een jaar..quote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Wesley blijf nog een jaar....
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:01 schreef Riro het volgende:
O en wel netjes dat zo de nadruk gelegd werd op de steun van de supporters
jorienvdherik, Happel en Vakkie_W.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef MaxC het volgende:
Redelijk rustig, 3 arrestaties
Ze hadden de 'Ton Ojers-methode' op ze toe moeten passen: scherpschutters op de daken, een knieschot en afvoeren.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef MaxC het volgende:
3 arrestaties
misschien zo nog meer ?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef Cyberia18 het volgende:
3 mensen zijn gearresteerd hoorde ik zojuist op het journaal.
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt er is zojuist een bijgekomen, Erwin Koeman.
Begrijp ik ook geen fuck van.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:19 schreef Happel het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk in dit illustere rijtje?![]()
En de politie is nog op zoek naar Gerard Coxquote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Klopt er is zojuist een bijgekomen, Erwin Koeman.
Jij snapt het.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:27 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Begrijp ik ook geen fuck van.
Terwijl je eigenlijk een intellectueel schatje bent wat met de collectebus voor jong-Feijenoord langs de deuren gaat...
Dit is je reinste karaktermoord. Ik zeg het je.
Ze zoeken Leo Vogelzang?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:29 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
En de politie is nog op zoek naar de volgende voortvluchtige:
[afbeelding]
![]()
Je behoort tot de eerste drie Feyenoord fans die in mijn geheugen op kwamen.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoehoe, ik ben hier. Waarom sta ik eigenlijk in dit illustere rijtje?![]()
jorien is toch voor PSV?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:40 schreef Pritt het volgende:
[..]
Je behoort tot de eerste drie Feyenoord fans die in mijn geheugen op kwamen.
Nah, met van die fijne rubber kogels dan maar hè?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef Sethje het volgende:
jehts gehsts loss....veel rumeur op en rondom het leidse
Gozer die steen tegen winkelraam gooit waarna de steen dubbel zo hard terug komtquote:Op maandag 7 mei 2007 20:42 schreef Sethje het volgende:
http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Scanner%20Kennemerland.htm
jehts gehsts loss....veel rumeur op en rondom het leidse
Goh wat een opluchting zeg, feit blijft dat er nog meer clubs een aantal Ajacieden op het oog hebben. Sneijder was al bekend, maar ook KJH staat nadrukkelijk in de belangstelling van vele clubs. Dus laten we nog maar niet te vroeg dansenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:37 schreef jna het volgende:
Ferguson heeft 3 spelers die ie wilt aantrekken deze zomer. Geen Ajacieden
Dream on.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Door de winst maakt Jong Feyenoord nog kans om boven de degradatie streep te eindigen. Jong Feyenoord heeft nog twee punten minder dan Nec met nog één wedstrijd op het programma. Jong Nec speelt op 14 mei tegen jong ajax (die zijn altijd om te kopen). Jong Feyenoord speelt op dezelfde dag in Utrecht tegen Jong Fc Utrecht.
jullie zullen wel rustig aan doen
![]()
kan ik wel ontvangen in overijsselquote:Op maandag 7 mei 2007 18:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
RTVNH, kun je niet ontvangen daar in Broabant.En ik niet in Utrecht.
![]()
http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Scanner%20Kennemerland.htmquote:Op maandag 7 mei 2007 20:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
stream van noord holland is down ?
wie link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |