...kan natuurlijk begeleid worden door de PIquote:Waarom heeft mijn broer nu mijn ijsje opgegeten!
2 seconden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:42 schreef Kurk het volgende:
Kijk, soms is het een uitgemaakte zaak. Bij een vraagstelling als dit topic kan natuurlijk geen PI als [afbeelding] of [afbeelding]. Edoch zijn er vaak posts die met verschillende PI's verrijkt kunnen worden. Een post als:
[..]
...kan natuurlijk begeleid worden door de PI [afbeelding], hoewel de keuze voor [afbeelding] of [afbeelding] ook voor de hand ligt!
Of kies je meestal voor een standaard PI? En welke is dat dan? Kies je, ongeacht je boodschap voor de [afbeelding] of juist voor de bekende [afbeelding]? En hoe lang denk je hier dan over na?
Laat het me weten! [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... En denk je dan meestal langer na over je post of over je PI?quote:
Maar daar krijg je heel wat kwaliteitsposts voor terug.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:47 schreef Kurk het volgende:
Nou nou, toch al gauw zo'n 3 seconden per post
Anders haalt de user zijn spam gehalte niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:47 schreef Kurk het volgende:
Nou nou, toch al gauw zo'n 3 seconden per post
Jammer nou...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:44 schreef MrBean het volgende:
Ook vogelgriep in Denemarken en Zweden!
Ik ben geen newbie of zoquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:07 schreef switchboy het volgende:
Gewoon quick reply gebruiken niks geen gezeik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |