SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is bruin maar het is geen drolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de topper van de week: Wat is sneller, een vliegtuin of een trein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is dat nieuw?
Nee Robijn...
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~![]()
Als je thuiskomt en je eet traditioneel zuurkool (boerenkool, enz) met het bijbehorende vlees;
"Ah ik dacht al; ik rook worst."
(En dan nog dan er achteraan; "Zonder r is het ook worst.")![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:32 schreef GebakkenEi het volgende:
Als je thuiskomt en je eet traditioneel zuurkool (boerenkool, enz) met het bijbehorende vlees;
(En dan nog dan er achteraan; "Zonder r is het ook worst.")
"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Hij heeft nieuw materiaal nodig want stiekum vindt hij het geweldige grappenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:50 schreef cyberstalker het volgende:
Waarom zou je uberhaupt een topic willen met enkel maar slechte grappen.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Te leukquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:32 schreef GebakkenEi het volgende:
(En dan nog dan er achteraan; "Zonder r is het ook worst.")![]()
Komt een man bij de dokter zegt de dokter: ruimt u het zelf op ?
![]()
![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:28 schreef Meneer.Bakker het volgende:
Het is bruin en je ziet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is bruin maar het is geen drolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de topper van de week: Wat is sneller, een vliegtuin of een trein?een vliegtuin? wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Te leuk![]()
Komt een man bij de dokter zegt de dokter: ruimt u het zelf op ?
![]()
![]()
![]()
Echt gebeurd: maat komt bij de dokter, heeft onveilig gevreeën en is een beetje ongemakkelijk bij het vertellen tegen de dokter dat er iets mis is met zijn zaakie. Dokter-die-het-ijs-breekt: hebbie 'm bij je ?De voorzitter zegt:Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.![]()
hoi, neuken ?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
als iemand mij vraagt hoe laat 't is zeg ik altijd:
Net zo laat als gisteren om deze tijd.BBoy since 02-04-06![]()
Wat moet je doen als je een doof-stom meisje hebt verkracht?
Haar handjes afhakken.........
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Het is wit en vierkant...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat doe je als je een kale kut heb gelikt ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:52 schreef ajf het volgende:
Wat moet je doen als je een doof-stom meisje hebt verkracht?
Haar handjes afhakken.........![]()
Terug in de wieg leggen![]()
![]()
Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je hartstikke dood...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is oranje en het roept: 'Ik ben een appelsiehien!'
Een mandarijn met een dikke nek.
Wat is groen en rijdt op een paard?
Een spruiter
Het is geel en als je erop trapt, is het rood...
Een kuikentje
.
Een trein..Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Het zit in een boom en als het eruit valt, is je kachel stuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm... ok![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:21 schreef Frumzel het volgende:
Het zit in een boom en als het eruit valt, is je kachel stuk?briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Waarom is Jezus aan het kruis gespijkerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.![]()
Een zwarte kip legt een wit ei, en een witte kip legt een bruin ei, hoeveel kippen passen er in een onderzeeer??
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!![]()
toch best goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:54 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Wat doe je als je een kale kut heb gelikt ?
Terug in de wieg leggen
mijn bijdrage:
Was je erbij?
waarbij?
AARDBEI !!!
Ken je de mop van de 3 mannen met kamelen die op reis gingen?
ze gingen niet![]()
Hoe krijg je een olifant in een koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je een nijlpaard in een koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat is het als een olifant op je tuinhekje gaat zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enz![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: