en de locatiequote:Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef winterapfel het volgende:
[..]
maar caafs en een balkon, da's 't enige wat op jou kerel-eisen lijstje staat?![]()
Nou ja, ik heb gelukkig de romantische-strandwandeling-bij-maanlicht en de Dirty Dancing-dansoefening-in-een-meertje nog achter de handquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb gelukkig de romantische-strandwandeling-bij-maanlicht en de Dirty Dancing-dansoefening-in-een-meertje nog achter de hand![]()
Stiekem welquote:Op zondag 6 mei 2007 16:51 schreef winterapfel het volgende:
[..]
3 eisen, dat kan ik!
iets zegt mij dat er meer is dan zo'n kort lijstje met wensen
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:53 schreef winterapfel het volgende:
[..]
ghehe...jij krijgt ook aandacht hier hoor!
Defineer eens "een lief vriendje" ?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:41 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi. Normaal ontken ik het in alle toonaarden maar vandaag even niet. Ik mis het. Een relatie. Een lief vriendje. Ik kom gewoon geen leuke, vrijgezelle mannen hier tegen (momenteel). En ik heb geen zin meer om er moeite voor te doen. Bleh, ik heb even een baalbui, dit mogen jullie niet tegen me gebruiken, oke?.
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:30 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dan moet je hem uitgraven, en rond/in zijn ,, gat" een beetje turf strooien, ook ( dit is een boerendingetje, ik weet niet of het klopt) kun je een lange roestige spijker bij de wortels steken, dit zou goed zijn voor de plant , ik doe dat bij de onze, en dat zijn inmiddels flinke struiken geworden![]()
Wat dan trouwens wel gebeurt is dat je struik meerdere kleuren krijgt, in mijn geval steeds roze/paarsquote:Op zondag 6 mei 2007 16:59 schreef winterapfel het volgende:
[..]
had deze even gemist, maar ga dit zeker proberen. Eerst van de week maar eens een spijker vinden!
Jammer dat http://dating.fok.nl niet werkt, anders had ik je graag vanavond mee uit eten genomen. Had ik ook nog een Red Bulletje voor je meegenomen.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Moe en ik wil tegen iemand aanhangen. En een keertje niét zelf hoeven koken..
Ja dat kan wel beetje "druk op de ketel" geven jaquote:Op zondag 6 mei 2007 16:59 schreef Fleurezeur het volgende:
Oh weet je wat het allerergste is aan vrijgezel zijn? Dat anderen wel vriendjes vinden, en dan zo leuk voor je gezicht klef gaan doen. Moet kunnen, weet ik, maar soms word ik dan een tikje jaloers![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:03 schreef Fleurezeur het volgende:
Misschien moet ik een topic openen ,, boerin zoekt boer" , zal het populair zijn?![]()
![]()
Vooral als gozer in kwestie te leuk isquote:Op zondag 6 mei 2007 16:59 schreef Fleurezeur het volgende:
Oh weet je wat het allerergste is aan vrijgezel zijn? Dat anderen wel vriendjes vinden, en dan zo leuk voor je gezicht klef gaan doen. Moet kunnen, weet ik, maar soms word ik dan een tikje jaloers![]()
vast wel!!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:03 schreef Fleurezeur het volgende:
Misschien moet ik een topic openen ,, boerin zoekt boer" , zal het populair zijn?![]()
![]()
Noem me pervers , maar niets is een prettiger gezicht dan een oerhollandse knecht in een half vastgemaakte tuinbroek zonder shirt, met een riek in het zonnetje!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:06 schreef winterapfel het volgende:
[..]
vast wel!!
mogen niet boeren zich ook melden? En dan gewoon een knecht zoeken voor het zware werk
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:08 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Noem me pervers , maar niets is een prettiger gezicht dan een oerhollandse knecht in een half vastgemaakte tuinbroek zonder shirt, met een riek in het zonnetje!![]()
Door die roestige spijker kun je de kleur bepalen, normaal zijn ze roze en met spijker kunnen ze blauw worden maar dit heeft meer met de zuurgraad van de grond te maken.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:30 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dan moet je hem uitgraven, en rond/in zijn ,, gat" een beetje turf strooien, ook ( dit is een boerendingetje, ik weet niet of het klopt) kun je een lange roestige spijker bij de wortels steken, dit zou goed zijn voor de plant , ik doe dat bij de onze, en dat zijn inmiddels flinke struiken geworden![]()
In dat geval moet ik me meestal maar verkneukelen om de verhalen die ik dan te horen krijg van de vriendin in kwestie, dat hij bijvoorbeeld scheten laat in bed en in de wasbak plast.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral als gozer in kwestie te leuk is.
Maar wat als het voorbeeldige knullen zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 17:09 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
In dat geval moet ik me meestal maar verkneukelen om de verhalen die ik dan te horen krijg van de vriendin in kwestie, dat hij bijvoorbeeld scheten laat in bed en in de wasbak plast.
En zwangeren. En die zitten niet in dit topic denk ikquote:Op zondag 6 mei 2007 17:10 schreef cerror het volgende:
Tuinbroeken waren toch voor potten?
Dan gooi je ,, perongeluk" een drankje over hem heen als ze klef gaan doenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat als het voorbeeldige knullen zijn.
En boerenknechten!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:10 schreef cerror het volgende:
Tuinbroeken waren toch voor potten?
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Door die roestige spijker kun je de kleur bepalen, normaal zijn ze roze en met spijker kunnen ze blauw worden maar dit heeft meer met de zuurgraad van de grond te maken.
Nóg niet nee.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En zwangeren. En die zitten niet in dit topic denk ik.
de wonderen van google:quote:Op zondag 6 mei 2007 17:00 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Wat dan trouwens wel gebeurt is dat je struik meerdere kleuren krijgt, in mijn geval steeds roze/paars![]()
en iets over groeiproblemenquote:De kleur van de hortensiabloem reageert op de zuurgraad van de grond. De zuurgraad van een grond wordt uitgedrukt in pH, een getal. Zure gronden hebben een pH-getal tussen 4,5 - 5,5, lichtzure gronden hebben een pH van 5,6 - 6,5 en basische gronden een pH tussen 6,6 - 7,2. Naarmate de grond zuurder is, kunnen meer metalen oplossen. De aanwezigheid van ijzer en/of aluminium in zure gronden bleken de verkleuring te veroorzaken.
Het is dus goed mogelijk de kleur van hortensia te beïnvloeden. Nuttige hulpmiddeltjes zijn het ingraven van een handje roestige spijkers bij de plant. Of door een heel klein beetje aluin (kaliumsulfaat) of aluminiumsulfaat rond de plant uit te strooien; mits en alleen als de grond zuur genoeg is
quote:Dit verschijnsel duidt op een gebrek aan ijzer.
De oorzaak zit hem in 99% van de gevallen in een te hoge pH, dus teveel kalk in de grond. Dat kan komen door watergeven met sterk kalkhoudend water of door grond waar van nature al veel kalk in zit, bijvoorbeeld klei. Het ene ras is er gevoeliger voor dan het andere. Het gevolg kan bestreden worden, namelijk door de plant extra ijzer te geven
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dan gooi je ,, perongeluk" een drankje over hem heen als ze klef gaan doen![]()
Maar wat is nu een "lief vriendje "quote:Op zondag 6 mei 2007 17:16 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, SC is een deurtje verderop.
[R&P SC] Twee is nimmer genoeg
Ik dacht dat dit de Slow Chat was, kijk maar naar het eerste bericht.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:16 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, SC is een deurtje verderop.
[R&P SC] Twee is nimmer genoeg
Je was me net voor.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:17 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de Slow Chat was, kijk maar naar het eerste bericht.
Hét slowchattopic voor vrijgezellen. Voor mensen die erover willen praten, die erover willen opscheppen, treuren of interessant doen.
Zolang het over vrijgezellen gaat, ja. Maar oké, ik zal niet de mod uithangen, dan krijg ik weer alle bagger over me heenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:17 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de Slow Chat was, kijk maar naar het eerste bericht.
Hét slowchattopic voor vrijgezellen. Voor mensen die erover willen praten, die erover willen opscheppen, treuren of interessant doen.
Eentje die de wc-bril omhoog doet, niet naast de pot druppelt, elke dag schoon ondergoed aantrekt, afwast, en gewoon lief doetquote:
Moet een lief vriendje ook knap zijn? Voor mij nieteens perséquote:Op zondag 6 mei 2007 17:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zolang het over vrijgezellen gaat, ja. Maar oké, ik zal niet de mod uithangen, dan krijg ik weer alle bagger over me heen.
En een 'lief vriendje' is gewoon een lief vriendje. Ik ben een vrouw, ik hoor dat soort dingen niet te hoeven toelichten..
hij moet er leuk uitzien, ik verwacht geen orlando bloom of zo, maar hij moet me qua uiterlijk wel aanspreken. maar dat verschilt per persoon natuurlijk. ik kan een jongen helemaal prachtig vinden terwijl een vriendin hem niet eens een blik waardig gunt. het is wel het eerste wat je ziet en waar je aanvankelijk op valt.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:20 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Moet een lief vriendje ook knap zijn? Voor mij nieteens persé![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje die de wc-bril omhoog doet, niet naast de pot druppelt, elke dag schoon ondergoed aantrekt, afwast, en gewoon lief doet.
een stukje lichamelijke aantrekkingskracht is wel handig. En looks zullen helpen (althans zo denk ik over lief vriendinnetje)quote:Op zondag 6 mei 2007 17:20 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Moet een lief vriendje ook knap zijn? Voor mij nieteens persé![]()
Oja, qua karakter moet hij ook lief zijn natuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 17:21 schreef Fleurezeur het volgende:
Een lief vriendje is iemand die je begrijpt, waarmee ik kan discussieren zonder ruzie te krijgen, een lief vriendje is natuurlijk ook lief tegen dieren en een lief vriendje moet mij kunnen beschermen tegen de grote boze wereld![]()
Kijk, daar gaat het nou mis. Dat soort dingen moet je juist wél toelichten, liefst nog in simpele "hoi-nuecken"-taal. Dat begrijpen we tenminste!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
...
Ik ben een vrouw, ik hoor dat soort dingen niet te hoeven toelichten..
Ik kom uit een zeer hechte gemeenschap en ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik het NIET mis. Ik hou niet van sociale controle. 2 x zoenen en je bent de hoer van je buurtschapquote:Op zondag 6 mei 2007 15:47 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Maar mis je de ,,de gezelligheid" niet? Toen ik laatst boodschapjes ging doen in het dorp, vroeg de bakker bijvoorbeeld hoe het ging met oma, die een tijdje ziekjes is geweest, dat heb je toch niet in de grote stad?
als je nou een paar jaar ouder was geweest..quote:Op zondag 6 mei 2007 17:21 schreef Fleurezeur het volgende:
Een lief vriendje is iemand die je begrijpt, waarmee ik kan discussieren zonder ruzie te krijgen, een lief vriendje is natuurlijk ook lief tegen dieren en een lief vriendje moet mij kunnen beschermen tegen de grote boze wereld![]()
Ow ja... Jij bent er zo een van "vriendje moet onbegrijpelijke hints begrijpen"quote:Op zondag 6 mei 2007 17:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zolang het over vrijgezellen gaat, ja. Maar oké, ik zal niet de mod uithangen, dan krijg ik weer alle bagger over me heen.
En een 'lief vriendje' is gewoon een lief vriendje. Ik ben een vrouw, ik hoor dat soort dingen niet te hoeven toelichten..
De schil is voor mij minder belangrijk dan de ziel die erin zitquote:Op zondag 6 mei 2007 17:22 schreef winterapfel het volgende:
[..]
[..]
een stukje lichamelijke aantrekkingskracht is wel handig. En looks zullen helpen (althans zo denk ik over lief vriendinnetje)
persoonlijke hygiene is idd een pré. Daar ging het bij een paar gozers die verliefd op mij waren al snel mis. 's Ochtends om negen uur naar filet american ruiken en allerlei korstjes in de stoppels van drie weken hebben hangen is niet oké.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:23 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
De schil is voor mij minder belangrijk dan de ziel die erin zit. Alhoewel hij niet mag stinken
![]()
Ja, maar het is toch ook wel fijn als je iemand hebt die je tenminste op een bepaalde manier wel aantrekkelijk vind. Ik ga er ook niet van uit dat ik een fotomodel tref, maar je moet toch ook wel een anatrekkingskracht hebben op een bepaalde manier. Nouja, kleding en presentatie helpt vaak ook veel.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:23 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
De schil is voor mij minder belangrijk dan de ziel die erin zit. Alhoewel hij niet mag stinken
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:21 schreef Fleurezeur het volgende:
donkere krullenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:25 schreef Burdie het volgende:
Een lief vriendje is gewoon iemand die écht man is. Die initiatief neemt. Die om de rekening vraagt in de kroeg. Die de deur voor je open houdt, die knopen durft door te hakken. Iemand die mij me 'een klein meisje' kan laten voelen. Iemand die rustig is en zorgzaam, maar geen 'mietje'. Iemand met sterke schouders, heerlijke door-je-haar-kroel-vingers en die fijn kan neuken..
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
persoonlijke hygiene is idd een pré. Daar ging het bij een paar gozers die verliefd op mij waren al snel mis. 's Ochtends om negen uur naar filet american ruiken en allerlei korstjes in de stoppels van drie weken hebben hangen is niet oké.
Ik niet zo, ik weet het zelf namelijk nog nietquote:Op zondag 6 mei 2007 17:26 schreef Burdie het volgende:
Oja, en ik kan er ook enorm van gecharmeerd zijn als een man in het openbaar durft toe te geven dat hij ooit graag papa wil worden.
Dat maakt me niet uit, donkere ogen zijn ook prima. Als ik maar met de krulletjes kan spelen en erin kan kroelenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook van gecharmeerd ja, mits met blauw/grijs/groene ogen.
Volgens mij durven de meeste mannen dat wel vanaf een zekere leeftijd hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:26 schreef Burdie het volgende:
Oja, en ik kan er ook enorm van gecharmeerd zijn als een man in het openbaar durft toe te geven dat hij ooit graag papa wil worden.
Hmz, dat hoeft van mij niet, een relatie ga je wel aan op gelijkwaardigheid, ik zie niet in waarom een man voor mij zulke dingen moet doen omdat ik een vrouw ben.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:25 schreef Burdie het volgende:
Een lief vriendje is gewoon iemand die écht man is. Die initiatief neemt. Die om de rekening vraagt in de kroeg. Die de deur voor je open houdt, die knopen durft door te hakken. Iemand die mij me 'een klein meisje' kan laten voelen. Iemand die rustig is en zorgzaam, maar geen 'mietje'. Iemand met sterke schouders, heerlijke door-je-haar-kroel-vingers en die fijn kan neuken..
De balans tussen iemand klein meisje laten zijn en van de andere kant een stoere meid zoeken en lekker neuken is soms best moeilijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:25 schreef Burdie het volgende:
Eey.. nu niet te geëmancipeerd gaan doen he!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:28 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Hmz, dat hoeft van mij niet, een relatie ga je wel aan op gelijkwaardigheid, ik zie niet in waarom een man voor mij zulke dingen moet doen omdat ik een vrouw ben.
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:25 schreef Burdie het volgende:
Meningen verschillen hequote:Op zondag 6 mei 2007 17:28 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Hmz, dat hoeft van mij niet, een relatie ga je wel aan op gelijkwaardigheid, ik zie niet in waarom een man voor mij zulke dingen moet doen omdat ik een vrouw ben.
Lekker knuffelen is toch sowieso altijd anders dan gewoon neuken, dus dat verschil is heel gauw duidelijk hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:29 schreef winterapfel het volgende:
[..]
De balans tussen iemand klein meisje laten zijn en van de andere kant een stoere meid zoeken en lekker neuken is soms best moeilijk.iemand tips?
Zit ze op Fok? Hun namen komen me bekend voor nlquote:Op zondag 6 mei 2007 17:29 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Niet meer![]()
M'n ex heeft ze meegenomen, maar ik mag ze af en toe wel lenen
Foto's: Barbabob
Loki
Waarom zou een man voor mij moeten betalen? Ik heb toch zelf ook centjes? Het is oneerlijk als 1 steeds moet betalen, plus is het mij m'n eer te na. ,, Trots wezen mien schatje" zoals opoe altijd verteldequote:Op zondag 6 mei 2007 17:30 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Eey.. nu niet te geëmancipeerd gaan doen he!
Ik ben beidequote:Op zondag 6 mei 2007 17:29 schreef winterapfel het volgende:
[..]
De balans tussen iemand klein meisje laten zijn en van de andere kant een stoere meid zoeken en lekker neuken is soms best moeilijk.iemand tips?
gewoon om en om, dat gezeik met het delen van de rekening of uberhaupt gezeik om geld.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:31 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Waarom zou een man voor mij moeten betalen? Ik heb toch zelf ook centjes? Het is oneerlijk als 1 steeds moet betalen, plus is het mij m'n eer te na. ,, Trots wezen mien schatje" zoals opoe altijd vertelde![]()
Kan ik mee levenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gewoon om en om, dat gezeik met het delen van de rekening of uberhaupt gezeik om geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |