abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 mei 2007 @ 09:03:03 #151
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_49353313
En wederom begrijp ik niet dat niet vliegopleiding-mensen de opleiding lopen af te kraken als zijnde makkelijk e.d.

Ik vraag me dan af waarom? waarom zou je iets afzeiken waar je 0 verstand/ervaring mee hebt? daar moet dus meer achter zitten....
FCT
pi_49353609
whehe, jongens laat je niet zo op fucken.... ben je daar niet op geselecteerd
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_49355103
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:03 schreef Mojave het volgende:
En wederom begrijp ik niet dat niet vliegopleiding-mensen de opleiding lopen af te kraken als zijnde makkelijk e.d.

Ik vraag me dan af waarom? waarom zou je iets afzeiken waar je 0 verstand/ervaring mee hebt? daar moet dus meer achter zitten....
gewoon, omdat mensen die die opleidingen doen lelijk zijn.
pi_49356038
En mensen die die opleiding niet doen nog lelijker! Nja, behalve mijn vriendin dan
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_49356271
quote:
ja het ging effe nergens over, maar ik denk toch dat de opleiding tot vlieger moeilijker is dan wat een gemiddelde student moet presteren. Zowiezo is het moeilijker om vlieger te worden dan om af te studeren, simpelweg omdat je over veel meer goede kwaliteiten moet beschikken.
Tsjah, dat kan je hard blijven roepen, maar heb je daar argumenten voor, of is het net zo'n opmerking als over onze hardwerkende militaire piloten die helaas nergens op gebaseerd was? Hoe verklaar je anders dat mensen met een universitaire studie met een zelfde startsalaris beginnen in een markt waar géén krapte is?

[ Bericht 3% gewijzigd door Autoreply op 14-05-2007 12:06:58 ]
pi_49356758
Sjonge jonge.. houdt nou eens op. De een vind de opleiding moeilijk en spendeert een paar uur per dag aan huiswerk, de ander vind em makkelijk en komt pas vlak voor de examens in actie. Ligt maar net aan de persoon...dus om nou van buitenaf te gaan beoordelen over de moeilijkheid van de opleiding is een beetje zozo...feit is wel dat je een heleboel informatie te verstouwen krijgt in een korte tijd maar volgens mij is dat op de uni ook wel zo dus euh...ga maar lekker op airdork bashen ofzo. Doe je nog wat nuttigs!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_49357463
Afgunst is flauw hoor, piloten zijn best knuffelbare mensen.
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49357869
quote:
Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef YellowLedbetter het volgende:
Sjonge jonge.. houdt nou eens op. De een vind de opleiding moeilijk en spendeert een paar uur per dag aan huiswerk, de ander vind em makkelijk en komt pas vlak voor de examens in actie. Ligt maar net aan de persoon...dus om nou van buitenaf te gaan beoordelen over de moeilijkheid van de opleiding is een beetje zozo...feit is wel dat je een heleboel informatie te verstouwen krijgt in een korte tijd maar volgens mij is dat op de uni ook wel zo dus euh...ga maar lekker op airdork bashen ofzo.
Ach, als er mensen hersenloos gaan roepen dat het véél moeilijker is als een universitaire studie moet ik toch lachen...
quote:
Doe je nog wat nuttigs!
Ik werk aan m'n eigen toekomst; dat lijkt me nuttig genoeg
pi_49357965
AR is lekker op dreef
  maandag 14 mei 2007 @ 12:20:57 #160
165237 Leef
Sunny side up!
pi_49358829
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:16 schreef Schuifpui het volgende:Op kruishoogte zal geen van de piloten waarschijnlijk aan de knuppel zitten
O da's goed. Vind ook niet dat ze dat onder werktijd moeten doen.
pi_49359078
quote:
Op maandag 14 mei 2007 11:43 schreef FlitsFrits het volgende:
Afgunst is flauw hoor, piloten zijn best knuffelbare mensen.
jammer dat het vaak mannen zijn en dat ik daar niet echt graag mee knuffel....
Tralalalala Die Dom Die Dom
  maandag 14 mei 2007 @ 12:33:01 #162
165237 Leef
Sunny side up!
pi_49359212
quote:
Op maandag 7 mei 2007 23:31 schreef Alternate het volgende:
Gelukkig weet ook iedereen precies wat er allemaal bij komt kijken om een jetliner te vliegen
Dacht je nou echt dat ze je 3 ton per jaar betalen om op je aarsch te zitten en de krant te lezen?
De luchtvaart is nou juist de branche waarin de bedrijven zo min mogelijk geld onnodig uitgeven.
Je moet alles KUNNEN voor als er een noodgeval is. Vaardig en stressbestendig zijn voor als er iets mocht gebeuren. Daar word je voor betaald. Niet voor het vele harde werk! Een collega van me is piloot op een 747 (first officer, nog geen captain) en die zegt dat er inderdaad het grootste deel van de tijd geen moer te doen is en dat hij vaak een paar uur slaapt onder z'n werk.. je moet toch wat. Maar ja, het zijn wel de gasten die als er een fout gemaakt is en ze zich vergist hebben in de positie, en er een motor in de brand staat, en er een dronken gek een air hostess gijzelt, gaan zorgen dat alles weer op z'n pootjes terecht komt.
Tja, ik zou 't niet kunnen, maar het lijkt me een mooi beroep.

Verder: een first officer is een volwaardig piloot, maar hij start en landt geeneens. Dat doet de captain. Dus tijdens een normale vlucht voert een f/o werkelijk bijna niets uit.
Wel wordt hij een paar x per jaar getest of hij wel alles KAN wat hij zou moeten kunnen in een noodsituatie. Zo niet, dan verliest hij zijn licentie om te vliegen..
quote:
Dacht je nou echt dat ze je 3 ton per jaar betalen om op je aarsch te zitten en de krant te lezen?
De luchtvaart is nou juist de branche waarin de bedrijven zo min mogelijk geld onnodig uitgeven.
Drie letters: KLM
pi_49359334
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:28 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

jammer dat het vaak mannen zijn en dat ik daar niet echt graag mee knuffel....
True, je moet maar net de goeie hebben.


Angelina Jolie bijvoorbeeld.


Whehehe kijk 'em eens genieten met Angelina's borsten tegen 'em aangedrukt.
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49359395
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:33 schreef Leef het volgende:
Verder: een first officer is een volwaardig piloot, maar hij start en landt geeneens. Dat doet de captain. Dus tijdens een normale vlucht voert een f/o werkelijk bijna niets uit.
Wel wordt hij een paar x per jaar getest of hij wel alles KAN wat hij zou moeten kunnen in een noodsituatie. Zo niet, dan verliest hij zijn licentie om te vliegen..
Vertelde de lokale spotter jou dit?
Ik ontken mijn bestaan.
  maandag 14 mei 2007 @ 12:40:07 #165
165237 Leef
Sunny side up!
pi_49359463
ach, ik vond het wel interessant om te zeggen dat ik een piloot kende.
pi_49359679
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:19 schreef mcDavid het volgende:

[..]

gewoon, omdat mensen die die opleidingen doen lelijk zijn.
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:36 schreef FlitsFrits het volgende:

[..]

True, je moet maar net de goeie hebben.

[afbeelding]
Angelina Jolie bijvoorbeeld.

[afbeelding]
Whehehe kijk 'em eens genieten met Angelina's borsten tegen 'em aangedrukt.
Godver daar gaat mijn argument!
pi_49360149
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:38 schreef FlitsFrits het volgende:

[..]

Vertelde de lokale spotter jou dit?
Whehe
pi_49360953
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:33 schreef Leef het volgende:

[..]

Je moet alles KUNNEN voor als er een noodgeval is. Vaardig en stressbestendig zijn voor als er iets mocht gebeuren. Daar word je voor betaald. Niet voor het vele harde werk! Een collega van me is piloot op een 747 (first officer, nog geen captain) en die zegt dat er inderdaad het grootste deel van de tijd geen moer te doen is en dat hij vaak een paar uur slaapt onder z'n werk.. je moet toch wat. Maar ja, het zijn wel de gasten die als er een fout gemaakt is en ze zich vergist hebben in de positie, en er een motor in de brand staat, en er een dronken gek een air hostess gijzelt, gaan zorgen dat alles weer op z'n pootjes terecht komt.
Tja, ik zou 't niet kunnen, maar het lijkt me een mooi beroep.
Vergeet niet dat de gemiddelde vlieger op een kleiner type begint en daar voor een aantal jaar op blijft vliegen. Het is leuk dat een 747 vlieger van de 9 uur dat zo'n trip duurt er 4 kan slapen, maar een vlieger op een route die wat minder is qua afstand vliegt in die 9 uur 4 a 5 keer heen en weer, waarbij hij 90% van de tijd ook daadwerkelijk aan het werk is.
quote:
Verder: een first officer is een volwaardig piloot, maar hij start en landt geeneens. Dat doet de captain. Dus tijdens een normale vlucht voert een f/o werkelijk bijna niets uit.
Wel wordt hij een paar x per jaar getest of hij wel alles KAN wat hij zou moeten kunnen in een noodsituatie. Zo niet, dan verliest hij zijn licentie om te vliegen..
mmm dan heb ik de laatste 4 jaar toch meer gedaan dan zou moeten.. Weer 750 landings gedaan waar ik niet voor betaald werd En nu ik captain ben, vliegt toch 50% van de tijd de first officer. En houd je vast, hij landt ook nog

Kort gezegd, houd je mond als je er geen verstand van hebt...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_49361445
Misschien zit 't 'm in het feit dat AutoReply niet verder is gekomen dan zweefvliegen, en kan hij het niet hebben dat elke 'echte' piloot daar altijd grapjes over maakt. Wel leuk hoor, zweefvliegen, daar niet van.
pi_49362284
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:27 schreef Lightning_NL het volgende:
Misschien zit 't 'm in het feit dat AutoReply niet verder is gekomen dan zweefvliegen
Helaas voor jouw. Ik heb er bewust voor gekozen. Achteraf heb ik daar zeker geen spijt van. Uiteraard zijn er een hoop mensen die graag vliegen en het een topjob vinden, maar de gemiddelde verkeersvlieger als een superman neer te zetten is wat lachwekkend.
quote:
, en kan hij het niet hebben dat elke 'echte' piloot daar altijd grapjes over maakt.
Nah, als die "grapjes" van jouw moeten verhullen dat je onzin uitkraamt dan vind ik dat eerder zonde als dat ik er niet tegen kan
quote:
Wel leuk hoor, zweefvliegen, daar niet van.
Inderdaad
pi_49362644
Schijnbaar heb je met je ontzettend moeilijke studie ook tijd zat om snel te reageren op posts.

Ik heb btw nergens gezegd dat ik grapjes over zweefvliegen maak/heb gemaakt of dat ik al een echte piloot ben.

Maar begin jij je nou maar eens af te vragen waarom zoveel mensen de selecties niet eens halen. Echt een heel klein percentage mag maar beginnen aan de opleiding. Moeilijk dus om piloot te worden.
pi_49363587
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Schijnbaar heb je met je ontzettend moeilijke studie ook tijd zat om snel te reageren op posts.

Ik heb btw nergens gezegd dat ik grapjes over zweefvliegen maak/heb gemaakt of dat ik al een echte piloot ben.

Maar begin jij je nou maar eens af te vragen waarom zoveel mensen de selecties niet eens halen. Echt een heel klein percentage mag maar beginnen aan de opleiding. Moeilijk dus om piloot te worden.
nee, moeilijk om de selectiepsycholoog te foolen.
pi_49366833
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:33 schreef Leef het volgende:

[..]

Je moet alles KUNNEN voor als er een noodgeval is. Vaardig en stressbestendig zijn voor als er iets mocht gebeuren. Daar word je voor betaald. Niet voor het vele harde werk! Een collega van me is piloot op een 747 (first officer, nog geen captain) en die zegt dat er inderdaad het grootste deel van de tijd geen moer te doen is en dat hij vaak een paar uur slaapt onder z'n werk.. je moet toch wat. Maar ja, het zijn wel de gasten die als er een fout gemaakt is en ze zich vergist hebben in de positie, en er een motor in de brand staat, en er een dronken gek een air hostess gijzelt, gaan zorgen dat alles weer op z'n pootjes terecht komt.
Tja, ik zou 't niet kunnen, maar het lijkt me een mooi beroep.

Verder: een first officer is een volwaardig piloot, maar hij start en landt geeneens. Dat doet de captain. Dus tijdens een normale vlucht voert een f/o werkelijk bijna niets uit.
Wel wordt hij een paar x per jaar getest of hij wel alles KAN wat hij zou moeten kunnen in een noodsituatie. Zo niet, dan verliest hij zijn licentie om te vliegen..
[..]

Drie letters: KLM
hiihii, wat schattig
Ik steek je moeder in de fik!
  maandag 14 mei 2007 @ 16:16:25 #174
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49368657
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:36 schreef FlitsFrits het volgende:

[..]

Whehehe kijk 'em eens genieten met Angelina's borsten tegen 'em aangedrukt.
In zo'n soort geval maakt de Co-piloot dus de foto
Calm down, please!
pi_49369229
quote:
Op maandag 14 mei 2007 16:16 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

In zo'n soort geval maakt de Co-piloot dus de foto
En mag hij haar PA hebben. En toevallig is die heul lekker
pi_49369342
quote:
Op maandag 14 mei 2007 16:16 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

In zo'n soort geval maakt de Co-piloot dus de foto


Wat een topwijf 'eik, mooi, intelligent, avontuurlijk, kan vliegen. Hmm.

Zijn er nog wat vrouwelijke piloten beschikbaar?
Ik ontken mijn bestaan.
  maandag 14 mei 2007 @ 17:24:24 #177
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_49370976
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef mcDavid het volgende:

[..]

nee, moeilijk om de selectiepsycholoog te foolen.
Die doorzien alles! En ik ken een heule lieve
pi_49372162
quote:
Op maandag 14 mei 2007 16:36 schreef FlitsFrits het volgende:

[..]



Wat een topwijf 'eik, mooi, intelligent, avontuurlijk, kan vliegen. Hmm.

Zijn er nog wat vrouwelijke piloten beschikbaar?
Ik heb nog wel wat telefoonnummers!

Wel zweefvliegpilotes dan
pi_49372204
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef mcDavid het volgende:

[..]

nee, moeilijk om de selectiepsycholoog te foolen.
Jammer dat jij er ook niks van snapt.
pi_49372224

Mooi vliegtuig
pi_49372643
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:59 schreef Autoreply het volgende:
[afbeelding]
Mooi vliegtuig
Ik heb Hád ( ) veul mooiere foto's van een Astir CS Jeans.
pi_49372750
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:59 schreef Autoreply het volgende:
[afbeelding]
Mooi vliegtuig
Heb jij nog meer plaatjes van die kalender?
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49372976
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:18 schreef cheukert het volgende:

[..]

Heb jij nog meer plaatjes van die kalender?
Gewoon de URL volgen lijkt mij
pi_49374204
Wij hebben de hele kalender in het clubhuis hangen
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_49374431
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:26 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Gewoon de URL volgen lijkt mij
jamaar ja maar ja maar dat zijn zulks ganz kleine plaatjes je weets
Ik steek je moeder in de fik!
  maandag 14 mei 2007 @ 19:45:18 #186
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_49375464
bier
FCT
pi_49376378
quote:
Op maandag 14 mei 2007 17:57 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ik heb nog wel wat telefoonnummers!

Wel zweefvliegpilotes dan
Heb je niet 1 gemotoriseerde?
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49376503
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef FlitsFrits het volgende:

[..]

Heb je niet 1 gemotoriseerde?
wel twee die in engeland zitten voor een opleiding broodpoeper.
pi_49376797
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:08 schreef mcDavid het volgende:

[..]

wel twee die in engeland zitten voor een opleiding broodpoeper.
Geef maar het nummer van de beste vliegstermooiste.

Ik ontken mijn bestaan.
pi_49377238
quote:
Ziet er goed uit.

Of-ie z'n poep moet inhouden. 'Nee hoor, dat hoeft niet'
Ik ontken mijn bestaan.
  maandag 14 mei 2007 @ 20:45:37 #192
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_49378016
quote:
Op maandag 14 mei 2007 11:04 schreef Autoreply het volgende:

[..]
Hoe verklaar je anders dat mensen met een universitaire studie met een zelfde startsalaris beginnen in een markt waar géén krapte is?
Het startsalaris zegt ook niet alles. Bij een beetje bedrijf moet je minstens een jaar ploeteren voor een salaris verhoging. Bij bv de KLM is de curve veel steiler. Zelf ben ik er in 2 jaar tijd ongeveer 16000 bruto op vooruit gegaan (vanuit een 'universitair' startsalaris)'

Doe dat maar eens met je WO opleiding.

Overigens denk ik sowieso dat je een te positief beeld hebt van startsalarissen voor mensen zonder werk ervaring.
pi_49378887
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef Alternate het volgende:

Overigens denk ik sowieso dat je een te positief beeld hebt van startsalarissen voor mensen zonder werk ervaring.
Komt dat zo uit de lucht vallen of ben je helderziend
  maandag 14 mei 2007 @ 21:17:22 #194
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_49379193
FCT
pi_49381654
quote:
Op zondag 13 mei 2007 22:35 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Of die mensen die er bewust voor hebben gekozen om het niet te worden. Omdat ze andere dingen leuker vinden.
heid van veel verkeersvliegers terug, anderzijds in het prima samen kunnen werken. Pick either one

jij bent dus ook zo'n pauper wiens jongensdroom het wat, maar vmbo moest doen, of de selectie niet door kwam
pi_49382273
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:03 schreef Mojave het volgende:
En wederom begrijp ik niet dat niet vliegopleiding-mensen de opleiding lopen af te kraken als zijnde makkelijk e.d.

Ik vraag me dan af waarom? waarom zou je iets afzeiken waar je 0 verstand/ervaring mee hebt? daar moet dus meer achter zitten....
Idd bij mij op school ook altijd.
Dan heb ik het zo met iemand over vervolgopleiding, en dan hoort zo'n andere nerd het en zegt zoiets van "jaaa maar dat lukt je nooitt die selectie en die opleiding is vet kut blablabla".

dan zeg ik ook rot op flikker
pi_49382322


[ Bericht 100% gewijzigd door Autoreply op 14-05-2007 22:49:20 ]
pi_49382763
maar je medical is niet de enige selectie eis... zou ook niet best zijn
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_49383170
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:08 schreef mcDavid het volgende:

[..]

wel twee die in engeland zitten voor een opleiding broodpoeper.
foto's van die broodpoepers eens
Ik steek je moeder in de fik!
  maandag 14 mei 2007 @ 23:53:08 #200
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_49386660
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:09 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Komt dat zo uit de lucht vallen of ben je helderziend
Zoals ik al zei eerder, ik heb ook gestudeerd en ik spreek nogal eens wat oud klasgenoten. Hun salaris komt niet eens in de buurt van het startsalaris van een verkeersvlieger.
pi_49386806
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:53 schreef Alternate het volgende:

[..]

Zoals ik al zei eerder, ik heb ook gestudeerd en ik spreek nogal eens wat oud klasgenoten. Hun salaris komt niet eens in de buurt van het startsalaris van een verkeersvlieger.
Zoals ik al eerder zei; wat voor studie heb je dan gedaan. Er zit enig verschil in medicijnen en Engels...
pi_49387027
Nah, zal ik dan maar eens als "gemiddeld burger" mijn visie geven? Piloten zijn nog steeds cool Ik heb me ook ooit eens opgegeven voor jachtvlieger, maar kreeg S5 mee (lees: kwam niet door de psychologische keuring).

Kheb zelf in hangar 14 gewerkt van de KLM als monteur bij de landingsgestellen, heb regelmatig daarachter in de mess gezeten met de stewardessen etc. en ja, het lijkt me nog altijd een droombaan. Het vliegwereldje, of zelfs al de wereld die Schiphol heet, ademt al een heel andere sfeer uit. Dus, of je nou Heli-Bob bent, verkeersvlieger of jachtvlieger... het is een fucking bijzondere baan waar een specialistische opleiding aan hangt en nee, niet iedereen mag ff aan de knuppels roeren.

En ja, ik heb bij de 74's regelmatig in de cockpit gezeten (hell, kben zelfs met de tankdevils meegeweest de vleugels in), maar het haalt het nooit op 30k ft achter de knuppel (ook al staat de kist op auto-pilot).

Just my two cents
Yes, I eat pussy.... cats
pi_49389150
Hahaha, dat filmpje van het zweefvliegen met dat meisje... Wat een kneuterig gedoe zeg! Kinderspeelgoed Zoals dat meisje al zei, ze ging al solo toen ze 14 was haha. Volgens mij zeiken zweefvliegers alleen maar verkeers-/militaire vliegers af uit pure jaloezie.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 04:59:36 #204
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_49390077
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:08 schreef Alf het volgende:
Nah, zal ik dan maar eens als "gemiddeld burger" mijn visie geven? Piloten zijn nog steeds cool Ik heb me ook ooit eens opgegeven voor jachtvlieger, maar kreeg S5 mee (lees: kwam niet door de psychologische keuring).

Kheb zelf in hangar 14 gewerkt van de KLM als monteur bij de landingsgestellen, heb regelmatig daarachter in de mess gezeten met de stewardessen etc. en ja, het lijkt me nog altijd een droombaan. Het vliegwereldje, of zelfs al de wereld die Schiphol heet, ademt al een heel andere sfeer uit. Dus, of je nou Heli-Bob bent, verkeersvlieger of jachtvlieger... het is een fucking bijzondere baan waar een specialistische opleiding aan hangt en nee, niet iedereen mag ff aan de knuppels roeren.

En ja, ik heb bij de 74's regelmatig in de cockpit gezeten (hell, kben zelfs met de tankdevils meegeweest de vleugels in), maar het haalt het nooit op 30k ft achter de knuppel (ook al staat de kist op auto-pilot).

Just my two cents

Werk je nu nog in de luchtvaart?

ga me maar eens melden... om 1120 lokaal weer terug op Schiphol, heerlijlk!
FCT
pi_49390099
Ik zit met m'n ballen in een jaar lang in de USA met een V8 4.9 liter in de garage Ook heerlijk
pi_49391462
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 05:23 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik zit met m'n ballen in een jaar lang in de USA met een V8 4.9 liter in de garage Ook heerlijk
Camaro?
Ik ontken mijn bestaan.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:19:36 #207
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_49391736
Ik zat in de US met een 5 liter V8, maar dat ding was niet vooruit te branden
Was ook meer een tank dan een auto.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:42:34 #208
154880 Bolter
Awesomeness
pi_49392239
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:08 schreef Alf het volgende:
Kheb zelf in hangar 14 gewerkt van de KLM
Hangar 14 Leonardo Da Vinci
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_49392294
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 04:59 schreef Mojave het volgende:

[..]


Werk je nu nog in de luchtvaart?

ga me maar eens melden... om 1120 lokaal weer terug op Schiphol, heerlijlk!
Nope, helaas niet. Ik ging er ver voor 9/11 weg. Ging rustig kantoorwerk doen En na 9/11 waren er ineens heel weinig plekken over binnen KLM

Ik zou wel nog weer eens een keer willen kijken in hangar 14. Gewoon weer eens ff bij die kisten hangen. Maar ik denk dat de mensen waar ik toen mee werkte inmiddels met pension zijn oid

Ennuh.... safe trip!
Yes, I eat pussy.... cats
pi_49392327
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:42 schreef Bolter het volgende:

[..]

Hangar 14 Leonardo Da Vinci
Daar waar alleen de 74's binnen mogen komen
Yes, I eat pussy.... cats
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:40:42 #211
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_49393713
Alf zo iets is wel te regelen, bel ze eens of stuur een mailtje. Als daar nog iemand werkt die je kent kun je zo een bezoekerspas regelen.
pi_49394271
Ik zal inderdaad eens kijken of ik de betreffende afdeling kan bellen. Als ik de KLM ken, hebben ze nog steeds die oude pokketerminals waar e-mail nog steeds vreemd is
Yes, I eat pussy.... cats
pi_49394489
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:53 schreef Alternate het volgende:

[..]

Nee airmiles
.



srry, lees het nu pas
Haleloeja
pi_49403791
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 01:54 schreef Lightning_NL het volgende:
Hahaha, dat filmpje van het zweefvliegen met dat meisje... Wat een kneuterig gedoe zeg! Kinderspeelgoed Zoals dat meisje al zei, ze ging al solo toen ze 14 was haha. Volgens mij zeiken zweefvliegers alleen maar verkeers-/militaire vliegers af uit pure jaloezie.
En toch zou jij het keigaaf vinden als je een keertje zou gaan zweefvliegen spelen met dat kinderspeelgoed
Ik steek je moeder in de fik!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:45:07 #215
154880 Bolter
Awesomeness
pi_49404355
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:45 schreef Alf het volgende:

[..]

Daar waar alleen de 74's binnen mogen komen
Yes, keertje wezen kijken, draagt de trotse naam van mijn studievereniging.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_49408264
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 01:54 schreef Lightning_NL het volgende:
Hahaha, dat filmpje van het zweefvliegen met dat meisje... Wat een kneuterig gedoe zeg! Kinderspeelgoed Zoals dat meisje al zei, ze ging al solo toen ze 14 was haha. Volgens mij zeiken zweefvliegers alleen maar verkeers-/militaire vliegers af uit pure jaloezie.
Stiekem ben je gewoon kei-jaloers dat jij op je 14e alleen nog met papieren vliegtuigjes speelde.
pi_49408308
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:27 schreef FlitsFrits het volgende:

[..]

Ziet er goed uit.

Of-ie z'n poep moet inhouden. 'Nee hoor, dat hoeft niet'
En neerstorten is onmogelijk!
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:35 schreef cheukert het volgende:

[..]

foto's van die broodpoepers eens
Die ene zit in dat filmpje.
pi_49408371
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:20 schreef mcDavid het volgende:
Die ene zit in dat filmpje.
Dat vroeg ik toch niet
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49408419
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:21 schreef cheukert het volgende:

[..]

Dat vroeg ik toch niet
Foto's hadden we het elders al eens over, ik denk niet dat de dames in kwestie het erg op prijs stellen als ik die zomaar hier neer zet
pi_49409324
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:33 schreef cheukert het volgende:

[..]

En toch zou jij het keigaaf vinden als je een keertje zou gaan zweefvliegen spelen met dat kinderspeelgoed
Ik heb dat al een week lang gedaan, nonstop. En ja, het is leuk voor een weekje, meer ook niet.
pi_49409383
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:47 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik heb dat al een week lang gedaan, nonstop. En ja, het is leuk voor een weekje, meer ook niet.
Heb je uberhaupt thermisch gevlogen die week?
pi_49409394
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:19 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Stiekem ben je gewoon kei-jaloers dat jij op je 14e alleen nog met papieren vliegtuigjes speelde.
Echt niet . Zweefvliegen heeft me nooit geboeid. 't Is alleen dat ik recentelijk een keertje werd gevraagd voor een zomerkamp omdat er anders veel te weinig mensen meegingen, dus ik dacht what the hey en ben gegaan.

Maar jaloers... Nee sorry
pi_49409425
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:47 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik heb dat al een week lang gedaan, nonstop. En ja, het ik vind het is leuk voor een weekje, meer ook niet.
Of moet ook iedereen zo'n aluminium buis leuk vinden
pi_49409452
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:48 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt thermisch gevlogen die week?
Ja zeker weten, was in Duitsland, erg thermiekrijk plus een week met 30+ graden dagen, met als topper 38 graden, phewww. langste vlucht een dik uur geloof ik.

Al uitgeluld?
pi_49409550
Thermiekvliegen is trouwens fucking saai. Heel de tijd die kutrondjes vliegen. Leuk man. En dan competen om wie het hoogst is gekomen en het langst is weggebleven, stoer!

Het is gewoon niet voor mij weggelegd.
pi_49409626
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:50 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ja zeker weten, was in Duitsland, erg thermiekrijk plus een week met 30+ graden dagen, met als topper 38 graden, phewww. langste vlucht een dik uur geloof ik.

Al uitgeluld?
Temperatuur zegt geen drol over thermiek. En een uur is niet bepaald lang. Zeker niet voor een "erg thermiekrijk" veld in duitsland.
pi_49409644
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Thermiekvliegen is trouwens fucking saai. Heel de tijd die kutrondjes vliegen. Leuk man. En dan competen om wie het hoogst is gekomen en het langst is weggebleven, stoer!

Het is gewoon niet voor mij weggelegd.
Dat doe je dan ook amper op een overlandvlucht...
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:49 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Echt niet . Zweefvliegen heeft me nooit geboeid. 't Is alleen dat ik recentelijk een keertje werd gevraagd voor een zomerkamp omdat er anders veel te weinig mensen meegingen, dus ik dacht what the hey en ben gegaan.
Verstandig; open-minded is veel prettiger leven

Serieus; een beetje heen en weer hupsen met lieren is idd relatief saai. Bergvliegen daarentegen is iets wat ook jij waarschijnlijk geweldig vind. (Anders zou je geen heli zijn gaan vliegen)
Bij dezen de uitnodiging; kom 's een keer langs in de Franse Alpen
pi_49409660
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Thermiekvliegen is trouwens fucking saai. Heel de tijd die kutrondjes vliegen. Leuk man. En dan competen om wie het hoogst is gekomen en het langst is weggebleven, stoer!

Het is gewoon niet voor mij weggelegd.
Je bedoelt: "Ik kan niet vliegen, dus doe mij maar een motortje want daarmee kan iedere malloot boven blijven"
pi_49409767
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:56 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Je bedoelt: "Ik kan niet vliegen, dus doe mij maar een motortje want daarmee kan iedere malloot boven blijven"
Haha, een zweefvlieger die dit zegt tegen een militair vlieger. Hahahaa!
Doe eens normaal man. Kut-attitude van veel zweefvliegers. Man, met zweefvliegen proef je alleen maar een beetje het inhoudt om echt te vliegen. Zweven is iets anders dan vliegen.
pi_49409797
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:56 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Je bedoelt: "Ik kan niet vliegen, dus doe mij maar een motortje want daarmee kan iedere malloot boven blijven"
Dat was trouwens dus een geitenwollensok opmerking
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49409812
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:59 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Haha, een zweefvlieger die dit zegt tegen een militair vlieger. Hahahaa!
Doe eens normaal man. Kut-attitude van veel zweefvliegers. Man, met zweefvliegen proef je alleen maar een beetje het inhoudt om echt te vliegen. Zweven is iets anders dan vliegen.
Als het je een beetje gelukt was, was je in 10 minuutjes naar 2000 meter geklommen, en zat je nog 10 minuten later 30 km uit.
pi_49409813
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:55 schreef Autoreply het volgende:
Bij dezen de uitnodiging; kom 's een keer langs in de Franse Alpen
Ik hou niet van alle limitaties die een zweefvliegtuig heeft.
pi_49409879
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:01 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Als het je een beetje gelukt was, was je in 10 minuutjes naar 2000 meter geklommen, en zat je nog 10 minuten later 30 km uit.
Een van de eerste keren dat ik het deed. Dat jij zo'n superman bent dat jou dat de eerste keer lukt. Nee, geef mij maar gasturbines, dan zit je rond een minuut op 6000ft en kom je heel wat meer NM's uit.
pi_49409974
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:04 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Een van de eerste keren dat ik het deed. Dat jij zo'n superman bent dat jou dat de eerste keer lukt. Nee, geef mij maar gasturbines, dan zit je rond een minuut op 6000ft en kom je heel wat meer NM's uit.
En dan heb je nog steeds alleen maar een hendeltje over gehaald en de boel afgetrimt.
pi_49410095
Haha, dude... Je snapt er echt heeeeeeeeelemaal niks van. Je voelt je een god omdat je kunt zweefvliegen, tenminste, zo doe je nu. Maar een 14 jarig meisje kan al solo op zo'n ding.
Schijnbaar is jouw kennis over echt vliegen veel te beperkt als jij denkt dat een heli/jet vliegen moeilijker is dan zweefvliegen.
Je hebt geen idee waar je het over hebt, echt niet. Het is niet dat kinderspeelgoed waar jij mee speelt.
pi_49410183
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef Lightning_NL het volgende:
Schijnbaar is jouw kennis over echt vliegen veel te beperkt als jij denkt dat een heli/jet vliegen moeilijker is dan zweefvliegen.
Oh is het zo makkelijk dan?
Ik dacht altijd wel dat er heel wat meer bij komt kijken bij het vliegen van zo'n ding. Alleen is het wat mij betreft geen sport, maar een vervoermiddel. En aangezien ik het voor de hobby doe, zie ik niet in waarom ik iets met een motor zou willen vliegen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:16:18 #237
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_49410245
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_49410272
Tja... Zweefvliegen kan ik geen sport noemen. Meer een hobby. En met een motor vliegen kun je ook als hobby doen. Moet je alleen wat meer voor leren en dokken.
Maar denken dat je als zweefvlieger beter bent dan een normale vlieger (en dat vinden zweefvliegers vaak van zichzelf) vind ik echt not done.
pi_49410299
Tuurlijk is het vliegen van een jet iets meer dan "een hendeltje overhalen en aftrimmen". Alleen het feit dat je dat serieus neemt duid er al op dat je gefrustreerd bent. Maar een hoop procedures, knopjes en verantwoordelijkheid zijn nou niet bepaald wat ik interessant vind aan vliegen.
pi_49410356
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:16 schreef Public_NME het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-k3KLsZQdms&mode=related&search=

Zwevers hebben ook de vetste approaches
Hahaha, wat een ontZETTEND gepruts! Zulk amateuristisch gepruts overleef je ook alleen maar in zo'n traag licht ding.
pi_49410386
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:16 schreef Public_NME het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-k3KLsZQdms&mode=related&search=

Zwevers hebben ook de vetste approaches
Nee die heli's dan!

http://www.youtube.com/watch?v=3F2k-GWKW-w
pi_49410403
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:18 schreef mcDavid het volgende:
Tuurlijk is het vliegen van een jet iets meer dan "een hendeltje overhalen en aftrimmen". Alleen het feit dat je dat serieus neemt duid er al op dat je gefrustreerd bent. Maar een hoop procedures, knopjes en verantwoordelijkheid zijn nou niet bepaald wat ik interessant vind aan vliegen.
Tja, als je het niet serieus bedoelde, waarom was dat dan het enige wat je te melden had?
Van een zweefvlieger had ik trouwens niet anders verwacht dat ie het serieus zou menen.
pi_49410440
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:21 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Tja, als je het niet serieus bedoelde, waarom was dat dan het enige wat je te melden had?
Van een zweefvlieger had ik trouwens niet anders verwacht dat ie het serieus zou menen.
wel eens van beeldspraak gehoord?
pi_49410446
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:21 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Nee die heli's dan!

http://www.youtube.com/watch?v=3F2k-GWKW-w
Dat komt overduidelijk door een technisch falen. Heb je weer iets geleerd.
pi_49410502
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:23 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dat komt overduidelijk door een technisch falen. Heb je weer iets geleerd.
welk onderdeeltje is er dan kapot dat die piloot 'm eerst even op de achterwielen laat stuiteren?
pi_49410607
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:01 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik hou niet van alle limitaties die een zweefvliegtuig heeft.
Wat zijn die limitaties dan? Ik vlieg in de bergen fluitend een cessna voorbij. (100 knopen gemiddeld is geen enkel probleem) Ik vlieg met 250 km/h op een meter (niet geschat, gemeten) langs berghellingen. Dat redt je niet met je heli/fighter. Nogmaals, kom 's langs of ga een keer in de bergen vliegen. Ik weet zeker dat je er dan anders over denkt
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Tja... Zweefvliegen kan ik geen sport noemen. Meer een hobby.
Nope, het is ook als sport erkend. NOC*NSF enzo. Sporten impliceert wedstrijdverband en dat is er zeker. Als je kijikt naar de manier waarop WK's en NK's worden gevlogen en hoe klein de verschillen zijn ondanks een gigantische hoeveelheid variabelen dan lijkt het mij een buitengewoon serieuze sport; vergelijkbaar met zeilen
quote:
En met een motor vliegen kun je ook als hobby doen. Moet je alleen wat meer voor leren en dokken.
Om je brevet te halen wel. Om overland te vliegen heb je definitely bij een zwever meer ervaring en kennis nodig. Tis maar waar je de maatstaf legt.
quote:
Maar denken dat je als zweefvlieger beter bent dan een normale vlieger (en dat vinden zweefvliegers vaak van zichzelf) vind ik echt not done.
Daar heb je groot gelijk. Zoals ik ergens anders al aangaf is de arrogantie van beroepsvliegers echter af en toe vervelend. En zo blijven we tot in den treure doorbashen
pi_49410643
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:23 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dat komt overduidelijk door een technisch falen. Heb je weer iets geleerd.
Lijkt mij overduidelijk pilot-failure. Staartrotor mollen en dan klagen dat hij rond gaat draaien
pi_49412201
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef Lightning_NL het volgende:
Haha, dude... Je snapt er echt heeeeeeeeelemaal niks van. Je voelt je een god omdat je kunt zweefvliegen, tenminste, zo doe je nu. Maar een 14 jarig meisje kan al solo op zo'n ding.
Schijnbaar is jouw kennis over echt vliegen veel te beperkt als jij denkt dat een heli/jet vliegen moeilijker is dan zweefvliegen.
Je hebt geen idee waar je het over hebt, echt niet. Het is niet dat kinderspeelgoed waar jij mee speelt.
Ach laat hem lekker.
Hij is zo'n nerd die niks beters kan dan zweefvliegen, die vroeger is misbruikt door zijn vader en slechte prestaties op school leverde.
Gevolg hiervan is dat hij de psychologische testen niet doorkwam.

Die gast weet niet waar hij over praat, en voelt zich heel wat met zijn zweefvliegen. Ondertussen baalt hij enorm dat hij alleen maar kan zweefvliegen, en niet meer dan dat.

Daarbij komt nog dat hij onzin uitkraamt. Ik ben vorig jaar viavia met een kennis op volkel even wezen "vliegen" in een van hun sims daar.
Daar moet je echt wel meer doen dan even een hendeltje overhalen en de boel aftrimmen
pi_49412645
Lightning_NL zit wel ontzettend af te geven op de attitude van zweeflviegers maar hij denkt zelf ook echt dat ie heel wat is. Kijk eerst maar eens even naar jezelf menneke....
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_49412832
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
Lightning_NL zit wel ontzettend af te geven op de attitude van zweeflviegers maar hij denkt zelf ook echt dat ie heel wat is. Kijk eerst maar eens even naar jezelf menneke....
pi_49412868
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:10 schreef Index het volgende:

[..]

Ach laat hem lekker.
Hij is zo'n nerd die niks beters kan dan zweefvliegen, die vroeger is misbruikt door zijn vader en slechte prestaties op school leverde.
Gevolg hiervan is dat hij de psychologische testen niet doorkwam.

Die gast weet niet waar hij over praat, en voelt zich heel wat met zijn zweefvliegen. Ondertussen baalt hij enorm dat hij alleen maar kan zweefvliegen, en niet meer dan dat.

Daarbij komt nog dat hij onzin uitkraamt. Ik ben vorig jaar viavia met een kennis op volkel even wezen "vliegen" in een van hun sims daar.
Daar moet je echt wel meer doen dan even een hendeltje overhalen en de boel aftrimmen
En jij weet natuurlijk wel waarover je praat...
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49412898
Yeah, soms komt er dus toch wel wat nuttigs uit mij
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_49412932
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
Lightning_NL zit wel ontzettend af te geven op de attitude van zweeflviegers maar hij denkt zelf ook echt dat ie heel wat is. Kijk eerst maar eens even naar jezelf menneke....
Een soort van McDavid maar dan anders
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49413372
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:10 schreef Index het volgende:

[..]


Daarbij komt nog dat hij onzin uitkraamt. Ik ben vorig jaar viavia met een kennis op volkel even wezen "vliegen" in een van hun sims daar.
Daar moet je echt wel meer doen dan even een hendeltje overhalen en de boel aftrimmen
Anders lees je even AL mijn posts
pi_49413583
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef cheukert het volgende:

[..]

Een soort van McDavid maar dan anders
pi_49413781
Jongens, jongens, het is toch bij iedereen bekend dat alle zwevers homo's zijn en alle beroepspiloten echte mannen..

Zo moeilijk is dat toch niet?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:12:10 #257
165237 Leef
Sunny side up!
pi_49414974
dit is inmiddels echt een babytopic geworden. Of was het dat de hele tijd al? Schaam me dat ik hier ooit in gepost heb
pi_49415365
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef The_stranger het volgende:
Jongens, jongens, het is toch bij iedereen bekend dat alle zwevers homo's zijn en alle beroepspiloten echte mannen..

Zo moeilijk is dat toch niet?
Je moeder is een echte man
pi_49415427
Laten we het er gewoon op houden dat ik de beste ben en de rest de slechten.

Nu zijn we allemaal blij!
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49415510
Bier en tieten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49415553
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef Leef het volgende:
dit is inmiddels echt een babytopic geworden. Of was het dat de hele tijd al? Schaam me dat ik hier ooit in gepost heb
Reageren is ook een keuze
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49415630
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:21 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Je moeder is een echte man
Is mama the_stranger een beroepspiloot
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49416370
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef The_stranger het volgende:
Jongens, jongens, het is toch bij iedereen bekend dat alle zwevers homo's zijn en alle beroepspiloten echte mannen..

Zo moeilijk is dat toch niet?
Maar, wat nou als een beroepspiloot zweef vliegt. Is hij dan een echte homofiele man?
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_49416961
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:45 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Maar, wat nou als een beroepspiloot zweef vliegt. Is hij dan een echte homofiele man?
Neuh, gewoon een lekker d ing
pi_49418987
Autoreply geilt dus op mannen........
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_49419110
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:40 schreef YellowLedbetter het volgende:
Autoreply geilt dus op mannen........
Over een jaartje of anderhalf kom jij ook in zicht voor AutoReply
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49419983
Gadverdamme!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_49420378
ja maar ja maar ja maar jij begon
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49420604
Jarno is een geval apart. Geilt voornamelijk op mannen, maar neukt voornamelijk vrouwen.
pi_49420701
@AutoReply

Wat is het nut om dat nou nog eens te quoten?
Geen eigen mening?
Verwacht je nu van mij dat ik dezelfde tekst 2x ga lezen?

Ik heb alleen maar zweefvliegers af zitten zeiken, ik heb nergens mezelf de hemel in geprijsd.
pi_49420728
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:11 schreef mcDavid het volgende:
Jarno is een geval apart. Geilt voornamelijk op mannen, maar neukt voornamelijk vrouwen.
David is nog erger. Geilt op vliegtuigen en neukt niks.
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49421004
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef cheukert het volgende:

[..]

David is nog erger. Geilt op vliegtuigen en neukt niks.
pi_49421078
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:12 schreef Lightning_NL het volgende:
@AutoReply

Wat is het nut om dat nou nog eens te quoten?
Geen eigen mening?
Verwacht je nu van mij dat ik dezelfde tekst 2x ga lezen?

Ik heb alleen maar zweefvliegers af zitten zeiken, ik heb nergens mezelf de hemel in geprijsd.
Gast, leer PI's lezen
pi_49421150
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:12 schreef Lightning_NL het volgende:
@AutoReply

Wat is het nut om dat nou nog eens te quoten?
Geen eigen mening?
Verwacht je nu van mij dat ik dezelfde tekst 2x ga lezen?

Ik heb alleen maar zweefvliegers af zitten zeiken, ik heb nergens mezelf de hemel in geprijsd.
Dat heb je wel. Lezen bleek sowieso niet je sterktste punt, dus ik denk "als ik het een paar keer post snapt onze dodo het allicht wel" Je noemt bijvoorbeeld dat jij en je superstoere collega's werkweken van 80 uur maken. Uiteraard je reinste BS, maar als ik vraag of je 's een bron of bewijs kan geven reageer je niet meer, in plaats daarvan wordt er alleen nog maar gebashed. Volwassenheid oid
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:11 schreef mcDavid het volgende:
Jarno is een geval apart. Geilt voornamelijk op mannen, maar neukt voornamelijk vrouwen.
Idd. Ik neem me al jaren voor om homo te worden, maar het wil niet zo lukken
pi_49421153
Wat zijn PI's?
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49421291
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:21 schreef cheukert het volgende:
Wat zijn PI's?
Hoe lang denk *jij* na over jouw PI?
pi_49421320
quote:
Wat zijn die limitaties dan?
Traag als hele dikke stront, ja een Cessna 172 is ook traag. Beperkt wat betreft range, weinig ruimte in de cockpit, weinig bagageruimte, weinig instrumenten, ik kan wel door blijven gaan. Hoe heb je dat van die meter gemeten dan?
En schijnbaar weet jij niet wat KLu heli's doen... Maar die vliegen soms centimeters vanaf de grond (en hard he), zo laag over bomen dat de takken breken, rusten op boomtoppen, rusten op water. Dat soort dingen. En je hoeft niet bang te zijn dat je weinig hoogte hebt want dan geef je gewoon effe throttle. Met je zwever moet je 'm dan maar ergens neerpleuren, want landen kan ik het niet noemen met die dingen.
pi_49421370
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:21 schreef cheukert het volgende:
Wat zijn PI's?
Dat meen je niet he?

De teloorgang van de PI.
pi_49421420
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:21 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Dat heb je wel. Lezen bleek sowieso niet je sterktste punt, dus ik denk "als ik het een paar keer post snapt onze dodo het allicht wel" Je noemt bijvoorbeeld dat jij en je superstoere collega's werkweken van 80 uur maken. Uiteraard je reinste BS, maar als ik vraag of je 's een bron of bewijs kan geven reageer je niet meer, in plaats daarvan wordt er alleen nog maar gebashed. Volwassenheid oid
[..]
Weer ben jij zo hypocriet om te zeggen dat ik niet kan lezen, en kom je vervolgens met iets waaruit blijkt dat jij weer eens iets niet goed hebt begrepen. Ik heb namelijk nooit en nergens gezegd dat je als vlieger 80-urige werkweken maakt.
Waar heb je me gevraagd om een bron of bewijs? Sorry, nergens gelezen.
pi_49421559
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Gast, leer PI's lezen
Ten eerste wist ik nog niet wat een PI was. Ten tweede, damn, dat kleine ding daar boeit me echt geen flikker.
pi_49421703
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:24 schreef Lightning_NL het volgende:
Traag als hele dikke stront, ja een Cessna 172 is ook traag.
Traag is geen functie van je snelheid maar van snelheid en hoe dicht je bij de grond vliegt. Op zweefwedstrijden hebben ze geprobeerd die kisten te filmen, maar guess what; een heli houdt een zweefkist niet bij
quote:
Beperkt wat betreft range
Het wereldrecord staat op 3000 KM 500 KM is een afstand die je met redelijk weer, zeker in de bergen dagelijks vliegt. Dat redt je niet met die wentelwiek.
quote:
weinig ruimte in de cockpit, weinig bagageruimte,
Waar heb je die voor nodig?
quote:
weinig instrumenten,
Ik heb een compleet computersysteem wat qua complexiteit in de buurt komt van een King Air oid
quote:
ik kan wel door blijven gaan.
Dus jij vliegt alleen maar voor het praktische nut? De hoeveelheid zooi die je mee kan nemen? Ik omdat het leuk is en daarbij is de handling van de kist een grote factor.
quote:
Hoe heb je dat van die meter gemeten dan?
Foto's
quote:
En schijnbaar weet jij niet wat KLu heli's doen... Maar die vliegen soms centimeters vanaf de grond (en hard he), zo laag over bomen dat de takken breken, rusten op boomtoppen, rusten op water. Dat soort dingen. En je hoeft niet bang te zijn dat je weinig hoogte hebt want dan geef je gewoon effe throttle. Met je zwever moet je 'm dan maar ergens neerpleuren, want landen kan ik het niet noemen met die dingen.
Tsjah, als je neerstorten op een boom wel landen noemt...

OT: Het zijn verschillende manieren van vliegen, beiden bijzonder spectaculair. Maar om zweefvliegen nou een kutsport te vinden omdat je geen auto inlcusief aanhanger mee kan nemen (ik neem geregeld een weekendtas mee achterin) lijkt mij een beetje een drogreden.
pi_49421748
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:24 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Traag als hele dikke stront, ja een Cessna 172 is ook traag. Beperkt wat betreft range, weinig ruimte in de cockpit, weinig bagageruimte, weinig instrumenten, ik kan wel door blijven gaan. Hoe heb je dat van die meter gemeten dan?
En schijnbaar weet jij niet wat KLu heli's doen... Maar die vliegen soms centimeters vanaf de grond (en hard he), zo laag over bomen dat de takken breken, rusten op boomtoppen, rusten op water. Dat soort dingen. En je hoeft niet bang te zijn dat je weinig hoogte hebt want dan geef je gewoon effe throttle. Met je zwever moet je 'm dan maar ergens neerpleuren, want landen kan ik het niet noemen met die dingen.
Weinig ruimte heb je idd. Maar wat moet je met een hoop instrumenten? Als ik het daarvoor zou doen ging ik wel FS2007 spelen ofzo. Beperkt qua range? weinig bagageruimte? Sja het is dan ook geen transportmiddel, maar een sport.
Dat de KLu hard en laag vliegt weten we allemaal. Maar blijkbaar weet jíj totaal niet waar je het over hebt. Luchtverkeersleiders op internationale luchthavens kunnen piloten die ook zweefvliegen herkennen aan het feit dat ze de enigen zijn die fatsoenlijk afvangen. 3x raden waar ze dat geleerd hebben.
pi_49421815
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:35 schreef Lightning_NL het volgende:
Tja, ik heb wekenlang van 6 uur 's ochtends tot 12 uur 's nachts zitten leren (in de lessen en daarna). Toegegeven, dat waren de drukke weken. In de minder drukke weken gewoon van 7 tot 21-22 uur.
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:41 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Als militair vlieger je carriere lang ja.
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:26 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Weer ben jij zo hypocriet om te zeggen dat ik niet kan lezen, en kom je vervolgens met iets waaruit blijkt dat jij weer eens iets niet goed hebt begrepen. Ik heb namelijk nooit en nergens gezegd dat je als vlieger 80-urige werkweken maakt.
Waar heb je me gevraagd om een bron of bewijs? Sorry, nergens gelezen.
pi_49422158
Dus de conclusie is dat de Co-piloot voornamelijk trots is op z'n opleiding en zich goed voelt, en ook nog eens een echte man is. Tenzij hij ook zweefvliegt, want dan is hij homo?
pi_49422216
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:32 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Traag is geen functie van je snelheid maar van snelheid en hoe dicht je bij de grond vliegt. Op zweefwedstrijden hebben ze geprobeerd die kisten te filmen, maar guess what; een heli houdt een zweefkist niet bij
[..]
Een beetje militair helikopter gaat 300+km/u
quote:
Het wereldrecord staat op 3000 KM 500 KM is een afstand die je met redelijk weer, zeker in de bergen dagelijks vliegt. Dat redt je niet met die wentelwiek.
[..]
3000km zweefvliegen... Booooring Btw, niet overdrijven met je 500km met mooi weer.
quote:
Waar heb je die voor nodig?
[..]
Beetje comfort.
quote:
Ik heb een compleet computersysteem wat qua complexiteit in de buurt komt van een King Air oid
[..]
Hahahaha, dan mag je zeker ook IFR zweefvliegen.
quote:
Dus jij vliegt alleen maar voor het praktische nut? De hoeveelheid zooi die je mee kan nemen? Ik omdat het leuk is en daarbij is de handling van de kist een grote factor.
[..]
Dat schijn jij er dan weer van te maken.
quote:
Foto's
[..]
Ah, de meest accurate manier van meten Hahaha
quote:
Tsjah, als je neerstorten op een boom wel landen noemt...
Gast, wat mankeert jou? Neerstorten op een boom? Kunnen je zweefvlieghersenen niet voorstellen wat er allemaal mogelijk is met een heli?
quote:
OT: Het zijn verschillende manieren van vliegen, beiden bijzonder spectaculair. Maar om zweefvliegen nou een kutsport te vinden omdat je geen auto inlcusief aanhanger mee kan nemen (ik neem geregeld een weekendtas mee achterin) lijkt mij een beetje een drogreden.
En weer heb jij een aparte manier van intepreteren.
pi_49422383
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:33 schreef mcDavid het volgende:
Luchtverkeersleiders op internationale luchthavens kunnen piloten die ook zweefvliegen herkennen aan het feit dat ze de enigen zijn die fatsoenlijk afvangen. 3x raden waar ze dat geleerd hebben.
Dat neem je terug.

Ik ontken mijn bestaan.
pi_49422386
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:34 schreef Autoreply het volgende:

[..]


[..]


[..]
Ik zie leren apart van het werken... Maar dat KAN natuurlijk aan mij liggen he. Ik praat over de opleiding, waar dit hele topic op een gegeven moment ook over ging. Jij maakt daar, met je begrijpend lezen, alledaags werk van. Wat ik verder wilde zeggen is dat als je eenmaal klaar bent met je opleiding je ook nog heel wat moet leren wat je dus ook buiten werktijd zult moeten doen. Ik heb nooit gezegd dat je 80-urige werkweken maakt. Dat heb je helemaal zelf verzonnen.
pi_49422480
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:41 schreef PrinceSL het volgende:
Dus de conclusie is dat de Co-piloot voornamelijk trots is op z'n opleiding en zich goed voelt, en ook nog eens een echte man is. Tenzij hij ook zweefvliegt, want dan is hij homo?
Nee volledig fout. Zoals flitsflits al zo mooi poogde te zeggen: "ik ben gewoon veeeul stoerder dan de rest"
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49422591
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:46 schreef cheukert het volgende:

[..]

Nee volledig fout. Zoals flitsflits al zo mooi poogde te zeggen: "ik ben gewoon veeeul stoerder dan de rest"
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49422598
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:32 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tsjah, als je neerstorten op een boom wel landen noemt...
Ik moest aan de DSA denken
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49422659
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:42 schreef Lightning_NL het volgende:
Een beetje militair helikopter gaat 300+km/u
Er zijn vluchten met zweefkisten gevlogen met 300+ km/h gemiddeld
quote:
3000km zweefvliegen... Booooring Btw, niet overdrijven met je 500km met mooi weer.
Ik ken zat mensen die dat dagelijks doen. In de Alpen heb ik te weinig ervaring om dat iedere dag neer te fietsen, maar rond de 400 dagelijks moet wel lukken
quote:
Beetje comfort.
Zweefkisten zijn de meest comfortabele kisten die er zijn. Moet ook wel als je geregeld 8 uur vliegt zonder de mogelijkheid om op te staan.
quote:
Hahahaha, dan mag je zeker ook IFR zweefvliegen.
Inderdaad, er zijn zat gebieden waar dat kan. Of het nodig is is een ander verhaal.
quote:
Ah, de meest accurate manier van meten Hahaha
Je collega's gebruiken die methode (satellietfoto's) ook...
quote:
Gast, wat mankeert jou? Neerstorten op een boom? Kunnen je zweefvlieghersenen niet voorstellen wat er allemaal mogelijk is met een heli?
Jij vind een uiterst zachte landing van een zweefkist het "neerpleuren", maar je laat je zelf wel gewoon in een boom zakken

En nou ga ik tukken. Ik heb tenslotte morgen wel een lange dag hard werken te gaan
pi_49422712
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:48 schreef cheukert het volgende:

[..]

Ik moest aan de DSA denken
Nah, daar is dat een standaard-procedure voor de landing
pi_49422824
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:42 schreef Lightning_NL het volgende:

3000km zweefvliegen... Booooring Btw, niet overdrijven met je 500km met mooi weer.
Wat is er dan leuk aan 3000 km rechtdoor vliegen met een paar grote lawaaierige fohns naast je?
Btw, 500km vluchten staan bij mooi weer geregeld op de OLC in nederland. In frankrijk staan er geregeld 1000+km vluchten op.
quote:
Hahahaha, dan mag je zeker ook IFR zweefvliegen.
Nogmaals, wat is er tof aan om naar een paar klokken te kijken? Ieder zijn ding hoor, maar dat doet het 'm niet voor mij. Ik kijk liever om me heen!
quote:
Ah, de meest accurate manier van meten Hahaha
door bijvoorbeeld te vergelijken met de hoogte van het verticaal staartvlak kun je zo heel nauwkeurig meten ja.
quote:
Gast, wat mankeert jou? Neerstorten op een boom? Kunnen je zweefvlieghersenen niet voorstellen wat er allemaal mogelijk is met een heli?
Dat filmpje van net liet zien dat chopperbobs nieteens een boom nodig hebben om neer te storten!
pi_49422866
Mooooorgeeen zaaahaaal het vreeeheeedeee zijjjhijn!11...

En nu gaan slapen, vieze vuigerts!
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49422872
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:46 schreef cheukert het volgende:

[..]

Nee volledig fout. Zoals flitsflits al zo mooi poogde te zeggen: "ik ben gewoon veeeul stoerder dan de rest"
verdorie, zat ik er nog naast, en het leek zo duidelijk...
pi_49422947
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:53 schreef FlitsFrits het volgende:
Mooooorgeeen zaaahaaal het vreeeheeedeee zijjjhijn!11...

En nu gaan slapen, vieze vuigerts!
Gelukkig istie over 5 posts dicht!
pi_49423069
In Amerika bestaat er trouwens wel zoiets als IR voor zweuverts
Ik steek je moeder in de fik!
pi_49423121
Kutzweefvliegers, als ze het vliegen echt zo leuk vonden hadden ze wel een echt brevet gehaald maar ja dat is ze vast niet gelukt en nu zitten ze hier op verkeersvliegers te zeiken.
pi_49423169
Afteltijd.
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49423187
Wie een deel 2 maakt krijgt een propeller voor z'n bakkes.
Ik ontken mijn bestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')