die 4 dingen bij elkaar was minder dan ¤ 100,- hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 10:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vet![]()
Goeiedag, je hakt er nog wel in! K heb ook ff nieuwe patta's gehaald, keurige asics al zeg ik t zelf
!
Af en toe moet ik hier ook nog iets doen, in plaats van de hele tijd F5'enquote:Op maandag 7 mei 2007 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
Te laat Fresh! Sloaperd!
Aah, lukt mij nietquote:Op maandag 7 mei 2007 10:40 schreef ReMcOrE het volgende:
tripo? tripo
[..]
die 4 dingen bij elkaar was minder dan ¤ 100,- hoor
Yep, ik ben geweest. Erg jammer inderdaad, zeker toen het voor de rust als 2-0 stond en het allemaal soepel verliep. Maar ja, na de rust pakte Schoenmakers dus een rode kaart en kwam het er, ondanks alle inzet, niet meer vanquote:Op maandag 7 mei 2007 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
Zonde trouwens van Eagles, toch nog 2-0 gewonnen. Ben je er nog heen geweest?
Toch wel dat lavenbier mee genomenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gister was het uitzicht in de Efteling ook niet verkeerd moet ik zeggen
Ik F5'te gewoon op een keurig momentquote:Op maandag 7 mei 2007 10:41 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Af en toe moet ik hier ook nog iets doen, in plaats van de hele tijd F5'en
Hoeveel zaten er?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Yep, ik ben geweest. Erg jammer inderdaad, zeker toen het voor de rust als 2-0 stond en het allemaal soepel verliep. Maar ja, na de rust pakte Schoenmakers dus een rode kaart en kwam het er, ondanks alle inzet, niet meer van
Wel een geweldige sfeer daar.
Aan welke steden zit je te denken?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:43 schreef Casual-T het volgende:
Van de zomer lekker naar Rhodos, 12 daagjes..![]()
Ben aan 't kijken nu voor een stedentripje met het vliegtuig naar een nog te bepalen europese stad..![]()
BTW, als de dag hier heel lang duurt, google ik altijd ff op 'Burj Al Arab', en dan heb ik weer motivatie, hehe.
Jij ook al?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:41 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Af en toe moet ik hier ook nog iets doen, in plaats van de hele tijd F5'en
Nee, maar 2800. Vind ik ook niet zo vreemd, na die 5-1 in Veendam. Bovendien gingen de kaarten pas na die wedstrijd in de verkoop, met als gevolg dat veel mensen geen zin meer hadden om nog te gaan.quote:
Ik heb genoeg te doen, maar geen zin vandaagquote:Op maandag 7 mei 2007 10:44 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Jij ook al?
In elk geval sta ik niet alleen in mijn ondermaatse werklust. Dat is schijnbaar universeel bij stages
Das een best hotelletjequote:Op maandag 7 mei 2007 10:43 schreef Casual-T het volgende:
Van de zomer lekker naar Rhodos, 12 daagjes..![]()
Ben aan 't kijken nu voor (in de herftsvakantie) een stedentripje met het vliegtuig naar een nog te bepalen europese stad..![]()
BTW, als de dag hier heel lang duurt, google ik altijd ff op 'Burj Al Arab', en dan heb ik weer motivatie, hehe.
Hoeveel zaten er in de competitie dan gemiddeld?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, maar 2800. Vind ik ook niet zo vreemd, na die 5-1 in Veendam. Bovendien gingen de kaarten pas na die wedstrijd in de verkoop, met als gevolg dat veel mensen geen zin meer hadden om nog te gaan.
Moet zowiezo wel low budget zijn met het vliegtuig, maar lowcostairlines.nl leert mij dat dat tegenwoordig zo'n beetje heel europa is.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:44 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Aan welke steden zit je te denken?
Ja, 7 sterren..quote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Das een best hotelletje!
Rhodos met de meid of?
Gemiddeld 4.000, met als hoogtepunten de derby tegen olle en de wedstrijd tegen Emmen toen we periodekampioen werden (6.000 = uitverkocht). Verder zat het tegen De Graafschap ook goed vol.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoeveel zaten er in de competitie dan gemiddeld?
Barcelona is érg leuk. Ga er zelf in juni heen. Verder Berlijn (hippe stad met een geweldig uitgaansleven) of Parijs natuurlijk. Al lijkt het mij leuk om eens naar een minder toeristische stad te gaan, zoals Warschau of Tallinn (Estland).quote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Moet zowiezo wel low budget zijn met het vliegtuig, maar lowcostairlines.nl leert mij dat dat tegenwoordig zo'n beetje heel europa is.
Eis is wel dat het een beetje makkelijk te bereiken is qua vliegveld - centrum, dus qua transfer.
Voor de rest maakt het me niet heel veel uit, even kijken waar de hotels een beetje betaalbaar zijn voor een paar dagen (wordt waarschijnlijk zaterdag - woensdag oid). Tips?
[..]
Ja, 7 sterren..![]()
Jeps..
Mexico of Brazilië. Kost tegenwoordig echt niet veel meer, maar het is wel veel leuker. Om over de vrouwen nog maar te zwijgenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij zoeken dus nog ff wat last minute, wie helpt er mee?
We zijn al geweest in:
Terschelling![]()
Malgrat de Mar
Mallorca
Alanya
Wie o wie komt er met de gouwe tip?
Nice is ook leuk ja, maar niet echt groot. Ben je snel uitgekeken. Lissabon schijnt ook top te zijn. Sowieso, Portugalquote:Op maandag 7 mei 2007 10:54 schreef Damzkieee het volgende:
Barcelona inderdaad top! Ook Parijs is trouwens
Ook Nice is een aanradertje (mits mooi weer!).
Rimini of Poreçquote:Op maandag 7 mei 2007 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij zoeken dus nog ff wat last minute, wie helpt er mee?
We zijn al geweest in:
Terschelling![]()
Malgrat de Mar
Mallorca
Alanya
Wie o wie komt er met de gouwe tip?
Plus 5 kilo coke in je koffer en je hebt de vakantie er weer uit, en die van de volgende 10 jaar ookquote:Op maandag 7 mei 2007 10:54 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Mexico of Brazilië. Kost tegenwoordig echt niet veel meer, maar het is wel veel leuker. Om over de vrouwen nog maar te zwijgen
Waar praat je dan over, welke bedragen ong.? Op zich zou dat zeker een optie zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 10:54 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Mexico of Brazilië. Kost tegenwoordig echt niet veel meer, maar het is wel veel leuker. Om over de vrouwen nog maar te zwijgen
Ik vond Nice nou niet echt nice...quote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nice is ook leuk ja, maar niet echt groot. Ben je snel uitgekeken. Lissabon schijnt ook top te zijn. Sowieso, Portugal![]()
Alanya al geweest, niet echt je van hetquote:Op maandag 7 mei 2007 10:56 schreef Bootje84 het volgende:
turkije?
Schijnt (weet ik niet helemaal zeker) dat je daar een week voor ongeveer 500 euro zit. In Mexico zelfs all-inclusive, maar pin me daar niet op vast...quote:Op maandag 7 mei 2007 10:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waar praat je dan over, welke bedragen ong.? Op zich zou dat zeker een optie zijn!
@ DaFan: Porec al een keer geweest met ouders. Rimini trekt ons niet zo!
Joh? Dat klinkt mij als muziek in de orenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Schijnt (weet ik niet helemaal zeker) dat je daar een week voor ongeveer 500 euro zit. In Mexico zelfs all-inclusive, maar pin me daar niet op vast...
Die aanbiedingen heb ik een tijdje geleden wel voorbij zien komen.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Joh? Dat klinkt mij als muziek in de oren!
ga naar kusadaci.. hotel ephesus princes.. 5* puike shit..quote:Op maandag 7 mei 2007 10:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Alanya al geweest, niet echt je van het!
Vet, Taiwanquote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
Nou, laat ik ook es gaan SC'en.... ben weer aan een nieuwe stage begonnenMomenteel ben ik aan de slag voor Acer in Taipei, Taiwan. Ik zit hier gezellig op de industrial design afdeling te vervelen. Na 1 week pas mijn eerste ding gedaan, een presentatie geven over design trends in Nederland en Italie, dit voor 10 man van mijn afdelinkje. Woensdag een grote presentatie voor 30-40 man though..
Het is alweer mijn 5e stage, 1x Philips, 2x Thales Nederland en 1x een klein reclame bureau. En nu dus voor het eerst in het buitenland.
Zitten er nog meer lui in het buitenland? Het is nogal lullig om te slowchatten als er niemand online is tijdens mijn werkuren.... Omgerekend in NL tijd, werk ik van 3:00 snachts tot 12:00 smiddags....
Naar Fockit (Phuket?)quote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Die aanbiedingen heb ik een tijdje geleden wel voorbij zien komen.
Zelf ga ik in augustus naar Thailand![]()
Welkomquote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
Nou, laat ik ook es gaan SC'en.... ben weer aan een nieuwe stage begonnenMomenteel ben ik aan de slag voor Acer in Taipei, Taiwan. Ik zit hier gezellig op de industrial design afdeling te vervelen. Na 1 week pas mijn eerste ding gedaan, een presentatie geven over design trends in Nederland en Italie, dit voor 10 man van mijn afdelinkje. Woensdag een grote presentatie voor 30-40 man though..
Het is alweer mijn 5e stage, 1x Philips, 2x Thales Nederland en 1x een klein reclame bureau. En nu dus voor het eerst in het buitenland.
Zitten er nog meer lui in het buitenland? Het is nogal lullig om te slowchatten als er niemand online is tijdens mijn werkuren.... Omgerekend in NL tijd, werk ik van 3:00 snachts tot 12:00 smiddags....
Je bent dus zo vrijquote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
Dank, dank!quote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef Freshthinking het volgende:
Ik ontpop me hier wel als vakantie-expert
wekom, welkomquote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
Welkom!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
Is idd een optiequote:
Wel aardig, al heb ik een hekel aan Hollanders en Engelsen als ze op vakantie zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 11:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is idd een optie! Lijkt me ook wel wat, Chersonissos
![]()
krETAquote:
moest lachenquote:
Zou dan in Malia gaan zitten ben ik in 6VWO geweest. Zitten Engelsen en Scandinaviërs. Chersonissos is dan 10 minuten met de taxi, zit je in ieder geval niet tussen allemaal van die pauperige Nederlandersquote:Op maandag 7 mei 2007 11:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is idd een optie! Lijkt me ook wel wat, Chersonissos
![]()
Edit: wie ben je en waar loop je stage? K zie je naam niet staan btw![]()
nog meer woordgrappen over vakantiebestemmingenquote:
ff onthoudenquote:Op maandag 7 mei 2007 11:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zou dan in Malia gaan zitten ben ik in 6VWO geweest. Zitten Engelsen en Scandinaviërs. Chersonissos is dan 10 minuten met de taxi, zit je in ieder geval niet tussen allemaal van die pauperige Nederlanders
Costa snel solquote:Op maandag 7 mei 2007 11:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nog meer woordgrappen over vakantiebestemmingen![]()
curagauw![]()
ik ga gisteren een totaal nieuwe bij D-reizen in Enschede: Ga Ga Gardameerquote:Op maandag 7 mei 2007 11:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nog meer woordgrappen over vakantiebestemmingen![]()
curagauw![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga gisteren een totaal nieuwe bij D-reizen in Enschede: Ga Ga Gardameer
Welkom!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
Klinkt goed! Ik SC vanuit Istanbul - loop stage bij een verzekeringsmaatschappij. Helaasch is dat maar CET+1, dus zal je weinig troost bieden. Ik kan je echter wel vervelen als ik thuis zit te chillen ipv kantoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
balen zeg!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:35 schreef francis997 het volgende:
hallo iedereen, ben net terug van mn examen.En ben op mn stage. Helaas gezakt. Op het invoegen, ik kan het wel, maar het begon keihard te regenen en ik kon weinig zien. En heb toen de situatie verkeerd ingeschat, ik dacht dat ik er nog tussen kon, maar dat ging moeilijk en toen heeft de examinator moeten ingrijpen. Ga morgen/vanmiddag maar weer langs om weer examen aan te vragen, en dan over 2 weekjes weer proberen.
balen zegquote:Op maandag 7 mei 2007 11:35 schreef francis997 het volgende:
hallo iedereen, ben net terug van mn examen.En ben op mn stage. Helaas gezakt. Op het invoegen, ik kan het wel, maar het begon keihard te regenen en ik kon weinig zien. En heb toen de situatie verkeerd ingeschat, ik dacht dat ik er nog tussen kon, maar dat ging moeilijk en toen heeft de examinator moeten ingrijpen. Ga morgen/vanmiddag maar weer langs om weer examen aan te vragen, en dan over 2 weekjes weer proberen.
dat is dan weer goed nieuwsquote:Op maandag 7 mei 2007 11:45 schreef francis997 het volgende:
ja het is zeker balen..maar ja volgende keer beter..nu weer ff mn geld verdienen, met mn stage. Ben binnengekomen en mocht gelijk aan de slag, aangezien 2 medewerkers hier op kantoor vertrekken..zijn er momenteel weinig mensen..mischien een kans om hier te blijven werken![]()
wie/wat had je aangereden dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
Volgende keer beter.
Ik had een aanrijding met mn examenToch geslaagd
Zoeen kutkind fietste tegen de wagen aan van de achterkantquote:
'Zoeen'. Maikuuuuul wannabeequote:Op maandag 7 mei 2007 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zoeen kutkind fietste tegen de wagen aan van de achterkant
Is die ookquote:
Boh gek hendig sjieke slip maakte dat roflkind toensjus.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Boh gek hendig sjieke slip maakte dat roflkind toensjus.
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Boh gek hendig sjieke slip maakte dat roflkind toensjus.
Volgende keer beter inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2007 11:45 schreef francis997 het volgende:
ja het is zeker balen..maar ja volgende keer beter..nu weer ff mn geld verdienen, met mn stage. Ben binnengekomen en mocht gelijk aan de slag, aangezien 2 medewerkers hier op kantoor vertrekken..zijn er momenteel weinig mensen..mischien een kans om hier te blijven werken![]()
Hmm kut.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:02 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allemaal
Leuk weekend gehad enzo??
Jongens, feli met Ajax!
Hier rotbegin van de week... is een leerling overledenWát een klotedag!
nu je het zegt, niks van gehoord hier...quote:Op maandag 7 mei 2007 12:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Volgende keer beter inderdaad
Kunnen jullie het luchtalarm horen? Ik hoor er echt niets van, het is dat ik er op let maar anders...
weekend was mooiquote:Op maandag 7 mei 2007 12:02 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allemaal
Jongens, feli met Ajax!
Hallo,quote:Op maandag 7 mei 2007 12:02 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allemaal
Jongens, feli met Ajax!
dat is echt klotequote:Op maandag 7 mei 2007 12:02 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allemaal
Jongens, feli met Ajax!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |