Zo is dat, maar goed, met haar stijl tenniste ze natuurlijk wel haar lichaam allang kapot. En het interesseerde die giecheltrut al langer niet meer blijkbaarquote:Op zondag 6 mei 2007 13:14 schreef tong80 het volgende:
Mijn god, 23 jaar en gaan kokkerellen.
Laat het Navratilova niet horen.
Zou het feit dat ze nu na n paar jaartjes topsport al volledig "binnen" zijn er ook niks mee te maken hebben ?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:13 schreef pfaf het volgende:
Het lijkt wel een hype, op jonge leeftijd geen motivatie meer hebben om vervolgens logischerwijs te stoppen. Zal wel met de patatgeneratie te maken hebben.
Uiteraard. Dan valt de motivatie en bereidheid om te vechten weg, voor velen althans. De patatgeneratie is dan ook een product van de samenleving, niet andersom.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zou het feit dat ze nu na n paar jaartjes topsport al volledig "binnen" zijn er ook niks mee te maken hebben ?
In dat opzicht valt het mij dan weer op dat bv iemand als een Henin die een zeer moeilijke jeugd heeft gehad met het vroege overlijden van haar moeder en de problemen rond haar vader net wél iemand is die vol en vol voor de sport en de winst erin blijft gaan. En daar eigenlijk alles voor opzij schuift ...quote:Op zondag 6 mei 2007 14:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Uiteraard. Dan valt de motivatie en bereidheid om te vechten weg, voor velen althans. De patatgeneratie is dan ook een product van de samenleving, niet andersom.
Mwah, als je het gevoel het dat je op of over je top bent in hetgene dat je doet is het denk ik een goede keuze.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:13 schreef pfaf het volgende:
Het lijkt wel een hype, op jonge leeftijd geen motivatie meer hebben om vervolgens logischerwijs te stoppen. Zal wel met de patatgeneratie te maken hebben.
Je kunt ook doorgaan, vechten, en proberen de grootste tennister aller tijden te worden...quote:Op zondag 6 mei 2007 14:23 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mwah, als je het gevoel het dat je op of over je top bent in hetgene dat je doet is het denk ik een goede keuze.
Zeker op je 23ste. Dan heb je nog een heel leven voor je om nog iets nieuws te beginnen. Een 2de carriere.
quote:Op zondag 6 mei 2007 14:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou mij trouwens niks verbazen dat ze nu al stopt omdat ze zwanger is ofzo ...
Ze noemen ze niet voor niks The Belgian Open hoor ...quote:Op zondag 6 mei 2007 14:41 schreef Hathor het volgende:
Dat hoor je wel vaker bij veel te jonge talenten. Ik geef het anderhalf/twee jaar voordat het weer begint te kriebelen en ze met veel bombarie haar comeback aankondigt, om vervolgens nooit meer haar oude niveau te bereiken en twee jaar later met de staart tussen de benen weer af te druipen. Wiens staart precies laten we voor het gemak maar even in het midden.![]()
Ik denk dat je zelf op een bepaald moment wel weet of dat erin zit of niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je kunt ook doorgaan, vechten, en proberen de grootste tennister aller tijden te worden...
Clijsters had hét ook helemaal niet om de beste aller tijden te worden. Uitstekende tennister met een prachtige carrière, ook een tijd nummer één gestaan. Maar ze miste toch echt iets om echt dé beste te worden. Die verbetenheid, die persoonlijkheid, dat karakter dat Henin bijvoorbeeld wel heeft, dat had Clijsters te weinig.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:51 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf op een bepaald moment wel weet of dat erin zit of niet.
En het gaat niet alleen om talent, maar ook of je het zelf belangrijk genoeg vindt om er zoveel voor te geven.
Als jij bijvoorbeeld goed bent in je werk, wil je dan de beste van de wereld worden, ook als je elke dag pas om middernacht thuiskomt, in de weekenden moet werken en nooit vakantie kunt nemen? Ik in elk geval niet, zelfs als ik wel zou kunnen. (is maar een voorbeeldje...).
Dus ik ga niet oordelen over de persoonlijke keuzes die iemand maakt.
Maar het lijkt me geen type om je snikkel er doorheen te mogen wrijven.quote:
Nou mooi dan, waarschijnlijk vol met haren en hier en daar een mee-eter. Je mag ze hebben van me.quote:
Ogen dicht, en de gedachten bij de bankrekening ...quote:Op zondag 6 mei 2007 15:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar het lijkt me geen type om je snikkel er doorheen te mogen wrijven.
Precies, en die heeft ook nooit meer haar oude niveau gehaald. Ze kan nog wel aardig tennisen, maar het is geen absolute top meer.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze heeft genoeg euro's bijelkaar gemept om er nu maar vast lekker van te gaan genieten.
Jammer. Maar die komt over een paar jaar wel weer terug. Stopte Hingis ook niet vanwege blessureleed? Nou, die doet inmiddels ook weer volop mee ...
de moeder van kim clijstersquote:Op zondag 6 mei 2007 15:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou mooi dan, waarschijnlijk vol met haren en hier en daar een mee-eter. Je mag ze hebben van me.![]()
Mijn blote reet ziet er gezonder uit.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de moeder van kim clijsters
MILF
[afbeelding]
Nee nu niet meer, omdat ze gestopt is. Ze houdt hem dan liever gezelschapquote:Op zondag 6 mei 2007 17:36 schreef Hathor het volgende:
Dus als haar vent zich in Yab Yum bevind, is ze eventueel wel bereid om een toernooitje in Amsterdam te spelen?
zal dr aanstaand man blij mee zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 08:14 schreef -Vaduz- het volgende:
en kon goed meppen.
My thoughts exactly.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou mij trouwens niks verbazen dat ze nu al stopt omdat ze zwanger is ofzo ...
In België is dat een schijntje. Plus sponsorcontracten e.d. zal ze zeker wel op 20+ miljoen zitten.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:18 schreef rubbereend het volgende:
daar moet de belasting natuurlijk nog vanaf
quote:Mogelijke rentree Clijsters
BRUSSEL - De geruchten dat tennisster Kim Clijsters een rentree wil maken op het hoogste niveau worden steeds sterker. De 25-jarige Belgische stopte ruim een jaar geleden. Eind februari beviel ze van een dochter. Volgens diverse mediaberichten zou ze in het geheim al weer voorzichtig in training zijn.
Clijsters won 34 titels in het enkelspel, waaronder het US Open (2005) en de Masters (2002 en 2003). Ze werd vijf keer tot sportvrouw van het jaar in België uitgeroepen.
Goed nieuws ja, hoop dat ze ook werkelijk weer gaat spelenquote:
Ja dus.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:10 schreef TheGeneral het volgende:
Zullen ze bij Sporza ook de enkelpartijen laten zien?
Ik denk niet dat ze vaak genoeg gaat spelen om top 3 te halen, maar dat ze intrinsiek beter is dan dan al die Russinnen uit de top 10, lijkt me een vast gegeven. Ivanovic haalt er ook niet uit wat er in zit, Sharapova is te blessuregevoelig en Jankovic leek even de opvolgster van Clijsters te gaan worden, maar is uiteindelijk toch net iets matiger. Dan hou je alleen die Williamsen over, die sowieso samen met Henin altijd de grootste problemen voor Clijsters waren.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:23 schreef Masanga het volgende:
Ik zie haar weer top 10 spelen, maar de echte, absolute top halen (top 3) zou me toch verbazen.
quote:Clijsters houdt "een mooie blauwe plek" over
"Het viel bijzonder goed mee", zei Kim Clijsters over haar terugkeer. "Toen ik trainde onder het nieuwe dak, vond ik het gras glad. Maar tijdens mijn twee matchen had ik geen problemen meer."
"De sfeer was ook geweldig. Toen we op het veld kwamen, was het alsof we echt Wimbledon speelden. Ik heb hier enorm van genoten, het was plezant. Hiervoor doe je het toch, voor die matchen."
Clijsters zal nog een tijdje herinnerd worden aan haar dubbelmatch, want Agassi mepte een bal in Clijsters' buik. "Dat is een mooie blauwe plek die er nog een tijdje zal staan", lachte ze.
Ik duim meequote:Op woensdag 9 september 2009 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Baas Kim
Nu Bokito eruit meppen.
Doe eens niet zo beledigend naar die aapquote:Op woensdag 9 september 2009 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Baas Kim
Nu Bokito eruit meppen.
Want? Ze heeft al verschillende GS-finales gespeeld..quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:36 schreef tong80 het volgende:
Vanavond de wedstrijd van haar leven.
Als ze dit wint is het de come back van de eeuwquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Ze heeft al verschillende GS-finales gespeeld..
Zoveel comebacks zijn er deze eeuw ook nog niet geweestquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ze dit wint is het de come back van de eeuw
Grapjasquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zoveel comebacks zijn er deze eeuw ook nog niet geweest.
Let op, dit ging over de halve finale.quote:Op zondag 13 september 2009 20:33 schreef Mostlyanthony het volgende:
Wat dus betekent dat ik behoorlijk brak zal zijn op het werk :p
Nog erger...maar het kan me geen moer schelen hoe laat, ik kijk toch wel. Zometeen maar een dutje doen...quote:Op zondag 13 september 2009 20:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Let op, dit ging over de halve finale.
De finale is straks om 03:00
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |