Sterker nog: dat is aangetoond.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Mwah. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat vrouwen makkelijker besmet raken dan mannen.
Waarom zou er iemand in dat rekenvoorbeeld de hoer moeten zijn?quote:
Ik ken ongeveer 10 mannen die op die manier in het leven staan. Geen probleem, ik veroordeel ze niet. Het gekke is wel dat ik geen enkele vrouw ken die in een serieuze relatie toch rondneukt. Vrijgezelle dames die rondneuken ken ik ook niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Waarmee je je mening baseert op het relaas van een enkel persoon.
Dat is niet mijn stelling, hè.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:03 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Waarom zou er iemand in dat rekenvoorbeeld de hoer moeten zijn?
de man heeft plezier, en de vrouwen ook![]()
hoer impliceert voor mij iets met misbruik maken/gebruik maken van..
Diep in mijn hart vind ik dat hoeren tegen betaling dingen doen. Dus ik neem mijn woorden over mannen/hoeren/samenleving terug. Het is nu mannen/sloeries/samenlevingquote:Op zondag 6 mei 2007 15:03 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Waarom zou er iemand in dat rekenvoorbeeld de hoer moeten zijn?
de man heeft plezier, en de vrouwen ook![]()
hoer impliceert voor mij iets met misbruik maken/gebruik maken van..
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Diep in mijn hart vind ik dat hoeren tegen betaling dingen doen. Dus ik neem mijn woorden over mannen/hoeren/samenleving terug. Het is nu mannen/sloeries/samenleving![]()
Hell, ik kom uit Rossum Overijssel, dat overtref je echt niet qua bekrompenheidquote:Op zondag 6 mei 2007 15:09 schreef Fleurezeur het volgende:
Hallo iedereen, deze vrijgezelle hippie-boerin doet mee !
Ach.....het valt niet mee om ware liefde te vinden hier in het dorp, de jongens zijn zo bekrompen
![]()
welk dorp? Nah, onnodige vraag, eerder welk dorp niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:09 schreef Fleurezeur het volgende:
Hallo iedereen, deze vrijgezelle hippie-boerin doet mee !
Ach.....het valt niet mee om ware liefde te vinden hier in het dorp, de jongens zijn zo bekrompen
![]()
Maar de jongens hier zijn naast bekrompen ook nogeens dommigquote:Op zondag 6 mei 2007 15:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hell, ik kom uit Rossum Overijssel, dat overtref je echt niet qua bekrompenheid.
En alle vrouwen zijn al op.
En wat maakt jou dan Einstein?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:12 schreef Fleurezeur het volgende:
Maar de jongens hier zijn naast bekrompen ook nogeens dommig.
Jeetje, dat was niet aardig van me
Maar ik wil ook geen stedelingquote:Op zondag 6 mei 2007 15:11 schreef winterapfel het volgende:
[..]
welk dorp? Nah, onnodige vraag, eerder welk dorp niet.
Denk trouwens dat er in de grote stad ook wel bekrompen kerels rondlopen, alleen zijn er gewoon veel mer kerels.. dus ook meer niet bekrompen kerelsof zoiets
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:12 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Maar de jongens hier zijn naast bekrompen ook nogeens dommig.
Jeetje, dat was niet aardig van me
Het feit dat ik niet leef voor een brommertje/auto/geld/andere aardse bezittingen en verder denk dan het biertje zaterdag in de kroeg ?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:14 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Maar ik wil ook geen stedelingOf in ieder geval een stedeling die het dorpse leven haat, want ik ga never nooit en te nimmer in zo'n betonjungle wonen
, ik moet de ruimte hebben.
Come on, je bent 18, waar moeten ze anders aan denkenquote:Op zondag 6 mei 2007 15:15 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Het feit dat ik niet leef voor een brommertje/auto/geld/andere aardse bezittingen en verder denk dan het biertje zaterdag in de kroeg ?
Aan dingen die ik leuk vind, zodat we tenminste ergens over kunnen praten? Of is dat te lastig?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Come on, je bent 18, waar moeten ze anders aan denken.
Nou ja, aan het inruilen van de brommer voor een auto misschien
En wat vind onze Fleurezeur leuk dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:19 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Aan dingen die ik leuk vind, zodat we tenminste ergens over kunnen praten? Of is dat te lastig?
Oh ik vind vele dingetjes leuk, zoals tuinieren, niets leuker dan lekker in de tuin wat aan te modderen. Ook lees ik graag een goed boek, zwem ik in het vennetje hier als het weer ernaar is en natuurlijk fokkers een standje geven omdat ze niet in harmonie en balans leven met het allesquote:
Hmmmmz...quote:Op zondag 6 mei 2007 15:23 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Oh ik vind vele dingetjes leuk, zoals tuinieren, niets leuker dan lekker in de tuin wat aan te modderen. Ook lees ik graag een goed boek, zwem ik in het vennetje hier als het weer ernaar is en natuurlijk fokkers een standje geven omdat ze niet in harmonie en balans leven met het alles.
Tuinieren en boeken kut? Hoezo? Er is toch niets mooier als je met veel zorg en liefde een mooie appelboom tot vrucht kan brengen? Of als de passiebloem zijn prachtige knoppen openslaat?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hmmmmz...
Nah, even een levenswijsheidje van ome Kasta:
Dat de jongen uit jouw dorp niet over tuinieren of boeken willen praten valt niet te wijten aan hun bekrompenheid, het is gewoon kut.
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hmmmmz...
Nah, even een levenswijsheidje van ome Kasta:
Dat de jongen uit jouw dorp niet over tuinieren of boeken willen praten valt niet te wijten aan hun bekrompenheid, dat zou elke man doodsaai vinden.
Jij bent een kloon he?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:31 schreef Fleurezeur het volgende:
Er is toch niets mooier als je met veel zorg en liefde een mooie appelboom tot vrucht kan brengen? Of als de passiebloem zijn prachtige knoppen openslaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |