of dan de lucht van een viswijfjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En zoals altijd ben ik het roerend met je eens!![]()
ik heb het geprobeeerd maar jij bleef kut tegen me doen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar maar..
maar...
ik dacht dat we vriendinnen waren![]()
samen naar de kerk enzo![]()
mijn hart wat doe je![]()
![]()
haha zit je te koken dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En zoals altijd ben ik het roerend met je eens!![]()
Ik heb nooit kut gedaan, simpelweg m'n mening gegevenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb het geprobeeerd maar jij bleef kut tegen me doen!
en samen naar de kerk is moelijk als jij wat anders geloofd he![]()
Maar ik heb nog respect hoor!
dat is soms ook vet grappigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:33 schreef P8 het volgende:
Mensen die op viswijfje stemmen zijn van die mensen die gehandicapten uitlachen om hoe ze eruit zien![]()
Echt. Jij hebt humor.quote:
je snapt m niet?quote:
Ik vind er geen reet aan, dat is wat andersquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan, dat is wat anders![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je snapt t dus niet
![]()
ik zei koken omdat jij roerend zei, dat je dus in een pan roerde, terwel je op fok zit![]()
en ik wist echt wel dat je dat niet bedoelde dus dat was cynisch![]()
naar? das toch juist gezellig!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef Ladidadida het volgende:
Maar Ladi gaat zo naar verjaardag, dus sterkte allemaal met Viswijfje
Volgens mij heeft iedereen die zojuist op jou gestemd heeft daar nu heeeeel veel spijt vanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je snapt t dus niet
![]()
ik zei koken omdat jij roerend zei, dat je dus in een pan roerde, terwel je op fok zit![]()
hij was wel behoorlijk flauw vond ik eigenlijk..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je snapt t dus niet
![]()
Nee valt wel mee.. ik heb jou nog niet echt poging tot humor zien posten..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen die zojuist op jou gestemd heeft daar nu heeeeel veel spijt van
The suspense is killing mequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:39 schreef RickoKun het volgende:
ROFLS IK STEM VOOR LADIDADIDA NU 50/50 OMGZ
ik heb nog niet gestemdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen die zojuist op jou gestemd heeft daar nu heeeeel veel spijt van
ja maar das nou humor! supermelig toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:40 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
hij was wel behoorlijk flauw vond ik eigenlijk..
Hilarischquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar das nou humor! supermelig toch?
Hmm.. iig beter dan die humor van Ladi.. die heb ik nog niet gezien hier..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar das nou humor! supermelig toch?
Alleen het feit al dat ik beter kan omgaan met de tieten- en neukenaanzoeken zegt genoeg over mijn humor t.o.v. dat van VWquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:41 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Hmm.. iig beter dan die humor van Ladi.. die heb ik nog niet gezien hier..![]()
Dat komt dan goed uit dat ik Tieten en Neuken niet echt humor vind.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alleen het feit al dat ik beter kan omgaan met de tieten- en neukenaanzoeken zegt genoeg over mijn humor t.o.v. dat van VW
Het gaat erom dat VW direct op de kast zit en zo verontwaardigd reageert op grapjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:45 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit dat ik Tieten en Neuken niet echt humor vind.
nee, jemoederaandepoeder is lachen, gieren en brullenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:45 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, jemoederaandepoeder is lachen, gieren en brullen_!
Vrouwen respektloos behandelen heeft niks met humor te makenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alleen het feit al dat ik beter kan omgaan met de tieten- en neukenaanzoeken zegt genoeg over mijn humor t.o.v. dat van VW
nee meer met geiligheidquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Vrouwen respektloos behandelen heeft niks met humor te maken![]()
Het gaat om het principe. Lighten up, enzoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Met deze discussie ben ik het met VW eens.. Vrouwen vragen of ze willen neuken.. en dat ze grote tieten hebben is idd respectloos.. Als je zoiets per sé wil vertellen doe dat dan op zijn minst wat subtieler..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
subtiliteit en fok, great comboquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:56 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Met deze discussie ben ik het met VW eens.. Vrouwen vragen of ze willen neuken.. en dat ze grote tieten hebben is idd respectloos.. Als je zoiets per sé wil vertellen doe dat dan op zijn minst wat subtieler..
Hoezo? Dat doet ze toch al keer op keer?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bewijzen had je al moeten doen door je posts
OH MIJN GOD!!! HAHAHAH IK HOU HET NIET MEeR IN! ZE ZEI TIETEN EN NEUKEN!!!1111quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:45 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
GAST!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OH MIJN GOD!!! HAHAHAH IK HOU HET NIET MEeR IN! ZE ZEI TIETEN EN NEUKEN!!!1111![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:32 schreef Heatseeker het volgende:
Ovjl verbroedert...
ik dacht al wat doet deze in MyATquote:
jaaaaa ik was het!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |