abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2007 @ 12:55:57 #1
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_49096890
quote:
'Komende week afronding transfer Bakircioglu'
In het programma Studio Voetbal werd gemeld dat Kennedy Bakircioglu afgelopen week inmiddels PSV heeft afgezegd en dat hij maandag of dinsdag met Ajax afrondende besprekingen heeft over de overgang van FC Twente naar Ajax. De aanvaller zou ruim een miljoen euro moeten kosten.
pi_49096931
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:57 schreef toma het volgende:

[..]
Straks om 13:20uur op Ned 2 komt de herhaling.
-AJAX AMSTERDAM-
  maandag 7 mei 2007 @ 13:00:44 #4
144213 Adidah
Het was wraak
  maandag 7 mei 2007 @ 13:02:11 #6
148059 Pritt
Atheïst
pi_49097049
quote:
De Mul voelt zich goed maar verlengt niet

--------------------------------------------------------------------------------

Datum: 7-mei-2007 12:30

Tom de Mul (21) is niet van plan zijn in 2008 aflopende contract bij Ajax te verlengen. Enkele media meldden dat de Belgische rechtsbuiten de sfeer in de kleedkamer te hard vindt, maar dat spreekt hij tegen. "Het heeft er niets mee te maken dat ik me niet goed zou voelen in de groep", aldus de Mul zondag tegen VI tv.

De Mul wilde echter niet zeggen wat dan wel de reden was. "Dat houd ik liever voor mezelf." De Belg begon zijn loopbaan bij Ajax, speelde vorig jaar op huurbasis voor Vitesse en keerde dit seizoen weer terug in Amsterdam. In totaal speelde hij 36 Eredivisieduels voor Ajax, waarin hij 5 keer scoorde. Naar verluidt kan Sevilla FC wel eens de nieuwe werkgever van De Mul worden.
Aldus Sportweek.

Weer lekker vaag Tom, laat dan weten waar het wel om gaat om speculaties tegen te gaan.
Of zal het uit zijn met de dochter van Henk?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_49097079
Volgend seizoen Kennedy in de basis en De Mul op de bank

Sevilla wil hem echt niet hebben
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 7 mei 2007 @ 13:03:25 #8
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_49097098
Nou het was me het dagje weer wel! Op naar Heerenveen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_49097101
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:02 schreef Pritt het volgende:

[..]

Aldus Sportweek.

Weer lekker vaag Tom, laat dan weten waar het wel om gaat om speculaties tegen te gaan.
dat zal m vast zijn
  maandag 7 mei 2007 @ 13:05:14 #10
148059 Pritt
Atheïst
pi_49097160
quote:
Wat blijft het toch lekker he.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_49097195
Vreemd van de Mul. Hij heeft als broekie een goede kans gehad en nu dit....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_49097205
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:02 schreef Pritt het volgende:

[..]

Aldus Sportweek.

Misschien heeft ie Henk's dochter bezwangerd en wil ie vluchten voordat Henk erachter komt...
pi_49097215
Wat is die Boukhari toch ook een held. Staat helemaal in minuut 127 vrij voor Stekelenburg, in de zestien. Kan zo de bal binnen schuiven en de held van de dag worden. Maar nee hoor. Eerst drie man voorbij willen en dan missen.

En Cziommer is er al helemaal eentje in de categorie-Buijs, ook al staat overal dat AZ de ploeg was met normen en waarden. Hou toch ff snel op. Cziommer, Jenner, De Zeeuw, Sinouh

En wij zijn helemaal geen bioscooppubliek
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_49097217
Misschien ziet tommie wel gewoon het grote geld in Spanje lonken.
pi_49097239
quote:
kippenvel.

Trieste nerd trouwens die De Mul. Ik vind het nog steeds jammer dat we Jenner niet hebben gehaald.

Ik heb het steeds minder op Belgen na Sonck, Soetaers en nu weer De Mul. We willen jongens met branie zien niet van die verlegen jongetjes uit belgie.
lollig
pi_49097346
Inderdaad vaag dat De Mul per se weg wilt, ook al heeft er zich geen enkele Spaanse club voor hem gemeld. En ik zie ook niet in waarom ze dat nog zullen gaan doen. Die jongen kan echt niet bijzonder voetballen. Ik vermoed toch dat het hem om de hardheid in de kleedkamer te doen is en dat hij dat heeft teruggenomen omdat dat een beetje suf overkomt.

En op je 21ste zeggen dat je graag naar Spanje wil...come on
Woo-loo-loo!
pi_49097402
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:10 schreef BobbyHill het volgende:
En op je 21ste zeggen dat je graag naar Spanje wil...come on
Als je al 5 jaar in het eerste speelt van Ajax en wekelijks het verschil maakt is 21 een goede leeftijd. Maar ik heb die De Mul weinig goeds zien doen op een paar voorzetten na.
lollig
pi_49097423
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:50 schreef Zwansen het volgende:
Door dit soort wedstrijden krijgt de beker misschien ook wat meer aanzien.
Klopt! Het was reclame voor het voetbal, om er maar eens een cliché tegenaan te smijten. Sowieso is de opzet ook beter geweest dit jaar. .
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

gewoon een paar weken eerder plannen, tussen de 32e en 33e speelronde ofzo
Dan devalueert de waarde van de beker heel sterk. Dan wordt het een tussendoortje i.p.v. de slagroom op het seizoen.
pi_49097425
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:07 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

kippenvel.

Trieste nerd trouwens die De Mul. Ik vind het nog steeds jammer dat we Jenner niet hebben gehaald.
Na gisteren wil ik Jenner helemaal niet meer zien.
pi_49097457
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:06 schreef kevin6188 het volgende:
En Cziommer is er al helemaal eentje in de categorie-Buijs, ook al staat overal dat AZ de ploeg was met normen en waarden. Hou toch ff snel op. Cziommer, Jenner, De Zeeuw, Sinouh
Ach kom op, een beetje zuigen hoort er gewoon bij. Daar heeft Ajax er ook een paar van rondlopen. Wat hebben Jenner en Sinouh eigenlijk gedaan?
Woo-loo-loo!
pi_49097559
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:07 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

kippenvel.

Ik heb het steeds minder op Belgen na Sonck, Soetaers en nu weer De Mul. We willen jongens met branie zien niet van die verlegen jongetjes uit belgie.
Gelukkig is Vermaelen een positieve uitzondering hierop. Jammer van z'n uitglijder bij de 1-0, want hij speelde weer een puicke pot. Hij is erg kopsterk ook, heel lekker om erbij te hebben achterin!
pi_49097584
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:15 schreef rompompom het volgende:

[..]

Gelukkig is Vermaelen een positieve uitzondering hierop. Jammer van z'n uitglijder bij de 1-0, want hij speelde weer een puicke pot. Hij is erg kopsterk ook, heel lekker om erbij te hebben achterin!
En hij nam de mooiste pingel van allemaal.
pi_49097605
Geweldig om de samenvatting terug te zien *gratis op ajax internet tv*

Als je ziet hoe stam en heitinga tekeer gingen bij die kaart van Gabri.. echt te gek! Wat een spelers

Ook mooi om te zien op het einde.. stelt sneijder een vraag aan babel..

"Ryan.. deed je mee vandaag?"
pi_49097626
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

En hij nam de mooiste pingel van allemaal.
en de beste, want pingels horen thuis in de kruising!
pi_49097641
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
"Ryan.. deed je mee vandaag?"
Ja, die mistte de pingel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')