Maar het lijkt me geen type om je snikkel er doorheen te mogen wrijven.quote:
Nou mooi dan, waarschijnlijk vol met haren en hier en daar een mee-eter. Je mag ze hebben van me.quote:
Ogen dicht, en de gedachten bij de bankrekening ...quote:Op zondag 6 mei 2007 15:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar het lijkt me geen type om je snikkel er doorheen te mogen wrijven.
Precies, en die heeft ook nooit meer haar oude niveau gehaald. Ze kan nog wel aardig tennisen, maar het is geen absolute top meer.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze heeft genoeg euro's bijelkaar gemept om er nu maar vast lekker van te gaan genieten.
Jammer. Maar die komt over een paar jaar wel weer terug. Stopte Hingis ook niet vanwege blessureleed? Nou, die doet inmiddels ook weer volop mee ...
de moeder van kim clijstersquote:Op zondag 6 mei 2007 15:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou mooi dan, waarschijnlijk vol met haren en hier en daar een mee-eter. Je mag ze hebben van me.![]()
Mijn blote reet ziet er gezonder uit.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de moeder van kim clijsters
MILF
[afbeelding]
Nee nu niet meer, omdat ze gestopt is. Ze houdt hem dan liever gezelschapquote:Op zondag 6 mei 2007 17:36 schreef Hathor het volgende:
Dus als haar vent zich in Yab Yum bevind, is ze eventueel wel bereid om een toernooitje in Amsterdam te spelen?
zal dr aanstaand man blij mee zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 08:14 schreef -Vaduz- het volgende:
en kon goed meppen.
My thoughts exactly.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou mij trouwens niks verbazen dat ze nu al stopt omdat ze zwanger is ofzo ...
In België is dat een schijntje. Plus sponsorcontracten e.d. zal ze zeker wel op 20+ miljoen zitten.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:18 schreef rubbereend het volgende:
daar moet de belasting natuurlijk nog vanaf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |