Waar heb jij al die tijd gezeten ??????quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:53 schreef Dark het volgende:
Om 11:06 uur, bij opening van de vorige COS (1356), zat Jaap achter de computer.
Nu, om 14:52 uur, zit hij er nog steeds![]()
En jij ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:53 schreef Dark het volgende:
Om 11:06 uur, bij opening van de vorige COS (1356), zat Jaap achter de computer.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:53 schreef Dark het volgende:
Correctie: hij is ondertussen wèl even opgestaan, om een litertje ijs op karakteristieke wijze naar binnen te schuiven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:53 schreef Dark het volgende:
Niet zomaar ijs: Ben & Jerry's heb ik begrepen!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Correctie: hij is ondertussen wèl even opgestaan, om een litertje ijs op karakteristieke wijze naar binnen te schuiven.![]()
Boodschappen gedaan en teruggelezenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Waar heb jij al die tijd gezeten ??????![]()
Effe offtopic: weet je toevallig tot hoelaat de winkels open zijn vandaag?quote:
Kijk daar wil ik nu weer wel naar kijken, ff wat over de helft van me stream heen doen, want die andere wil ik niet zien.quote:
Dat zou idd leuk zijn, maar waarschijnlijk niet helpen, mama Netty kan en zal ze wel lezen en die heeft ook nog steeds een mening die helemaal van God los is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:07 schreef petraa het volgende:
Weet je wat ik wel eens zou willen !!!!!! Dat Brian de fora mag lezen!!!!!
En dan dagenlang naar een huilende Brian zitten kijken zeker.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:07 schreef petraa het volgende:
Weet je wat ik wel eens zou willen !!!!!! Dat Brian de fora mag lezen!!!!!
Jaaaaaaaaaaaaaa en dat ie dan het huis uitgaat ensowquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan dagenlang naar een huilende Brian zitten kijken zeker.![]()
De appie bij ons in de buurt tot 22:00 uurquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:05 schreef KimiK het volgende:
[..]
Effe offtopic: weet je toevallig tot hoelaat de winkels open zijn vandaag?
On topic: Jaap is (effe?) achter de pc weg!
Ook vandaag op 5 mei?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:13 schreef Dark het volgende:
[..]
De appie bij ons in de buurt tot 22:00 uur![]()
Thank you.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:18 schreef Stupidisco het volgende:
check anders ff hier: http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/ tot hoelaat de appie open is
Senk joe....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:18 schreef Stupidisco het volgende:
check anders ff hier: http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/ tot hoelaat de appie open is
Ja, ook ik ben blij voor Blomst.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Fijn dat je streams het weer doen, Blomst!![]()
quote:
Dan jequote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Fijn dat je streams het weer doen, Blomst!![]()
En dan het Wilhelmus zingen als ik mijn blik duitse knakworsten opentrek ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:22 schreef PumaStreamer het volgende:
bevrijd de boodschappen van hun lelijke behuizingen..
aiai, als ze dat maar overleeft!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:00 schreef Disana het volgende:
Brians gevoel is beschadigd, het is niet meer zoals het was en hij laat Amanda nu aan haar lot over.
In zijn stijl kan dat alleen buiten......quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:04 schreef Peter6000 het volgende:
Brian denkt dat hun gevoelens NIET sterker worden, als ze toch weer met een seksrelatie beginnen.
Je hoort toch hoe 'vragend' ze met elkaar praten. Eigenlijk willen ze, helaas, allebei weer hetzelfde: bed in.quote:
nee, zo is het niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:59 schreef Disana het volgende:
Ik schakel weer even in van het onmenselijke XP installatieproces en hoor meteen Brian weer op Amanda inpraten over dat hij haar in bescherming neemt.
Ja, scherp opgemerkt: geen van drieen klinken de 'dames' aangenaam.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:48 schreef avonne het volgende:
Graag de volgende miljonaire selecteren op haar lieflijke stemgeluid, Johnny. Dank U
Aha. Ik miste het begin, maar toen ik binnenkwam had ie het wel degelijk weer over bescherming... wat ik ZO belachelijk vind gezien zijn eigen omgang met vrouwen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:06 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, zo is het niet.
Amanda vraagt er zelf naar, meerdere keren, hoe brian over de situatie denkt.
Brian zegt (terecht) dat Huub erop uit is om elke relatie die brian heeft binnen het huis te verstjeren. Dat hij daarom zich nu voorgenomen heeft binnen het huis geen (sex)relatie te hebben.
Ik vond de vorige beter....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:03 schreef Desii het volgende:
Net een nw filmpje op VOL gezien... fantastisch is tie nog een paramix
http://www.youtube.com/watch?v=dGCP1NOo3HE
quote:
Ze integreert snel in het 'optut' circuitquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:20 schreef avonne het volgende:
Lieke ziet er ook gewoon uit als het typische kreng in Amerikaanse films.
Lieke is een kreng.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:20 schreef avonne het volgende:
Lieke ziet er ook gewoon uit als het typische kreng in Amerikaanse films.
Vind het een naar ventje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:23 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas weer over de cppot.
alleen maar voor familie omstandigheden, volgens mij bedoeld hij ALLEEN MAAR VOOR HEM.
Hij gunt een ander volgens mij niets.
Dankzij Lieke, die samen met Brian punten mocht uitdelen gisteravond. Zij vond Natasia lief, een moeder voor allemaal, en hardwerkend.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:28 schreef rooie3 het volgende:
Pfffffff weer visite voor Natasia.
dat mens heeft de laatste tijd alleen maar bezoek.
Een ander word geen bezoek gegund.
Is dat die ene die we op de video hebben gezien?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
De zus van Natasja komt op bezoek, Astrid. Volgens Natasja mag Huub zijn borst wel natmaken. Gaat ze weer met haar bedreigingen.
ja het is de bedoeling dat natasja extra lang blijft zitten he, dan moet je wel vaak je familie zien anders ga je ze misschien nog missen!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:28 schreef rooie3 het volgende:
Heeft zeker ook haar orders gehad dat ze lief moest zijn voor Natas.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankzij Lieke, die samen met Brian punten mocht uitdelen gisteravond. Zij vond Natasia lief, een moeder voor allemaal, en hardwerkend.
Ik zei het gisteren ook al tegen je: Huub is grootverdiener als het op CP aan komt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:28 schreef rooie3 het volgende:
Grappig. Ik hoorde het verschil tussen de post die Brainless had ontvangen en de post van Amanda.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:26 schreef Disana het volgende:
Zelfs de mensen die hem niet mogen schrijft Brian gewoon terug met 'hey, dit is dit'.
Hij krijgt meestal de minste of geen punten bij een verdeling.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren ook al tegen je: Huub is grootverdiener als het op CP aan komt.
Dat hij de CP over de balk smijt met domme dingen zoals het valentijnsdiner en weddenschappen, doet hij helemaal zelf.
Alleen in stemmingen krijgt hij amper punten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren ook al tegen je: Huub is grootverdiener als het op CP aan komt.
Dat hij de CP over de balk smijt met domme dingen zoals het valentijnsdiner en weddenschappen, doet hij helemaal zelf.
Weet ik niet, maar het zullen niet dezelfde zijn die haar hebben afgezeken in de Party. Ik weet niet hoeveel zusters ze heeft.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Is dat die ene die we op de video hebben gezien?
Die ene dit groter dan Jaap lijkt?
Ik hoor Natasia altijd "dankje wel" zeggen, als is het maar 5 punten. Brian zeurt ook niet. Als je die 2 bedoelt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alleen in stemmingen krijgt hij amper punten.
Maar Huubje is makkelijk die zeurt er niet om.
moest eens andersom wezen,nou dan was het huis te klein.
Zei Brainless dat?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:33 schreef Wopper1 het volgende:
Netty heeft het echt goed gezien (via youtube) Amanda en Huub hebben sex gehad zonder condoom
.
Dat zal ik niet ontkennen, maar om te zeggen dat hij vraagt om ceepees, echt niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik hoor Natasia altijd "dankje wel" zeggen, als is het maar 5 punten. Brian zeurt ook niet. Als je die 2 bedoelt.
Ze slijmen wel uitgebreid als ze veel krijgen, maar zeuren, nee.
Huub heeft massa's punten gehad. 180 bij de laatste popipoll. 250 (?) van juf Judith, 250 bij de spaarlampen. Hij kan best mensen uitnodigen als hij dat wil. Maar hij verwed liever 100 punten over een danspasje, of 10 punten over een filmactrice.
Hij doet het echt zelf.
Ja tegen Lieke.quote:
het ging erom dat rooie zei dat Huub nooit iemand MAG of KAN uitnodigenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal ik niet ontkennen, maar om te zeggen dat hij vraagt om ceepees, echt niet.
Het eeuwige gezeur van Natasja om spiegeltjes en kraaltjes, dat gaat alle perken te buiten, en ze krijgt het nog ook.
Waar ik dus de stemming van gisteravond mee bedoelde.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:44 schreef avonne het volgende:
[..]
het ging erom dat rooie zei dat Huub nooit iemand MAG of KAN uitnodigen
Bedoel je dat hij alweer een brief van zijn moeder heeft gehad?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Grappig. Ik hoorde het verschil tussen de post die Brainless had ontvangen en de post van Amanda.
Amanda heeft duidelijk post ontvangen van mensen die haar waarschuwen voor Brainless.
Brainless daarentegen, alleen maar aanmoedigen. Ook een brief van The Mother from Hell. Vandaar zijn afstand naar Amanda toe.
Dan lees ik de post van Rooie anders dan jij, dat kan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:44 schreef avonne het volgende:
[..]
het ging erom dat rooie zei dat Huub nooit iemand MAG of KAN uitnodigen
Yep, en ik begrijp uit de post van Wopper, dat daarin stond, dat Amanda en Huub sex hebben gehad, zonder condoom. Had ze gezien op Joe Tjoep.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedoel je dat hij alweer een brief van zijn moeder heeft gehad?
zal blij zijn als ik weer rustig mee kan kijken en lezen
Strikt genomen klopt dat wel!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:33 schreef Wopper1 het volgende:
Netty heeft het echt goed gezien (via youtube) Amanda en Huub hebben sex gehad zonder condoom
.
Ik ook, kan echt niet tegen dat geklef met Liekequote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:48 schreef Kinga het volgende:
Ik word weer eens onpasselijk van Huub.
Goh, die moeder heeft X-ray eyes, verbaast me nietsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, en ik begrijp uit de post van Wopper, dat daarin stond, dat Amanda en Huub sex hebben gehad, zonder condoom. Had ze gezien op Joe Tjoep.
problemen met je pc?
Lastig , die dingenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:52 schreef avonne het volgende:
Amanda ging zoeken naar het graf van haar vader. De begraafplaats was dicht, en ze klom over het hek.
Het hek was hoog en had spijlen.
Zat ze vast aan zo'n spijl met haar navel piercing
Technisch gezien , zijn ze dat ookquote:
Aha, een kennerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:58 schreef Kinga het volgende:
Lieke heeft echt maar een A cupje hoor... zij met haar 75B, yeah right, waar dat dan...
Flauwekul hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waar ik dus de stemming van gisteravond mee bedoelde.
Iedereen mag punten uit die pot maar Huubje weer niet.
Ben benieuwd hoeveel zij weegt over een maand of 2...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:59 schreef Kinga het volgende:
Lieke gaat B&J vreten...
Ze zal vast en zeker van A naar B gaanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:01 schreef agter het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel zij weegt over een maand of 2...
Ja, volgens mij staan die nog steeds op de planning.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:03 schreef Donnie29 het volgende:
Zijn er nou trouwens hoeren besteld voor Jaap en Huub?? Dat zei iemand gisternacht hier..
Aangezien Huub uit Amanda's bed werd gehaald, de avond voordat Lieke kwam, verwacht ik dat Tien eerst wil dat de relatie Lieke-Huub wordt ontwikkeld, en dat de hoeren dus weggehouden worden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:03 schreef Donnie29 het volgende:
Zijn er nou trouwens hoeren besteld voor Jaap en Huub?? Dat zei iemand gisternacht hier..
Waar we het in elk geval wel over eens zijn met zijn allen, denk ik, is dat Natasja er telkens goed vanaf komtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Flauwekul hoor.
Toen Amanda punten mocht verdelen had hij er in eerste instantie ook aardig wat gekregen, maar door zijn stoere praatjes dat cp's hem niks zeggen veranderde dat uiteindelijk naar nul.
Hij zou er 50 hebben gekregen van Amanda dus aardig wat is overdreven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Flauwekul hoor.
Toen Amanda punten mocht verdelen had hij er in eerste instantie ook aardig wat gekregen, maar door zijn stoere praatjes dat cp's hem niks zeggen veranderde dat uiteindelijk naar nul.
Het zal wel weer pokeren en kleffe worden!!!! Dus ik ga lekker feestuh in de stad.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:10 schreef maril het volgende:
En wordt er vanavond nog iets leuk gedaan, feessie of gaan ze weer pokeren, en kleffe met elkaar.?
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Het zal wel weer pokeren en kleffe worden!!!! Dus ik ga lekker feestuh in de stad.![]()
Jij spoort echt niet. Wie er ook op die foto saat, dit gaat echt te ver.quote:
Onder het genot van maximaal 3 alcholische eenheden, wordt er voetbalvrouwen gekeken en gepokerd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:10 schreef maril het volgende:
En wordt er vanavond nog iets leuk gedaan, feessie of gaan ze weer pokeren, en kleffe met elkaar.?
Als het aan Peter ligt, wordt het hier net zo'n verwaterde zooi als in sommige topics van de laatste BB.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet. Wie er ook op die foto saat, dit gaat echt te ver.![]()
dus........zonde van je geldquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:08 schreef petraa het volgende:
IK vind dat ik erg weinig keus heb qua streams
IK wil GEEN brian, GEEN Jaap, GEEN LIEKE EN HUUB samen. Dus dan blijft er weinig over.
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:18 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik heb je gemist
![]()
Nee is gratis, maar ik ben blij dat ik er geen geld aan heb uitgegeven. Klef en Bef zijn weer aan het smakken.
Je mist echt niets!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
![]()
In dat geval betaal ik echt niet, een man een man een woord een woord![]()
Mee eens , houd ook niet van deze flauwekul.vind het walgelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet. Wie er ook op die foto saat, dit gaat echt te ver.![]()
Ik raak er al aan gewend, niet alleen van Peter maar in het algemeen lees ik hier regelmatig doodverwensingen.quote:
Iedere man?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
Volgens Niels is iedereen in dat hok bi, behalve hijzelf. Amanda geeft toe , dat ze alles doet als ze dronken is.
Volgens Amanda is Lieke ook bi, en breder dan Huub, nu ze op hem ligt. Natasja gaat Brainless weer opgeilen, en zegt dat iedere man op haar geilt. Brainless zegt, hij niet. Brainless zegt, dat Amanda het niet meer trekt, ze wil sex, maar hij niet meer.
Ik las op de 10site dat Huub er trots op was dat Lieke vannacht het initiatief tot zoenen had genomen, hij heeft net zo lang gewacht tot zij begon.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:23 schreef Frasier het volgende:
Over een tijdje gaat Lieke Huub zo hard naaien (letterlijk).
Ik geil niet op Natasia hoor. Nou geil ik over het algemeen niet op negeroide vrouwen, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
Volgens Niels is iedereen in dat hok bi, behalve hijzelf. Amanda geeft toe , dat ze alles doet als ze dronken is.
Volgens Amanda is Lieke ook bi, en breder dan Huub, nu ze op hem ligt. Natasja gaat Brainless weer opgeilen, en zegt dat iedere man op haar geilt. Brainless zegt, hij niet. Brainless zegt, dat Amanda het niet meer trekt, ze wil sex, maar hij niet meer.
Jaja zoenen op de mond dan want ik zag hem een dag geleden lieke nog zeker 3 kusjes op haar schouders geven terwijl hij achter haar stond.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik las op de 10site dat Huub er trots op was dat Lieke vannacht het initiatief tot zoenen had genomen, hij heeft net zo lang gewacht tot zij begon.![]()
Wat een sneu mens!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent die ene uitzondering die niet enorm op Natasia geilt??![]()
Buiten een enorme pens, heeft ze ook een enorm ego. Maar dat is geen nieuws.quote:
ik denk dat natas lieke bedoelt, en niet haarzelfquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik geil niet op Natasia hoor. Nou geil ik over het algemeen niet op negeroide vrouwen, maar dat terzijde.
dit vind ik wel een leuke foto van lieke. spontaan.quote:
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Buiten een enorme pens, heeft ze ook een enorm ego. Maar dat is geen nieuws.
Btw, Huubje kan beter even blijven zitten, voordat hij opstaat, als Lieke van hem afstapt.![]()
Uitzonderingen bevestigen de regel...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent die ene uitzondering die niet enorm op Natasia geilt??![]()
Bikinihesje en zwart kort rokjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:29 schreef itsme het volgende:
[..]
dit vind ik wel een leuke foto van lieke. spontaan.
die daarna minder
ga zo even kijken wat ze vandaag aanheeft. Is ze weer a la Amanda of iets meer ingetogen?
Gatver, had net een theedoek over m'n laptop gegooid, zodat ik stream 1 + 2 niet meer hoef te zien!quote:
Zonde geldquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Gatver, had net een theedoek over m'n laptop gegooid, zodat ik stream 1 + 2 niet meer hoef te zien!
Je kunt 1 en 2 ook uitzettenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Gatver, had net een theedoek over m'n laptop gegooid, zodat ik stream 1 + 2 niet meer hoef te zien!
Klopt, is ook de bril van Tasja.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub heeft echt een wijven-bril op zeg![]()
Petertje heeft gewoon weer zin in een ban.quote:
Lekker dan heb ik weer, Kids hebben vakantie hieroquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Petertje heeft gewoon weer zin in een ban.
Beetje dom, want komende week wordt het wat minder mooi weer.![]()
Verkeerde regio?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Lekker dan heb ik weer, Kids hebben vakantie hiero![]()
Verdraagzaamheid: het inzicht dat die ander toch te dom is om tot een hoger inzicht te komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Die is wat hyper omdat zijn vrienje gaat trouwen.
Jaaaa, we vallen buiten alles hiero, alle buurtgemeenten hebben al vakantie gehad!!!quote:
Hier gaan ze weer naar school. Vroeger had mijn dochter altijd 2 weken vakantie maar dat is helaas afgeschaft.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Lekker dan heb ik weer, Kids hebben vakantie hiero![]()
Nou, daar heb ik nou echt viereneenhalve euro voor overquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:46 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Huub en lieke aan het plakken
(Btw, het korte rokje heeft ze geleend van Amanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:46 schreef itsme het volgende:
OMG Ik dacht lieke ziet er goed uit, gewoon. wilde al afsluiten... kijk ik en zie dat ze hoge hakken aan heeft.![]()
Ordinair nu![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:46 schreef Copycat het volgende:
Zo, uitgekaterd.
Amanda gaat nu een cursus 'ruimtereiziger' volgen, aangezien ze het pak al aan heeft?
ach dat lijkt meer op een omslagdoek voor op het strand. niet zo erg, maar die witte hakken er onder.waarom geen elegante slippertjes, of sportieve desnoods?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
(Btw, het korte rokje heeft ze geleend van Aman)
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
Amanda ziet eruit als iemand uit Sgt. Pepper's Lonely Heart's Club Band.
vind dat amanda er mooi uitziet, ze ziet er altijd goed uitquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij mogen ze alleen maar schoenen met hoge hakken dragen,ik heb Natasia enquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:50 schreef itsme het volgende:
[..]
ach dat lijkt meer op een omslagdoek voor op het strand. niet zo erg, maar die witte hakken er onder.waarom geen elegante slippertjes, of sportieve desnoods?
Zonder die hakken ziet het er gewoon oke uit.
Dresscode van Miss Lillibit. Zij shopt, en ze denkt wrs dat pumps miljonairstyle is, vooral onder een korte rok.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:50 schreef itsme het volgende:
[..]
ach dat lijkt meer op een omslagdoek voor op het strand. niet zo erg, maar die witte hakken er onder.waarom geen elegante slippertjes, of sportieve desnoods?
Dank je Piet, great capquote:
Idd, en ook op deze Umpa Lumpa:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
ze heeft ook echt van die russische kogelstootster-kuiten, zier er niet mooi uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:50 schreef itsme het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Idd, en ook op deze Umpa Lumpa:
[afbeelding]
Ze is undercover een van de mensen met een witte jas, die klaarstaan om Braajen af te voeren in dwangbuis.quote:
Oh dat is er raar aan dit plaatje .. Dank Ik zat al te staren .. Wat klopt er niet aan deze foto ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:49 schreef kybe het volgende:
[..]
staat zo vreemd een kledingstuk waar haar borsten eens niet uitvallen.
Proesssssssssstquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
omg dat is waar die bril eerder heb gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is er misschien een pol of weddenschap over hoelang dit gaat durenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:46 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Huub en lieke aan het plakken
Das geen nieuwsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:59 schreef neehe het volgende:
Lieke heeft geen slipje aan.
Is Nicolaas aan het oefenen hoe hij straks achter de geraniums moet gaan zitten? Tis echt een ouwe lul hoe hij daar zit.quote:
a) De meesterstrateeg denkt verder na over zijn geniale plannen uiteindelijk te gaan winnenquote:
Zou je dan ook fysieke handelingen met Nicolaas willen verrichten, en zo ja: welke?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil er wel een terrasje mee pakken hoor![]()
Ik doe niet aan fysieke handelingen op een terrasjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou je dan ook fysieke handelingen met Nicolaas willen verrichten, en zo ja: welke?
![]()
Jah idd...heb die koters nou al vaak genoeg gezien...wil wel is iemand van Huub zijn familie zien!! zijn moeder bv!?!?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:02 schreef rooie3 het volgende:
Wat ik wel stom vind is dat altijd dezelfde lui een hoop punten hebben.
Nu moeten we weer kijken naar bezoek van Natas.
En dan wil Huub een keer iemand uitnodigen en dan word er tegen gestemd.
Moet ie daar lekker zijn CP's aan uitgeven ipv aan vage, nutteloze weddenschappen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah idd...heb die koters nou al vaak genoeg gezien...wil wel is iemand van Huub zijn familie zien!! zijn moeder bv!?!?
zal wel zo'n twentse boerin zijn, huub had d'r laatst aan de telefoon, met de vergiftiging, ze sprak met een zwaar dialectquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah idd...heb die koters nou al vaak genoeg gezien...wil wel is iemand van Huub zijn familie zien!! zijn moeder bv!?!?
Er komt zometeen een reaktie dat ze bij de Febo is met Ton.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
Waar is natasja eigelijk, die mis ik al weer een hele poos op de streams.
Volgens mij zit ze weer achter met die Ton.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
Waar is natasja eigelijk, die mis ik al weer een hele poos op de streams.
En soms moet ik ook wel eens om jouw lachenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze weer achter met die Ton.![]()
![]()
![]()
Dat zou Wilgo leuk vinden.![]()
![]()
Zijn moeder zal je nooit te zien krijgen. Heeft te maken met haar beroep (slachtofferhulp of zoiets).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ze hebben toch vaak een afspraak dat ze omstebeurt een liedje mogen draaien?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:19 schreef Carlaa het volgende:
is er nog nooit iemand op het idee gekomen om te gaan praten op het moment dat Jaap muziek op die pc draait? Dan moet de muziek nl uit......
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dezelfde fatboy als mijn dochter heeft, alleen lijkt deze wat groter.
Je grapje slaat aan, Blomst.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jah mooi he dat accent en dan huub zijn aso bek ....whaahahquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zal wel zo'n twentse boerin zijn, huub had d'r laatst aan de telefoon, met de vergiftiging, ze sprak met een zwaar dialect
Hij komt alleen maar van die stoel af om vreten te halen en te schijten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ja je hebt gelijk, maar nena deelde een trap uit en dat mocht niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij komt alleen maar van die stoel af om vreten te halen en te schijten.
Nena kreeg op haar donder als ze eens lag te slapen op de bank? Dat was 1000x mooier om naar te kijken als deze "CAP".![]()
Komt dat niet voort uit dat Amanda en huub ze moesten ronleiden van Palma?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
Beetje laat, maar ik hoorde Huub tegen Lieke zeggen dat de FEBO, Mitch wilde koppelen aan Amanda, en Melissa aan Huub. Opdat moment direct andere streams. Huub klonk not amused.
Breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, maar nena deelde een trap uit en dat mocht niet.![]()
En dan zeker Lieke aan Braaajen. Mooi niet. De Febo koopt voor hem maar een opblaasvrouw bij de Pabo. Kunnen wij ook weer eens lachen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
Beetje laat, maar ik hoorde Huub tegen Lieke zeggen dat de FEBO, Mitch wilde koppelen aan Amanda, en Melissa aan Huub. Opdat moment direct andere streams. Huub klonk not amused.
Zo klonk het niet. Uit wat Huub zei, begreep ik toch duidelijk, dat het de bedoeling was dat Mitch en Melissa dat hok in zijn gekomen om voor wat opschudding te zorgen. Helaas, mislukt imho.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Komt dat niet voort uit dat Amanda en huub ze moesten ronleiden van Palma?
Huub en Melissa passen bij elkaar als een ijsbeer en een kolibri om over de mismacth Amanda Mtich maar helemaal te zwijgen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
Zo klonk het niet. Uit wat Huub zei, begreep ik toch duidelijk, dat het de bedoeling was dat Mitch en Melissa dat hok in zijn gekomen om voor wat opschudding te zorgen. Helaas, mislukt imho.
Je vergeet Nena.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:43 schreef Copycat het volgende:
En het gaat weer over Huub bij Brian.
Ik begrijp niet dat Amanda blijft zitten maar lekker gaat zwemmen met Huub,Eric en Lieke.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:40 schreef Reza-impreza het volgende:
En het is weer tijd voor het gezwam van brainless
En Brian over Brian.quote:
en over Nena.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:43 schreef Copycat het volgende:
En het gaat weer over Huub bij Brian.
Ben jij dat op die foto?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:45 schreef Starlie het volgende:
Misschien is Brain wel homo..... kan hij daarom niet klaarkomen bij vrouwen en is hij gewoon jaloers op Amanda dat zij met Huub in bed lag......
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:45 schreef Starlie het volgende:
Misschien is Brain wel homo..... kan hij daarom niet klaarkomen bij vrouwen en is hij gewoon jaloers op Amanda dat zij met Huub in bed lag......
Wat een stomme gestoorde lul.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:48 schreef Copycat het volgende:
Brian heeft zowel Nena als Amanda proberen op te bouwen.
Wat een zelfoverschatting.
Niet nodigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja maar ik zit net een ander plaatje te zoeken want mijn foto is misvormd!
Buiten de kooi had ik deze plannen als cokeplannetjes bestempeld, maarja daarbinnen is geen cokequote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:50 schreef Disana het volgende:
Brian wil de dames (bikini contest) persoonlijk langs zien komen. Hij bruist van de ideeen!
Maar dat maakt zijn zelfoverschatting (hij denkt dat hij bruist van de originele ideeen) niet minder eng hequote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:51 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Buiten de kooi had ik deze plannen als cokeplannetjes bestempeld, maarja daarbinnen is geen coke
Ik ben een vrouw van staalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
Met de beste wil van de wereld, kan ik niet posten wat Brainless zegt. Ik krijg het niet uit mijn toetsenbord. Hulde voor degene die dat wel kunnen.
Dus het was inderdaad een 'project' van Amanda? Ik vond hem zich er gisteren ook al zo mee bemoeien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:52 schreef Dark het volgende:
Brian heeft alweer mooie plannen in het verschiet voor zichzelf, hij wordt leider van de bikinicontest van Amanda. Daar gaat hij zijn energie insteken en niet meer in vrouwen en dames. Zijn verstand staat voorop, zichzelf slimmer maken.
Amanda vroeg hem steeds om raad en nu is hij als natuurlijke leider boven komen drijvenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus het was inderdaad een 'project' van Amanda? Ik vond hem zich er gisteren ook al zo mee bemoeien.
Dat woord heeft hier een nieuwe betekenis gekregen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
Huub is Lieke aan het bewerkstelligen onder de douche.
Hij heeft recent ook al eens opgegeven over zijn leiderschapskwaliteiten. Onvoorstelbaar toch.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda vroeg hem steeds om raad en nu is hij als natuurlijke leider boven komen drijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |