Dat maakt me niet uit, donkere ogen zijn ook prima. Als ik maar met de krulletjes kan spelen en erin kan kroelenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook van gecharmeerd ja, mits met blauw/grijs/groene ogen.
Volgens mij durven de meeste mannen dat wel vanaf een zekere leeftijd hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:26 schreef Burdie het volgende:
Oja, en ik kan er ook enorm van gecharmeerd zijn als een man in het openbaar durft toe te geven dat hij ooit graag papa wil worden.
Hmz, dat hoeft van mij niet, een relatie ga je wel aan op gelijkwaardigheid, ik zie niet in waarom een man voor mij zulke dingen moet doen omdat ik een vrouw ben.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:25 schreef Burdie het volgende:
Een lief vriendje is gewoon iemand die écht man is. Die initiatief neemt. Die om de rekening vraagt in de kroeg. Die de deur voor je open houdt, die knopen durft door te hakken. Iemand die mij me 'een klein meisje' kan laten voelen. Iemand die rustig is en zorgzaam, maar geen 'mietje'. Iemand met sterke schouders, heerlijke door-je-haar-kroel-vingers en die fijn kan neuken..
De balans tussen iemand klein meisje laten zijn en van de andere kant een stoere meid zoeken en lekker neuken is soms best moeilijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:25 schreef Burdie het volgende:
Een lief vriendje is gewoon iemand die écht man is. Die initiatief neemt. Die om de rekening vraagt in de kroeg. Die de deur voor je open houdt, die knopen durft door te hakken. Iemand die mij me 'een klein meisje' kan laten voelen. Iemand die rustig is en zorgzaam, maar geen 'mietje'. Iemand met sterke schouders, heerlijke door-je-haar-kroel-vingers en die fijn kan neuken..
Eey.. nu niet te geëmancipeerd gaan doen he!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:28 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Hmz, dat hoeft van mij niet, een relatie ga je wel aan op gelijkwaardigheid, ik zie niet in waarom een man voor mij zulke dingen moet doen omdat ik een vrouw ben.
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:25 schreef Burdie het volgende:
Meningen verschillen hequote:Op zondag 6 mei 2007 17:28 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Hmz, dat hoeft van mij niet, een relatie ga je wel aan op gelijkwaardigheid, ik zie niet in waarom een man voor mij zulke dingen moet doen omdat ik een vrouw ben.
Lekker knuffelen is toch sowieso altijd anders dan gewoon neuken, dus dat verschil is heel gauw duidelijk hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:29 schreef winterapfel het volgende:
[..]
De balans tussen iemand klein meisje laten zijn en van de andere kant een stoere meid zoeken en lekker neuken is soms best moeilijk.iemand tips?
Zit ze op Fok? Hun namen komen me bekend voor nlquote:Op zondag 6 mei 2007 17:29 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Niet meer![]()
M'n ex heeft ze meegenomen, maar ik mag ze af en toe wel lenen
Foto's: Barbabob
Loki
Waarom zou een man voor mij moeten betalen? Ik heb toch zelf ook centjes? Het is oneerlijk als 1 steeds moet betalen, plus is het mij m'n eer te na. ,, Trots wezen mien schatje" zoals opoe altijd verteldequote:Op zondag 6 mei 2007 17:30 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Eey.. nu niet te geëmancipeerd gaan doen he!
Ik ben beidequote:Op zondag 6 mei 2007 17:29 schreef winterapfel het volgende:
[..]
De balans tussen iemand klein meisje laten zijn en van de andere kant een stoere meid zoeken en lekker neuken is soms best moeilijk.iemand tips?
gewoon om en om, dat gezeik met het delen van de rekening of uberhaupt gezeik om geld.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:31 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Waarom zou een man voor mij moeten betalen? Ik heb toch zelf ook centjes? Het is oneerlijk als 1 steeds moet betalen, plus is het mij m'n eer te na. ,, Trots wezen mien schatje" zoals opoe altijd vertelde![]()
Kan ik mee levenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gewoon om en om, dat gezeik met het delen van de rekening of uberhaupt gezeik om geld.
Ik heb niks tegen samsam, maar een man hoort de rekening te betalen. Ik zou me rot schamen als ik in het bijzijn van de serveerster mijn portefeuille moest trekken op een datequote:Op zondag 6 mei 2007 17:31 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Waarom zou een man voor mij moeten betalen? Ik heb toch zelf ook centjes? Het is oneerlijk als 1 steeds moet betalen, plus is het mij m'n eer te na. ,, Trots wezen mien schatje" zoals opoe altijd vertelde![]()
uhuh!! Maar wij mannen kunnen onze gevoelens al zo moeilijk uitenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:31 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. tis wel 2007 hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 17:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen samsam, maar een man hoort de rekening te betalen. Ik zou me rot schamen als ik in het bijzijn van de serveerster mijn portefeuille moest trekken op een date.
Ok, op een date, maar op gewoon een etentje later in de relatie kan toch wel? Nouja dan is het nog idd misschien netter als de man betaald en de vrouw dan later het geld geeft, ook gewoon handiger vind ik. Het heeft niet echt pas om in het restaurant zelf met geld te gaan zitten rommelen meestal, ook met vrienden regelen we het meestal snel en kijken we later wel of niet iemand veel te veel heeft betaald.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen samsam, maar een man hoort de rekening te betalen. Ik zou me rot schamen als ik in het bijzijn van de serveerster mijn portefeuille moest trekken op een date.
Wat laat dat dan zien, als een man de rekening betaald? Dat hij veel geld heeft ofzo? Financieel in staat je te onderhouden?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:34 schreef winterapfel het volgende:
[..]
uhuh!! Maar wij mannen kunnen onze gevoelens al zo moeilijk uitenLaat ons dit dan toch doen!
Nope! Dat ik t naar m'n zig gehad heb en nog wel een date wil. De volgende keer betaal jijquote:Op zondag 6 mei 2007 17:36 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Wat laat dat dan zien, als een man de rekening betaald? Dat hij veel geld heeft ofzo? Financieel in staat je te onderhouden?
Dan kom je de volgende keer maar lekker bij mij thuis etenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:37 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Nope! Dat ik t naar m'n zig gehad heb en nog wel een date wil. De volgende keer betaal jij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |