die 4 dingen bij elkaar was minder dan ¤ 100,- hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 10:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vet![]()
Goeiedag, je hakt er nog wel in! K heb ook ff nieuwe patta's gehaald, keurige asics al zeg ik t zelf
!
Af en toe moet ik hier ook nog iets doen, in plaats van de hele tijd F5'enquote:Op maandag 7 mei 2007 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
Te laat Fresh! Sloaperd!
Aah, lukt mij nietquote:Op maandag 7 mei 2007 10:40 schreef ReMcOrE het volgende:
tripo? tripo
[..]
die 4 dingen bij elkaar was minder dan ¤ 100,- hoor
Yep, ik ben geweest. Erg jammer inderdaad, zeker toen het voor de rust als 2-0 stond en het allemaal soepel verliep. Maar ja, na de rust pakte Schoenmakers dus een rode kaart en kwam het er, ondanks alle inzet, niet meer vanquote:Op maandag 7 mei 2007 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
Zonde trouwens van Eagles, toch nog 2-0 gewonnen. Ben je er nog heen geweest?
Toch wel dat lavenbier mee genomenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gister was het uitzicht in de Efteling ook niet verkeerd moet ik zeggen
Ik F5'te gewoon op een keurig momentquote:Op maandag 7 mei 2007 10:41 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Af en toe moet ik hier ook nog iets doen, in plaats van de hele tijd F5'en
Hoeveel zaten er?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Yep, ik ben geweest. Erg jammer inderdaad, zeker toen het voor de rust als 2-0 stond en het allemaal soepel verliep. Maar ja, na de rust pakte Schoenmakers dus een rode kaart en kwam het er, ondanks alle inzet, niet meer van
Wel een geweldige sfeer daar.
Aan welke steden zit je te denken?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:43 schreef Casual-T het volgende:
Van de zomer lekker naar Rhodos, 12 daagjes..![]()
Ben aan 't kijken nu voor een stedentripje met het vliegtuig naar een nog te bepalen europese stad..![]()
BTW, als de dag hier heel lang duurt, google ik altijd ff op 'Burj Al Arab', en dan heb ik weer motivatie, hehe.
Jij ook al?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:41 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Af en toe moet ik hier ook nog iets doen, in plaats van de hele tijd F5'en
Nee, maar 2800. Vind ik ook niet zo vreemd, na die 5-1 in Veendam. Bovendien gingen de kaarten pas na die wedstrijd in de verkoop, met als gevolg dat veel mensen geen zin meer hadden om nog te gaan.quote:
Ik heb genoeg te doen, maar geen zin vandaagquote:Op maandag 7 mei 2007 10:44 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Jij ook al?
In elk geval sta ik niet alleen in mijn ondermaatse werklust. Dat is schijnbaar universeel bij stages
Das een best hotelletjequote:Op maandag 7 mei 2007 10:43 schreef Casual-T het volgende:
Van de zomer lekker naar Rhodos, 12 daagjes..![]()
Ben aan 't kijken nu voor (in de herftsvakantie) een stedentripje met het vliegtuig naar een nog te bepalen europese stad..![]()
BTW, als de dag hier heel lang duurt, google ik altijd ff op 'Burj Al Arab', en dan heb ik weer motivatie, hehe.
Hoeveel zaten er in de competitie dan gemiddeld?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, maar 2800. Vind ik ook niet zo vreemd, na die 5-1 in Veendam. Bovendien gingen de kaarten pas na die wedstrijd in de verkoop, met als gevolg dat veel mensen geen zin meer hadden om nog te gaan.
Moet zowiezo wel low budget zijn met het vliegtuig, maar lowcostairlines.nl leert mij dat dat tegenwoordig zo'n beetje heel europa is.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:44 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Aan welke steden zit je te denken?
Ja, 7 sterren..quote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Das een best hotelletje!
Rhodos met de meid of?
Gemiddeld 4.000, met als hoogtepunten de derby tegen olle en de wedstrijd tegen Emmen toen we periodekampioen werden (6.000 = uitverkocht). Verder zat het tegen De Graafschap ook goed vol.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoeveel zaten er in de competitie dan gemiddeld?
Barcelona is érg leuk. Ga er zelf in juni heen. Verder Berlijn (hippe stad met een geweldig uitgaansleven) of Parijs natuurlijk. Al lijkt het mij leuk om eens naar een minder toeristische stad te gaan, zoals Warschau of Tallinn (Estland).quote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Moet zowiezo wel low budget zijn met het vliegtuig, maar lowcostairlines.nl leert mij dat dat tegenwoordig zo'n beetje heel europa is.
Eis is wel dat het een beetje makkelijk te bereiken is qua vliegveld - centrum, dus qua transfer.
Voor de rest maakt het me niet heel veel uit, even kijken waar de hotels een beetje betaalbaar zijn voor een paar dagen (wordt waarschijnlijk zaterdag - woensdag oid). Tips?
[..]
Ja, 7 sterren..![]()
Jeps..
Mexico of Brazilië. Kost tegenwoordig echt niet veel meer, maar het is wel veel leuker. Om over de vrouwen nog maar te zwijgenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij zoeken dus nog ff wat last minute, wie helpt er mee?
We zijn al geweest in:
Terschelling![]()
Malgrat de Mar
Mallorca
Alanya
Wie o wie komt er met de gouwe tip?
Nice is ook leuk ja, maar niet echt groot. Ben je snel uitgekeken. Lissabon schijnt ook top te zijn. Sowieso, Portugalquote:Op maandag 7 mei 2007 10:54 schreef Damzkieee het volgende:
Barcelona inderdaad top! Ook Parijs is trouwens
Ook Nice is een aanradertje (mits mooi weer!).
Rimini of Poreçquote:Op maandag 7 mei 2007 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij zoeken dus nog ff wat last minute, wie helpt er mee?
We zijn al geweest in:
Terschelling![]()
Malgrat de Mar
Mallorca
Alanya
Wie o wie komt er met de gouwe tip?
Plus 5 kilo coke in je koffer en je hebt de vakantie er weer uit, en die van de volgende 10 jaar ookquote:Op maandag 7 mei 2007 10:54 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Mexico of Brazilië. Kost tegenwoordig echt niet veel meer, maar het is wel veel leuker. Om over de vrouwen nog maar te zwijgen
Waar praat je dan over, welke bedragen ong.? Op zich zou dat zeker een optie zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 10:54 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Mexico of Brazilië. Kost tegenwoordig echt niet veel meer, maar het is wel veel leuker. Om over de vrouwen nog maar te zwijgen
Ik vond Nice nou niet echt nice...quote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nice is ook leuk ja, maar niet echt groot. Ben je snel uitgekeken. Lissabon schijnt ook top te zijn. Sowieso, Portugal![]()
Alanya al geweest, niet echt je van hetquote:Op maandag 7 mei 2007 10:56 schreef Bootje84 het volgende:
turkije?
Schijnt (weet ik niet helemaal zeker) dat je daar een week voor ongeveer 500 euro zit. In Mexico zelfs all-inclusive, maar pin me daar niet op vast...quote:Op maandag 7 mei 2007 10:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waar praat je dan over, welke bedragen ong.? Op zich zou dat zeker een optie zijn!
@ DaFan: Porec al een keer geweest met ouders. Rimini trekt ons niet zo!
Joh? Dat klinkt mij als muziek in de orenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Schijnt (weet ik niet helemaal zeker) dat je daar een week voor ongeveer 500 euro zit. In Mexico zelfs all-inclusive, maar pin me daar niet op vast...
Die aanbiedingen heb ik een tijdje geleden wel voorbij zien komen.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Joh? Dat klinkt mij als muziek in de oren!
ga naar kusadaci.. hotel ephesus princes.. 5* puike shit..quote:Op maandag 7 mei 2007 10:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Alanya al geweest, niet echt je van het!
Vet, Taiwanquote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
Nou, laat ik ook es gaan SC'en.... ben weer aan een nieuwe stage begonnenMomenteel ben ik aan de slag voor Acer in Taipei, Taiwan. Ik zit hier gezellig op de industrial design afdeling te vervelen. Na 1 week pas mijn eerste ding gedaan, een presentatie geven over design trends in Nederland en Italie, dit voor 10 man van mijn afdelinkje. Woensdag een grote presentatie voor 30-40 man though..
Het is alweer mijn 5e stage, 1x Philips, 2x Thales Nederland en 1x een klein reclame bureau. En nu dus voor het eerst in het buitenland.
Zitten er nog meer lui in het buitenland? Het is nogal lullig om te slowchatten als er niemand online is tijdens mijn werkuren.... Omgerekend in NL tijd, werk ik van 3:00 snachts tot 12:00 smiddags....
Naar Fockit (Phuket?)quote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Die aanbiedingen heb ik een tijdje geleden wel voorbij zien komen.
Zelf ga ik in augustus naar Thailand![]()
Welkomquote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
Nou, laat ik ook es gaan SC'en.... ben weer aan een nieuwe stage begonnenMomenteel ben ik aan de slag voor Acer in Taipei, Taiwan. Ik zit hier gezellig op de industrial design afdeling te vervelen. Na 1 week pas mijn eerste ding gedaan, een presentatie geven over design trends in Nederland en Italie, dit voor 10 man van mijn afdelinkje. Woensdag een grote presentatie voor 30-40 man though..
Het is alweer mijn 5e stage, 1x Philips, 2x Thales Nederland en 1x een klein reclame bureau. En nu dus voor het eerst in het buitenland.
Zitten er nog meer lui in het buitenland? Het is nogal lullig om te slowchatten als er niemand online is tijdens mijn werkuren.... Omgerekend in NL tijd, werk ik van 3:00 snachts tot 12:00 smiddags....
Je bent dus zo vrijquote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
Dank, dank!quote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef Freshthinking het volgende:
Ik ontpop me hier wel als vakantie-expert
wekom, welkomquote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
Welkom!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
Is idd een optiequote:
Wel aardig, al heb ik een hekel aan Hollanders en Engelsen als ze op vakantie zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 11:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is idd een optie! Lijkt me ook wel wat, Chersonissos
![]()
krETAquote:
moest lachenquote:
Zou dan in Malia gaan zitten ben ik in 6VWO geweest. Zitten Engelsen en Scandinaviërs. Chersonissos is dan 10 minuten met de taxi, zit je in ieder geval niet tussen allemaal van die pauperige Nederlandersquote:Op maandag 7 mei 2007 11:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is idd een optie! Lijkt me ook wel wat, Chersonissos
![]()
Edit: wie ben je en waar loop je stage? K zie je naam niet staan btw![]()
nog meer woordgrappen over vakantiebestemmingenquote:
ff onthoudenquote:Op maandag 7 mei 2007 11:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zou dan in Malia gaan zitten ben ik in 6VWO geweest. Zitten Engelsen en Scandinaviërs. Chersonissos is dan 10 minuten met de taxi, zit je in ieder geval niet tussen allemaal van die pauperige Nederlanders
Costa snel solquote:Op maandag 7 mei 2007 11:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nog meer woordgrappen over vakantiebestemmingen![]()
curagauw![]()
ik ga gisteren een totaal nieuwe bij D-reizen in Enschede: Ga Ga Gardameerquote:Op maandag 7 mei 2007 11:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nog meer woordgrappen over vakantiebestemmingen![]()
curagauw![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga gisteren een totaal nieuwe bij D-reizen in Enschede: Ga Ga Gardameer
Welkom!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
Klinkt goed! Ik SC vanuit Istanbul - loop stage bij een verzekeringsmaatschappij. Helaasch is dat maar CET+1, dus zal je weinig troost bieden. Ik kan je echter wel vervelen als ik thuis zit te chillen ipv kantoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
balen zeg!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:35 schreef francis997 het volgende:
hallo iedereen, ben net terug van mn examen.En ben op mn stage. Helaas gezakt. Op het invoegen, ik kan het wel, maar het begon keihard te regenen en ik kon weinig zien. En heb toen de situatie verkeerd ingeschat, ik dacht dat ik er nog tussen kon, maar dat ging moeilijk en toen heeft de examinator moeten ingrijpen. Ga morgen/vanmiddag maar weer langs om weer examen aan te vragen, en dan over 2 weekjes weer proberen.
balen zegquote:Op maandag 7 mei 2007 11:35 schreef francis997 het volgende:
hallo iedereen, ben net terug van mn examen.En ben op mn stage. Helaas gezakt. Op het invoegen, ik kan het wel, maar het begon keihard te regenen en ik kon weinig zien. En heb toen de situatie verkeerd ingeschat, ik dacht dat ik er nog tussen kon, maar dat ging moeilijk en toen heeft de examinator moeten ingrijpen. Ga morgen/vanmiddag maar weer langs om weer examen aan te vragen, en dan over 2 weekjes weer proberen.
dat is dan weer goed nieuwsquote:Op maandag 7 mei 2007 11:45 schreef francis997 het volgende:
ja het is zeker balen..maar ja volgende keer beter..nu weer ff mn geld verdienen, met mn stage. Ben binnengekomen en mocht gelijk aan de slag, aangezien 2 medewerkers hier op kantoor vertrekken..zijn er momenteel weinig mensen..mischien een kans om hier te blijven werken![]()
wie/wat had je aangereden dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
Volgende keer beter.
Ik had een aanrijding met mn examenToch geslaagd
Zoeen kutkind fietste tegen de wagen aan van de achterkantquote:
'Zoeen'. Maikuuuuul wannabeequote:Op maandag 7 mei 2007 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zoeen kutkind fietste tegen de wagen aan van de achterkant
Is die ookquote:
Boh gek hendig sjieke slip maakte dat roflkind toensjus.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Boh gek hendig sjieke slip maakte dat roflkind toensjus.
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Boh gek hendig sjieke slip maakte dat roflkind toensjus.
Volgende keer beter inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2007 11:45 schreef francis997 het volgende:
ja het is zeker balen..maar ja volgende keer beter..nu weer ff mn geld verdienen, met mn stage. Ben binnengekomen en mocht gelijk aan de slag, aangezien 2 medewerkers hier op kantoor vertrekken..zijn er momenteel weinig mensen..mischien een kans om hier te blijven werken![]()
Hmm kut.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:02 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allemaal
Leuk weekend gehad enzo??
Jongens, feli met Ajax!
Hier rotbegin van de week... is een leerling overledenWát een klotedag!
nu je het zegt, niks van gehoord hier...quote:Op maandag 7 mei 2007 12:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Volgende keer beter inderdaad
Kunnen jullie het luchtalarm horen? Ik hoor er echt niets van, het is dat ik er op let maar anders...
weekend was mooiquote:Op maandag 7 mei 2007 12:02 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allemaal
Jongens, feli met Ajax!
Hallo,quote:Op maandag 7 mei 2007 12:02 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allemaal
Jongens, feli met Ajax!
dat is echt klotequote:Op maandag 7 mei 2007 12:02 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allemaal
Jongens, feli met Ajax!
Ja.. die zit hier pak hem beet... 30 meter hier vandaan..quote:Op maandag 7 mei 2007 12:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Volgende keer beter inderdaad
Kunnen jullie het luchtalarm horen? Ik hoor er echt niets van, het is dat ik er op let maar anders...
lekker geluidje??quote:Op maandag 7 mei 2007 12:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. die zit hier pak hem beet... 30 meter hier vandaan..![]()
Leuke stageplaats lijkt mijquote:Op maandag 7 mei 2007 11:58 schreef ETA het volgende:
Ik zit hier op de design afdeling, de plek waar nieuwe laptops geboren worden. Toevallig mocht ik vorige week mee naar de lancering van 2 nieuwe laptops. Was een leuke ervaring, in dure hotel, dure aankleding, fotomodellen, pers, etc. En dan die kopjes van de ontwerpers, hardstikke gespannen of alles goed gingWat mijn exacte taak wordt is nog onduidelijk.
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
lekker verhaal miss..enlighten us.. wat is er gebeurtd?
ik nietquote:Op maandag 7 mei 2007 12:11 schreef Goover het volgende:
Trouwens, toe aan vakantie klopt wel redelijk. Maar sommige hebben net een week vakantie gehad
Ik wou net zeggen, was niet zo lang geleden toch al iets gebeurd bij jou op school..quote:Op maandag 7 mei 2007 12:10 schreef miss-scofield het volgende:
*veel shit*
op mijn basisschool was er ooit eens een 5 jarige jongetje overleden aan kanker (leukemie, geloof dat het ook een voor van kanker is).. Dat jochie zat bij mij zusje in de klasquote:Op maandag 7 mei 2007 12:07 schreef DaFan het volgende:
Ai damn man, echt een kutweek voor zo'n school dan. Was er ook een keer bij toen er een leraar overleed tijdens een potje basketballen Leraren vs Leerlingen...
Hele vervelende week gehad, wel een mooie, grote begrafenis.
sorry schat, D'tjes en T'tjes zijn niet mijn ding..quote:
geeft nietquote:Op maandag 7 mei 2007 12:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
sorry schat, D'tjes en T'tjes zijn niet mijn ding..
uhm, miss, op wat voor school loop je stage? VMBO/HAVO/VWO idee?
leukemie=bloedkanker afaikquote:Op maandag 7 mei 2007 12:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op mijn basisschool was er ooit eens een 5 jarige jongetje overleden aan kanker (leukemie, geloof dat het ook een voor van kanker is).. Dat jochie zat bij mij zusje in de klas![]()
woensdag geen stage, naar de beurs in Rotterdam, vrijdag sowieso vrij, 's avonds ook feestjequote:Op maandag 7 mei 2007 12:14 schreef DaFan het volgende:
Echt nepstagiairs die gewoon de schoolvakanties volgen(Houniet)
Ik heb gelukkig wel vrijdag dagje vrij, kan ik mooi donderdag weer s een keer naar de kroeg (en vrijdag...en zaterdag...)
Week erna alleen met mn zusje thuis, moet ik nog gaan koken ook als ik terugkom van stage...elke dag mooi laat eten dusWel hemelvaart dan
nou..nou het gaat niet echt goed daar.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:10 schreef miss-scofield het volgende:
Euh, lastig te zeggen.. Het was een zelfmoordongeluk..
Die jongen hield ervan om met elektriciteit en draadjes en dingetjes te spelen. Hij was bezig met één of ander vaag spelletje en toen is het misgegaan.
Zijn moeder zegt dat het zelfmoord was..de politie noemt het een tragisch ongeval.
Die jongen was altijd supervrolijk en druk..en van buiten zou je niet zeggen dat hij dood wilde ofzo.
Ongeveer 3 maanden terug is er ook al een jongen overleden, door een auto-ongeluk.
Vorige week is er een leraar geschorst vanwege sexuele intimidatie.
Gaat goed hier op stage.. M'n stagebegeleider geeft al 20 jaar les en heeft nog nooit zoiets meegemaakt.. en nu alles in één jaar.
Ben best van slag hier.
zo dat zal voor die gasten niet goed doen voor hun examen...quote:Op maandag 7 mei 2007 12:17 schreef miss-scofield het volgende:
Loop op een vmbo-tl, TTO havo en vwo school.
Die jongen zat in 6vwo.. en zij hebben over 2.5 week examens. Zal klote worden voor z'n klasgenoten etc.
Nee, dat was op een basisschool. Dit wordt nog onderzocht en is nog niet naar buiten gebracht.
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:20 schreef miss-scofield het volgende:
Het verrotte is dat het 'rouwlokaal' tegnover mijn lokaal is. Ik kijk dus dehele dag naar huilende kinderen![]()
Ook moest ik het vervelende nieuws net mededelen. Daar ben ik ook al niet zo goed in, voel me zelf veel te kut.
Mja, nu is het pauze en ik ga wat eten! Tot zo!
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
Een scherpschutter die tegen zijn vrouw zegt: "Ik heb je gemist", is nooit grappig!
succes! Ik ga ook eten.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:20 schreef miss-scofield het volgende:
Het verrotte is dat het 'rouwlokaal' tegnover mijn lokaal is. Ik kijk dus dehele dag naar huilende kinderen![]()
Ook moest ik het vervelende nieuws net mededelen. Daar ben ik ook al niet zo goed in, voel me zelf veel te kut.
Mja, nu is het pauze en ik ga wat eten! Tot zo!
is geen topic van FOK!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef DaFan het volgende:
Welk ONZ topic quote je nou weer.
Sokjequote:Op maandag 7 mei 2007 12:46 schreef Sok41 het volgende:
rare kwibussen
FOK! is niet traag.. bij mij..quote:Op maandag 7 mei 2007 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
is FOK! zo traag of ik de verbinding van mijn werkplek zo traag?
dan zal de verbinding op mijn werkplek traag zijn.quote:
ik ben nog een beetje sloom vanwege weinig slaap vannacht, dus niet echt veel gedaan, maar wel ietsquote:Op maandag 7 mei 2007 12:59 schreef Gelderland het volgende:
Iemand al iets gedaan vanochtend voor stagE? ik alleen maar geinternet + geluncht + de krant gelezen![]()
OMG.. en jullie?
2 alinea's geschreven voor mijn eindverslagquote:Op maandag 7 mei 2007 12:59 schreef Gelderland het volgende:
Iemand al iets gedaan vanochtend voor stagE? ik alleen maar geinternet + geluncht + de krant gelezen![]()
OMG.. en jullie?
quote:
mijn internet is traag, dus moet wel iets doen, anders val ik in slaapquote:Op maandag 7 mei 2007 12:59 schreef Gelderland het volgende:
OMG.. en jullie?
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:06 schreef PieterBas het volgende:
De redacteur van Story vragen wat hij tijdens het Weekend in zijn Privé leven doet, is nooit grappig
Hij is grappigquote:
Dat is wel klotequote:Op maandag 7 mei 2007 13:11 schreef superhero87 het volgende:
Heee, donderdag begonnen met mijn stage in de Magna Plaza, Amsterdam. Ik zit in het management en tot nu toe is het heel tof! Wat wel jammer is: De hele zomer stagelopen![]()
welkomquote:Op maandag 7 mei 2007 13:11 schreef superhero87 het volgende:
Heee, donderdag begonnen met mijn stage in de Magna Plaza, Amsterdam. Ik zit in het management en tot nu toe is het heel tof! Wat wel jammer is: De hele zomer stagelopen![]()
Ik ga een onderzoek uitvoeren naar de gevolgen van de promotiecampagne dat op dit moment bezig is in heel Amsterdam. Maar ook gewoon op kantoor en in het winkelcentrum rondlopenquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:11 schreef superhero87 het volgende:
Promotie van? Magna Plaza?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:14 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ga een onderzoek uitvoeren naar de gevolgen van de promotiecampagne dat op dit moment bezig is in heel Amsterdam. Maar ook gewoon op kantoor en in het winkelcentrum rondlopen![]()
Ik heb Kluivert al gespot![]()
kluivertquote:Op maandag 7 mei 2007 13:14 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ga een onderzoek uitvoeren naar de gevolgen van de promotiecampagne dat op dit moment bezig is in heel Amsterdam. Maar ook gewoon op kantoor en in het winkelcentrum rondlopen![]()
Ik heb Kluivert al gespot![]()
Ze hebben niet een hele grote promotiebudget, dus het hangt niet overal;)quote:Op maandag 7 mei 2007 13:16 schreef DaFan het volgende:
[..]
Promotie van? Magna Plaza?
Vaag over gehoord, doet geen belletje rinkelen dus zet bij mij maar een kruisje bij: Gefaald.
En ja ik ben elke dag in Amsterdam (CS lopen naar Jordaan).
Kom eens een keer op bezoek, het mooiste winkelcentrum van NLquote:Op maandag 7 mei 2007 13:20 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb anders wel van het magna plaza gehoord.. overigens nooit geweest..
valt ook wel weer mee hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 13:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kom eens een keer op bezoek, het mooiste winkelcentrum van NL![]()
(ik maak nu al reclame voor ze...)
maar dit is SPAM!!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Succes hequote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef miss-scofield het volgende:
Hooii
Back.. en geen zin meer. Moet zo nog één lesgeven.
suc6quote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef miss-scofield het volgende:
Hooii
Back.. en geen zin meer. Moet zo nog één lesgeven.
Waar in de Jordaan zit je?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:16 schreef DaFan het volgende:
[..]
Promotie van? Magna Plaza?
Vaag over gehoord, doet geen belletje rinkelen dus zet bij mij maar een kruisje bij: Gefaald.
En ja ik ben elke dag in Amsterdam (CS lopen naar Jordaan).
Je bent waarschijnlijk niet hun doelgroep. Anyway, ik ga weer verder, doegquote:Op maandag 7 mei 2007 13:22 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
valt ook wel weer mee hoorpaar leuke winkels, maar verder niet bijster bijzonder..
http://www.istanbulcevahir.com - dat is pas een winkelcentrumquote:Op maandag 7 mei 2007 13:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Barentszplein aan het einde van de Zoutkeetsgracht richting het IJ. Ik weet niet 100% zeker of dat al de Jordaan is maar fuck it ik ben geen Amsterdammer en het klinkt tof.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:25 schreef Teije het volgende:
[..]
Waar in de Jordaan zit je?(ik woon daar namelijk)
Niet de doelgroep? Wat is die dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:25 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk niet hun doelgroep. Anyway, ik ga weer verder, doeg
Ik zei ook de mooiste van NLquote:Op maandag 7 mei 2007 13:26 schreef Frrreek het volgende:
[..]
http://www.istanbulcevahir.com - dat is pas een winkelcentrum
iets te groot voor mijn smaak overigens, ik hou sowieso niet van langdurig shoppen
Das helemaal geen Jordaan meer!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Barentszplein aan het einde van de Zoutkeetsgracht richting het IJ. Ik weet niet 100% zeker of dat al de Jordaan is maar fuck it ik ben geen Amsterdammer en het klinkt tof.
quote:
Dank, dank.quote:
Mensen met geldquote:Op maandag 7 mei 2007 13:28 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Niet de doelgroep? Wat is die dan?
ik heb niet al te veel slaap gehad vannacht, dus ik ben een beetje rustig vandaagquote:Op maandag 7 mei 2007 13:31 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
[..]
Dank, dank.
Pffff.. heb gewoon écht geen zin. Dat is me nog nooit voorgekomen op stage.
Hoe gaat het hier? Zijn jullie actief?
Generaliseer jij altijd zo? Wie zegt dat ik geen geld heb?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:32 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Mensen met geld![]()
En studenten hebben het toch vaak wat krapper en kunnen zich niet veroorloven om broeken van 100 euro te kopenOf je moet naar America Today gaan, die zit hier ook
idd, ik ben ook student, maar heb echt totaal niet te klagen over geldquote:Op maandag 7 mei 2007 13:34 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Generaliseer jij altijd zo? Wie zegt dat ik geen geld heb?![]()
Dat is nou eenmaal de groep 'studenten' in een klantenonderzoek. Wel early-adaptors, dus er snel bij om iets nieuws te hebben en om er iets meer aan uit te geven, maar over 'het algemeen' hebben ze niet veel geld (vergeleken met de werkende yuppenklasse er net boven / oudstudenten).quote:Op maandag 7 mei 2007 13:34 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Generaliseer jij altijd zo? Wie zegt dat ik geen geld heb?![]()
Ik welquote:Op maandag 7 mei 2007 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd, ik ben ook student, maar heb echt totaal niet te klagen over geld
Nou ja, niet dat ik bulk van het geld, maar een broek van meer dan honderd euro kopen lukt mij echt wel hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de groep 'studenten' in een klantenonderzoek. Wel early-adaptors, dus er snel bij om iets nieuws te hebben en om er iets meer aan uit te geven, maar over 'het algemeen' hebben ze niet veel geld (vergeleken met de werkende yuppenklasse er net boven / oudstudenten).
ik ook niet.. ik ga gewoon redelijk verstandig om met mijn geld..quote:Op maandag 7 mei 2007 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd, ik ben ook student, maar heb echt totaal niet te klagen over geld
Precies, ik dus ook. Daarnaast rook ik niet en doe ik geen bijster gekke dingen. Verder woon ik natuurlijk nog thuis, wat wel enorm veel scheelt in de maandquote:Op maandag 7 mei 2007 13:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik ook niet.. ik ga gewoon redelijk verstand om met mijn geld..
justemquote:Op maandag 7 mei 2007 13:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar met een superhoge huurprijs hier, hou je niet zoveel geld meer overquote:Op maandag 7 mei 2007 13:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik woon inderdaad ook nog thuis... mijn vader heeft ook een leasebak van de zaak.. ouders betalen de school.. ik de boekenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Precies, ik dus ook. Daarnaast rook ik niet en doe ik geen bijster gekke dingen. Verder woon ik natuurlijk nog thuis, wat wel enorm veel scheelt in de maandAuto van papa voor de deur die rijdt op kosten van de zaak en nog een paar van die dingetjes die gewoon schelen..
rijlessen zijn erg duur.. heeft mij ook veel geld gekost..quote:Op maandag 7 mei 2007 13:42 schreef francis997 het volgende:
ik heb ook niks te klagen..momenteel zit ik wel krap bij kas..maar ja...in 1 jaar 2x op vakantie, rijlessen met alles wat erbij hoort..en alles betaald van studiefinanciering+stagevergoeding..dus tja..mij hoor je niet klagen![]()
Omdat ik niet vaak in Amsterdam ga shoppen, daaromquote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef superhero87 het volgende:
Ok, waarom ga je dan niet naar de Magna Plaza, als het je niet om het geld gaat? Ze hebben hier best wel leuke winkels
Check de OPquote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef superhero87 het volgende:
waar lopen jullie allemaal stage?
Ah, mijn ouders betalen school én boeken. Binnenkort niet meer, dan wordt het wel lastig als ik afgestudeerd en dus werkloos benquote:Op maandag 7 mei 2007 13:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik woon inderdaad ook nog thuis... mijn vader heeft ook een leasebak van de zaak.. ouders betalen de school.. ik de boeken![]()
sow..die rijlessen vreten het geld...en het rijexamen ook...maar ja, je hebt er daarna wel jaren plezier van..als je tenminste niet gepakt wordt zoals die ene die na een dag zijn rijbewijs mocht inleveren...omdat hij veel te ver over het maximum was gegaanquote:Op maandag 7 mei 2007 13:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
rijlessen zijn erg duur.. heeft mij ook veel geld gekost..![]()
hmz, ik behoor dan tot de rijkere student ofzo.. áls ik shop, doe ik het goed. (lijk soms wel een vrouw)quote:Op maandag 7 mei 2007 13:32 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Mensen met geld![]()
En studenten hebben het toch vaak wat krapper en kunnen zich niet veroorloven om broeken van 100 euro te kopenOf je moet naar America Today gaan, die zit hier ook
Middelbare school als docent Nederlandsquote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef superhero87 het volgende:
staat ook in de OT, maar...quote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef superhero87 het volgende:
Dan heb jij ook geluk hoor!!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
magic words
lieve papa (goed voor rijbewijs; B,C,C+E, auto)
lieve ouders betalen boeken, schoolgeld, verzekeringen etc
thuis wonen
Mag ik de magic words wetenquote:
Verzekering & Pensioen bedrijf in Istanbul. Nu nog bij Marketing & Sales, vanaf morgen bij Operations. Implementatie-project CRM makenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef superhero87 het volgende:
En terecht idd!!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:02 schreef Bootje84 het volgende:
ligt eraan miss scofield.. als je het erg naar je zin heb zou ik blijven. als je nieuwe ervaring op wil doen, moet je verkassen.
daarnaast ben ik me terdege bewust van het geluk dat ik heb. stabiele thuissituatie, ouders die geld hebben..
máár, ze willen wel dat ik veel werk als ik de tijd heb. begrijpelijk ook. daarom spaar ik nu lekker veel geld..
docentenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:04 schreef denB het volgende:
Lekkere spammerts!
Ga je naar school door de tering regen, kom je aan. Blijk je Cisco docent ziek te zijn... Kan je weer ander half uur terug met het openbaar vervoer
Je stage is bedoeld om werk ervaring op te doen, of dit nu bij 1 bedrijf is of bij 10. Dat maakt je niet minder goed of slecht, daar moet je gewoon over nadenkenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:04 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
En terecht idd!!
Ja, ik vind het super hier!! Maar ja, je hoort altijd: tijdens je stage zoveel mogelijk verschillende plekken kiezen. Ergens vast blijven kan altijd nog, nu heb je tijd om ervaring op te doen.
Dus daarom twijfel ik.
Maar dit is 10 min van m'n huis af.. is echt superleuk en alles gaat hartstikke goed. Waarom zou ik ergens anders heen gaan?
Daar heb je een goed punt!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:05 schreef denB het volgende:
[..]
Je stage is bedoeld om werk ervaring op te doen, of dit nu bij 1 bedrijf is of bij 10. Dat maakt je niet minder goed of slecht, daar moet je gewoon over nadenken
omdat ik helemaal aan de andere kant van het land woonquote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef superhero87 het volgende:
Ok, waarom ga je dan niet naar de Magna Plaza, als het je niet om het geld gaat? Ze hebben hier best wel leuke winkels
Voor jezelf is het beter als je binnen verschillende bedrijven (in jouw geval scholen) bent geweest vind ik, immers, de cultuur en de organisatie is overal weer anders. Plus het feit dat je dan weer met nieuwe mensen kennismaakt e.d.quote:
aahh.. 's-nachts is dat de hoerenbuurt van Den Haagquote:Op maandag 7 mei 2007 14:15 schreef Casual-T het volgende:
Ben in Newcastle hier geweest:
http://www.metrocentre-gateshead.co.uk/index.mhtml
Schijnt de grootste shopping mall van europa te zijn. Maarja, op een gegeven moment kom je een bepaalde winkel alweer voor de 4de keer tegen, omdat ze daar gewoon 4 vestigingen hebben.
Ben vrijdag bij 'Megastores' in Den Haag geweest, achter HS.
ik ook..quote:Op maandag 7 mei 2007 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga maar weer eens proberen verder te gaan
dat is mooi toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef Freshthinking het volgende:
Ik krijg net te horen dat ze me na mijn stage eigenlijk wel willen houden..
mooi toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef Freshthinking het volgende:
Ik krijg net te horen dat ze me na mijn stage eigenlijk wel willen houden..
Zeker weten, het betreft alleen een 0,4 fte functie... 20 uur per week dus..quote:
kan je nog een beetje van je studentenleven genietenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:34 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Zeker weten, het betreft alleen een 0,4 fte functie... 20 uur per week dus..
Dat ik het beu benquote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben het helemaal met je eens Sok. Weet alleen niet wat je ermee bedoeld
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
Rel na 'borstvergroting' Harry Potter-actrice
dus 1fte is 50 uur bij dat bedrijf?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:34 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Zeker weten, het betreft alleen een 0,4 fte functie... 20 uur per week dus..
hoe een setje tieten fok! ondersteboven zetquote:Op maandag 7 mei 2007 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
het is ook een enorme borstvergrotingquote:Op maandag 7 mei 2007 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
Wilde de vraag ook al stellen. Minder dan 20 uur? En krijg je dan wel een fatsoenlijk loon? Misschien is part-time werken terwijl je relaxed na een stage niet verkeerd. Of bijverdienen terwijl je actief een andere baan zoekt.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:37 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Oh nee, rekenfoutMinder dan 20 uur zelfs...
denk eerder iets van 16 uur ofzoquote:Op maandag 7 mei 2007 14:37 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Oh nee, rekenfoutMinder dan 20 uur zelfs...
Mja, ik moet er maar eens even goed over nadenken. Kan daarnaast natuurlijk ook nog gaan freelancen voor een ander tijdschrift dat hier binnen het bedrijf zit (bv. Autoweek ofzo). Of gewoon goed preseteren en hopen dat ik er een fulltime contract uit kan slepen...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:40 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Wilde de vraag ook al stellen. Minder dan 20 uur? En krijg je dan wel een fatsoenlijk loon? Misschien is part-time werken terwijl je relaxed na een stage niet verkeerd. Of bijverdienen terwijl je actief een andere baan zoekt.
wat bedoel je met loopbaan ding? en gaat het nog om een specifieke opleiding. Anders heeft schoolweb meestal wel info...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:29 schreef Goover het volgende:
Weet iemand waar je een online studiewijzer kan vinden? Of zo een loopbaan ding.. ik kan niets nuttigs vinden
voor hetzelfde geld zijn haar borsten gegroeid nadat de poster is gemaakt, en het toch ondertussen wel bekend dat er aan veel foto's wordt gesleuteldquote:Op maandag 7 mei 2007 14:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hoe een setje tieten fok! ondersteboven zet![]()
Ow yeah dat wel.. sexquote:Op maandag 7 mei 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog wat om naar uit te zien vanavond, of deze week??
misschien niet heel objectief maarquote:Op maandag 7 mei 2007 14:43 schreef francis997 het volgende:
[..]
wat bedoel je met loopbaan ding? en gaat het nog om een specifieke opleiding. Anders heeft schoolweb meestal wel info...
dus niet meer zo FOK!kenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Mja, ik moet er maar eens even goed over nadenken. Kan daarnaast natuurlijk ook nog gaan freelancen voor een ander tijdschrift dat hier binnen het bedrijf zit (bv. Autoweek ofzo). Of gewoon goed preseteren en hopen dat ik er een fulltime contract uit kan slepen...
inderdaad, al zit ik hier voornamelijk in het stage topicquote:
niemand?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:29 schreef Goover het volgende:
Weet iemand waar je een online studiewijzer kan vinden? Of zo een loopbaan ding.. ik kan niets nuttigs vinden
Ik heb een paar opties zelfs.. Ben weer lekker losbandig geweest laatste tijd, was de vastigheid alweer beu..quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:47 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
inderdaad, al zit ik hier voornamelijk in het stage topicdaar mag ik straks toch niet meer komen
![]()
wat is er fout aan sex?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik had al sinds vanochtend een wiebelende armleuning aan de linkerkant van mijn stoel, terwijl de rechterkant wel gewoon vast zat. Dus ik snapte niet hoe dat nu kwam.En nunet zag ik een hendeltje en nu ik dat hendeltje in de richting van de stoel heb gedraaid, blijft het wel stevig staan
Dit was mijn komische moment van de dag
Ik vind het wel vrij prijzig hoor. 312 euro voor Sevilla is niet niks... Je weet zeker dat het niet goedkoper kan?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:49 schreef Casual-T het volgende:
Huiswerk vandaag ook weer af voor mn reisje![]()
21-10 heen, 24-10 terug (oid), voor 2 personen..
Stad Kosten vliegen Via
Dublin 213,18 Aer Lingus
Edinburgh 214 Easyjet
Florence 361 Meridiana
Geneve 120 Easyjet
Helsinki 466 Blue1
Kopenhagen 156 Transavia
Liverpool 165 Easyjet
Londen Nog doen
Madrid 247 Transavia
245 Vueling
Marseille 363 KLM
Milaan 212 Transavia
Nice 275 Transavia
Parijs 175 Vueling
Sevilla 312 Air Berlin
Valencia 329 Transavia
Verona 350 Transavia
Hehe playahquote:Op maandag 7 mei 2007 14:47 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik heb een paar opties zelfs.. Ben weer lekker losbandig geweest laatste tijd, was de vastigheid alweer beu..
heb ik toch nog iets geleerd tijdens mijn stagequote:
Poeh! leermomentje!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik had al sinds vanochtend een wiebelende armleuning aan de linkerkant van mijn stoel, terwijl de rechterkant wel gewoon vast zat. Dus ik snapte niet hoe dat nu kwam.En nunet zag ik een hendeltje en nu ik dat hendeltje in de richting van de stoel heb gedraaid, blijft het wel stevig staan
Even kijken.. is allemaal alleen vanaf Amsterdam eh, en voor 2 personen!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:51 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik vind het wel vrij prijzig hoor. 312 euro voor Sevilla is niet niks... Je weet zeker dat het niet goedkoper kan?
hoe denk ik over sex dan??quote:Op maandag 7 mei 2007 14:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
De de manier hoe jij er over denkt en zij..
Mijn komisch moment van de dag is.. dat er 5 dozen nodig zijn voor 1 Dell laptop..quote:Op maandag 7 mei 2007 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kijk eens wat er op 2 staatquote:Op maandag 7 mei 2007 14:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
misschien niet heel objectief maar
http://inholland.satama.nl/ van inholland![]()
Oh, voor twee personen.. Ik dacht p.p.. nee, dan valt het wel mee.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:54 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Even kijken.. is allemaal alleen vanaf Amsterdam eh, en voor 2 personen!
Sevilla kan nog via Clickair, maar die kan ik niet openen hier..
ook even de test invullenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Kijk eens wat er op 2 staat
Ik heb getwijfeld tussen PABO en Elektrotechniek..
SLET!!!quote:
Is tegenwoordig geen geld inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Oh, voor twee personen.. Ik dacht p.p.. nee, dan valt het wel mee.
Ik vlieg in juni met Clickair naar Barcelona voor 95 euro retour... Ook nog op goede tijden
Sevilla schijnt érg leuk te zijn. Veel studenten (en dus studentesquote:Op maandag 7 mei 2007 15:06 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Is tegenwoordig geen geld inderdaad.
Morgen even kijken naar transfers en hotels, en welke steden idd de moeite waard zijn en de 'gewone leefkosten' te doen zijn.![]()
Kun jij even kijken dan bij Clickair?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Sevilla schijnt érg leuk te zijn. Veel studenten (en dus studentes) en een goed uitgaansleven. Daarnaast ook een hoop cultuur, aangezien het al eens de culturele hoofdstad van Europa is geweest in het verleden
Clickair:quote:
probeer Istanbul eens. Dat is gegarandeerd beter dan Helsinki, Nice, Edinburgh, Marseille en Kopenhagen. De rest weet ik nietquote:Op maandag 7 mei 2007 14:49 schreef Casual-T het volgende:
Huiswerk vandaag ook weer af voor mn reisje![]()
21-10 heen, 24-10 terug (oid), voor 2 personen..
Stad Kosten vliegen Via
Dublin 213,18 Aer Lingus
Edinburgh 214 Easyjet
Florence 361 Meridiana
Geneve 120 Easyjet
Helsinki 466 Blue1
Kopenhagen 156 Transavia
Liverpool 165 Easyjet
Londen Nog doen
Madrid 247 Transavia
245 Vueling
Marseille 363 KLM
Milaan 212 Transavia
Nice 275 Transavia
Parijs 175 Vueling
Sevilla 312 Air Berlin
Valencia 329 Transavia
Verona 350 Transavia
lien!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:12 schreef lienelien het volgende:
1. Marketing, communicatie en pr 75%
2. Filosofie en theologie 69%
3. Kunst 69%
Ik zit wel goed![]()
Hallo..quote:Op maandag 7 mei 2007 15:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja hoiii![]()
Ik ben eindelijk m'n stageverslag aan het typen
heyheyquote:Op maandag 7 mei 2007 15:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja hoiii![]()
Ik ben eindelijk m'n stageverslag aan het typen
Netjesquote:Op maandag 7 mei 2007 15:12 schreef lienelien het volgende:
1. Marketing, communicatie en pr 75%
2. Filosofie en theologie 69%
3. Kunst 69%
Ik zit wel goed![]()
Volgens mij is Clickair best redelijk met de prijzenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:15 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Tnx, thuis ff neuzen op die site nog!
Tnx voor de tip Freek
2 weken geledenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heyhey
wanneer moet het verslag ingeleverd zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |