Dan moet je hem uitgraven, en rond/in zijn ,, gat" een beetje turf strooien, ook ( dit is een boerendingetje, ik weet niet of het klopt) kun je een lange roestige spijker bij de wortels steken, dit zou goed zijn voor de plant , ik doe dat bij de onze, en dat zijn inmiddels flinke struiken gewordenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:27 schreef winterapfel het volgende:
[..]
da's wel een idee. Heb nu vooral kleinere bloemetjes en twee planten met "toorts" achtige dingen (geel en paars), op die kleine Hortensia na (onderste foto, uitererst rechts), maar die doet het helaas niet zo goed in deze grond, toch eens actie op ondernemen om dat ding beter aan de praat te krijgen
5 uur eruit, eerdat je dan klaar bent zijn die beesten wakker, en dan moet je snel die eieren rapen voordat ze vertrapt wordenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Er is vroeg en er is ongelofelijk vroeg. Over welke soort vroeg gaat het hier?.
Nu heb je mijn verrassing verpest!quote:Op zondag 6 mei 2007 16:28 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Heey Fleur, je vergeet nog dattie ook ontbijt op bed moet maken![]()
Dat is nou het boerenleven schat, wen er maar aanquote:Op zondag 6 mei 2007 16:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk eenzijdige aanpassingen ... Dat merk je wel vaak tegenwoordig... mannen moeten vanalles van prins op wit paard tot onbegrijpelijk hints begrijpen![]()
maar caafs en een balkon, da's 't enige wat op jou kerel-eisen lijstje staat?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nergens voor nodig. Je hebt ook nog eencavia
las ik in het caviatopic
.
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nu heb je mijn verrassing verpest!Moet ik weer een nieuw romantisch cliché verzinnen..
Maar is er dan ook een hooi schuur ?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:33 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dat is nou het boerenleven schat, wen er maar aan![]()
Das wel extra spannend danquote:
en de locatiequote:Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef winterapfel het volgende:
[..]
maar caafs en een balkon, da's 't enige wat op jou kerel-eisen lijstje staat?![]()
Nou ja, ik heb gelukkig de romantische-strandwandeling-bij-maanlicht en de Dirty Dancing-dansoefening-in-een-meertje nog achter de handquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb gelukkig de romantische-strandwandeling-bij-maanlicht en de Dirty Dancing-dansoefening-in-een-meertje nog achter de hand![]()
Stiekem welquote:Op zondag 6 mei 2007 16:51 schreef winterapfel het volgende:
[..]
3 eisen, dat kan ik!
iets zegt mij dat er meer is dan zo'n kort lijstje met wensen
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:53 schreef winterapfel het volgende:
[..]
ghehe...jij krijgt ook aandacht hier hoor!
Defineer eens "een lief vriendje" ?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:41 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi. Normaal ontken ik het in alle toonaarden maar vandaag even niet. Ik mis het. Een relatie. Een lief vriendje. Ik kom gewoon geen leuke, vrijgezelle mannen hier tegen (momenteel). En ik heb geen zin meer om er moeite voor te doen. Bleh, ik heb even een baalbui, dit mogen jullie niet tegen me gebruiken, oke?.
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:30 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dan moet je hem uitgraven, en rond/in zijn ,, gat" een beetje turf strooien, ook ( dit is een boerendingetje, ik weet niet of het klopt) kun je een lange roestige spijker bij de wortels steken, dit zou goed zijn voor de plant , ik doe dat bij de onze, en dat zijn inmiddels flinke struiken geworden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |