kun je lachenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:50 schreef cyberstalker het volgende:
Waarom zou je uberhaupt een topic willen met enkel maar slechte grappen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:31 schreef Ladidadida het volgende:
En zoals altijd ben ik het roerend met je eens!![]()
Dat vond ik toch wel echt een hele slechte grapquote:
'Jij bent zeker de leukste thuis?'quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:51 schreef SiemeN het volgende:
Ah, cheesy grapjes. Heerlijk.
'Jij bent zeker de leukste thuis?'
- 'Nee, dat is de deurknop want die geeft iedereen een hand!,
,
!'
Ah, een klassieker uit de categorie:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:53 schreef Yestuuur het volgende:
'waar kan ik dat boek vinden dan?'
reply: 'bij de B van boek'
(heb ik zelf heel vaak gedaan
Ik was er op aan het wachtenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:56 schreef Bartuc het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:56 schreef Bartuc het volgende:
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Oh damn, ik dacht dat ik daar van af was zo onderhand.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:56 schreef Bartuc het volgende:
Het gaat zo.
Het is oranje en het roept: 'Ik ben een appelsiehien!'quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:12 schreef Keiichi het volgende:
Het is paars, vliegt door je ruit naar binnen wanneer de buurman niest, rara wat is het?
Het meeste is niet alles, Harry.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:17 schreef Aoristus het volgende:
Gelukkig heb ik het meeste al verdrongen, hihihi
Zei mijn vrouw vannacht ookquote:
Zet 8 volwassen kerels in een rookkamer...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:20 schreef Aoristus het volgende:
het is geel en het gaat terug in de tijd, - de trein naar groningen.
Dat soort bevestigingsgrapjes. Ze worden altijd door de verkeerde mensen ook nog eens verteld is me opgevallen
Dat is echt niet grappig zij lachen jou eerder uit dat jij hun troep kooptquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:56 schreef Bartuc het volgende:
Het gaat zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is bruin maar het is geen drolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de topper van de week: Wat is sneller, een vliegtuin of een trein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is dat nieuw?
Nee Robijn...
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~![]()
Als je thuiskomt en je eet traditioneel zuurkool (boerenkool, enz) met het bijbehorende vlees;
"Ah ik dacht al; ik rook worst."
(En dan nog dan er achteraan; "Zonder r is het ook worst.")![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:32 schreef GebakkenEi het volgende:
Als je thuiskomt en je eet traditioneel zuurkool (boerenkool, enz) met het bijbehorende vlees;
(En dan nog dan er achteraan; "Zonder r is het ook worst.")
"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Hij heeft nieuw materiaal nodig want stiekum vindt hij het geweldige grappenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:50 schreef cyberstalker het volgende:
Waarom zou je uberhaupt een topic willen met enkel maar slechte grappen.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Te leukquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:32 schreef GebakkenEi het volgende:
(En dan nog dan er achteraan; "Zonder r is het ook worst.")![]()
Komt een man bij de dokter zegt de dokter: ruimt u het zelf op ?
![]()
![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:28 schreef Meneer.Bakker het volgende:
Het is bruin en je ziet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is bruin maar het is geen drolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de topper van de week: Wat is sneller, een vliegtuin of een trein?een vliegtuin? wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Te leuk![]()
Komt een man bij de dokter zegt de dokter: ruimt u het zelf op ?
![]()
![]()
![]()
Echt gebeurd: maat komt bij de dokter, heeft onveilig gevreeën en is een beetje ongemakkelijk bij het vertellen tegen de dokter dat er iets mis is met zijn zaakie. Dokter-die-het-ijs-breekt: hebbie 'm bij je ?De voorzitter zegt:Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.![]()
hoi, neuken ?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
als iemand mij vraagt hoe laat 't is zeg ik altijd:
Net zo laat als gisteren om deze tijd.BBoy since 02-04-06![]()
Wat moet je doen als je een doof-stom meisje hebt verkracht?
Haar handjes afhakken.........
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Het is wit en vierkant...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat doe je als je een kale kut heb gelikt ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:52 schreef ajf het volgende:
Wat moet je doen als je een doof-stom meisje hebt verkracht?
Haar handjes afhakken.........![]()
Terug in de wieg leggen![]()
![]()
Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je hartstikke dood...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is oranje en het roept: 'Ik ben een appelsiehien!'
Een mandarijn met een dikke nek.
Wat is groen en rijdt op een paard?
Een spruiter
Het is geel en als je erop trapt, is het rood...
Een kuikentje
.
Een trein..Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Het zit in een boom en als het eruit valt, is je kachel stuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm... ok![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:21 schreef Frumzel het volgende:
Het zit in een boom en als het eruit valt, is je kachel stuk?briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Waarom is Jezus aan het kruis gespijkerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.![]()
Een zwarte kip legt een wit ei, en een witte kip legt een bruin ei, hoeveel kippen passen er in een onderzeeer??
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!![]()
toch best goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:54 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Wat doe je als je een kale kut heb gelikt ?
Terug in de wieg leggen
mijn bijdrage:
Was je erbij?
waarbij?
AARDBEI !!!
Ken je de mop van de 3 mannen met kamelen die op reis gingen?
ze gingen niet![]()
Hoe krijg je een olifant in een koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je een nijlpaard in een koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat is het als een olifant op je tuinhekje gaat zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enz![]()
![]()
Er lopen drie mensen op straat. Vraagt de derde aan de tweede mag ik in het midden lopen? Ja hoor dat mag, zei die tweede.![]()
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter, ruim je het even op?
LOOOOL!!!1!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1EUINZ !*(^!@*&^!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!EINZUNO!!!!!!!!!PIZZA!1111!!!!!!!!!1271^&*!%&^%1!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nogeenkeer en nogeenkeer zitten in een bootje, nogeenkeer valt in het water. Wie zit er dan nog in?
Nogeenkeer
En dan nog een keer vertellen
Wat een mooi ding!![]()
Een kleur onder de tien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
Het is wit en het staat in de hoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is rood en rond..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
'T is blauw en 't is rood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn zoveel slechte grappen:
Wat zegt een melaatse als je de weg vraagt?
Volg de vinger...
Wat zegt een melaatse na de sex?
Laat maar zitten...
Wat is een melaatse in een zwembad?
Een bruistablet.
Wat vind je onder de ingestorte WTC-torens?
Filet Americain.
Wat zijn 2 planken en 3 spijkers in een doos?
Een Jezus christus doe-het-zelf-pakket.
Waarom hebben vrouwen kleinere voeten?
Om dichter bij het aanrecht te kunnen staan.
En de grofste die ik gehoord heb:
Wat is 30 centimeter lang, heel stijf en maakt alle vrouwen gek?
Wiegedood.![]()
Hoe noem je een boemerang die niet terugkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl![]()
Hoe kan je een melaatse castreren?
Schouderklopje gevenOp donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Hoe noemen ze in België een vibrator?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.could you just [i]not[/i] breathe?![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 10:40 schreef HuubTuub het volgende:
Hoe noemen ze in België een vibrator?Die vertelde eerst iemand tegen mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjah ik kon er niet mee lachen en toen trok hij een huillie gezicht
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
of bij de D van diversen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:53 schreef Yestuuur het volgende:
'waar kan ik dat boek vinden dan?'
reply: 'bij de B van boek'
(heb ik zelf heel vaak gedaan
pas geleden iemand 'zo jij bent ook bijdehand'
antwoord 'nou beter bijdehand als bijdevoet, anders moet je bukken'![]()
het is groen en zit op een hek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze vind ik ook altijd zo tering gaar:
"Waar staat het zout ?"
"Bij ze Z van Zout"
Goh wat een goede grap smerige kutvuillak[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
hey, wil je ook een bietje ?
wat voor een wil je ?
wat heb je
oranjeboom, hollandia en grolsch
neuh geef mij maar een ceaula , ik lust geen slootwaterOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:22 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
Dat is echt niet grappig zij lachen jou eerder uit dat jij hun troep koopt![]()
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene![]()
Vraag: "Hoe maakt u het?
Antw: "Dat zeg ik niet, want dan maak jij het ook!"
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?![]()
Wat zijn 700 smurfen op de stoep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt een Jood tegen de taxichauffeur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar staat het zout?
in het zoutkast/laatje
heeft tot veel ergernis gezorgd bij mijn familie
Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien![]()
Was je erbij?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:01 schreef Martinoss het volgende:
[..]
toch best goed
mijn bijdrage:
Was je erbij?
waarbij?
AARDBEI !!!
Haha, daar trap ik nou niet meer in !
Aarbin..
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Flauwe grap he?
-Ja, dan moet je er zout op doen! Wwaawaahahahaahahaaazozozooooommmggg!!!111;;d;d:D:D
![]()
!!
Guanine en Cytosine! *O*![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:31 schreef Operc het volgende:
het is groen en zit op een hek?Ken je de mop van het groene hekje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zei mijn pa altijd, hij kon er nog om lachen ook
![]()
Dat zei ze vannacht ook tegen mij.quote:quote:Op zondag 6 mei 2007 09:55 schreef Stali het volgende:
Wiegedood.
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.![]()
Hmmmm kut met bbq saus!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Oh damn, ik dacht dat ik daar van af was zo onderhand.
Maar slechte kutgrap toch?
Kut, het meest veelzijdige stukje vlees, Kut!
Hmn, nu Kut met Peren!
Hmmmm kut met bier!![]()
† The 3 Kings †![]()
bier met kut
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
kk ergquote:Op zondag 6 mei 2007 09:55 schreef Stali het volgende:
Er zijn zoveel slechte grappen:
Wat zegt een melaatse als je de weg vraagt?
Volg de vinger...
Wat zegt een melaatse na de sex?
Laat maar zitten...
Wat is een melaatse in een zwembad?
Een bruistablet.
Wat vind je onder de ingestorte WTC-torens?
Filet Americain.
Wat zijn 2 planken en 3 spijkers in een doos?
Een Jezus christus doe-het-zelf-pakket.
Wiegedood.![]()
![]()
† The 3 Kings †![]()
komt een Marokkaan bij de kassa...
[ Bericht 5% gewijzigd door PiRANiA op 06-05-2007 17:19:30 (typo enz) ]![]()
yeah , surequote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom is Jezus gekruisigd en niet verzopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe spel je lingo?
L-I-N-G-O
Lingo! Ga ME ballen graaien
![]()
![]()
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]![]()
Die werkt trouwens niet in het Engels,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:01 schreef Martinoss het volgende:
[..]
toch best goed
mijn bijdrage:
Was je erbij?
waarbij?
AARDBEI !!!
Ken je de mop van de 3 mannen met kamelen die op reis gingen?
ze gingen niet
Were you there?
Where?
Strawberry..
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.![]()
Wat is de slogan voor het speerwerpen bij melaatsen?
De arm mag er niet meer aan hangen.
Wat is de slogan voor het hardlopen van melaatsen?
Rennen tot de stukken er vanaf vliegen.
Wat is zwart en knapperig van binnen?
Een neger met botkanker!
Kantoorhumor...![]()
De bakker ligt in het ziekenhuis, waardoor dan wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is rood en het vliegt door de Tweede KamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké doei.![]()
Heb je ook wel van..
Ken je Connie?
Connie?
Connieveer..
of
Ken je Paul?
Lantaarnpaul..Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA![]()
Heb jij weleens een kat gezien met twee verschillende ogen?
Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is een signature![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:03 schreef pmdomela het volgende:
De bakker ligt in het ziekenhuis, waardoor dan wel?bakkermoppen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ff googleen![]()
Komt een man bij de bakker
Man: "mag ik een brood?"
Bakker: "Nee"
Man: "mag ik een een brood?"
Bakker: "wit of bruin?"
Man: "ja"
Komt darth vader bij de bakker
darth vader: "Luke, I am your father!"
Bakker: "Ik ben niet luke, ik ben de bakker"
darth vader:"O, doen dan maar een halfje wit"
Er komt een man bij de bakker.
slager: "Van achteren opknippen of een kilo wortels?"
vrouw: "Dat is niet duur voor dubbel glas."
Komt een man bij de bakker.
Bakker: "ruim je het zelf op?"
Komt Frans Bauer bij de bakker
Bakker: heb je even voor mij?
Frans: nee
Komt een neger bij de bakker.
Bakker: Voor jou een bruin brood zeker?
Darkraver: Mag ik 1 wit gesneden van u?
Bakker: Komt ie dan hè!
Man: Wat zou je doen als je een dag onzichtbaar was?
Bakker: Broodjes bakken.
Komt een giraf bij de bakker.
Slager: hoi.
Giraf: Ja.
Slager: Ja wat?
Giraf: Ja bakker?
Slager: Ik ben geen bakker.
Giraf: Maar aan het begin van de mop staat van wel!
Bakker: Oeps.
Komt een bakker bij de bakker.
Bakker: Heb je ook brood?
Bakker: Ja.
Bakker: Ik ook!
Komt een hond bij de bakker.
Hond: Woef!
Bakker: Anders nog iets?
Hond: Waf!
Bakker: Das dan 12 euro. Spaart u ook zegeltjes?
Hond: Nee.
Komt Cor Bakker bij de bakker.
Marco Bakker: Mag ik een brood?
Bakker: Geintje zeker?
Komt een Antilliaan bij de bakker.
Antilliaan: Ik wil bolletje!
Komt Jezus bij de bakker.
Bakker: Pas op, de vloer is nat.
Jezus: No problem.
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
Komt een gothic bij de bakker.
Gothic: 1 wit graag.
Bakker: Gesneden zeker?
Komt Marco Borsato bij de bakker.
Marco Borsato: En dan ben jij zeker Snoep Dogg?
Dr Dre: Nee.
Komt een kameel bij de bakker.
Kameel: Ik wil brood.
Bakker: Hou je bek, kamelen kunnen niet praten.
Bakker: Wat voor brood wil je?
Marco Borsato: Doe mij die maar.
Man: 1 bruin brood graag.
Bakker: komt voor de bakker.
Man: fijn.
Komt niemand bij de bakker.
Bakker: Godverdomme.
[ Bericht 5% gewijzigd door PiRANiA op 06-05-2007 21:38:59 (double) ]![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:54 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Wat doe je als je een kale kut heb gelikt ?
Terug in de wieg leggenquote:Op zondag 6 mei 2007 09:55 schreef Stali het volgende:
Wiegedood.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is rood met geel en vliegt door een Chinees restaurant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef PiRANiA het volgende:
Man: "mag ik een brood?"
Bakker: "Nee"
Man: "mag ik een een brood?"
Bakker: "wit of bruin?"
Man: "ja"
Komt darth vader bij de bakker
darth vader: "Luke, I am your father!"
Bakker: "Ik ben niet luke, ik ben de bakker"
darth vader:"O, doen dan maar een halfje wit"
Er komt een man bij de bakker.
slager: "Van achteren opknippen of een kilo wortels?"
vrouw: "Dat is niet duur voor dubbel glas."
Bakker: "ruim je het zelf op?"
Komt Frans Bauer bij de bakker
Bakker: heb je even voor mij?
Frans: nee
Komt een neger bij de bakker.
Bakker: Voor jou een bruin brood zeker?
Darkraver: Mag ik 1 wit gesneden van u?
Bakker: Komt ie dan hè!
Man: Wat zou je doen als je een dag onzichtbaar was?
Bakker: Broodjes bakken.
Komt een giraf bij de bakker.
Slager: hoi.
Giraf: Ja.
Slager: Ja wat?
Giraf: Ja bakker?
Slager: Ik ben geen bakker.
Giraf: Maar aan het begin van de mop staat van wel!
Bakker: Oeps.
Komt een bakker bij de bakker.
Bakker: Heb je ook brood?
Bakker: Ja.
Bakker: Ik ook!
Komt een hond bij de bakker.
Hond: Woef!
Bakker: Anders nog iets?
Hond: Waf!
Bakker: Das dan 12 euro. Spaart u ook zegeltjes?
Hond: Nee.
Komt Cor Bakker bij de bakker.
Marco Bakker: Mag ik een brood?
Bakker: Geintje zeker?
Komt een Antilliaan bij de bakker.
Antilliaan: Ik wil bolletje!
Komt Jezus bij de bakker.
Bakker: Pas op, de vloer is nat.
Jezus: No problem.
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
Komt een gothic bij de bakker.
Gothic: 1 wit graag.
Bakker: Gesneden zeker?
Marco Borsato: En dan ben jij zeker Snoep Dogg?
Dr Dre: Nee.
Komt een kameel bij de bakker.
Kameel: Ik wil brood.
Bakker: Hou je bek, kamelen kunnen niet praten.
Bakker: Wat voor brood wil je?
Marco Borsato: Doe mij die maar.
Man: 1 bruin brood graag.
Bakker: komt voor de bakker.
Man: fijn.
Komt niemand bij de bakker.
Bakker: Godverdomme.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: