Mooi zoquote:Op maandag 7 mei 2007 00:01 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hij was op en had lichte vormen van kramp dus lijkt me wel.![]()
ik verwacht niet dat AZ van Twente wint eerlijk gezegd. Voor ons gaat t ook nog heeeel moeilijk wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:07 schreef Jnk18 het volgende:
Ik hoop trouwens dat we niet nog eens tegen AZ moeten als we doorgaan in de play-offs, urgh gebeurt altijd wel wat... laatste 2 wedstrijden rood voor ajax. liever twente toch!
Gewoon Alves kapot schoppen.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:08 schreef S-Two het volgende:
Eerst maar eens van Heerenveen winnen, zo goed speelden we vandaag niet. Daarna kijken we wel verder.
Oh oh oh wat zouden jullie kakkerlakjes er blij mee zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nou kunnen juichen de laatste jaren? Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?
Sterke jongen....quote:Op maandag 7 mei 2007 00:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Was een vet mooie pot en ook een mooie ervaring. Jammer alleen dat ik net thuiskom en krijg te horen dat m'n pa in het ziekenhuis ligt.
Dat was geweldigquote:Op zondag 6 mei 2007 23:55 schreef toma het volgende:
Prachtig trouwens hoedat Davids de Zeeuw onderuit trok![]()
![]()
En Aanvoerder, sterkte!quote:'Komende week afronding transfer Bakircioglu'
In het programma Studio Voetbal werd gemeld dat Kennedy Bakircioglu afgelopen week inmiddels PSV heeft afgezegd en dat hij maandag of dinsdag met Ajax afrondende besprekingen heeft over de overgang van FC Twente naar Ajax. De aanvaller zou ruim een miljoen euro moeten kosten.
Beterschap..quote:Op maandag 7 mei 2007 00:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Was een vet mooie pot en ook een mooie ervaring. Jammer alleen dat ik net thuiskom en krijg te horen dat m'n pa in het ziekenhuis ligt.
Sterkte gozert..quote:Op maandag 7 mei 2007 00:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |