is me nog nooit opgevallenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:38 schreef Xurk het volgende:
Verander nou eens Stan's pa zijn naam naar Marsh, het is echt al heel lang verkeerd in deze reeks
[edit] Heb het zelf in de Wiki maar even aangepast.
Ik heb het ook maar van de Wiki overgenomen. Die stond vol met foutenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:38 schreef Xurk het volgende:
Verander nou eens Stan's pa zijn naam naar Marsh, het is echt al heel lang verkeerd in deze reeks
[edit] Heb het zelf in de Wiki maar even aangepast.
Zolang nogquote:Op zondag 6 mei 2007 20:47 schreef RacerDKB het volgende:
150 Days 7 Hours 13 Minutes
Ik ga mezelf invriezen
Schandalig inderdaad hoe ze zich kunnen beperken tot 14 afleveringen per jaar, die ieder anderhalve week tijd vergen om te maken, en dan miljoenen opstrijken en de rest van het jaar relaxen / zich bezig houden met andere zaken!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:23 schreef slindenau het volgende:
Ja, die Matt en Trey zijn echt lamzakken hoor.
Het is dat ik al een Wii hebquote:Op zondag 6 mei 2007 20:47 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ga mezelf invriezen
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:47 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ga mezelf invriezen
Die heb ik gisteren maar overgeslagen. Vier keer in één week die aflevering werd me iets te veel.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:54 schreef RaymanNL het volgende:
SouthparkGisteren weer de T&F Trailer aflevering
Blijft een leuke epi
ja, het meeste kan wel los van elkaar bekeken worden maar van 1 t/m 11 in volgorde is het leukstquote:Op maandag 7 mei 2007 17:54 schreef sexylexy het volgende:
hoe kan ik nou het best beginnen aan deze serie alles op volgorde kijken of hoe zit dat?
Heheh ja die is echt sterk.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:17 schreef Huppelei het volgende:
Bebe's Boobs Destroy Society is trouwens ook wel meesterlijk.
Dat begin dat Cartman The Silence Of The Lambs nadoet.
Ik ging inderdaad he-le-maal stuk bij die aflevering.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef Uncle-Quilly het volgende:
Child Abduction is Not Funny, geniale aflevering ook!
Mr. Kim: "How come everytime us Chinese try to build a wall, those goddamn Mongolians come and tear it down!" Sowieso is Mr. Kim geweldig met zijn "Shitty wok"![]()
Stan: "Jesus Christ, our parents did some pretty stupid things before..but JESUS CHRIST!!"
Wel heel erg k*t dat het zolang duurt voordat er weer een nieuwe aflevering komt, maar ik kan ze allemaal nog wel een keer kijken voordat het gaat vervelen dus ik red het wachten wel.![]()
Heil Veronica!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef Guerra het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag is Southpark ook te zien bij Veronica om 18.25. Aflevering: Cartman gets an Anal Probe. Dus Veronica gaat het gewoon van het begin uitzenden.. Altijd leuk, nog meer Southpark op tv.
Met daarna altijd twee afleveringen van The Simpsons.![]()
Dat moet ik zien! Het begin bij de bushaltequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef Guerra het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag is Southpark ook te zien bij Veronica om 18.25. Aflevering: Cartman gets an Anal Probe. Dus Veronica gaat het gewoon van het begin uitzenden.. Altijd leuk, nog meer Southpark op tv.
Met daarna altijd twee afleveringen van The Simpsons.![]()
In de laatste aflevering van seizoen zes is dat alquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:38 schreef Xurk het volgende:
Die twee pilots [of iig de állereerste] zijn zo kut
Kenny komt in één van de eerste afleveringen van seizoen 7 weer tot leven, maar het is in de laatste vijf seconden van de aflevering, dan is hij er gewoon ineens weer [volgens mij zegt iemand dan ook echt heel droog: "Oh, hey Kenny"]
Ja klopt, dit doen ze bij wel meer programma's. Ik sla vandaag een keer over zodat ik steeds de 'vroege' edities kan bekijken. Tot 0.10 South Park kijken is niet echt verstandig, voor mij niet tenminste.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef Fiama het volgende:
Wtf, zend Comedy Central nou om 23.45 dezelfde aflevering uit als de volgende dag 22.00? Hmm jammer!
Ja, ik dacht ff relaxt south park kijken... Om weer 1 te kijken die je nog geen 24 uur geleden hebt gezien...laat maar hangen. Heb ze overigens allemaal al een keer gezien maar tv is zoveel relaxterquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja klopt, dit doen ze bij wel meer programma's. Ik sla vandaag een keer over zodat ik steeds de 'vroege' edities kan bekijken. Tot 0.10 South Park kijken is niet echt verstandig, voor mij niet tenminste.
Team Americaquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:56 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb net Team America gekeken. Nu pas ja.
America! Fuck yeah! En ook leuk om dat liedje uit Asspen terug te zien (of andersom) Everybody even Rocky had a montage!
Ja, dat dus. Dat vind ik dus zó briljant aan southpark. Hoe ze belangrijke politieke onderwerpen weten te verdraaien en commentaar erop leveren. Prachtig ook hoe ze bij de onderwerpen die bij de bevolking echt zwaar liggen, geen enkel standpunt innemen. 'For the war, against the war..who cares? 100 episodes!'quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:38 schreef Rock-shocker het volgende:
Trey en Matt hebben echt de kunst om een boodschap te hebben, die ondertussen kneiterhard onderuit te halen en hem tegelijkertijd overeind te houden. Vind ik toch wel knap.
ES IST ZEIT ZUM SAUBERNquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zfPmV1kAa5U
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vanaf 23 mei seizoen 10 op Comedy Central.
quote:Op zondag 13 mei 2007 20:44 schreef SnakeNL het volgende:
Comedy Central begint op 23 Mei seizoen 10 uit te zenden
http://www.comedycentral.nl/?channel=home&page=page&id=16
quote:
Heel dat seizoen p0wned gewoon hardquote:Op maandag 14 mei 2007 22:29 schreef kalinho het volgende:
Net "Child Abduction Is Not Funny" gekeken
Die is ook sterk zeg. City wall!
Seizoen 6 is inderdaad heel leuk. Met het geniale einde bij Professor Chaosquote:
quote:Will Professor Chaos's latest plot succeed and be the final undoing of Earth? [a shot of Stan, Cartman, Kyle, and the fourth boy under a blanket, all in Stan's living room] And which boy has been chosen to be the replacement for Kenny? [six adults are then shown: Chef, Mr. Garrison, Jimbo, Officer Barbrady, Ms. Choksondik, and Mayor McDaniels] And which of these six South Park residents was killed, and will never be seen again? [a question mark appears on screen] The answer to those questions will be answered... right now. [A final shot of Butters and Dougie with ten spent cans and three in use] No. [Stan's living room: the blanket comes off the fourth boy] Tweek. [on the street, in front of a house: Ms. Choksondik is on a gurney as paramedics cover her body with a blanket] Ms. Choksondik.
Lu Kimquote:Op maandag 14 mei 2007 22:29 schreef kalinho het volgende:
Net "Child Abduction Is Not Funny" gekeken
Die is ook sterk zeg. City wall!
Inderdaad erg leuk, daarna was die van dat Tolerance Camp en die woestijnrat in Mr. Slave. Geweldigquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:42 schreef TLC het volgende:
[afbeelding]
die uitzending over LOTR![]()
GEWELDIG !![]()
Dit vond ik eigenlijk het enige echt leuke van de aflevering, jammer dat ze nooit meer de "NO KITTY, THAT'S A BAD KITTY!!! >_<" doen... en goddamn, wat zijn die monden toch fuglyquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:51 schreef MakaveliTheDon het volgende:
NO KITTY!! ''Mom! Kitty is being a dildo!''![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |