Dat moet ik zien! Het begin bij de bushaltequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef Guerra het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag is Southpark ook te zien bij Veronica om 18.25. Aflevering: Cartman gets an Anal Probe. Dus Veronica gaat het gewoon van het begin uitzenden.. Altijd leuk, nog meer Southpark op tv.
Met daarna altijd twee afleveringen van The Simpsons.![]()
In de laatste aflevering van seizoen zes is dat alquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:38 schreef Xurk het volgende:
Die twee pilots [of iig de állereerste] zijn zo kut
Kenny komt in één van de eerste afleveringen van seizoen 7 weer tot leven, maar het is in de laatste vijf seconden van de aflevering, dan is hij er gewoon ineens weer [volgens mij zegt iemand dan ook echt heel droog: "Oh, hey Kenny"]
Ja klopt, dit doen ze bij wel meer programma's. Ik sla vandaag een keer over zodat ik steeds de 'vroege' edities kan bekijken. Tot 0.10 South Park kijken is niet echt verstandig, voor mij niet tenminste.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef Fiama het volgende:
Wtf, zend Comedy Central nou om 23.45 dezelfde aflevering uit als de volgende dag 22.00? Hmm jammer!
Ja, ik dacht ff relaxt south park kijken... Om weer 1 te kijken die je nog geen 24 uur geleden hebt gezien...laat maar hangen. Heb ze overigens allemaal al een keer gezien maar tv is zoveel relaxterquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja klopt, dit doen ze bij wel meer programma's. Ik sla vandaag een keer over zodat ik steeds de 'vroege' edities kan bekijken. Tot 0.10 South Park kijken is niet echt verstandig, voor mij niet tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |