Waar heb jij al die tijd gezeten ??????quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:53 schreef Dark het volgende:
Om 11:06 uur, bij opening van de vorige COS (1356), zat Jaap achter de computer.
Nu, om 14:52 uur, zit hij er nog steeds![]()
En jij ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:53 schreef Dark het volgende:
Om 11:06 uur, bij opening van de vorige COS (1356), zat Jaap achter de computer.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:53 schreef Dark het volgende:
Correctie: hij is ondertussen wèl even opgestaan, om een litertje ijs op karakteristieke wijze naar binnen te schuiven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:53 schreef Dark het volgende:
Niet zomaar ijs: Ben & Jerry's heb ik begrepen!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Correctie: hij is ondertussen wèl even opgestaan, om een litertje ijs op karakteristieke wijze naar binnen te schuiven.![]()
Boodschappen gedaan en teruggelezenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Waar heb jij al die tijd gezeten ??????![]()
Effe offtopic: weet je toevallig tot hoelaat de winkels open zijn vandaag?quote:
Kijk daar wil ik nu weer wel naar kijken, ff wat over de helft van me stream heen doen, want die andere wil ik niet zien.quote:
Dat zou idd leuk zijn, maar waarschijnlijk niet helpen, mama Netty kan en zal ze wel lezen en die heeft ook nog steeds een mening die helemaal van God los is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:07 schreef petraa het volgende:
Weet je wat ik wel eens zou willen !!!!!! Dat Brian de fora mag lezen!!!!!
En dan dagenlang naar een huilende Brian zitten kijken zeker.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:07 schreef petraa het volgende:
Weet je wat ik wel eens zou willen !!!!!! Dat Brian de fora mag lezen!!!!!
Jaaaaaaaaaaaaaa en dat ie dan het huis uitgaat ensowquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan dagenlang naar een huilende Brian zitten kijken zeker.![]()
De appie bij ons in de buurt tot 22:00 uurquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:05 schreef KimiK het volgende:
[..]
Effe offtopic: weet je toevallig tot hoelaat de winkels open zijn vandaag?
On topic: Jaap is (effe?) achter de pc weg!
Ook vandaag op 5 mei?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:13 schreef Dark het volgende:
[..]
De appie bij ons in de buurt tot 22:00 uur![]()
Thank you.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:18 schreef Stupidisco het volgende:
check anders ff hier: http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/ tot hoelaat de appie open is
Senk joe....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:18 schreef Stupidisco het volgende:
check anders ff hier: http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/ tot hoelaat de appie open is
Ja, ook ik ben blij voor Blomst.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Fijn dat je streams het weer doen, Blomst!![]()
quote:
Dan jequote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Fijn dat je streams het weer doen, Blomst!![]()
En dan het Wilhelmus zingen als ik mijn blik duitse knakworsten opentrek ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:22 schreef PumaStreamer het volgende:
bevrijd de boodschappen van hun lelijke behuizingen..
aiai, als ze dat maar overleeft!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:00 schreef Disana het volgende:
Brians gevoel is beschadigd, het is niet meer zoals het was en hij laat Amanda nu aan haar lot over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |