Polls hebben we al gehad, en gewonnen door mij. Dus vandaar 'weer'quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:13 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Idee van VW..
welke fokker kan ik stalken?
Bewijzen had je al moeten doen door je postsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:13 schreef Viswijfje het volgende:
ja maar dat is zo toch niet eerlijk? sommige mensen gaan gewoon op haar stemmen omdat ze haar aardiger vinden! we moeten ons eerst kunnen bewijsen
Ja.. dat is ook weer zo..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:13 schreef Viswijfje het volgende:
ja maar dat is zo toch niet eerlijk? sommige mensen gaan gewoon op haar stemmen omdat ze haar aardiger vinden! we moeten ons eerst kunnen bewijsen
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:13 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Idee van VW..
welke fokker kan ik stalken?
Jaa maar geen Poll gemaakt door de Grote DjBoBkEquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Polls hebben we al gehad, en gewonnen door mij. Dus vandaar 'weer'
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bewijzen had je al moeten doen door je posts
das een ander verhaal maar ik denk dat ik daar ook leuker mee overweg kan dan ladidadidaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:14 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Ja.. dat is ook weer zo.... maar ik dnek dat als je je bewezen hebt Veel fokkertjes toch nog meer om hun pielletje geven dan om humor..
Ik vind moppen niet grappigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:14 schreef Viswijfje het volgende:
ik vroeg niet om een poll! ik wil gewoon testen wie de meeste humor heeft!
vertel es een mopje ladidadida!! en verzin es een dier!!
Dan zit je best verkeerd in ONZ.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:15 schreef Viswijfje het volgende:
ik zit niet op fok om grappig te doen maar om te praten met mensen!
zie je wel dat je geen humor hebtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vind moppen niet grappigEn dieren verzinnen ook niet
[..]
Er is een verschil tussen humor en kutgrappen, kindquote:
Hoi Boemquote:
Het gesticht gelukkig nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:20 schreef Snakey het volgende:
De kleuterschool is dicht in het weekend toch?
Niet vandaag.. vandaag is het "PAS OP VOOR JE KINDEREN WANT KLEUTERS ZIJN ON THE MOVE-dag"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:20 schreef Snakey het volgende:
De kleuterschool is dicht in het weekend toch?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Polls hebben we al gehad, en gewonnen door mij. Dus vandaar 'weer'
Damn, toen het topic dicht ging, had ik gewonnenquote:
jaaa maar dan ken je blijkbaar geen leuke moppen: ze zijn niet allemaal kutquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen humor en kutgrappen, kind
Moppen is Open-source humor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:23 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jaaa maar dan ken je blijkbaar geen leuke moppen: ze zijn niet allemaal kut![]()
en die dieren waren erg geestig toch?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:21 schreef remlof het volgende:
SeaOfLove
Een aantal zijn best aardig, maar ik houd niet van die moppen vertellers en het moppen vertellen om het moppen vertellen. Een grap is pas goed als ie onverwacht en origineel is, en de kant-en-klare-moppen kent iedereen, dat is geen humor meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:23 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jaaa maar dan ken je blijkbaar geen leuke moppen: ze zijn niet allemaal kut![]()
en die dieren waren erg geestig toch?
hoezo schaam je je ervoor?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een aantal zijn best aardig, maar ik houd niet van die moppen vertellers en het moppen vertellen om het moppen vertellen. Een grap is pas goed als ie onverwacht en origineel is, en de kant-en-klare-moppen kent iedereen, dat is geen humor meer.
Daarnaast ga ik nu niet nog 10 keer zeggen dat ik je dierentopic niet gelezen heb.
Originaliteit ten top!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef paultjuhhh het volgende:
AAAAAAAAh een ladi topique
quote:
Maar maar..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo schaam je je ervoor?
je vond ze stiekem leuk hee!!!
en maar doen alsof van niet want ik ben het en mij mag je niet grappig vinden want ik ben je concurent!!!
ik zeg altijd zoquote:
En zoals altijd ben ik het roerend met je eens!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik zeg altijd zo
Beter 10 ladi topics in de hand dan 1 viswijfie in de lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |