abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49062572
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:57 schreef nozem het volgende:

[..]

Mwah. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat vrouwen makkelijker besmet raken dan mannen.
Sterker nog: dat is aangetoond.
pi_49062574
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zie rekenvoorbeeld van Kastanova.
Waarom zou er iemand in dat rekenvoorbeeld de hoer moeten zijn?

de man heeft plezier, en de vrouwen ook

hoer impliceert voor mij iets met misbruik maken/gebruik maken van..
pi_49062621
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:55 schreef nozem het volgende:

[..]

Waarmee je je mening baseert op het relaas van een enkel persoon.
Ik ken ongeveer 10 mannen die op die manier in het leven staan. Geen probleem, ik veroordeel ze niet. Het gekke is wel dat ik geen enkele vrouw ken die in een serieuze relatie toch rondneukt. Vrijgezelle dames die rondneuken ken ik ook niet.
  zondag 6 mei 2007 @ 15:06:07 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49062655
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:03 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Dat is niet mijn stelling, hè.
The love you take is equal to the love you make.
pi_49062677
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:03 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Diep in mijn hart vind ik dat hoeren tegen betaling dingen doen. Dus ik neem mijn woorden over mannen/hoeren/samenleving terug. Het is nu mannen/sloeries/samenleving
pi_49062748
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Diep in mijn hart vind ik dat hoeren tegen betaling dingen doen. Dus ik neem mijn woorden over mannen/hoeren/samenleving terug. Het is nu mannen/sloeries/samenleving
snap je punt

al zou ik zelf gaan voor sloeries (m/v)/samenleving
  zondag 6 mei 2007 @ 15:09:02 #107
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49062760
Hallo iedereen, deze vrijgezelle hippie-boerin doet mee !

Ach.....het valt niet mee om ware liefde te vinden hier in het dorp, de jongens zijn zo bekrompen
My boobs are ok ! :D
  zondag 6 mei 2007 @ 15:10:52 #108
1484 kastanova
Ah mên..
pi_49062841
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:09 schreef Fleurezeur het volgende:

Ach.....het valt niet mee om ware liefde te vinden hier in het dorp, de jongens zijn zo bekrompen
Hell, ik kom uit Rossum Overijssel, dat overtref je echt niet qua bekrompenheid .

En alle vrouwen zijn al op .
I was an atheist until I realized I was God
pi_49062864
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:09 schreef Fleurezeur het volgende:

welk dorp? Nah, onnodige vraag, eerder welk dorp niet.
Denk trouwens dat er in de grote stad ook wel bekrompen kerels rondlopen, alleen zijn er gewoon veel mer kerels.. dus ook meer niet bekrompen kerels of zoiets
  zondag 6 mei 2007 @ 15:12:34 #110
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49062891
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hell, ik kom uit Rossum Overijssel, dat overtref je echt niet qua bekrompenheid .

En alle vrouwen zijn al op .
Maar de jongens hier zijn naast bekrompen ook nogeens dommig .

Jeetje, dat was niet aardig van me
  zondag 6 mei 2007 @ 15:14:05 #111
1484 kastanova
Ah mên..
pi_49062951
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:12 schreef Fleurezeur het volgende:

En wat maakt jou dan Einstein?
  zondag 6 mei 2007 @ 15:14:15 #112
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49062955
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:11 schreef winterapfel het volgende:

[..]

welk dorp? Nah, onnodige vraag, eerder welk dorp niet.
Denk trouwens dat er in de grote stad ook wel bekrompen kerels rondlopen, alleen zijn er gewoon veel mer kerels.. dus ook meer niet bekrompen kerels of zoiets
Maar ik wil ook geen stedeling Of in ieder geval een stedeling die het dorpse leven haat, want ik ga never nooit en te nimmer in zo'n betonjungle wonen , ik moet de ruimte hebben.
pi_49062961
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:12 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

zo versier je ze inderdaad niet

maar dat was toch al niet je bedoeling geloof ik
  zondag 6 mei 2007 @ 15:15:31 #114
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49062986
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

En wat maakt jou dan Einstein?
Het feit dat ik niet leef voor een brommertje/auto/geld/andere aardse bezittingen en verder denk dan het biertje zaterdag in de kroeg ?
pi_49063024
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:14 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Maar ik wil ook geen stedeling Of in ieder geval een stedeling die het dorpse leven haat, want ik ga never nooit en te nimmer in zo'n betonjungle wonen , ik moet de ruimte hebben.
kan me voorstellen, kom uit 'n dorp en woon nu in de stad. Heerlijk op dit moment, alles dicht bij, lekker druk, maar weet zeker dat ik over 5 a 10 jaar niet meer in de stad woon, dan ik ik buiten, rust, groen en zo
(misschien zelfs wel zo extreem dat hier reeel Finland overwogen wordt)
  zondag 6 mei 2007 @ 15:16:41 #116
1484 kastanova
Ah mên..
pi_49063028
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:15 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Het feit dat ik niet leef voor een brommertje/auto/geld/andere aardse bezittingen en verder denk dan het biertje zaterdag in de kroeg ?
Come on, je bent 18, waar moeten ze anders aan denken .

Nou ja, aan het inruilen van de brommer voor een auto misschien
  zondag 6 mei 2007 @ 15:19:24 #117
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49063113
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

Come on, je bent 18, waar moeten ze anders aan denken .

Nou ja, aan het inruilen van de brommer voor een auto misschien
Aan dingen die ik leuk vind, zodat we tenminste ergens over kunnen praten? Of is dat te lastig?
  zondag 6 mei 2007 @ 15:20:47 #118
1484 kastanova
Ah mên..
pi_49063173
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:19 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Aan dingen die ik leuk vind, zodat we tenminste ergens over kunnen praten? Of is dat te lastig?
En wat vind onze Fleurezeur leuk dan?
  zondag 6 mei 2007 @ 15:23:11 #119
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49063274
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:20 schreef kastanova het volgende:

[..]

En wat vind onze Fleurezeur leuk dan?
Oh ik vind vele dingetjes leuk, zoals tuinieren, niets leuker dan lekker in de tuin wat aan te modderen. Ook lees ik graag een goed boek, zwem ik in het vennetje hier als het weer ernaar is en natuurlijk fokkers een standje geven omdat ze niet in harmonie en balans leven met het alles .
  zondag 6 mei 2007 @ 15:29:01 #120
1484 kastanova
Ah mên..
pi_49063454
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:23 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Oh ik vind vele dingetjes leuk, zoals tuinieren, niets leuker dan lekker in de tuin wat aan te modderen. Ook lees ik graag een goed boek, zwem ik in het vennetje hier als het weer ernaar is en natuurlijk fokkers een standje geven omdat ze niet in harmonie en balans leven met het alles .
Hmmmmz...

Nah, even een levenswijsheidje van ome Kasta:
Dat de jongen uit jouw dorp niet over tuinieren of boeken willen praten valt niet te wijten aan hun bekrompenheid, dat zou elke man doodsaai vinden.
  zondag 6 mei 2007 @ 15:31:35 #121
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49063524
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hmmmmz...

Dat de jongen uit jouw dorp niet over tuinieren of boeken willen praten valt niet te wijten aan hun bekrompenheid, het is gewoon kut.
Tuinieren en boeken kut? Hoezo? Er is toch niets mooier als je met veel zorg en liefde een mooie appelboom tot vrucht kan brengen? Of als de passiebloem zijn prachtige knoppen openslaat?

En lezen tja...dat is gewoon heerlijk....Zo denk ik erover tenminste
pi_49063527
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hmmmmz...

Dat de jongen uit jouw dorp niet over tuinieren of boeken willen praten valt niet te wijten aan hun bekrompenheid, dat zou elke man doodsaai vinden.

ik zal al te broeden over hoe dit subtiel te zeggen!
pi_49063561
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:31 schreef Fleurezeur het volgende:
Er is toch niets mooier als je met veel zorg en liefde een mooie appelboom tot vrucht kan brengen? Of als de passiebloem zijn prachtige knoppen openslaat?
Jij bent een kloon he?
  zondag 6 mei 2007 @ 15:33:14 #124
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49063579
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:32 schreef thaleia het volgende:

[..]

Jij bent een kloon he?
Nee, hoezo?
  zondag 6 mei 2007 @ 15:38:25 #125
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49063725
Misschien is het tuinieren wel een beetje moeilijk te begrijpen voor mensen die een kleine of geen tuin hebben, maar ieder zijn meug toch? Ik kan bijvoorbeeld niet begrijpen dat er mensen zijn die uuuuuren een computerspelletje spelen, zo erg dat ze zelfs naar een afkick kliniek moeten
pi_49063835
Het gaat niet zozeer om de onbegrijpelijke hobby als wel om de behoefte daar met het andere geslacht over te praten.
pi_49063852
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:38 schreef Fleurezeur het volgende:
Misschien is het tuinieren wel een beetje moeilijk te begrijpen voor mensen die een kleine of geen tuin hebben, maar ieder zijn meug toch? Ik kan bijvoorbeeld niet begrijpen dat er mensen zijn die uuuuuren een computerspelletje spelen, zo erg dat ze zelfs naar een afkick kliniek moeten
helemaal niks tegen tuinieren hier... maar mischien kun je je voorstellen dat voor sommige mensen, (zelfs voor mensen die tuineren wel leuk vinden) niet het meest boeiende onderwerp is, om bij een roseetje/biertje en lekkere muziek over te gezellig over te babblen?
  zondag 6 mei 2007 @ 15:44:29 #128
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49063900
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:42 schreef thaleia het volgende:
Het gaat niet zozeer om de onbegrijpelijke hobby als wel om de behoefte daar met het andere geslacht over te praten.
Nouja, het is toch leuk om met anderen over je hobbies te praten? Ik zou me ook niet zo 1 2 3 samen kunnen zien met een jongen die niets geeft om tuinieren , en veel liever rondjes crossed op zijn brommertje ofzo.
  zondag 6 mei 2007 @ 15:45:26 #129
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49063928
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:42 schreef winterapfel het volgende:

[..]

helemaal niks tegen tuinieren hier... maar mischien kun je je voorstellen dat voor sommige mensen, (zelfs voor mensen die tuineren wel leuk vinden) niet het meest boeiende onderwerp is, om bij een roseetje/biertje en lekkere muziek over te gezellig over te babblen?
Ja daar geef ik je dan wel weer gelijk in .
pi_49063940
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:23 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ik woon sinds 1,5 jaar in de Randstad, vind het hier wel leuker dan in het dorp waar ik vandaan kom. Voor nu verkies ik de bedrijvigheid toch boven de ruimte. Mijn vader was ook een boer trouwens.
  zondag 6 mei 2007 @ 15:47:16 #131
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49063982
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik woon sinds 1,5 jaar in de Randstad, vind het hier wel leuker dan in het dorp waar ik vandaan kom. Voor nu verkies ik de bedrijvigheid toch boven de ruimte. Mijn vader was ook een boer trouwens.
Maar mis je de ,,de gezelligheid" niet? Toen ik laatst boodschapjes ging doen in het dorp, vroeg de bakker bijvoorbeeld hoe het ging met oma, die een tijdje ziekjes is geweest, dat heb je toch niet in de grote stad?
pi_49064075
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:45 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ja daar geef ik je dan wel weer gelijk in .
ik zal zo even twee pics van m'n balkon uploaden (net vers gemaakt), dit als voorbeeld. Ik heb danwel geen tuin maar vind m'n balkon wel belangrijk/mooi.. toch praat ik er weinig over. Vaker een beetje stoerdoenerij praat, werk praat, soms formule 1 praat, grote overpijnzingen/levensphylosofie praat.. maar tuin praat? Niet echt..

anyhow, kan me ook wel weer voorstellen dat als dat je grote passie is dat je er graag over wil praten
pi_49064100
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:47 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Maar mis je de ,,de gezelligheid" niet? Toen ik laatst boodschapjes ging doen in het dorp, vroeg de bakker bijvoorbeeld hoe het ging met oma, die een tijdje ziekjes is geweest, dat heb je toch niet in de grote stad?
weet je, ik vond dat een tijd gewelding... totdat het overgaat in ongewenst advies krijgen en roddelen over iedereen. Weet zeker dat ik ooit weer terug ga naar een dorp, maar voorlopig ben ik blij "ontsnapt" te zijn. Beetje begrijpelijk?
  zondag 6 mei 2007 @ 15:52:10 #134
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49064111
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:50 schreef winterapfel het volgende:

[..]

ik zal zo even twee pics van m'n balkon uploaden (net vers gemaakt), dit als voorbeeld. Ik heb danwel geen tuin maar vind m'n balkon wel belangrijk/mooi.. toch praat ik er weinig over. Vaker een beetje stoerdoenerij praat, werk praat, soms formule 1 praat, grote overpijnzingen/levensphylosofie praat.. maar tuin praat? Niet echt..

anyhow, kan me ook wel weer voorstellen dat als dat je grote passie is dat je er graag over wil praten
Oeh wat leuk, misschien kan ik je wel tips geven! Ligt je balkon op het zuiden/noorden/etc ?
  zondag 6 mei 2007 @ 15:53:58 #135
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49064155
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:51 schreef winterapfel het volgende:

[..]

weet je, ik vond dat een tijd gewelding... totdat het overgaat in ongewenst advies krijgen en roddelen over iedereen. Weet zeker dat ik ooit weer terug ga naar een dorp, maar voorlopig ben ik blij "ontsnapt" te zijn. Beetje begrijpelijk?
Ohja, de sociale controle kan wel een beetje doorschieten. Toch zou ik niet in de stad kunnen leven. Mis je de ruimte, de natuur niet? Of ben je niet zo'n type? En hoe kan je rust vinden in een stad, die altijd in beweging is ?
pi_49064231
Ik ben gewoon in een stad gaan wonen waar de natuur op 2 minuten van het centrum begint. Beste van twee werelden
  zondag 6 mei 2007 @ 15:58:14 #137
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49064281
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:56 schreef thaleia het volgende:
Ik ben gewoon in een stad gaan wonen waar de natuur op 2 minuten van het centrum begint. Beste van twee werelden
Dat klinkt goed, maar hoe zit het met woonruimte? Kon je nog een leuk huisje bemachtigen met tuin? En de ellende?
pi_49064373
Diepe, diepe ellende is het hier. Schietpartijen, krottenwijken, straatbendes.

En nu ga ik op pad naar het straattheatergebeuren in het parkje hier vlakbij, en daarna naar een terrasje. Als ik hier niet meer post komt het omdat ik daar ergens bruut ben omgebracht.
pi_49064456
Mijn balkonnetje,
5 * 2 meter, ligt op het noordwesten (den haag, globaal gezien parallel aan de kustlijn)

quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:53 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ohja, de sociale controle kan wel een beetje doorschieten. Toch zou ik niet in de stad kunnen leven. Mis je de ruimte, de natuur niet? Of ben je niet zo'n type? En hoe kan je rust vinden in een stad, die altijd in beweging is ?
Ruimte en natuur, even denken: het strand ligt op 15 minuten (hier kan ik kiezen tussen de ruimte in de duinen van Duindorp, of de drukte van scheveningen, al naar gelang welke tram ik neem), verder zijn er natuurlijk diverse stadsparken. Heerlijk met een boekje in de duinen, niks mis mee

Rust vinden doe ik dus buiten, danwel in anoniemiteit van de drukte, danwel in een van de parken, op t strand of heerlijk op m'n balkon: 4de (en bovenste verdieping), met vrij uitzicht over een behoorlijke grote afstand richting centrum en scheveningen!!

zondag 6 mei 2007 @ 16:13:55 #140
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49064838
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:03 schreef winterapfel het volgende:
Mijn balkonnetje,
5 * 2 meter, ligt op het noordwesten (den haag, globaal gezien parallel aan de kustlijn)

[afbeelding]

[afbeelding]
[..]

Ruimte en natuur, even denken: het strand ligt op 15 minuten (hier kan ik kiezen tussen de ruimte in de duinen van Duindorp, of de drukte van scheveningen, al naar gelang welke tram ik neem), verder zijn er natuurlijk diverse stadsparken. Heerlijk met een boekje in de duinen, niks mis mee

Rust vinden doe ik dus buiten, danwel in anoniemiteit van de drukte, danwel in een van de parken, op t strand of heerlijk op m'n balkon: 4de (en bovenste verdieping), met vrij uitzicht over een behoorlijke grote afstand richting centrum en scheveningen!!

[afbeelding]
.
Trouwen?
Tap tap tap
pi_49064923
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

.
Trouwen?

Gaaf plan!! Maar is het niet verstandiger om met een wijntje/olijven etc te beginnen?
pi_49064967
Bij mijn huidige levensfase past de grote(re) stad prima. Ik kan me wel voorstellen dat als ik ooit kinderen mocht krijgen, het leventje zoals Fleur beschrijft mij wel erg leuk lijkt. Voor een paar weekjes vind ik die rust trouwens heerlijk, de ruimte en de natuur. Daarna heb ik toch weer mensen om me heen nodig. Fleur, mag ik een weekje bij je komen kamperen?
  zondag 6 mei 2007 @ 16:22:38 #143
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49065102
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:03 schreef winterapfel het volgende:
Mijn balkonnetje,

[afbeelding]

[afbeelding]
[..]

[afbeelding]
Wat een prachtig balkonnetje, zeker één van de betere. Zelf ben ik niet zo van de bloembakken, maar je doet er erg je best op zie ik Die leuke roze klimplant is erg gaaf( ik kan even niet op de naam komen, maar ik ken hem wel), dat geeft wat kleurnuance. Misschien is het wel een leuk idee om op het klimrekje naast die roze klimplant een clematis( bosrank) te planten? Dat is een vaste klimplant, weinig wortelpartij, en geeft grote bloemen ( wij hebben een blauwe en een witte, ik weet niet of er andere kleuren zijn) ,zodat je ook wat grotere bloemen hebt?
  zondag 6 mei 2007 @ 16:24:51 #144
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49065154
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:16 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Gaaf plan!! Maar is het niet verstandiger om met een wijntje/olijven etc te beginnen?
nergens voor nodig. Je hebt ook nog een cavia las ik in het caviatopic .
Tap tap tap
  zondag 6 mei 2007 @ 16:25:04 #145
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49065165
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:17 schreef DonJames het volgende:
Bij mijn huidige levensfase past de grote(re) stad prima. Ik kan me wel voorstellen dat als ik ooit kinderen mocht krijgen, het leventje zoals Fleur beschrijft mij wel erg leuk lijkt. Voor een paar weekjes vind ik die rust trouwens heerlijk, de ruimte en de natuur. Daarna heb ik toch weer mensen om me heen nodig. Fleur, mag ik een weekje bij je komen kamperen?
Je mag gerust komen logeren, maar je moet er wel vroeg uit om eieren te rapen, de kippen te voeren en eventueel brood in de oven te doen
pi_49065229
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:22 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Wat een prachtig balkonnetje, zeker één van de betere. Zelf ben ik niet zo van de bloembakken, maar je doet er erg je best op zie ik Die leuke roze klimplant is erg gaaf( ik kan even niet op de naam komen, maar ik ken hem wel), dat geeft wat kleurnuance. Misschien is het wel een leuk idee om op het klimrekje naast die roze klimplant een clematis( bosrank) te planten? Dat is een vaste klimplant, weinig wortelpartij, en geeft grote bloemen ( wij hebben een blauwe en een witte, ik weet niet of er andere kleuren zijn) ,zodat je ook wat grotere bloemen hebt?
da's wel een idee. Heb nu vooral kleinere bloemetjes en twee planten met "toorts" achtige dingen (geel en paars), op die kleine Hortensia na (onderste foto, uitererst rechts), maar die doet het helaas niet zo goed in deze grond, toch eens actie op ondernemen om dat ding beter aan de praat te krijgen
  zondag 6 mei 2007 @ 16:27:33 #147
101353 mrbox
Miep miep
pi_49065239
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:25 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Je mag gerust komen logeren, maar je moet er wel vroeg uit om eieren te rapen, de kippen te voeren en eventueel brood in de oven te doen
Kijk eenzijdige aanpassingen ... Dat merk je wel vaak tegenwoordig... mannen moeten vanalles van prins op wit paard tot onbegrijpelijk hints begrijpen
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_49065261
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

uhmm, da's een logeer cavia! Logeert hier regelmatig als het baasje druk druk is. Maar caafs zijn wel jah
pi_49065274
quote:

[..]

Heey Fleur, je vergeet nog dattie ook ontbijt op bed moet maken
  zondag 6 mei 2007 @ 16:30:32 #150
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49065342
quote:

[..]

Er is vroeg en er is ongelofelijk vroeg. Over welke soort vroeg gaat het hier? .
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zondag 6 mei 2007 @ 16:30:52 #151
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49065353
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:27 schreef winterapfel het volgende:

[..]

da's wel een idee. Heb nu vooral kleinere bloemetjes en twee planten met "toorts" achtige dingen (geel en paars), op die kleine Hortensia na (onderste foto, uitererst rechts), maar die doet het helaas niet zo goed in deze grond, toch eens actie op ondernemen om dat ding beter aan de praat te krijgen
Dan moet je hem uitgraven, en rond/in zijn ,, gat" een beetje turf strooien, ook ( dit is een boerendingetje, ik weet niet of het klopt) kun je een lange roestige spijker bij de wortels steken, dit zou goed zijn voor de plant , ik doe dat bij de onze, en dat zijn inmiddels flinke struiken geworden
  zondag 6 mei 2007 @ 16:32:06 #152
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49065393
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:30 schreef webspider het volgende:

[..]

Er is vroeg en er is ongelofelijk vroeg. Over welke soort vroeg gaat het hier? .
5 uur eruit, eerdat je dan klaar bent zijn die beesten wakker, en dan moet je snel die eieren rapen voordat ze vertrapt worden
pi_49065408
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:28 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Heey Fleur, je vergeet nog dattie ook ontbijt op bed moet maken
Nu heb je mijn verrassing verpest! Moet ik weer een nieuw romantisch cliché verzinnen..
  zondag 6 mei 2007 @ 16:33:02 #154
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49065430
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:27 schreef mrbox het volgende:

[..]

Kijk eenzijdige aanpassingen ... Dat merk je wel vaak tegenwoordig... mannen moeten vanalles van prins op wit paard tot onbegrijpelijk hints begrijpen
Dat is nou het boerenleven schat, wen er maar aan
pi_49065561
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

maar caafs en een balkon, da's 't enige wat op jou kerel-eisen lijstje staat?
pi_49065572
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:32 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nu heb je mijn verrassing verpest! Moet ik weer een nieuw romantisch cliché verzinnen..
goed he
  zondag 6 mei 2007 @ 16:37:50 #157
101353 mrbox
Miep miep
pi_49065605
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:33 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Dat is nou het boerenleven schat, wen er maar aan
Maar is er dan ook een hooi schuur ?
  zondag 6 mei 2007 @ 16:38:24 #158
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49065626
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:37 schreef mrbox het volgende:

[..]

Maar is er dan ook een hooi schuur ?
Bij de buren
  zondag 6 mei 2007 @ 16:41:10 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49065720
Ja hoi. Normaal ontken ik het in alle toonaarden maar vandaag even niet. Ik mis het. Een relatie. Een lief vriendje. Ik kom gewoon geen leuke, vrijgezelle mannen hier tegen (momenteel). En ik heb geen zin meer om er moeite voor te doen. Bleh, ik heb even een baalbui, dit mogen jullie niet tegen me gebruiken, oke? .
KuikenGuppy
  zondag 6 mei 2007 @ 16:42:38 #160
101353 mrbox
Miep miep
pi_49065778
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:38 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Bij de buren
Das wel extra spannend dan
  zondag 6 mei 2007 @ 16:43:56 #161
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49065824
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef winterapfel het volgende:

[..]

maar caafs en een balkon, da's 't enige wat op jou kerel-eisen lijstje staat?
en de locatie .
Tap tap tap
pi_49065829
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef winterapfel het volgende:

[..]

goed he
Nou ja, ik heb gelukkig de romantische-strandwandeling-bij-maanlicht en de Dirty Dancing-dansoefening-in-een-meertje nog achter de hand
  zondag 6 mei 2007 @ 16:46:18 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49065903
Joh, rot toch op naar http://dating.fok.nl .
KuikenGuppy
pi_49065983
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

en de locatie .
3 eisen maar?
pi_49066027
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:44 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb gelukkig de romantische-strandwandeling-bij-maanlicht en de Dirty Dancing-dansoefening-in-een-meertje nog achter de hand

zie t al helemaal voor me

http://www.youtube.com/watch?v=ZYhlm9GTAQ0 , maar dan met meertje
  zondag 6 mei 2007 @ 16:49:23 #166
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_49066032
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:48 schreef winterapfel het volgende:
3 eisen maar?
En nóg lukt het Q niet.
pi_49066108
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:49 schreef broer het volgende:

[..]

En nóg lukt het Q niet.
3 eisen, dat kan ik!

iets zegt mij dat er meer is dan zo'n kort lijstje met wensen
pi_49066189
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:46 schreef Burdie het volgende:
ghehe... jij krijgt ook aandacht hier hoor!
  zondag 6 mei 2007 @ 16:53:41 #169
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49066190
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:51 schreef winterapfel het volgende:

[..]

3 eisen, dat kan ik!

iets zegt mij dat er meer is dan zo'n kort lijstje met wensen
Stiekem wel .
Tap tap tap
pi_49066217
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:46 schreef Burdie het volgende:
Nog steeds een baalbui?
  zondag 6 mei 2007 @ 16:58:15 #171
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49066362
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:54 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nog steeds een baalbui?
Moe en ik wil tegen iemand aanhangen. En een keertje niét zelf hoeven koken. .
KuikenGuppy
  zondag 6 mei 2007 @ 16:58:46 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49066382
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:53 schreef winterapfel het volgende:

[..]

ghehe... jij krijgt ook aandacht hier hoor!
zo bedoelde ik het niet hoor!
KuikenGuppy
  zondag 6 mei 2007 @ 16:58:54 #173
101353 mrbox
Miep miep
pi_49066392
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:41 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi. Normaal ontken ik het in alle toonaarden maar vandaag even niet. Ik mis het. Een relatie. Een lief vriendje. Ik kom gewoon geen leuke, vrijgezelle mannen hier tegen (momenteel). En ik heb geen zin meer om er moeite voor te doen. Bleh, ik heb even een baalbui, dit mogen jullie niet tegen me gebruiken, oke? .
Defineer eens "een lief vriendje" ?
pi_49066405
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:30 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Dan moet je hem uitgraven, en rond/in zijn ,, gat" een beetje turf strooien, ook ( dit is een boerendingetje, ik weet niet of het klopt) kun je een lange roestige spijker bij de wortels steken, dit zou goed zijn voor de plant , ik doe dat bij de onze, en dat zijn inmiddels flinke struiken geworden
had deze even gemist, maar ga dit zeker proberen. Eerst van de week maar eens een spijker vinden!
  zondag 6 mei 2007 @ 16:59:22 #175
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49066411
Oh weet je wat het allerergste is aan vrijgezel zijn? Dat anderen wel vriendjes vinden, en dan zo leuk voor je gezicht klef gaan doen. Moet kunnen, weet ik, maar soms word ik dan een tikje jaloers
  zondag 6 mei 2007 @ 17:00:16 #176
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49066444
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:59 schreef winterapfel het volgende:

[..]

had deze even gemist, maar ga dit zeker proberen. Eerst van de week maar eens een spijker vinden!
Wat dan trouwens wel gebeurt is dat je struik meerdere kleuren krijgt, in mijn geval steeds roze/paars
pi_49066508
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Moe en ik wil tegen iemand aanhangen. En een keertje niét zelf hoeven koken. .
Jammer dat http://dating.fok.nl niet werkt, anders had ik je graag vanavond mee uit eten genomen. Had ik ook nog een Red Bulletje voor je meegenomen.
  zondag 6 mei 2007 @ 17:02:22 #178
101353 mrbox
Miep miep
pi_49066515
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:59 schreef Fleurezeur het volgende:
Oh weet je wat het allerergste is aan vrijgezel zijn? Dat anderen wel vriendjes vinden, en dan zo leuk voor je gezicht klef gaan doen. Moet kunnen, weet ik, maar soms word ik dan een tikje jaloers
Ja dat kan wel beetje "druk op de ketel" geven ja
  zondag 6 mei 2007 @ 17:03:40 #179
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49066567
Misschien moet ik een topic openen ,, boerin zoekt boer" , zal het populair zijn?
pi_49066586
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:03 schreef Fleurezeur het volgende:
Misschien moet ik een topic openen ,, boerin zoekt boer" , zal het populair zijn?
  zondag 6 mei 2007 @ 17:06:06 #181
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49066639
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:59 schreef Fleurezeur het volgende:
Vooral als gozer in kwestie te leuk is .
Tap tap tap
pi_49066651
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:03 schreef Fleurezeur het volgende:
vast wel!!

mogen niet boeren zich ook melden? En dan gewoon een knecht zoeken voor het zware werk
  zondag 6 mei 2007 @ 17:08:22 #183
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49066711
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:06 schreef winterapfel het volgende:

[..]

vast wel!!

mogen niet boeren zich ook melden? En dan gewoon een knecht zoeken voor het zware werk
Noem me pervers , maar niets is een prettiger gezicht dan een oerhollandse knecht in een half vastgemaakte tuinbroek zonder shirt, met een riek in het zonnetje!
pi_49066737
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:08 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Noem me pervers , maar niets is een prettiger gezicht dan een oerhollandse knecht in een half vastgemaakte tuinbroek zonder shirt, met een riek in het zonnetje!
pi_49066743
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:30 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Door die roestige spijker kun je de kleur bepalen, normaal zijn ze roze en met spijker kunnen ze blauw worden maar dit heeft meer met de zuurgraad van de grond te maken.
  zondag 6 mei 2007 @ 17:09:47 #186
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49066763
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vooral als gozer in kwestie te leuk is .
In dat geval moet ik me meestal maar verkneukelen om de verhalen die ik dan te horen krijg van de vriendin in kwestie, dat hij bijvoorbeeld scheten laat in bed en in de wasbak plast.
  zondag 6 mei 2007 @ 17:10:15 #187
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49066781
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:09 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

In dat geval moet ik me meestal maar verkneukelen om de verhalen die ik dan te horen krijg van de vriendin in kwestie, dat hij bijvoorbeeld scheten laat in bed en in de wasbak plast.
Maar wat als het voorbeeldige knullen zijn .
Tap tap tap
  zondag 6 mei 2007 @ 17:10:34 #188
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49066788
En ik leer nog wat over tuinieren hier ook .
Tap tap tap
  zondag 6 mei 2007 @ 17:10:39 #189
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_49066793
Tuinbroeken waren toch voor potten?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zondag 6 mei 2007 @ 17:10:55 #190
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_49066801
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

en de locatie .
*meld zich aan
I don't shine if you don't shine
  zondag 6 mei 2007 @ 17:11:14 #191
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49066813
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:10 schreef cerror het volgende:
En zwangeren. En die zitten niet in dit topic denk ik .
Tap tap tap
  zondag 6 mei 2007 @ 17:11:19 #192
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49066818
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar wat als het voorbeeldige knullen zijn .
Dan gooi je ,, perongeluk" een drankje over hem heen als ze klef gaan doen
  zondag 6 mei 2007 @ 17:11:38 #193
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49066826
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:10 schreef cerror het volgende:
En boerenknechten!
  zondag 6 mei 2007 @ 17:13:16 #194
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49066873
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Door die roestige spijker kun je de kleur bepalen, normaal zijn ze roze en met spijker kunnen ze blauw worden maar dit heeft meer met de zuurgraad van de grond te maken.

Ik hoorde juist dat dit goed voor de plant zelf was, nouja, zo leer je wat.
  zondag 6 mei 2007 @ 17:13:23 #195
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49066876
Vandaag dingen geregeld voor een huwelijk, toch een beetje een raar idee.
[KNE]-Mod
  zondag 6 mei 2007 @ 17:14:43 #196
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_49066914
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En zwangeren. En die zitten niet in dit topic denk ik .
Nóg niet nee.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_49066921
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:00 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Wat dan trouwens wel gebeurt is dat je struik meerdere kleuren krijgt, in mijn geval steeds roze/paars
de wonderen van google:
quote:
De kleur van de hortensiabloem reageert op de zuurgraad van de grond. De zuurgraad van een grond wordt uitgedrukt in pH, een getal. Zure gronden hebben een pH-getal tussen 4,5 - 5,5, lichtzure gronden hebben een pH van 5,6 - 6,5 en basische gronden een pH tussen 6,6 - 7,2. Naarmate de grond zuurder is, kunnen meer metalen oplossen. De aanwezigheid van ijzer en/of aluminium in zure gronden bleken de verkleuring te veroorzaken.

Het is dus goed mogelijk de kleur van hortensia te beïnvloeden. Nuttige hulpmiddeltjes zijn het ingraven van een handje roestige spijkers bij de plant. Of door een heel klein beetje aluin (kaliumsulfaat) of aluminiumsulfaat rond de plant uit te strooien; mits en alleen als de grond zuur genoeg is
en iets over groeiproblemen
quote:
Dit verschijnsel duidt op een gebrek aan ijzer.
De oorzaak zit hem in 99% van de gevallen in een te hoge pH, dus teveel kalk in de grond. Dat kan komen door watergeven met sterk kalkhoudend water of door grond waar van nature al veel kalk in zit, bijvoorbeeld klei. Het ene ras is er gevoeliger voor dan het andere. Het gevolg kan bestreden worden, namelijk door de plant extra ijzer te geven
  zondag 6 mei 2007 @ 17:16:05 #198
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49066962
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:10 schreef Flipper01 het volgende:

[..]

*meld zich aan
heb je een cavia? .
Tap tap tap
  zondag 6 mei 2007 @ 17:16:32 #199
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49066983
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:14 schreef cerror het volgende:

[..]

Nóg niet nee.
Ligt eraan wat iedereen met koninginnedag heeft uitgespookt ja .
Tap tap tap
  zondag 6 mei 2007 @ 17:16:45 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49066993
Trouwens, SC is een deurtje verderop.
[R&P SC] Twee is nimmer genoeg
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: